Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Ik ben vanaf donderdag in Lissabon en ga waarschijnlijk naar de wedstrijd Benfica-Feirense. Ben jij daar ook? Ben wel benieuwd naar de sfeer en het stadion.

Porto heeft in tegenstelling tot Sporting en Benfica wel gewonnen door een makkelijk gegeven strafschop.

Als je toekomt ga meteen je ticket kopen ... Bancada Sagres - Piso 0 - inferior ( gate 9 - 11 ) dan ga je bij de supportersgroep No Name Boys ( geassocieerd met hooligans :P ) zitten en ga je de sfeer meemaken ... Echt beste deel van stadion. Als je het stadion binnenkomt dan ga je gewoon met je mond open blijven staan want het is indrukwekkend en het geeft me keer op keer kippenvel als ik de poorten binnenga. Let wel op, als je in poort 9 tem 11 ga, dan wordt je volledig gefouilleerd en neem daarom zo weinig mee ( geldzakje, gsm, sleutels en als je rookt om je sigaretten aan te steken ). Maar kijk anders de prijzen van je biljet via de site, ( link voor site : Hier ), maar ik zie net dat je enkel online kan kopen als je socio bent ... Maar zo heb je idee van de prijzen.

Ik ben zelf niet in Lissabon want ik vertrek voor lang weekend woensdagavond na het werk ... En kom pas volgende dinsdag terug, maar als je daar dan nog bent ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Lijkt mij wel vet, maar weet niet of de vrienden met wie ik ga het ook leuk vinden :p Ik liep er al tegenaan dat ik online niks kan kopen. Ik ga denk ik bellen of op de wedstrijddag zelf. Ik zag dat heel veel tickets nog te koop waren dus verwacht ook wel kassaverkoop.

Ik ben er tot volgende week woensdag ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij wel vet, maar weet niet of de vrienden met wie ik ga het ook leuk vinden :p Ik liep er al tegenaan dat ik online niks kan kopen. Ik ga denk ik bellen of op de wedstrijddag zelf. Ik zag dat heel veel tickets nog te koop waren dus verwacht ook wel kassaverkoop.

En via http://www.viagogo.nl ? Daar heb ik kaartjes voor Inter vandaan voor nog geen 15 euro, pal aan het veld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als je toekomt, gewoon meteen naar het stadion gaan ... Je kan kopen tot 19u en anders vrijdagmorgen bij openingsuur. Op dag van wedstrijd is het iets duurder. Wat zoek je ? Echte sfeer of meer kalm bekijken ... Bancada Sagres of Coca Cola is achter doel ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

En via http://www.viagogo.nl ? Daar heb ik kaartjes voor Inter vandaan voor nog geen 15 euro, pal aan het veld.

Bedankt voor de tip. Zal zo ff gaan kijken op de site (y)

Als je toekomt, gewoon meteen naar het stadion gaan ... Je kan kopen tot 19u en anders vrijdagmorgen bij openingsuur. Op dag van wedstrijd is het iets duurder. Wat zoek je ? Echte sfeer of meer kalm bekijken ... Bancada Sagres of Coca Cola is achter doel ...

Ik ga met mensen die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest. Dus ik ga naar de wat rustigere gedeelte. Jij ook bedankt voor je tips ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bedankt voor de tip. Zal zo ff gaan kijken op de site (y)

Ik ga met mensen die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest. Dus ik ga naar de wat rustigere gedeelte. Jij ook bedankt voor je tips ;)

Wat je ook kan doen is achter het doel gaan zitten, maar aan de andere kant van de supportersgroep. Het beste zal Bancada Sagres zijn want als je in de tribune Coca Cola gaat zitten, aan de andere kant van de tweede supportersgroep, zit je vlak bij die van Feirense ... Maar er zal nog plaats genoeg zijn ... Maar zeg me nadien wat je ervan vond :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nice. Aimar is echt een geweldige voetballer :<

Zaterdag zal het team waarschijnlijk : Artur Moraes - Maxi Pereira - Luisão - Garay - Capdevila - Javi Garcia - Nico Gaitan - Witsel / Aimar - Nolito - Cardozo en Saviola zijn

En dan nog op de bank : Bruno Cesar - Eduardo - Matic - Emerson - Ruben Amorim - Rodrigo Mora -

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Even dit topic weer leven inblazen.

Ik vindt dat het Deense voetbal steeds meer in opmars komt.. Niet alleen met Kopenhagen heeft het een 'topclub' in huis maar ook Odense staat op het punt een stunt te maken tegen het Spaanse Villarreal.. In de laatste voorronde voor de Championsleague wonnen de Denen met 1-0 in eigen huis. Hopelijk kunnen ze het afmaken in El Madrigal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Noors voetbal

Het Noors voetbal is al een tijdje niet echt meer om over naar huis te schrijven in Europa. Op zich nog altijd wel een leuke competitie om te volgen.

Dit is de stand momenteel in de Noorse competitie:

1 Molde FK 38

2 SK Brann 33

3 Tromsø IL 32

4 Stabæk IF 32

5 Lillestrøm SK 31

6 Strømsgodset Drammen 30

7 FK Haugesund 29

8 Rosenborg BK 26

9 VÃ¥lerenga IF 23

10 Fredrikstad FK 23

11 Odd Grenland 23

12 Aalesunds FK 23

13 Viking FK 23

14 Sogndal IL 17

15 Sarpsborg 16

16 IK Start 14

Zoals je ziet zijn topclubs als Rosenborg en Valerenga aan een slecht seizoen bezig. Topscorer is oud bekende, Ole Martin Arst van IK Start(ex-Gent, Anderlecht en Standard)

Link naar opmerking
Deel via andere websites