Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Goeie beslissing van het bestuur toch? Denayer voor een jaartje huren heeft toch geen zin. En denk niet dat City hem wilt laten gaan. Als GS zijnde ga je toch niet spelers huren voor een jaartje. En Serdar als in Serdar Aziz? Met welk geld zijn ze van plan hem te halen dan? :D Enige speler die Bursa op dit moment zeker niet wilt laten gaan, meewerken zullen ze dus niet doen lijkt me.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Goeie beslissing van het bestuur toch? Denayer voor een jaartje huren heeft toch geen zin. En denk niet dat City hem wilt laten gaan. Als GS zijnde ga je toch niet spelers huren voor een jaartje. En Serdar als in Serdar Aziz? Met welk geld zijn ze van plan hem te halen dan? :D Enige speler die Bursa op dit moment zeker niet wilt laten gaan, meewerken zullen ze dus niet doen lijkt me.

Goede beslissing ja, maar dan heb ik graag een andere CV dan Serdar Aziz. Ben benieuwd wat er nog gaat komen, voor de rechtsback worden Alex Silva en Zuniga genoemd en voor spits nog niemand.

Oh jezus wat was ik gisteren teleurgesteld :r

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect maar Denayer verdient toch ook wel een betere club/competitie om een jaartje op huurbasis te spelen. Die jongen zou prima meekunnen bij een middenmotor in de Premier League naar mijn mening.

Klopt al is het ook wel goed voor zo'n jonge jongen om met de druk om te gaan wat bij Gala toch super groot is, plus CL.

Gaat naar Marseille nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Met alle respect maar Denayer verdient toch ook wel een betere club/competitie om een jaartje op huurbasis te spelen. Die jongen zou prima meekunnen bij een middenmotor in de Premier League naar mijn mening.

Betere club niet, betere competitie wel ja. Beste zou gewoon zijn als ze hem verhuren aan een team uit de BPL natuurlijk. En anders gewoon aan iemand die CL speelt. Marseille is nu ook geen plek voor hem om naar te gaan vind ik. De Franse competitie is ook niets.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Burak insallah gider, abartmayin her seyi. Vallah ayip sanki taraftar yonetyor külubu. Verin para ozaman külube alsinlar istedigniz oyuncuyu

Adamlar eldinden geleni yapyor siz adamlari birakmiyorsunuz korkutyorsunuz gunah ya.#Galatasaray got Burak 31 yasina girecek hemen sat

Echt schandalig dit van de fans, zetten zo veel druk op het bestuur dat is gewoon niet gezond en als het bestuur niet luistert is het de volgende wedstrijd ''yonetim istifa'' bah zeg. Bestuur heeft een hoop fout gedaan maar je mag nooit als fans bepalen wat de club gaat doen nooit. En helamaal niet als we het hebben over spelers als Burak die je gewoon voor veel geld kunt verkopen op zijn leeftijd :cab:

Wie denken die fans wel dat ze zijn?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 miljoen hebben ze ervoor gekregen :-D _O_ _O_ _O_

Feghouli is wel 5 jaar ouder dan Markovic ook hé. Markovic bij Benfica was wel ziek, dus het is ook beetje hopen dat hij terug zijn vorm te pakken krijgt. Want het is ook een geweldige speler. Markovic of Feghouli maakt niet uit, zijn beide heel goed. Markovic gaat RvP en Fernandao veel intikkertjes gunnen met z'n snelheid en overzicht. Was net nog eens aan het zien hoe hij het deed bij Benfica (jaja youtube videos :D), met die snelheid nog zoveel overzicht hebben is niet gemakkelijk, niet te onderschatten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Heerlijke groep. Eerste plaats moet toch wel behaald worden. Leuk ook dat we Ajax loten, onze tegenstanders boeide me eigenlijk niet veel zolang wel wel tegen Anderlecht, Brugge en/of Ajax moesten :D Ga wss met vrienden ernaartoe (y)

Bij Markovic gaat het trouwens om een uitleenbeurt, nou doe maar niet. Wat moeten wij met een jaartje Markovic, en dat na een slecht jaar van hem? Als hij niet in de Benfica vorm komt heb je er niets aan en gewoon in een jaartje zie ik dat niet gebeuren. Zo'n spelers hebben ten eerste al wat tijd nodig in Turkije. Zolang er geen optie tot koop is (dan heb ik het niet over 20 miljoen euro ofzo, maar een fatsoenlijk bedrag van laten we zeggen 10-12 miljoen euro mss?) hoeft het van mij niet en zou ik het een domme transfer vinden.

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mee met je Ozan :D ;c

Cenk Gonen komt als 2de keeper naar Gala.

Denayer kiest Gala boven Marseille, 2 PL clubs en een La Liga club. Vind ik mooi :) Al blijft het wel jammer dat het huur is. Gala heeft Kuba van Dortmund afgewezen vanwege zijn blessuregevoeligheid. Hoop nog op 2 transfers en dan is de transferperiode voor mij gewoon geslaagd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga mee met je Ozan :D ;c

Cenk Gonen komt als 2de keeper naar Gala.

Denayer kiest Gala boven Marseille, 2 PL clubs en een La Liga club. Vind ik mooi :) Al blijft het wel jammer dat het huur is. Gala heeft Kuba van Dortmund afgewezen vanwege zijn blessuregevoeligheid. Hoop nog op 2 transfers en dan is de transferperiode voor mij gewoon geslaagd.

Onze wegen zullen zich scheiden aan de poorten van het stadion zeker? :D

Blijf erbij dat ze Denayer niet hadden moeten halen als het al rond is. Net als dat Fener Markovic niet moet halen als het huur is. Turkije is geen gemakkelijk land, kijk Chedjou in de defensie. Kijk alle vleugelspelers die naar Turkije komen. Allemaal hebben ze tijd nodig om aan te passen, aanvallers meer dan verdedigers.

Edit; Wel verstandige keuze van Denayer om Champions League te willen spelen. Of hij 2 PL clubs heeft afgewezen weet ik niet, maar dat hij Marseille heeft afgewezen is zeker. Die Franse competitie stelt ook niets voor natuurlijk.

Trabzonspor heeft Douglas gekocht, als ze nu eens een fatsoenlijke spits hadden hé. Zou een goed ploegje zijn. Doen uitstekende transfers.

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gisteren stond het 1-1 bij Vilarreal - Espanyol Bakambu krijgt 20 minuten van de trainer en scoort 2 keer en Villareal wint met 3-1. Mooi begin voor hem :)

Muslera, Sabri, Chedjou, Semih, Carole, Melo, Selcuk, Umut, Sneijder, Podolski, Burak.

Weer Umut ;e;e;e;e;e

0-1 Burak

Chedjou hamstring blessure :(

1-1 via vrijetrap, schitterende trap van een misselijke speler steeds vieze overtredingen maakt die.

Mooi maakt die weer een overtreding en daaruit wordt gescoord door Semih na een blunder van de keeper :D 1-2.

:-D :-D :-D Firat Aydinus 100% sliding op de bal van Carole geeft die geel, en hij had al geel dus rood :D

WESLEY 1-3 ik houd van hem.

En weer Sneijder 1-4

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Iemand die wel eens Argentijns voetbal kijkt op dat Fútbol Para Todos kanaal? Ik kijk regelmatig wedstrijden van Boca, net ook weer. Nipt, maar verdiend gewonnen met 10 tegen 9 door een doelpunt in de 90e minuut in een heerlijke wedstrijd. San Lorenzo kan morgenavond op gelijke hoogte komen, die twee staan een straatlengte voor op de rest en volgende week zondag (22:00 uur Nederlandse tijd) spelen ze tegen elkaar. Ga die pot zeker proberen mee te pakken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Jazeker. Zeer regelmatig. Ik wist alleen niet dat ze net moesten spelen, anders had ik dat wel gekeken. Ik krijg normaal gesproken via mijn telefoon ook een seintje van YouTube als er een wedstrijd gespeeld wordt.

Ik word daar ook zo vrolijk van als ik fatsoenlijk commentaar hoor met passie en af en toe een beetje locura :mrgy:.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja ik had die app van hun geïnstalleerd en dan krijg je ook bij iedere wedstrijd een melding. Dat betekent 15 meldingen ieder weekend waarvan ik er meestal maar in 1 geïnteresseerd ben, dus dat heb ik gelijk uitgezet. Ben eigenlijk alleen geïnteresseerd in wedstrijden van Boca. Acht van de tien keer spelen ze zondagavond laat als al het Europese voetbal ten einde komt, lekkere afsluiter van het weekend altijd. :)

En het commentaar versta ik toch geen hol van, maar 't klinkt wel leuk ja. ;c

bewerkt door Edwin
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bij mij werkt die notificatie dus niet heel goed, want ik kreeg een bericht voor de wedstrijd Aldovisi - San Martin. Niet echt de pot waar je lekker voor gaat zitten.

Wedstrijden waarin ik wel geïnteresseerd ben zijn die van Boca, River, San Lorenzo en Racing. Dat zijn wel de gaafste ploegen op het moment. Af en toe Banfield ook wel. Bij Banfield speelt de zoon van Diego Simeone, vandaar. Is echt een heel gaaf spelertje om naar te kijken. Bij Racing spelen Gustavo Bau en Diego Milito. San Lorenzo is de favoriete ploeg van de Paus en echt een geschiedenis-rijke ploeg. Manuel Pellegrini heeft de ploeg nog gecoacht destijds en internationale prijzen mee gehaald.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat van de paus wist ik inderdaad. Hebben ook vorig jaar of het jaar daarvoor de CL gewonnen. Was toen nog een gerucht over een transfer van die Villalba naar Feyenoord.

Je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt naar Simeone junior trouwens. Vanavond San Lorenzo-Banfield, misschien die maar eens kijken dan. Alleen jammer dat het zo 'vroeg' is (21:10).

Link naar opmerking
Deel via andere websites