Root Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Yozgat grootste beunregio van heel Turkije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 TIRABSON KOLBASTISI alleen daarom al :< Maar ja Fenerli he Tombik dan heb je gauw een hekel aan Trabzon ;c Hamit :< Daarom moet die volgend jaar sportief directeur worden bij ons. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Leuke uitspraken ja. Wat nu? Heeft het over jeugd, wat gaat hij eraan doen dan? Vind het allemaal onnodig, voegt niets toe want er gebeurt toch niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 juli 2015 Share Geplaatst 8 juli 2015 Leuke uitspraken ja. Wat nu? Heeft het over jeugd, wat gaat hij eraan doen dan? Vind het allemaal onnodig, voegt niets toe want er gebeurt toch niets. Haha jou reactie is onnodig :D Hij is speler he geen directeur pas als hij directeur wordt bij een club kun je kijken of hij het waarmaakt zelf. Het geeft aan hoe eerlijk hij is en schijt heeft wat men van hem vindt, hij heeft zelfkritiek en is bereid om het Turkse voetbal kritisch te bekijken. Juist daar ontbreekt het aan bij veel Turkse spelers. Zei bijvoorbeeld ook van: Pandev en Dzemailli moesten perse komen en de fans waren blij. Maar waren deze transfers nou echt nodig? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Achjah, makkelijk praten is dat. Ik ben er bijna zeker van dat hij na zijn carrière als voetballer er niets aan gaat doen. We zien wel. Beter nieuws, Fener heeft aan KAP laten weten dat ze onderhandelingen met RvP zijn gestart. Als Fener dat doet is het zowat zeker dat de transfer rond is (d) 2014: Sow - Emenike - Kuyt 2015: Stoch - RvP - Fernandao - Nani :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 [MENTION=3445]Magnifico[/MENTION]; nog naar Trabzonspor gegaan? Zitten hier een paar km verderop. Ga morgen wel ff langs denk k Nope, geen zin joh met ramadan en de hitte. :D Trabzon zal altijd een achterlijke stad blijven, zo ook de club, ze gooien daar met borden op de grond, schijnt een soort dans te zijn ofzo. Welke dans? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Haha valt wel mee toch. Laatst geweest Onur en Medjani heel chille mensen. Met iedereen op de foto en een gesprekje doen. Spelen zo een oefenduel tegen Kozakken Boys. Ga er wel heen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magnifico Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Neefje is er geweest, vond ook dat er een paar sympathieke spelers tussen liepen. Vooral Aykut, je verwacht het niet van hem met z'n bad-ass uitstraling, maar is volgens mij een hele chille gast. :D Oh en Trabzon heeft Cavanda van Lazio binnen. Geen idee wie dat is, maar Bosingwa vervangen wordt niet makkelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Turks voetbal #8 Huhu voor de wedstrijd was het blijkbaar dikke chaos. Ts liet de fans niet binnen, omdat ze geen toestemming hadden van de gemeente, fans helemaal gek geworden. Toen besloten ze mede door Shota het toe te laten. En Kozakken Boys had blijkbaar afgezegd en werd vervangen door Afc Arnhem. Kwam tweede helft binnenlopen. Werd 5/6-0. Vond Yatabare wel aardig spelen. Serdar Gurler had ook hele tijd vrije spel, omdat de linksback van Afc echt 90minuten verkeerd stond Hebben morgen een vrije dag. Gaan een paar naar Amsterdam. Als je stad ingaat, spot je vast een paar zou ik zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Root Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Huhu voor de wedstrijd was het blijkbaar dikke chaos. Ts liet de fans niet binnen, omdat ze geen toestemming hadden van de gemeente, fans helemaal gek geworden. Toen besloten ze mede door Shota het toe te laten. En Kozakken Boys had blijkbaar afgezegd en werd vervangen door Afc Arnhem. Kwam tweede helft binnenlopen. Werd 5/6-0. Vond Yatabare wel aardig spelen. Serdar Gurler had ook hele tijd vrije spel, omdat de linksback van Afc echt 90minuten verkeerd stond Hebben morgen een vrije dag. Gaan een paar naar Amsterdam. Als je stad ingaat, spot je vast een paar zou ik zeggen. AFC Arnhem enge club brr. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mvdv Geplaatst 9 juli 2015 Share Geplaatst 9 juli 2015 Vleminckx en George herenigd bij een tweede divisie club :mrg: Die promoveren dus komend seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Wat een bullshit is dat zeg supporters niet toelaten. Chelsea was vorig jaar in Arnhem wou er zo graag heen maar mochten dus geen toeschouwers bij wat erg vind ik dat ;e Je gaat naar het buitenland waar er genoeg fans zullen zijn die wachten op zo'n bezoek en dan laat je ze niet toe. Weet niet of Chelsea dat zelf niet wou of de gemeente oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Morgen Dinamo - Hajduk, stadion zit eindelijk vol omdat Mamic weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Denk ook dat het komt omdat de Turkse fans de spelers al snel afleiden. Vandaag naar Basaksehir-Club Brugge geweest en Avci had liever geen fans achter zijn dug-out. Werd 1-1. Avci en Doka en toffe gasten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
lennard95 Geplaatst 10 juli 2015 Share Geplaatst 10 juli 2015 Bad blue boys mogen toch terugkomen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Ja boycot is er niet meer. Donderdag hajduk gekeken. Erg leuk en jong team. Balic en vlasic wat 2 erg grote talenten zijn van pas 17 jaar. Roguljic is gehuurd en pas 19 en maloku ook 19. Kunnen een erg leuk team maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Ja klopt wel weet nog dat wij met veel Fener vrienden naar de training van Fener gingen kijken toen ze voor EL tegen Twente moesten. Werden niet toegelaten maar je kon wel via een hek ergens naar de training kijken, toen speelde Guiza nog bij Fener. Die vrienden van mij hem steeds uitschelden :r Best sneu eigenlijk haha. Kwam Emre naar ons toe tijdens de training nog ''yapmayin beyler, buraya kufur etmek icin mi geldiniz'' :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Fener 7-0 gewonnen van kampioen van Iran. Was een zwakke ploeg, maar wel leuk om een eerste indruk op de spelers en het spelbeeld te hebben. 7-0 gewonnen, 3-0 eerste helft, 4-0 in de tweede. 1e helft: Fabiano; Gokhan, Kjaer, Ba, Hasan Ali; Krasic, Topal, Meireles, Stoch; Diego, Fernandao Keepers hebben niets te doen gehad, Fabiano heeft wel een goede lange bal in zijn benen maar als er druk op hem wordt gezet gaf hij toch geen goede indruk. Hasan Ali speelde echt goed, wat echt belangrijk is. Zelfs Caner zou geen zekerheid mogen zijn in het elftal. Iedereen moet beseffen dat wanneer ze slecht spelen ze vervangen kunnen worden. Kjaer is echt een beest, geeft zoveel vertrouwen. Gokhan was weer goed zoals altijd, Ba heeft niet veel moeten doen. Krasic werkte veel maar deed buiten één actie niets nuttigs. Topal speelde echt goed, heerlijk doelpunt ook. Meireles speelde aardig, Stoch had er echt zin in. Heeft Fener duidelijk gemist, speelde echt goed. Diego speelde als valse spits, we speelden 4-4-2 en hij deed dat goed. Kreeg de bal in zijn voeten waar hij ze wilt hebben, had ook een heerlijke pass op Fernandao. De Braziliaan voorin, ik had veel vertrouwen in hem en voor zover ik op training en nu deze wedstrijd heb gezien stelt hij me niet teleur. Wat een beest is dat he. Sterk in de lucht, was ook eigenlijk een beetje verrast over hoe goed zijn balcontrole is. Haalt elke bal moeiteloos uit de lucht aan, op de borst, voet maakt niet uit. 2e helft: Volkan; Sener, Alves, Kadlec, Caner; Nani, Josef, Holmen, Alper; Topuz, Sow Volkan net als Fabiano niets te doen gehad. Sener speelde écht goed, heeft me positief verrast. Net als bij Hasan Ali dus, zeer belangrijk dat zelfs onze backs geen zekerheid hebben. Ze zullen allemaal goed moeten presteren, want onze reservebacks staan klaar om hun plaats over te nemen als ze het niet goed doen. Alves zal naast Kjaer plaatsnemen in de basis, Kadlec was gewoon zoals altijd, niets speciaals. Josef begon slecht, wist niet goed waar hij moest lopen leek het wel, later in de wedstrijd werd het wel veel beter. Goede speler is dat, als er geen nieuwe 'ster'middenvelder bijkomt zie ik hem gewoon in de basis ipv Meireles. Holmen was gewoon zwak, hij is de eerste die ze zullen wegsturen. Daarna Krasic. Alper speelde uitstekend, Topuz speelde ook echt goed, speelde in de valse spits rol net als Diego. Sow deed het goed voor de verandering. En dan Nani ... elke keer als hij aan de bal komt werd je zenuwachtig gewoon :D Heerlijke doelpunt ook uit een vrije trap. Vele positieve dingen gezien dus, we hebben eindelijk meerdere spelers die de vrije man op de flank zien, die de pass naar voren kan geven. Of het nu een steekpass is of een één-twee. We hebben mensen die de juiste pass geven op het juiste moment ipv op z'n Turks de bal 5 seconden te lang aan de voet te houden. Als de bal op de flanken is meteen met zoveel mogelijk de zestien in, voorin druk zetten. Alles wat onze trainer wilt doen zagen we al een beetje. Het is natuurlijk een zwakke tegenstander, maar de spelers trainen ook maar een paar dagen. Ik hoop dat alles zo snel mogelijk is zoals Pereira het wilt, want het ziet er goed uit. Doelpunten: Fernandao, Stoch, Topal, Nani, Josef, Topuz, Sow. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 (bewerkt) Wij speelden tegen Jihlava club uit Tsjechië 2-1, 2 keer Sinan Gumus. Opstelling: Eray, Sabri, Dany, Emre Can, Telles, Yekta, Bilal, Hamit, Emre, Sinan, Sercan Beetje sneu dat Sercan nog bij Gala speelt na zijn gedrag na de goal van hem tegen Gala. Italiaanse transfer journalist Di Marzio zegt dat Guarin naar Gala gaat en Melo naar Inter, dat zou ik wel geweldig vinden maar afwachten of het ook gaat gebeuren. Wel heb je dan nog steeds geen echte VMC wat Melo natuurlijk wel is en dat is Guarin niet. 12 juli 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 11 juli 2015 Share Geplaatst 11 juli 2015 Guarin is meer een aanvallende dan een verdedigende mid inderdaad. Denk dat de transfer van Guarin meer ene is om een wat grotere naam te halen en te kunnen zeggen dat zij hem wél hebben gehaald :D Wel een goede speler natuurlijk. Had nog altijd liever gehad dat ze wat meer geld op tafel legden en hem haalden ipv Josef de Souza. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Jem Karacan wordt de nieuwe balafpakker denk ik. Guarin is idd meer box to box Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Mwa Ozan onder Mancini was die al bijna gekomen. Plus dat we ook echt middenvelders nodig hebben imo. Jem Karacan kreeg geen nieuw contract bij Reading nu bij Gala ;c Maar goed gratis + goedkoop ben benieuwd, Hamza zegt hem te kennen van -19 nog en dat als hij niet veel blessures gehad had hij zeker verder was gekomen. Tot nu toe dus Bilal, Jem, Podolski en Carole binnen. Als VMC doe dan maar Medel of Lucas :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Niels Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 RvP is nu rond met Fener toch? Mooie transfer voor die club. Ook mooie stad om af te bouwen. Had zelf bv As Roma een toffere club voor hem gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Heerlijke beelden. RvP lijkt echt heel blij te zijn met deze transfer. Kon zijn lach niet één seconde onderdrukken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 juli 2015 Share Geplaatst 12 juli 2015 Ja echt he, mooie beelden man (y) Ik vind het best leuk weet niet hoe dit allemaal gaat uitpakken maar mede omdat ik hoop dat Fener de CL bereikt vind ik dit ook geen vervelend nieuws, plus dat de Turkse competitie natuurlijk beter wordt zo. Normaal is het best een vervelende vent haha, maar nu staat hij daar van ''wauw'' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten