Ozan Geplaatst 3 september 2015 Share Geplaatst 3 september 2015 We hadden ook moeten winnen, maar het ontbreekt gewoon aan kwaliteit voorin dat we niet meer scoren. Heb je zo'n kans van Calhanoglu die hij er 99 van de 100 keer bij Leverkusen gewoon inramt, komt hij bij Turkije plaatst hij de bal als een klein meisje van 8 jaar op een verdediger. Heb je die Serdar Aziz ... ik kan het niet vaak genoeg blijven herhalen. Die gast is gewoon een amateur. Heeft niets te zoeken bij eender welke topclub in Turkije, laat staan bij het nationaal elftal. Heb je ook nog fucking Volkan Babacan op doel. Ik vind het echt vooral jammer voor Hakan Balta, die man gaf z'n leven om die bal van de lijn te halen en dan heeft die naast hem zo'n idioot staan die geen idee heeft van waar hij loopt :D We missen een leider achterin, we missen een echt goede keeper en we missen een echt goede spits. Het is echt hopen dat Enes Unal zich ontwikkeld en zijn potentie haalt, hij is de enige hoop, wat triest eigenlijk :-D Maak Fernandao gewoon speelgerechtig voor Turkije dan maar :D Spel gaat verder ook gewoon veel te traag, was deze wedstrijd ook wel te danken aan Arda, hoe geniaal hij bij momenten ook was. Selcuk en Hakan Calhanoglu ook gewoon veel te traag met het rondspelen van de bal. Kantelen ging te traag, we kwamen amper vooruit en als we voorin kwamen misten we gewoon kwaliteit. Volkan Sen ook, ik vind hem echt een goede speler, hij was ook de reden dat we zoveel kansen hadden in de eerste helft. Geweldige loopacties, zorgde altijd voor dreiging, maar kreeg de bal er niet in... Als Arda fit was en de kansen afdwong zoals Volkan Sen dan stond het 3/4-0 in de eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Is toch fucking frustrerend dat wij in 90+ 4 punten hebben weggegeven. Is toch frustrerend dat wij 4 punten weggeven tegen fucking Letland. Toen Ozan naar het middenveld ging, hadden wij totale controle. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Ja het is ook frustrerend, maar aan wie ligt dat? Bal gaat gewoon veel te traag rond, toen Ozan naar het middenveld ging hadden we totale controle idd, Ozan is ook echt goed. Maar ook toen hij op het middenveld stond ging de bal nog steeds veel te traag rond. Arda die nooit ergens voor doel stond, kwam de bal altijd vragen 30/40 meter van doel. De enige man met klasse, die het verschil kan maken in zo'n wedstrijd is niet voor doel geweest. Fatih Terim is gewoon een slechte keuze als bondscoach, er is geen enkele verbetering in ons spel sinds hij aan het roer staat. Als hij de volgende 3 wedstrijden niet allemaal wint zitten we weer eens niet op een groot toernooi, gaat ook niet gebeuren met dit spel mrjah. Als je idd van fucking Letland 2/6 pakt kan je je moeilijk kwalificeren.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 (bewerkt) We spelen gewoon fucking debiel ;e;e;e;e We spelen in dit soort wedstrijden veel te ver naar voren met een duo als Serdar en Hakan die liever niet natuurlijk op de middenlijn staan. Elke counter is levensgevaarlijk daardoor. Hoop niet dat we zo debiel gaan spelen tegen Nederland. Je hoeft toch niet perse of ultra aanvallend of ultra verdedigend te spelen? Er is toch ook een middenweg? Neem een voorbeeld aan IJsland hoe die hebben gespeeld gisteren. Niet verdedigend maar ook niet dom aanvallend. Blijft bizar dat er in IJsland 150.000 mannen wonen en ze zo presteren. Het is ze dan ook gegund. Volkan Sen vind ik een leuke speler maar komt iets te kort, zeker in het afwerken gedeelte. Serdar Aziz matige speler oprotten met hem. Props voor Hakan Balta die 2 ballen van de lijn haalt en die steeds beter wordt hoe ouder hij wordt. Selcuk hoort ook niet meer in dit elftal thuis. Burak is een goede spits maar tja ook geen topper ofzo, ik erger mij al rot bij Gala dat die man gewoon niks kan behalve afmaken en koppen. Had Cenk Tosun wel graag gezien een kans krijgen maar helaas niet opgeroepen en Umut Bulut natuurlijk wel opgeroepen :D. Die wissels ook van Terim gisteren was echt een drama. Volkan Sen eruit, Umut Bulut erin :cab: Ik vond niet dat je Sen eruit moest halen want kreeg gewoon veel kansen en goede loopacties, als je hem dan eruit haalt doe dan iig voor Yasin en niet voor fucking Umut ;e;e;e Gokhan Tore eruit, Sener erin. Ozan ging op de flank hierdoor en Sener op de back positie neem ik aan. Weer een verdedigende wissel ;e En na de goal Burak eruit en Topal erin. Tja lekker achterover leunen tegen fucking Letland ;e;e;e Mijn favoriete opstelling mits iedereen fit: Onur (Trabzonspor) Gokhan (Fenerbahce) - Omer (Leverkusen) - Hakan (Galatasaray) - Caner (Fenerbahce) Ozan (Fenerbahce) - Nuri (Dortmund) Gokhan Tore (Besiktas) - Hakan Calhanoglu (Leverkusen) - Arda (Barcelona) Burak (Galatasaray) :<:< Om te smullen. Hakan heb ik liever dan Semih, Serdar en Ersan misschien in de toekomst Atinc/Kaan Ayhan. Omer Toprak is gewoon de aanvoerder van Leverkusen die is echt niet zo slecht hoor. Terim moet echt eruit. 4 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Na de wissel van Sener ging Ozan samen met Selcuk op het middenveld spelen, Hakan en Arda op de flanken en Burak met Umut in de spits. Ik weet trouwens niet hoe dat Omer Toprak aanvoerder is bij Leverkusen, want heb hem bij Turkije amper een goede wedstrijd zien spelen. Mjah, we missen gewoon een leider achterin en een goede spits. Kaan Ayhan ken ik alleen vanop Fifa, hoop dat hij wat is. Dat Cenk niet eens is opgeroepen is voor mij ook een raadsel. Maar eerst moet er van trainer worden veranderd (al gaat dat toch niet gebeuren). Want het spel gaat met eender welke 11 spelers nog steeds zuigen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Dat elftal is leuk en aardig op papier, maar Burak is geen spits voor het nationale elftal en ik heb, zoals Ozan al zegt, Toprak op geen goede wedstrijd voor het nationale elftal weten te betrappen. Of Nuri ooit op niveau zal voetballen valt ook nog te bezien. Als je zoveel kansen om zeep helpt verdien je het toch niet om op een eindronde te staan joh. Het is fucking Letland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Ik kreeg hartstoringen van Serdar gister. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Turks voetbal #8 Nuri :( die had in zijn kleine teen meer talent dan Arda en Calhanoglu bijmekaar. Zo jammer dat hij zo blessuregevoelig is. Was als die fit was, nu echt niet minder dan Busquets. Maarja in Turkije wordt je niet gewaardeerd als je als VM geen vliegende tackles doet en fysiek de evenknie van Wanyama bent. Vond Turkije gisteren verre van slecht. Ookal baseer ik het op een samenvatting van NL, we moeten ze kunnen oprollen. Dikke respect voor de fans in Konya. Zondag ook daar toch? Onur Sener-???-Balta-Caner Ozan-Oguzhan Arda-Calhanoglu-Sen/Yasin Burak/Batuhan Laten we eerlijk zijn, Batuhan is zeker niet beter dan Burak, maar fysiek wel beter. Wij hebben het altijd beter gedaan met fysieke spitsen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Argentinie speelt vannacht om half 3 tegen Bolivia, niemand gaat die wellicht kijken, maar ik zie dat Matias Kranevitter is opgeroepen dus hopelijk gaat die debuteren :< Ook Angel Correa is er voor het eerst bij (naast Messi, Aguero, Lavezzi en Tevez wbt aanvallers) net als verdediger Emmanuel Más van San Lorenzo. Maar die is al 26 dus geen talent meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 4 september 2015 Share Geplaatst 4 september 2015 Wat mij vooral opviel aan het begin van het seizoen is dat zowel Porto, Benfica als Sporting punten lieten liggen. Die wedstrijd van Arouca tegen Benfica vond ik wel heel schijnend, alleen al de 1e helft kon Arouca al wel 3x scoren. Overall denk ik wel dat Benfica het sterkste team heeft met name de aanval. Al weet je natuurlijk nooit of Aboubakar bij Porto de ene naar de andere binnen gaat schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Gokhan is meer geblesseerd dan dat hij inzetbaar is, laat Sabri of Sener maar spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 En ik blijf erop hameren dat Ozan naar de verkeerde club is gegaan, ik lees hier en daar dat hij in de basis zal starten tegen Kasimpasa. Graag elke wedstrijd laten spelen, alleen door te spelen ontwikkelen dit soort spelers zich. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Kon beter naar ons ja. Ik ga hem missen :( [YOUTUBE]aNq7LhaMvVs[/YOUTUBE] [YOUTUBE]WlfMRgW1WVQ[/YOUTUBE] [YOUTUBE]2w6sbqJE-2A[/YOUTUBE] Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Ik vond Melo maar een irritante speler, net als Emre en Volkan was het een speler met de verkeerde intenties op het veld. Het is jammer dat jullie hem als een held zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Markuss Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Ja ongekend, vond dat altijd zo'n matige speler. Met als hoogtepunt natuurlijk de wedstrijd tegen 'ons' op het WK van 2010. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Hoe gaat het eigenlijk met de ontwikkeling van Koray Gunter? Krijgt hij al wat speeltijd? Stond bij Dortmund toch bekend als een redelijk talent, maar door de aankoop van Sarr zal hij zich toen toch even gepasseerd hebben gevoeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 5 september 2015 Share Geplaatst 5 september 2015 Ja ongekend, vond dat altijd zo'n matige speler. Met als hoogtepunt natuurlijk de wedstrijd tegen 'ons' op het WK van 2010. [MENTION=16357]cimbomcu[/MENTION]; Hoe gaat het eigenlijk met de ontwikkeling van Koray Gunter? Krijgt hij al wat speeltijd? Stond bij Dortmund toch bekend als een redelijk talent, maar door de aankoop van Sarr zal hij zich toen toch even gepasseerd hebben gevoeld. Mwa Melo is geen matige speler wel enorm irritant ja ;c Over Koray: Hij speelt vooral in de beker wedstrijden heeft nu een wedstrijd of 20/30 meegedaan, als hij speelt doet hij het aardig maar niet dat hij vaste basisspeler is. Is ook pas 21 en de jeugd geven ze niet zo snel kans in Turkije :p Denayer is gehaald dus hij is nu 3de keus op beide plekken (RCV/LCV). Ik hoopte dat Koray verhuurd ging worden maar helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 En ik blijf erop hameren dat Ozan naar de verkeerde club is gegaan, ik lees hier en daar dat hij in de basis zal starten tegen Kasimpasa. Graag elke wedstrijd laten spelen, alleen door te spelen ontwikkelen dit soort spelers zich. Ozan gaat echt wel gewoon basisspeler worden, kan niet anders hoor. Hoe die man ook weer Turkije wat rust bracht toen hij van rechtsback naar centraal middenveld verhuisde... Bestaat geen trainer die Meireles, Josef en Topal hoger zou inschatten dan Ozan Tufan. En [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; Turkije was echt wel slecht hoor. Ja leuk dat we wat kansen hebben gehad, maar het voetbal was niet om aan te zien. Het was altijd de klasse van Arda of de loopacties van Volkan Sen die voor onze kansen zorgde. Arda is ook totaal niet fit, en omdat niemand anders dat kon moest hij de bal altijd komen halen op het middenveld of moest hij altijd degene zijn die de assist moest geven. Terwijl hij de enige is die ik rond de 16 met de bal aan de voet wil zien, de rest mist kwaliteit om te scoren, of om gewoon iets nuttigs te doen voor doel. Die Hakan Calhanoglu is me ook aan het irriteren, speelt gewoon heel matig, je zou niet zeggen dat hij één van de belangrijkste spelers is bij Leverkusen als je hem bezig ziet bij Turkije. Ik had Cenk altijd opgeroepen en Oguzhan altijd laten spelen in zijn huidige vorm. Serdar Aziz, Selcuk Inan en Burak Yilmaz horen niet in de basis. Njah bij Burak Yilmaz heb je weinig andere keuze, Mevlut is zwak en alleen Cenk is momenteel in vorm zeg maar. Als die Batuhan dat tenue gaat aandoen dan kijk ik niet meer, ik begrijp dat hij nuttig kan zijn als je dat soort spits nodig gaat hebben in een wedstrijd, maar die man verdient het niet om dat tenue aan te doen. Selcuk Inan is volgens Fatih Terim dus beter dan Ozan Tufan, Oguzhan en Mehmet Ekici ... Nou dat betwijfel ik toch wel :D Die man is gewoon stereotype Turkse middenvelder. Balletjes breed geven, af en toe leuke steekpass en verder af en toe een lekker schot. Toen Ozan op het middenveld ging staan ging de bal veel vlotter rond, dat ga je met Oguzhan of Mehmet Ekici daar ook hebben. Al is Ekici net uit blessure ofzo dacht ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 (bewerkt) Ik begreep dus gisteren van de Nederlandse televisie dat Terim een contract voor 7 jaar heeft :-D :-D :-D Kan toch niet, die gaat dus nooit weg en Turkije is te bang om hem te ontslaan. Ekici en Selcuk lijken op elkaar, qua spel voegen ze beide te weinig toe aan het elftal maar maken dat af en toe goed met hun trap en dan heeft Ekici natuurlijk een veel betere trap. Ozan is sowieso beter dan Selcuk en hoop dat hij vandaag op het middenveld staat. Oguzhan begrijp ik wel, ik zou altijd voor Calhanoglu kiezen en Oguzhan op de plek van Selcuk is gewoon veel te risicovol. Burak moet er zeker wel in blijven trouwens hoewel ik Cenk ook wel een kans gun vind ik toch dat Burak nog wel beter is. Of we moeten hopen op een nieuwe spits of laat gewoon Burak staan. Burak was overigens in de uitwedstrijd tegen Nederland je beste man dus wie weet. Ik heb wel liever Batuhan dan Umut Bulut :cab: Maar goed Batuhan moet je inbrengen als het 20 minuten voor tijd 1-1 staat ofzo. Edit: Vermoedelijke opstelling: Volkan Babacan, Sener, Semih, Hakan, Caner, Ozan, Selcuk, Volkan Sen, Oguzhan, Arda, Burak [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Vind ik ook prima heb je een wapen op de bank met Calhanoglu. 6 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Volkan Babacan ;e Sorry maar als Onur Kivrak voor hem moet banken dan moet je Onur Kivrak ook nooit meer oproepen. Als je zelfs achter Volkan Babacan staat in de rangorde verdien je gewoon niet opgeroepen te worden hoor :cab: Dat Semih speelt is een pluspunt, heeft hij toch nog één goed ding gedaan. Oguzhan ook terecht, Hakan is gewoon niet de speler die we nodig hebben op het middenveld. Oguzhan kan wat Arda vorige wedstrijd altijd moest doen, de steekpassjes geven, de bal naar de spitsen brengen omdat niemand anders dat kon. Nu kan Arda wat meer voorin lopen. Ben het trouwens met je eens dat Burak er moet inblijven hoor, maar dat is niet omdat hij goed is ofzo. We hebben gewoon geen enkele goede spits. Het hoeft van mij niet, maar het zou echt een heeeele vooruitgang zijn mocht Fernandao bij Turkije voorin lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Naja Volkan is toch wel een goede keeper? Denk dat die die bal tegen Letland wel mocht hebben maar weet nog de wedstrijd tegen NL toen was die echt super goed. Onur is beter ja dat ben ik met je eens al heeft hij de laatste tijd ook wel van die foutjes zoals toen in die EL wedstrijd. Maar goed als je nog hoopt op Demirel, nou die mag nooit meer opgeroepen worden dankzij zijn schandalige gedrag bij Fener, zijn gedrag toen die wou gewisseld worden en ook zei Terim dat Volkan heeft gezegd mij hoef je niet op te roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Volkan zal worden opgeroepen, zul je wel zien. Volkan Babacan is een middelmatige keeper, die man geeft 0,0 vertrouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Ik begreep dus gisteren van de Nederlandse televisie dat Terim een contract voor 7 jaar heeft :-D :-D :-D Kan toch niet, die gaat dus nooit weg en Turkije is te bang om hem te ontslaan. Ekici en Selcuk lijken op elkaar, qua spel voegen ze beide te weinig toe aan het elftal maar maken dat af en toe goed met hun trap en dan heeft Ekici natuurlijk een veel betere trap. Ozan is sowieso beter dan Selcuk en hoop dat hij vandaag op het middenveld staat. Oguzhan begrijp ik wel, ik zou altijd voor Calhanoglu kiezen en Oguzhan op de plek van Selcuk is gewoon veel te risicovol. Burak moet er zeker wel in blijven trouwens hoewel ik Cenk ook wel een kans gun vind ik toch dat Burak nog wel beter is. Of we moeten hopen op een nieuwe spits of laat gewoon Burak staan. Burak was overigens in de uitwedstrijd tegen Nederland je beste man dus wie weet. Ik heb wel liever Batuhan dan Umut Bulut :cab: Maar goed Batuhan moet je inbrengen als het 20 minuten voor tijd 1-1 staat ofzo. Edit: Vermoedelijke opstelling: Volkan Babacan, Sener, Semih, Hakan, Caner, Ozan, Selcuk, Volkan Sen, Oguzhan, Arda, Burak [MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; Vind ik ook prima heb je een wapen op de bank met Calhanoglu. Sterker nog, Terim heeft een ontslagvergoeding van ongeveer 40 miljoen TL bedongen. Dat zegt neem ik aan genoeg over het Turkse voetbal. Volkan Babacan ;e Sorry maar als Onur Kivrak voor hem moet banken dan moet je Onur Kivrak ook nooit meer oproepen. Als je zelfs achter Volkan Babacan staat in de rangorde verdien je gewoon niet opgeroepen te worden hoor :cab: Dat Semih speelt is een pluspunt, heeft hij toch nog één goed ding gedaan. Oguzhan ook terecht, Hakan is gewoon niet de speler die we nodig hebben op het middenveld. Oguzhan kan wat Arda vorige wedstrijd altijd moest doen, de steekpassjes geven, de bal naar de spitsen brengen omdat niemand anders dat kon. Nu kan Arda wat meer voorin lopen. Ben het trouwens met je eens dat Burak er moet inblijven hoor, maar dat is niet omdat hij goed is ofzo. We hebben gewoon geen enkele goede spits. Het hoeft van mij niet, maar het zou echt een heeeele vooruitgang zijn mocht Fernandao bij Turkije voorin lopen. Als men spelers liet spelen die het daadwerkelijk verdienen i.p.v. de usual suspects dan had Turkije zich lang en breed gekwalificeerd in een zwakke groep als deze. Nou valt Onur enigszins goed te praten omdat hij net terugkomt van een blessure en geen al te beste indruk heeft achtergelaten tot op heden, maar als Terim puur op prestaties af zou gaan dan had Demirel er wel gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Nou dat doet juist Terim goed, je gaat toch niet mensen oproepen die zich misdragen? Dus dan heb ik het ook over Gokhan Tore en ook Volkan, hij gaat gewoon mooi naar huis voor een belangrijke EK kwalificatie rot dan maar op en kom nooit weer terug. Dit is trouwens ook geen zwakke poule hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Dit is het zwakste Nederland in jaren en Tsjechië is ook niet meer wat het geweest is. Met alle respect, maar als je deze tegenstanders überhaupt niet voorbijkomt heb je straks niets te zoeken op een eindronde met A-landen. :cab: Wij weten daarnaast dat Terim geen fuck geeft om personen die zich hebben misdragen, anders had Töre nooit opgeroepen moeten worden, als hij wel wordt opgeroepen moet ie consistent zijn en Demirel laten spelen in plaats van Babacan die zelfs in beste vorm niet in de buurt van Demirel of Onur komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 6 september 2015 Share Geplaatst 6 september 2015 Dit is het zwakste Nederland in jaren en Tsjechië is ook niet meer wat het geweest is. Met alle respect, maar als je deze tegenstanders überhaupt niet voorbijkomt heb je straks niets te zoeken op een eindronde met A-landen. :cab: Wij weten daarnaast dat Terim geen fuck geeft om personen die zich hebben misdragen, anders had Töre nooit opgeroepen moeten worden, als hij wel wordt opgeroepen moet ie consistent zijn en Demirel laten spelen in plaats van Babacan die zelfs in beste vorm niet in de buurt van Demirel of Onur komt. Nou de Tscjechen doen het gewoon goed ;c IJsland al helemaal. Plus dat juist Turkije op eindrondes veel beter is dan in kwalificaties daarom kwalificeren we ons nooit :r Je hebt in elke poule 1 goede land die eerste wordt, een normale land als Slowakije of Zwitserland of Zweden die dan 2de worden en dan paar matige landen erachter Liechtenstein, Wit Rusland etc. Maar in onze poule heb je IJsland die zijn beste voetbal ooit speelt, Tsjechie die voor het eerst sinds EK2008 beginnen te presteren opeens en NL die slecht is maar wel gewoon NL blijft. Terim heeft Demirel niet geschorst he, die heeft blijkbaar gezegt tegen Terim over deze 2 wedstrijden ''Beni cagirma'' nou ben je dan een mongool? Het is al raar inderdaad dat Terim deze jongen niet zelf gewoon schorst en dat geldt ook voor Töre natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten