Mo Geplaatst 29 januari 2007 Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja leuk over Italie, Spanje, Engeland en Nederland te praten. Maar hoe gaat het in andere competities, hier een klein overzichtje.. Duitsland; Bayern presteert ondermaats. Werder en Schalke staan met evenveel punten op een eerste en tweede plek. HSV staat 17e, maar kan met een goede reeks van paar wedstrijden zo uit de degradatiezone komen. Frankrijk; Pff wie stoot Lyon eens van zijn troon af? Ze staan probleemloos de eerste ondanks 3 verliespartijen. Lyon gaat weer simpel de titel pakken..onderin vind ik de namen Nantes en Nice toch wel opvallen. Ze staan op een 16e en 17e plek, heel slecht dus. Zie trouwens waar nu de oude club van Ronaldinho, PSG staat, zonde zonde zonde.. Roemenie; Puh, Dinamo ownage. Verder voor mij allemaal onbekende namen onderin. Griekenland; Oympiakos de eerste, Rivaldo heeft er inmiddels al 11 goals gemaakt, toch netjes vind ik. Olympiakos staat voorlopig ook veilig op een eerste plaatst met nog 11 wedstrijden te gaan.. Turkije; Turkse competitie is de afgelope weekend weer begonnen na een winterstop van 47(!) dagen. Fenerbahce begon met een moeizame remise, Galatasaray won met 2-0 van Ankaraspor en Besiktas won 3-1 van Manisaspor. Nog een verlies partij van Fenerbahce en de spanning is dan weer helemaal terug, de good old top 3 strijd om de titel, de rest haakt langzamerhand af.. Alex is trouwens de topscorer van Turkcell superlig. De topscorer van Galatasaray zijn Ilic en Umit Karan, beiden hebben 8 doelpunten op hun naam staan. Die van Besiktas is Bobo, hij heeft er 7 gemaakt. Laten we hier gewoon lekker discussieren over de rest van Europa, gezellie toch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mo Geplaatst 29 januari 2007 Auteur Share Geplaatst 29 januari 2007 Ja leuk over Italie, Spanje, Engeland en Nederland te praten. Maar hoe gaat het in andere competities, hier een klein overzichtje.. Duitsland; Bayern presteert ondermaats. Werder en Schalke staan met evenveel punten op een eerste en tweede plek. HSV staat 17e, maar kan met een goede reeks van paar wedstrijden zo uit de degradatiezone komen. Frankrijk; Pff wie stoot Lyon eens van zijn troon af? Ze staan probleemloos de eerste ondanks 3 verliespartijen. Lyon gaat weer simpel de titel pakken..onderin vind ik de namen Nantes en Nice toch wel opvallen. Ze staan op een 16e en 17e plek, heel slecht dus. Zie trouwens waar nu de oude club van Ronaldinho, PSG staat, zonde zonde zonde.. Roemenie; Puh, Dinamo ownage. Verder voor mij allemaal onbekende namen onderin. Griekenland; Oympiakos de eerste, Rivaldo heeft er inmiddels al 11 goals gemaakt, toch netjes vind ik. Olympiakos staat voorlopig ook veilig op een eerste plaatst met nog 11 wedstrijden te gaan.. Turkije; Turkse competitie is de afgelope weekend weer begonnen na een winterstop van 47(!) dagen. Fenerbahce begon met een moeizame remise, Galatasaray won met 2-0 van Ankaraspor en Besiktas won 3-1 van Manisaspor. Nog een verlies partij van Fenerbahce en de spanning is dan weer helemaal terug, de good old top 3 strijd om de titel, de rest haakt langzamerhand af.. Alex is trouwens de topscorer van Turkcell superlig. De topscorer van Galatasaray zijn Ilic en Umit Karan, beiden hebben 8 doelpunten op hun naam staan. Die van Besiktas is Bobo, hij heeft er 7 gemaakt. Laten we hier gewoon lekker discussieren over de rest van Europa, gezellie toch! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savinkova Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Duitsland is nog wel lekker spannend. Wie denken jullie dat kampioen word? ik gok op Bremen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Axel Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Ik denk Schalke. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Schalke zou ik het wel gunnen. Zolabg het Bayern maar niet is. Hsv krijgt het nog lastig om niet te degraderen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savinkova Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Nou, alles staat dicht bij elkaar, dus als HSV 2 keer achter elkaar wint kunnen ze ook zo weer boven de streep staan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Ik hoop Bremen. Simpelweg omdat ik dat de beste ploeg van Duitsland vind. Daarna komt Bayern. Schalke is qua naam altijd leuk, maar ik vind het maar een kutclub. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jimmit Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Ik hoop ook Bremen, Klose _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cheraar Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa hoe kan psg tog zo laag staan, net zoals hsv echt onbegrijpelijk. ja hsv had veel blesures maar zolaag is echt gewoon niet meer gezond Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rtoo Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Denk dat Werder Bremen kampioen wordt en Bayern Munchen wordt nog 2e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aka Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Ik denk dat Fenerbahce gemakkelijk kampioen wordt ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Moser Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Ik durf ervoor te wedden dat Dinamo Boekarest kampioen gaat worden 8) Is wel een gewaagde uitspraak :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aka Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Bayern vandaag thuis 0-0 gespeeld tegen Bochum. Gaat lekker daaro :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 30 januari 2007 Share Geplaatst 30 januari 2007 Re: De rest van Europa Ze hebben er zelf nog alle vertrouwen in. terwijl het gat dus maar groter en groter wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mo Geplaatst 31 januari 2007 Auteur Share Geplaatst 31 januari 2007 Re: De rest van Europa Ik denk dat Fenerbahce gemakkelijk kampioen wordt ;) Dat dachten ze vorig seizoen ook. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Colin. Geplaatst 31 januari 2007 Share Geplaatst 31 januari 2007 Re: De rest van Europa Ik hoop dat werder kampioen wordt maar ik denk Schalke en van HSV en PSG is wel erg slecht en AS Moncao ook helemaal afgezakt nog niet zo lang geleden cl finale en nu in competitie 14de en in de beker ook al uitgeschakeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Snipes Geplaatst 31 januari 2007 Share Geplaatst 31 januari 2007 Re: De rest van Europa Magath weg. Hitzfeld de beoogde opvolger? Ik zat meer aan een Bert van Marwijk ofzo te denken.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bart2 Geplaatst 31 januari 2007 Share Geplaatst 31 januari 2007 Re: De rest van Europa ik hoop wel dat hsv in de bundisliga blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aka Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Re: De rest van Europa Hamburger SV heeft trainer Thomas Doll uit zijn functie ontheven. De hekkensluiter van de Bundesliga kwam gisterenavond tot dit besluit na het gelijkspel in eigen huis tegen Energie Cottbus (1-1). Bert van Marwijk, Felix Magath? Écht jammer dat Cootje geen geduld had. HSV had ik een mooie club voor hem gevonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Re: De rest van Europa Ik denk dat het voor Co ook lastig was geworden in Duitsland. De Duitsers hebben over het algemeen niet veel geduld. Mooi voetbal is in Duitsland aardig maar resultaat absoluut heilig. Zo is dat in hun gehele cultuur. De Duitsers zijn erg resultaat gericht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Re: De rest van Europa Magath weg. Hitzfeld de beoogde opvolger? Ik zat meer aan een Bert van Marwijk ofzo te denken.. van Marwijk is een goede trainer en dat weten ze bij Bayern ook, alleen Bayern zal niet snel de ontslagen trainer van Dortmund aantrekken. Duitse kranten melden allemaal het volgende: HSV: Kommt jetzt Magath? Der Ex-Bayern-Coach ist schon in Hamburg eingetroffen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Re: De rest van Europa Ze hebben in het verleden ook Hitzfeld gehad. Die kwam toen ook rechtstreeks van Dortmund. Dus waarom niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Re: De rest van Europa Hitzfeld was niet ontslagen. Het fraait allemaal om het imago van Bayern. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Remko Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Re: De rest van Europa Dat is waar, FC Hollywood is natuurlijk één al imago. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Savinkova Geplaatst 1 februari 2007 Share Geplaatst 1 februari 2007 Re: De rest van Europa Nou, Thomas Doll weg. Wie zal daar aan de slag gaan? Magath? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten