Peterzinho Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik ben vanaf donderdag in Lissabon en ga waarschijnlijk naar de wedstrijd Benfica-Feirense. Ben jij daar ook? Ben wel benieuwd naar de sfeer en het stadion. Porto heeft in tegenstelling tot Sporting en Benfica wel gewonnen door een makkelijk gegeven strafschop. Als je toekomt ga meteen je ticket kopen ... Bancada Sagres - Piso 0 - inferior ( gate 9 - 11 ) dan ga je bij de supportersgroep No Name Boys ( geassocieerd met hooligans :P ) zitten en ga je de sfeer meemaken ... Echt beste deel van stadion. Als je het stadion binnenkomt dan ga je gewoon met je mond open blijven staan want het is indrukwekkend en het geeft me keer op keer kippenvel als ik de poorten binnenga. Let wel op, als je in poort 9 tem 11 ga, dan wordt je volledig gefouilleerd en neem daarom zo weinig mee ( geldzakje, gsm, sleutels en als je rookt om je sigaretten aan te steken ). Maar kijk anders de prijzen van je biljet via de site, ( link voor site : Hier ), maar ik zie net dat je enkel online kan kopen als je socio bent ... Maar zo heb je idee van de prijzen. Ik ben zelf niet in Lissabon want ik vertrek voor lang weekend woensdagavond na het werk ... En kom pas volgende dinsdag terug, maar als je daar dan nog bent ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Lijkt mij wel vet, maar weet niet of de vrienden met wie ik ga het ook leuk vinden :p Ik liep er al tegenaan dat ik online niks kan kopen. Ik ga denk ik bellen of op de wedstrijddag zelf. Ik zag dat heel veel tickets nog te koop waren dus verwacht ook wel kassaverkoop. Ik ben er tot volgende week woensdag ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ginola Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Lijkt mij wel vet, maar weet niet of de vrienden met wie ik ga het ook leuk vinden :p Ik liep er al tegenaan dat ik online niks kan kopen. Ik ga denk ik bellen of op de wedstrijddag zelf. Ik zag dat heel veel tickets nog te koop waren dus verwacht ook wel kassaverkoop. Ik ben er tot volgende week woensdag ;) En via http://www.viagogo.nl ? Daar heb ik kaartjes voor Inter vandaan voor nog geen 15 euro, pal aan het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Lijkt mij wel vet, maar weet niet of de vrienden met wie ik ga het ook leuk vinden :p Ik liep er al tegenaan dat ik online niks kan kopen. Ik ga denk ik bellen of op de wedstrijddag zelf. Ik zag dat heel veel tickets nog te koop waren dus verwacht ook wel kassaverkoop. Ik ben er tot volgende week woensdag ;) Als je toekomt, gewoon meteen naar het stadion gaan ... Je kan kopen tot 19u en anders vrijdagmorgen bij openingsuur. Op dag van wedstrijd is het iets duurder. Wat zoek je ? Echte sfeer of meer kalm bekijken ... Bancada Sagres of Coca Cola is achter doel ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 En via http://www.viagogo.nl ? Daar heb ik kaartjes voor Inter vandaan voor nog geen 15 euro, pal aan het veld. Bedankt voor de tip. Zal zo ff gaan kijken op de site (y) Als je toekomt, gewoon meteen naar het stadion gaan ... Je kan kopen tot 19u en anders vrijdagmorgen bij openingsuur. Op dag van wedstrijd is het iets duurder. Wat zoek je ? Echte sfeer of meer kalm bekijken ... Bancada Sagres of Coca Cola is achter doel ... Ik ga met mensen die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest. Dus ik ga naar de wat rustigere gedeelte. Jij ook bedankt voor je tips ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Bedankt voor de tip. Zal zo ff gaan kijken op de site (y) Ik ga met mensen die nog nooit in een voetbalstadion zijn geweest. Dus ik ga naar de wat rustigere gedeelte. Jij ook bedankt voor je tips ;) Wat je ook kan doen is achter het doel gaan zitten, maar aan de andere kant van de supportersgroep. Het beste zal Bancada Sagres zijn want als je in de tribune Coca Cola gaat zitten, aan de andere kant van de tweede supportersgroep, zit je vlak bij die van Feirense ... Maar er zal nog plaats genoeg zijn ... Maar zeg me nadien wat je ervan vond :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik ga op de Bancada Sagres zitten dan ;) Ik laat zeker weten wat ik er van vond. Hoewel ik symphatie heb voor Porto ben ik niet anti-benfica ofzo. Jammer dat Aimar geblesseerd is en ik hoop op een mooie vrije trap van Cardozo en Witsel in de basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Ik ga op de Bancada Sagres zitten dan ;) Ik laat zeker weten wat ik er van vond. Hoewel ik symphatie heb voor Porto ben ik niet anti-benfica ofzo. Jammer dat Aimar geblesseerd is en ik hoop op een mooie vrije trap van Cardozo en Witsel in de basis. Aimar is niet geblesseerd ... Hij zal dit weekend zeker spelen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hans. Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Nice. Aimar is echt een geweldige voetballer : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 15 augustus 2011 Share Geplaatst 15 augustus 2011 Nice. Aimar is echt een geweldige voetballer :< Zaterdag zal het team waarschijnlijk : Artur Moraes - Maxi Pereira - Luisão - Garay - Capdevila - Javi Garcia - Nico Gaitan - Witsel / Aimar - Nolito - Cardozo en Saviola zijn En dan nog op de bank : Bruno Cesar - Eduardo - Matic - Emerson - Ruben Amorim - Rodrigo Mora - Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 16 augustus 2011 Share Geplaatst 16 augustus 2011 Ik weet niet of er iemand twente aan het kijken is maar let eens op het uitvak, hangen 2 mooie spandoeken ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nuno Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Aimar viel redelijk tegen in de match versus Twente. Hopelijk is zijn blessure niet al te ernstig.. Er zijn wel genoeg goeie spelers die het eventueel kunnen oipvangen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mrn. Geplaatst 17 augustus 2011 Share Geplaatst 17 augustus 2011 Het ziet er naar uit dat Dinamo zich weer laatst zien op het hoogste podium... :clap: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 18 augustus 2011 Share Geplaatst 18 augustus 2011 Waar is Partizan mee bezig ;e 1-1 tegen een club uit fokking Ierland? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Hulk weer 2 goals en een assist tegen Gil Vicente. http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=145423 Wat een poeier zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Schot van Guarin mag er ook wel wezen. :-D Hulk moet echt naar Madrid, dan heb je geweldige voorhoede. : Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik denk dat Hulk met zijn fysiek ook wel in Engeland past. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ja maar mijn 2e cluppie is Madrid hé, daarom datk em liever bij Real zie dan in Engeland. :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Ik denk dat een Hulk in Spanje gewoon door elke verdediging heen beukt. Nja behalve Pique en Puyol die de verdedigende Hulkjes zijn. Sterke bevers.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Nee die ene dude van Braga dan :cab: blok beton Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Idd :cab: Lekker serieus weer. Dinamo pwnt trouwens hard. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Even dit topic weer leven inblazen. Ik vindt dat het Deense voetbal steeds meer in opmars komt.. Niet alleen met Kopenhagen heeft het een 'topclub' in huis maar ook Odense staat op het punt een stunt te maken tegen het Spaanse Villarreal.. In de laatste voorronde voor de Championsleague wonnen de Denen met 1-0 in eigen huis. Hopelijk kunnen ze het afmaken in El Madrigal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Kopenhagen kwam vooral jaar ook al aardig ver in de CL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MarcFR Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Knappe prestatie ja afgelopen week van Kopenhagen tegen Viktoria Plzen.. En Villareal wint nog wel van Odense. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ben Geplaatst 20 augustus 2011 Share Geplaatst 20 augustus 2011 Noors voetbal Het Noors voetbal is al een tijdje niet echt meer om over naar huis te schrijven in Europa. Op zich nog altijd wel een leuke competitie om te volgen. Dit is de stand momenteel in de Noorse competitie: 1 Molde FK 38 2 SK Brann 33 3 Tromsø IL 32 4 Stabæk IF 32 5 Lillestrøm SK 31 6 Strømsgodset Drammen 30 7 FK Haugesund 29 8 Rosenborg BK 26 9 Vålerenga IF 23 10 Fredrikstad FK 23 11 Odd Grenland 23 12 Aalesunds FK 23 13 Viking FK 23 14 Sogndal IL 17 15 Sarpsborg 16 16 IK Start 14 Zoals je ziet zijn topclubs als Rosenborg en Valerenga aan een slecht seizoen bezig. Topscorer is oud bekende, Ole Martin Arst van IK Start(ex-Gent, Anderlecht en Standard) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten