Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Ja leuk over Italie, Spanje, Engeland en Nederland te praten. Maar hoe gaat het in andere competities, hier een klein overzichtje..

Duitsland;

duitslandjg0.png

Bayern presteert ondermaats. Werder en Schalke staan met evenveel punten op een eerste en tweede plek. HSV staat 17e, maar kan met een goede reeks van paar wedstrijden zo uit de degradatiezone komen.

Frankrijk;

frankrijkja1.png

Pff wie stoot Lyon eens van zijn troon af? Ze staan probleemloos de eerste ondanks 3 verliespartijen. Lyon gaat weer simpel de titel pakken..onderin vind ik de namen Nantes en Nice toch wel opvallen. Ze staan op een 16e en 17e plek, heel slecht dus. Zie trouwens waar nu de oude club van Ronaldinho, PSG staat, zonde zonde zonde..

Roemenie;

roemeniexb7.png

Puh, Dinamo ownage. Verder voor mij allemaal onbekende namen onderin.

Griekenland;

griekenlandvr0.png

Oympiakos de eerste, Rivaldo heeft er inmiddels al 11 goals gemaakt, toch netjes vind ik. Olympiakos staat voorlopig ook veilig op een eerste plaatst met nog 11 wedstrijden te gaan..

Turkije;

turkijevf5.png

Turkse competitie is de afgelope weekend weer begonnen na een winterstop van 47(!) dagen. Fenerbahce begon met een moeizame remise, Galatasaray won met 2-0 van Ankaraspor en Besiktas won 3-1 van Manisaspor. Nog een verlies partij van Fenerbahce en de spanning is dan weer helemaal terug, de good old top 3 strijd om de titel, de rest haakt langzamerhand af.. Alex is trouwens de topscorer van Turkcell superlig. De topscorer van Galatasaray zijn Ilic en Umit Karan, beiden hebben 8 doelpunten op hun naam staan. Die van Besiktas is Bobo, hij heeft er 7 gemaakt.

Laten we hier gewoon lekker discussieren over de rest van Europa, gezellie toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Ja leuk over Italie, Spanje, Engeland en Nederland te praten. Maar hoe gaat het in andere competities, hier een klein overzichtje..

Duitsland;

duitslandjg0.png

Bayern presteert ondermaats. Werder en Schalke staan met evenveel punten op een eerste en tweede plek. HSV staat 17e, maar kan met een goede reeks van paar wedstrijden zo uit de degradatiezone komen.

Frankrijk;

frankrijkja1.png

Pff wie stoot Lyon eens van zijn troon af? Ze staan probleemloos de eerste ondanks 3 verliespartijen. Lyon gaat weer simpel de titel pakken..onderin vind ik de namen Nantes en Nice toch wel opvallen. Ze staan op een 16e en 17e plek, heel slecht dus. Zie trouwens waar nu de oude club van Ronaldinho, PSG staat, zonde zonde zonde..

Roemenie;

roemeniexb7.png

Puh, Dinamo ownage. Verder voor mij allemaal onbekende namen onderin.

Griekenland;

griekenlandvr0.png

Oympiakos de eerste, Rivaldo heeft er inmiddels al 11 goals gemaakt, toch netjes vind ik. Olympiakos staat voorlopig ook veilig op een eerste plaatst met nog 11 wedstrijden te gaan..

Turkije;

turkijevf5.png

Turkse competitie is de afgelope weekend weer begonnen na een winterstop van 47(!) dagen. Fenerbahce begon met een moeizame remise, Galatasaray won met 2-0 van Ankaraspor en Besiktas won 3-1 van Manisaspor. Nog een verlies partij van Fenerbahce en de spanning is dan weer helemaal terug, de good old top 3 strijd om de titel, de rest haakt langzamerhand af.. Alex is trouwens de topscorer van Turkcell superlig. De topscorer van Galatasaray zijn Ilic en Umit Karan, beiden hebben 8 doelpunten op hun naam staan. Die van Besiktas is Bobo, hij heeft er 7 gemaakt.

Laten we hier gewoon lekker discussieren over de rest van Europa, gezellie toch!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Re: De rest van Europa

Hamburger SV heeft trainer Thomas Doll uit zijn functie ontheven. De hekkensluiter van de Bundesliga kwam gisterenavond tot dit besluit na het gelijkspel in eigen huis tegen Energie Cottbus (1-1).

Bert van Marwijk, Felix Magath? Écht jammer dat Cootje geen geduld had. HSV had ik een mooie club voor hem gevonden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik denk dat het voor Co ook lastig was geworden in Duitsland. De Duitsers hebben over het algemeen niet veel geduld. Mooi voetbal is in Duitsland aardig maar resultaat absoluut heilig. Zo is dat in hun gehele cultuur. De Duitsers zijn erg resultaat gericht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Magath weg. Hitzfeld de beoogde opvolger? Ik zat meer aan een Bert van Marwijk ofzo te denken..

van Marwijk is een goede trainer en dat weten ze bij Bayern ook, alleen Bayern zal niet snel de ontslagen trainer van Dortmund aantrekken.

Duitse kranten melden allemaal het volgende: HSV: Kommt jetzt Magath?

Der Ex-Bayern-Coach ist schon in Hamburg eingetroffen

Link naar opmerking
Deel via andere websites