Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

Volkan Sen zal op Turks niveau wel een speler zijn die je team naar de overwinning draagt, dat kan hij wel. Gisteren was hij buiten het afwerken etc wel één van de beste op het veld samen met de hele linker- en rechterflank. Maar op Europees niveau zal hij nooit een dragende speler zijn inderdaad, maar dat moet hij ook niet zijn. Je kan geen 11 sterspelers hebben, hij moet gewoon iemand zijn die spelers als Nani en Van Persie gewoon helpt en voedt. Hij laat het team bij momenten wel weer beter voetballen, dus denk dat hij zijn taak meer dan goed uitvoert.

Nou ben ik het niet mee eens, Alper voedt Nani en RVP ook maar neemt zelf ook vaak initiatief wanneer het moet. Alper is zo belangrijk voor ons dat wanneer ik Volkan zie spelen denk van Alper mag wat mij betreft zsm weer op het veld staan. Het is zuur dat hij geblesseerd is want we zijn helaas waardeloos in de omschakeling naar voren toe.

Alper is een type speler die het team op sleeptouw kan nemen, heeft hij vaak genoeg bewezen, itt Volkan weet ik wel zeker dat Alper het wel in zich heeft om te presteren in Europa.

bewerkt door Tombik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Jongens spelers als Yasin en Volkan zijn geen spelers voor de topclubs. Bij de Anadolu ploegen heb je er honderden van rondhuppelen, die zullen het ook nooit ver schoppen. Ik weet niet eens waar Yasin vandaan komt, Duitsland toch?

Hoezo is het belangrijk waar die vandaan komt. Zonder Yasin was Galatasaray vorig jaar geen kampioen geworden. Was na Sneijder en Muslera belangrijkste bij GS.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou ben ik het niet mee eens, Alper voedt Nani en RVP ook maar neemt zelf ook vaak initiatief wanneer het moet. Alper is zo belangrijk voor ons dat wanneer ik Volkan zie spelen denk van Alper mag wat mij betreft zsm weer op het veld staan. Het is zuur dat hij geblesseerd is want we zijn helaas waardeloos in de omschakeling naar voren toe.

Alper is een type speler die het team op sleeptouw kan nemen, heeft hij vaak genoeg bewezen, itt Volkan weet ik wel zeker dat Alper het wel in zich heeft om te presteren in Europa.

Volkan Sen is toch een sierlijkere speler dan Alper, is technischer. Beide zijn imo gelijkwaardig aan elkaar, keuze moet gemaakt worden door de trainer. Alper laat het team niet echt beter voetballen, zijn kwaliteiten liggen gewoon aan het puur op kracht, snelheid en explosiviteit zijn tegenstander voorbij gaan. Voor doel is hij ook gewoon erg zwak. Ikzelf zou toch kiezen voor Volkan Sen, al moet je gewoon kiezen wie het beste in vorm is tussen Markovic, Volkan Sen en Alper. Alper staat dan wel een streepje voor om het verdedigende werk en het druk zetten die hij ook verricht.

Jongens spelers als Yasin en Volkan zijn geen spelers voor de topclubs. Bij de Anadolu ploegen heb je er honderden van rondhuppelen, die zullen het ook nooit ver schoppen. Ik weet niet eens waar Yasin vandaan komt, Duitsland toch?

Hoezo is Volkan Sen geen speler voor een topclub? Zijn allebei spelers die elke topclub wel in z'n selectie zou willen hebben. Zullen het team nooit dragen, maar zullen wel belangrijk genoeg zijn in en heleboel punten die de club pakt. Je kan toch niet ontkennen dat vele kansen van de wedstrijden waar Volkan Sen in meedoet via hem komt. Ik snap ook niet waarom je zo negatief bent na maandag? Omdat hij een kans mistte en één keer niet op tijd aflegde op Van Persie? Volkan heeft tot nu toe 1 slechte wedstrijd gespeeld, voor de rest heeft hij in al zijn invalbeurten en basiskansen gewoon zeer goed gespeeld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies hoe jij het zegt hoor, daarom vind ik Yasin ook niet slecht. Leuke wisselspeler en af en toe belangrijk in de basis.

Trouwens wat wel echt ziek is, op kerstdag de buitenlandse spelers die opeens geschorst zijn.

Celutska (Antalya)

Mitrovic (Mersin)

Bozhikov (Kasimpasa)

Dzudszak (Bursaspor)

Nakoulma (Mersin)

Donk (Kasimpasa)

Nani (Fenerbahce)

Kweuke (Rizespor)

Fernandao (Fenerbahce)

Wat wil je hiermee zeggen? Van al de rest weet ik het niet, maar Nani zat in ieder geval op de tribune. Er is geen enkele speler die door geschorst te raken vroegtijdig vakantie kan nemen, lijkt me niet dat er een club is die dat toestaat.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nani kreeg een kaart omdat hij op een gefrustreerde wijze voortdurend verhaal wilde halen bij de scheids, de rest geloof ik wel. Fernandao zat uitgebreid op FBTV te verkondigen dat hij dol is op Kerst.

FB heeft een extra spits nodig en een box to box middenvelder, eentje die niet zomaar op het middenveld spookt zoals Meireles dat de afgelopen 3 jaar heeft gedaan. Ik zou Moutinho wel bij ons willen zien.

bewerkt door Tombik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hoezo is het belangrijk waar die vandaan komt. Zonder Yasin was Galatasaray vorig jaar geen kampioen geworden. Was na Sneijder en Muslera belangrijkste bij GS.

Zonder Kabze ook niet en dan praat ik over 10 jaar terug, Kabze is nooit een topspits geweest. Je hebt topspelers en bruikbare spelers die je voor een licht prijsje kunt binnenhalen. Yasin is geen van beiden.

edit; tikfout

bewerkt door Tombik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat het opvallend is.

Fener overigens concreet voor Ziyech, fantastische speler. Vraag mij alleen af waar je hem neergaat zetten [MENTION=11666]Ozan[/MENTION];

Ik hooooop dat ze Ziyech echt halen. Vind dat zo'n fijn spelertje, zeker als ze Moutinho niet kunnen halen. Want Moutinho is toch wel ook mijn eerste keuze. Als ze Ziyech halen lijkt het me wel dat ze Diego gaan vervangen of misschien iets lager wilt proberen op de 8.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik hooooop dat ze Ziyech echt halen. Vind dat zo'n fijn spelertje, zeker als ze Moutinho niet kunnen halen. Want Moutinho is toch wel ook mijn eerste keuze. Als ze Ziyech halen lijkt het me wel dat ze Diego gaan vervangen of misschien iets lager wilt proberen op de 8.

Moutinho is een box to box middenvelder, precies het soort speler wat wij nodig hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Moutinho is een box to box middenvelder, precies het soort speler wat wij nodig hebben.

Denk sowieso al niet dat Vitor Moutinho op de plaats van Josef gaat zetten, maar Moutino is ook mijn eerste keuze hoor. Alleen is het wel moeilijker om een Moutinho te halen dan Ziyech bijvoorbeeld. Ziyech is een hele goede 2e keuze. Al zijn het natuurlijk niet dezelfde type spelers, dat weet ik ook wel. Vitor is niet helemaal tevreden over Diego, die gaat dus ofwel nu in januari, ofwel in de zomer vervangen worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

WAUW dat is nog eens prachtig nieuws :love:

Komt dus in de plaats voor Josue, snap niet dat ze Josue definitief overnemen van Porto om hem na een half jaar weer weg te sturen :cab: Goede voetballer.

[TWITTER]685560951345704961[/TWITTER]

Dit al gezien? Die pass van Hakan Unsal :-D Sick. [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION];

De oud spelers van Trabzon, BJK, Fener en Gala tegen elkaar in een toernooitje. Die van Gala wint alles en staan bovenaan.

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites