neva Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Hier een prima voorjaar met Jumbo niet kunnen bekronen in Vlaanderen. Ondanks dat ik in de Ronde met 6 man in de top 20 eindig, wist Van der Poel te winnen van Van Aert. Zonde. Van Baarle werd 4e, achter Küng. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
chrisje1993 Geplaatst 9 juni 2023 Auteur Share Geplaatst 9 juni 2023 Ik ben gegaan voor EF Education om PCM 23 mee te beginnen. In de eerste ronde van het jaar onmiddelijk succes. In de laatste etappe weet ik met Neilson Powless het klassement te winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 1 uur geleden zei rich ruzzian: Deed je even sneaky teamattack @Michaelinho* Hier succesvolle giro achter de rug met Gilberto Simoni: Haha nee niet eens eigenlijk. De voorlaatste heuvel keihard koers gemaakt met 2 renners. Dat trok het al behoorlijk kapot en daarna vol gegaan met Gaudu, met Pinot en Valter in t wiel op de laatste heuvel. Op de top waren we ineens los met z’n 3’en dus toen maar doorgereden . Vond het gezien het ritprofiel al vreemd dat PCM allemaal sprinters met matige heuvelstats aanwees als favorieten. Jij ook een heerlijke Giro gereden zeg. In welke menuscherm vind je dit overzichtje? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Verleiding niet kunnen weerstaan. PCM 23 is aan het downloaden. Heb nog geen idee met welk team. Misschien wel zo´n continentale, bestaat dat nog? Klein NL team ofzo? Speelde 17 voor het laatst zag ik, en volg het wielrennen niet meer heel actief. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 52 minuten geleden zei Michaelinho*: Haha nee niet eens eigenlijk. De voorlaatste heuvel keihard koers gemaakt met 2 renners. Dat trok het al behoorlijk kapot en daarna vol gegaan met Gaudu, met Pinot en Valter in t wiel op de laatste heuvel. Op de top waren we ineens los met z’n 3’en dus toen maar doorgereden . Vond het gezien het ritprofiel al vreemd dat PCM allemaal sprinters met matige heuvelstats aanwees als favorieten. Jij ook een heerlijke Giro gereden zeg. In welke menuscherm vind je dit overzichtje? Als je een renner aanklikt dan krijg je zijn profielscherm en dan carrière. Althans dit is het in pcm19 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Momenteel bezig met de groene missie van Sagan. Na 2 weken koers het groen in handen en al een ritzege op zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 (bewerkt) Toch maar met Quick Step begonnen. Die Evenepoel & Merlier doen het leuk in februari. al 2 rondes gewonnen. En de Strade Bianchi met Asgreen Jacobsen en Lampaert wel geblesseerd. 9 juni 2023 bewerkt door Arezo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 PCM2021 | Groupama-FDJ | Seizoen 2 [NORMAAL] La Vuelta Met kopman Daniel Martinez wilden we een gooi doen naar in ieder geval het podium. De sponsor wilde vooral een etappezege zien. Dat laatste is meermaals gelukt, het podium niet. Martinez blijft toch een ongelooflijke brokkenpiloot in de afdaling en lag daar dan ook weer 2x op zijn snufferd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 9 juni 2023 Share Geplaatst 9 juni 2023 Wat een Tour Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Jemig, wat een verschillen. Eerst praktisch niks en dan lichtjaren er tussen. Heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 (bewerkt) @chrisje1993 en alle andere PCM23 spelers; De WorldDB2023 (v1) staat nu in de steam workshop. Het is wel een soort uitgebreide ‘beta’. Ze raden zelf af om al langdurige carrières te starten. Ook i.v.m. patches van Cyanide zelf. 10 juni 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Het tweede seizoen met FDJ afgerond en daarmee PCM21 ingeruild voor 23. Wel nog even bedenken welke ploeg ik pak voor een 1e carrière; Soudal - Quickstep BORA-Hansgrohe Bahrain Victorious Groupama-FDJ Trek-Segafredo Neig voor een 1e game naar Soudal-Quickstep. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Ik ben ook met hun! Veel variatie qua rijders dus voor elke ronde wel kans op succes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Met UAE begonnen en meteen prijs met Rafal Majka in de Trofeo Serra de Tramuntana. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 juni 2023 Share Geplaatst 10 juni 2023 Uiteindelijk voor Trek-Segafredo gekozen. Inmiddels de kalender en planner helemaal ingevuld. Nu de doelen nog allemaal afstemmen op de planner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 11 juni 2023 Share Geplaatst 11 juni 2023 (bewerkt) *dubbelpost* Pro Cycling Manager 2023 | Trek-Segafredo | Seizoen 1 [NORMAAL] Tour Down Under In etappe 5 lieten we helaas een groep vluchters te ver uitlopen, of we haalden ze niet op tijd terug, anders hadden we hem met Pedersen gewoon gewonnen. Etappe 6 ging best lekker op Mount Lofty 11 juni 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 De Giro met overmacht gewonnen. Nu op naar de Tour! Ook de Ronde Van Noorwegen gewonnen met McNulty. Almeida werd verdienstelijk tweede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 Hoe gingen de klassiekers met Pogi dan? @Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 juni 2023 Share Geplaatst 12 juni 2023 10 minuten geleden zei rich ruzzian: Hoe gingen de klassiekers met Pogi dan? @Bogatyr Van Aert was te sterk in de Rvv en Roubaix. Jammer genoeg. In volle finale van Roubaix gevallen, vlak voor het opdraaien van de piste. IN de RVV geklopt in de sprint. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 15 juni 2023 Share Geplaatst 15 juni 2023 (bewerkt) Pro Cycling Manager 2023 | Trek-Segafredo | Seizoen 1 [NORMAAL] UAE Tour - Omloop het Nieuwsblad - Strade Bianchi UAE Tour verliep wel lekker zeg! Team was wel lekker in vorm, zonder vormpieken uiteraard. Mollema en Ciccone zaten er lekker in. Met name in etappe 7 hadden we een goede dag en reden we iedereen kapot. De Omloop was een heel ander verhaal. De dagvorm zat niet heel erg mee en ondanks dat we er met Stuyven tot zo ongeveer de voorlaatste bocht goed bij zaten kwam toch de hele groep er nog voorbij. Echt dramatisch. Blijf die kasseikoersen best lastig vinden hoor. We begonnen aan de Strade met één van de sterkst mogelijke opstellingen. Thibau Nys begon aan de dag met een vormpiek en een +4 dagvorm. Geen van onze renners stond op de PCM favorierenlijst. Maar onze sponsor verwachtte wel een top 3 plek. Zo ongeveer alle wereldtoppers stonden aan de start, dus dat beloofde wat. Wat ik, dom genoeg, helemaal gemist had was dat mannen als Konrad en Martinez in de vlucht zaten en die bleven ook bijna tot het einde weg. Door knap werk van Bauke Mollema kwamen we er met een klein groepje toch nog weer bij. Waarna Thibau het afmaakte in de eindsprint 15 juni 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Ik ben gestart met Jumbo Visma. Lekker onderweg. Had alleen even niet goed naar budget/ sponsor voor 2024 gekeken. Ik allemaal zieke renners benaderd. Door selecteren was het doel. Kwam totaal niet uit met mijn budget. Nu voor 2024 maar 20 renners. Ach, ik heb vanaf '16 niet meer gespeeld. Wel de tour gewonnen en nog wat andere wedstrijden, maar ga denk ik een nieuwe game starten na het WK. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 (bewerkt) 14 minuten geleden zei Arezo: Ik ben gestart met Jumbo Visma. Lekker onderweg. Had alleen even niet goed naar budget/ sponsor voor 2024 gekeken. Ik allemaal zieke renners benaderd. Door selecteren was het doel. Kwam totaal niet uit met mijn budget. Nu voor 2024 maar 20 renners. Ach, ik heb vanaf '16 niet meer gespeeld. Wel de tour gewonnen en nog wat andere wedstrijden, maar ga denk ik een nieuwe game starten na het WK. Herkenbaar ja. In mijn 1e seizoen met FDJ en PCM21 ook niet heel slim gehandeld en zo kwam ik in seizoen 2 behoorlijk in de problemen qua budgetruimte. Met Trek wil ik proberen wat verstandiger/realistischer te zijn. Nu het team officieel Lidl-Trek gaat heten is mijn poule met landen waaruit ik renners zou kunnen/willen kiezen wel ruim. Primaire landen zullen VS en Italië (in-game is t natuurlijk nog Segafredo). Maar Lidl is in vrijwel heel Europa actief, dus het kan alle kanten op. 16 juni 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Ga aan de slag met van der Poel en consorten. Lekker sprinten met Phillipsen enzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 juni 2023 Share Geplaatst 16 juni 2023 Hier voorjaar afgerond. Parijs-Roubaix was voor Van Aert. Tussendoor paar ereplaatsen nog in semi-klassiekers. Heuveldrieluik was wel gemakkelijk met zeges voor Van Aert (Gold Race en LBL) en Roglic (Waalse Pijl). Giro begonnen met winst in de openingstijdrit. Dat was m'n eerste echte TT zege, dus erg blij mee. Bleef Evenepoel 2 tellen voor. Nu aan etappe 3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 17 juni 2023 Share Geplaatst 17 juni 2023 Giro door het putje geflikkerd met Roglic. Vijf etappes gewonnen, totale dominantie in de eerste helft van de Giro en de roze trui van etappe 1 tot en met 19 gedragen met uitzondering van 2 etappes tussendoor, maar dat was bewust. Toen had Fernandez (Cofidis) de trui cadeau gekregen na een vroege vlucht. Vijf ritten gewonnen, maar in elke bergrit wel een paar seconden tijd gepakt. Of een half minuutje. Heuvelritjes net die paar seconden gesprokkeld. Maar het zwaartepunt ligt natuurlijk in week 3. Etappe 19 was een loeizware bergrit en daar ging het in de slotfase fout. Ik had ruim 2,5 minuut voorsprong op Mas en 3,5 op Evenepoel, maar ik werd geklopt (en niet zo zuinig ook). Totale ineenstorting op de slotklim en ik verloor bijna drie minuten op Mas. Nu de klimtijdrit nog voor de boeg, maar die heb ik echt al 15 jaar niet zelf gereden. Heb 26 seconden achterstand op Mas en nog een wel een goede 2 minuten voorsprong op Evenepoel. Echt onwijs balen dit. EDIT: HAHA. Toch gered. Ik had maar 6 renners vóór Primoz om te oefenen. Eerst ging ik hard op het vlakke en rustig bergop, maar dat werd niks (moet zeggen, dat was Affini, die kan ook niet klimmen). Daarna ook geprobeerd met Oomen. Steady geprobeerd met Vader (1 tempo). Toen geprobeerd om langzaam te gaan op het vlakke en hard op de klim, maar toen blies ik mezelf op met Gloag, maar dát zag er veelbelovend uit wel. Daarna finetunen, stond ik ineens bovenaan met Bouwman. Zelfs Gesink reed sterk, maar blies zich ook op tegen het einde. Toen had ik wel een beetje een idee hoe ik het moest doen, uiteindelijk zou Bouwman nog knap zesde eindigen, maar Primoz stond geen maat op en pakte z'n zesde etappezege en de leiding in het AK Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten