Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Zwaar beperkte speler eigenlijk gewoon, als hij nou enigszins wat kon met rechts was die zo veel beter, maar die kan echt nog geen knikker raken met rechts, moet ALTIJD naar zn linker ;e

In z'n goede tijd kon die dat hebben. Nou echt totaal niet.

Overigens nu echt een open wedstrijd geworden, wel tof!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mwa dat weet ik niet. [MENTION=27637]Flight[/MENTION]; Maar Di Maria een beperkte speler noemen. Hou op hoor.

Als je me in de rust had verteld dat dit nog 2-2 zou worden had ik je laten opsluiten. Raar spelletje blijft het.

Vertel me dan waarom jij dat niet vindt ipv alleen maar een ";e" smilie te plaatsen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Leuke wedstrijd gezien. Af en toe mooie aanvalletjes, bijvoorbeeld die van Pastore en Messi was heerlijk. Ik had het er overigens net nog over met Simon, dat als die bal maar één keer goed valt, het zo maar eens 2-2 zou worden. Twee minuten later, 2-2.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste helft was sterk inderdaad. Afgaande op die eerste helft, zie ik ze ook als titelfavoriet. Maar dan mag die tweede helft niet meer voorkomen, want dat was niet goed. Alsof ze zichzelf in slaap susten zo slappe hap was het. Vond ook de wissel Tevez voor Pastore en Higuain voor Aguero een zeer onverstandige. Daarmee was de balans op het middenveld weg en werd die overlopen, terwijl je dan nog vier aanvallers hebt, die nog maar weinig uitvoeren (Higuain niet gezien bijvoorbeeld).

Link naar opmerking
Deel via andere websites