Montass Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; nee, daar niet helaas. Dat is echt alleen Argentijns voetbal. Mocht je Sport1 hebben, kun je het wel kijken. Wel met Sierd ben ik bang. Overigens wel jammer dat Internacional niet door is. Had het op zijn minst gegund aan Aránguiz. Had ook de eerste speler kunnen zijn die de Copa America en de Libertadores wint in hetzelfde jaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; nee, daar niet helaas. Dat is echt alleen Argentijns voetbal. Mocht je Sport1 hebben, kun je het wel kijken. Wel met Sierd ben ik bang. Oh haha, of ik heb daar overheen gelezen (wat ik denk, geef liever de schuld aan mezelf ;c) of of jij hebt het niet goed aangegeven (maar die kans achte ik vrij klein ;c) En dat het met Sierd is vind ik niet zo'n probleem ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 23 juli 2015 Share Geplaatst 23 juli 2015 Ik heb het een tijdje geleden gehad over de Copa America op Youtube, maar daar is helaas van af gezien destijds. Zeer jammer, want nu moest ik naar Nederlands commentaar gaan luisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Had ook de eerste speler kunnen zijn die de Copa America en de Libertadores wint in hetzelfde jaar. Ja joh? Is dat nog nooit eerder gebeurd? Bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Dat is idd wel echt fucking raar, zijn sowieso tientallen spelers die het EK en de CL in hetzelfde jaar hebben gewonnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Fútbol Para Todos heet dat kanaal [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 24 juli 2015 Share Geplaatst 24 juli 2015 Fútbol Para Todos heet dat kanaal [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Ja idd dat was hem (y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 25 juli 2015 Share Geplaatst 25 juli 2015 Hoe kan je nu een vriendschappelijke pot laten staken joh :-D Het is GS natuurlijk weer, marginaal volk :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Edwin Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 :-D:-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 Dat gat in de vloer :-D. Man o man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 :D :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 26 juli 2015 Share Geplaatst 26 juli 2015 [MENTION=9198]Sanders[/MENTION]; Finale van de Copa Libertadores is bekend: Woensdag 29 juli in Nuevo León - Mexico om 03:00 Woensdag 05 augustus in Buenos Aires - Argentinië om 03:00 Verder wat ZA nieuws; In het noorden van Chili heeft het aanhoudend geregend in een regio waar normaal heel weinig regen valt. Dit heeft ervoor gezorgd dat een rivier overstroomde en daardoor uit zijn oevers raakte, met als gevolg het plaatje in de spoiler. [spoiler=Copiapo] Panama - VS is geëindigd in een gelijkspel en Panama heeft op penalty's de bronzen plek in de Gold Cup gepakt. Om 1:30 wordt de Gold Cup finale tussen Jamaica - Mexico gespeeld. Nicolas Lodeiro mag van Boca alweer vertrekken. Hij heeft een uitstekend half jaar gehad, maar gaat zijn plek nu verliezen en verdiend daar teveel voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Iemand die mij wat kan vertellen over Atınç Nukan (21)? Groot talent? Ex-verdediger van Besiktas en nu spelend bij RB Leipzig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Montass Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Over Futbol para todos gesproken. Zat net even op de PS4 naar het YouTube kanaal te kijken voor de samenvattingen van gisteren en goeie genade wat een pareltjes hoor :-D. Mooiste is deze.. is beetje a-la Riquelme toen. [MENTION=4542]Simonsav[/MENTION]; ik weet dat jij dit ook wil zien ;c. M-UEuVospw8 RPo8rscMoZw Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanders Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Die finale werd dus door Sport1 uitgezonden he? Dan moet ik dat maar even opnemen, want hiervoor ga ik toch niet 's nachts om 3 uur op staan :r Dat commentaar ook he, schitterend. Ik versta er echt geen fuck van, maar die beleving is geweldig :D :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 27 juli 2015 Share Geplaatst 27 juli 2015 Verrassend dat er een club bereid was 6 miljoen te betalen voor hem. Komt uit de jeugd, geliefd bij de supporters, prima jaartje. Hij moet zich nog flink ontwikkelen, maar is geen groot talent ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 (bewerkt) Pff wat een zenuwen... Spelen redelijk, met een terechte gelijkspel de rust in. Shakthar 10 minuutjes het tempo in de wedstrijd bepaald, voor de rest was het vaak Fener aan de bal maar net niet die laatste actie kunnen uitvoeren. Taison en Alex Teixeira 2 hele grote kansen gemist, Fernandao ene. We spelen natuurlijk niet slecht voor zo'n nieuwe ploeg, maar het is wel duidelijk dat er nog wel een aantal weken nodig is om duo's achterin en op het middenveld goed met elkaar te laten spelen. Kans van Teixeira kwam er doordat Kjaer geen stap naar voren zetten voor buitenspelval en vaak dat een lang bal dat door onze verdediging wordt weggekopt weer gewoon bij Shaktar beland, Topal & Josef op die momenten gewoon nergens te bespeuren... Nani & Diego zijn wel een genot om te zien, voor zo'n korte tijd samen gespeeld te hebben hebben ze echt al snel chemistry gevonden tussen elkaar. Fernandao wat te onrustig nog, net als Josef in het begin van de wedstrijd. Hasan Ali speelt zo goed als hij kan op de rechtsback (Gokhan geblesseerd denk ik en Sener nog een schorsing van bij Bursaspor), echt respect voor die gast. Heeft Taison in zijn broekzak. Btw, die Alex Teixeira :< Eigenlijk de enige man waar dreiging uit komt. En dan die legende op rechtsback natuurlijk. Edit; Hoe erg waren die laatste 15 minuten joh :-D Shaktar gewoon de wedstrijd uitgespeeld, zijn amper aan de bal geweest. Heb niet kunnen zien of het buitenspel was, stream bevroor even, maar van Persie had altijd de 1-0 moeten maken. Krijgt een lange bal vanop links richting 2e paal, wilt er met z'n linkse tegen trappen ipv gewoon met z'n rechtse op de slof te nemen. Geen enkele voorzet kwam aan van Caner en Hasan Ali, die anders geweldige voorzetten kunnen geven. Tja, dit Shaktar is ook in Oekraine of waar het ook wordt gespeeld gewoon te pakken. Was banger voor deze wedstrijd dan voor de uitwedstrijd, omdat Fener altijd al te pakken was op de counter en Shaktar hier gwn op de counter hoopte. 28 juli 2015 bewerkt door Ozan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Shakthar had toch echt minimaal 1x moeten scoren. Hasan op rechts was drama. Denk dat Fernandao de eerste spits van de 3 is. Wat speelde die sterk en wat is die sterk. En dat maar voor 3,5mil ;x Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 28 juli 2015 Share Geplaatst 28 juli 2015 Was vandaag heel sterk idd Fernandao. Had zelf trouwens eerlijk gezegd Caner op rechts gezet nadat je zeg dat het gewoon niet ging. Dat Meireles inviel hielp Shaktar ook alleen maar. Shakthar had vooral met Alex Teixeira moeten scoren in de 1e helft. Daarna nog Taison slecht geschoten en nog eens Taison of Fred (herinner het me niet meer) die voorlangs schoot. Aan onze kant hadden Fernandao en van Persie altijd moeten scoren. Al met al toch redelijk tevreden met 0-0, Fener maakt echt wel kans tegen Shaktar en dit was onze 1e officiele wedstrijd. Nani & Diego trouwens :love: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 [MENTION=12890]Peterzinho[/MENTION]; Maurício António, 23 anos, central e Gleison Moreira, 20 anos, extremo, vão ser apresentados como reforços do Futebol Clube do Porto, cedidos por empréstimo nesta época desportiva. Maurício, um dos jogadores mais em evidência na época passada ao serviço do Portimonense, suscitou o interesse de vários clubes da Liga NOS, de entre os quais o Futebol Clube do Porto. O atleta, formado no São Paulo Futebol Clube, foi utilizado em 44 jogos (42 na Segunda Liga onde marcou três golos, dois na Taça da Liga e um na Taça de Portugal). Já Gleison, um dos reforços contratados no mercado de inverno, cedo ganhou lugar na equipa tendo grande influência na ponta final do campeonato. O jogador, formado no Red Bull Brasil, marcou um golo e foi utilizado em 11 jogos do campeonato. O Portimonense Futebol SAD agradece aos atletas o seu empenho e dedicação e deseja os maiores sucessos desportivos e pessoais ao serviço do Futebol Clube do Porto. Als ik het goede begrijp zijn deze twee spelers dus gehaald voor Porto B? Voor Mauricio is een verlies voor Portimonense. Vind dat een erg sterke verdediger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 Balic _O_ scoort ook veel, 27 wedstrijden (gemidd 51min per wedstrijd) en al 8 doelpunten en 3 assists. Als defensieve middenvelder. Las dat hij voor 6 miljoen naar Valencia kon maar dat zijn ouders het hebben tegengehouden. Lekkere nieuwe shirts ook weer, vooral het uitshirt. Voor het eerste dat ze een 3rd hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pino Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 Die sponsor :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 31 juli 2015 Share Geplaatst 31 juli 2015 Dat uitshirt _O_ krasno Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 1 augustus 2015 Share Geplaatst 1 augustus 2015 Die sponsor :-D Van een supermarkt. Nog van een tijd dat de club weinig keuze had. Club zal het zelf ook wel doorhebben want voor een paar euro meer kan je een shirt krijgen zonden sponsor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten