Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

Overig buitenlands clubvoetbal

Mo

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 6k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Had in de eerste helft net zo goed 2-2 kunnen staan. Heb beetje het gevoel dat RvP ook de respect van zijn collegas heeft verloren. Lijkt net Diego Costa bij Spanje. Niemand wilt m aanspelen.

Zieke goal van Sener

Ertugrul speelde erg goed idd, jammer van die blessure. Hij geeft iig meer vertrouwen dan Mert dat gaf, wat ik eerlijk gezegd niet echt verwachtte. Terwijl hij bij zijn uitleenperiodes het ook altijd echt goed deed. Ik hoop dat wat wedstrijden achter elkaar in de basis hem goed gaat doen, want hoe hij zich vandaag gedroeg was echt erg eigenlijk. Deed een keer een slechte borstcontrole die dan goed voor Uygar kwam, werd dan beetje boos omdat Uygar de bal niet aan hem overliet. De corner die daaruit kwam scoort hij dan weer wel.

Van dat aanspelen ben ik niet volledig mee eens. Hij werd gwn vaak opgezocht, en al helemaal door Nani en Caner. Maar ook door de rest hoor.

Semih geblesseerd. Laatste 3 wedstrijden verantwoordelijk voor een goal of 4.

Ryan Donk wordt steeds serieuzer, heb daar zo geen zin in bah fucking Ryan Donk in een Gala shirt.

Zou ook weer zo'n typische transfer zijn voor in het binnenland he. Wat ben je met Ryan Donk als Gala zijnde ...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wel niet vergeten dat al onze spelers ook de kans kregen om te voetballen. Er werd niet kort gedekt op Volkan, Nani, RvP en Uygar. Ze hadden elke keer gewoon veel ruimte waardoor dan ook de 1-0 komt. Tegenstander was veel losser dan dat ze in de competitie zouden zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zeg maar gerust dat Antalyaspor gedurfd heeft gespeeld. De spelers van Genclerbirligi deden er alles aan om het tempo van de wedstrijd te verkloten. Dan heb je ook nog die voorzitter van ze die slap ging ouwehoeren :-D ik heb gewoon een hekel gekregen aan die club puur door de voorzitter die ze hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lijkt mij een mooie transfer.

Galatasaray meldt zich officieel bij Ajax: 'Correct'

Niet Gregory van der Wiel van Paris Saint-Germain maar Ricardo van Rhijn van Ajax lijkt de rechterverdediger te worden waar Galatasaray naar op zoek is. De Turkse topclub heeft zich officieel bij Ajax gemeld, zo erkent directeur spelersbeleid Marc Overmars. "Correct", zo laat de sportbestuurder aan De Telegraaf weten.

Het wachten is op groen licht van Ajax, dat een formeel bod van Galatasaray ontvangen heeft. De club uit Amsterdam hanteert volgens het dagblad een vraagprijs van drie miljoen euro voor de 24-jarige verdediger, die in Istanbul een contract tot de zomer van 2019 kan signeren. Volgens het dagblad is de vraagprijs van Ajax geen obstakel voor Galatasaray.

Volgens De Telegraaf is Ajax bereid om medewerking te verlenen aan een winterse transfer, daar Van Rhijn de afgelopen maanden ondanks zijn reserverol liet blijken dat hij een voorbeeldprof is. Of Ajax het eventuele vertrek intern zal opvangen of een nieuwe rechtsback aantrekt, is de vraag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Opeens is er geld ofwat? Ocharme Hamzaoglu :-D

Je hebt het nieuws niet helemaal gevolgd blijkbaar :cab:? Hamzaoglu wou juist GEEN aankopen, hij wou juist verder met Umut, Burak en Sabri. Grote kans dat Maxi Pereira bij ons had gespeeld als Hamza niet zo koppig was geweest, maar die vond Sabri niet minder. Verder heeft Gala altijd wel geld, en dan bedoel ik niet gestoorde bedragen voor spelers maar 3 miljoen heeft een club als Gala altijd. Donk kost een miljoen, je dacht toch niet dat Gala dat niet had, zeker met de verkopen van Melo en Telles.

Verder ging het niet om de spelers maar om de tactiek van Hamza.

Nu wordt ook Tannane [MENTION=3850]Acquafresca[/MENTION]; genoemd, weer een leuke aankoop mocht het waar zijn. Mooi dat de scouts echt serieus worden genomen dit seizoen (eerder al met Carole en Jose).

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Klopt. Tannane zie ik echt graag komen. Een speler die je graag aan de bal ziet. Januari-Juni was het Yasin, die is nu weer terug op zijn oude niveau. Daarnaast is Tannane ook best jong. Kan zomaar zijn dat Sneijder ze allemaal tipt hoor. :-D

Muslera

Van Rhijn-Chedjou-Hakan-Carole(:/)

Selcuk-Ndiaye(zal wel Donk worden mja)

Poldi-Sneijder-Tannane

AANKOOP

Al sluit ik oprecht niet uit dat Muslera straks vertrekt. En geef hem eens ongelijk. Osmanlispor heeft die Ndiaye ook echt gehaald voor 350k he. ;x

Mustafa Denizli was sowieso niet gekomen zonder beloftes. Dus zat er wel aan te komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

GS heeft een wonder nodig wilt het nog meedoen om het kampioenschap. Het ziet er naar uit dat het tussen FB en BJK zal gaan.

We winnen weer met een doelpunten verschil van 1. Het had eigenlijk 5-1 moeten eindigen. Ongelooflijk hoeveel kansen we missen man, je zou er bijna wakker van liggen.

bewerkt door Tombik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[MENTION=11666]Ozan[/MENTION]; wat vind je tot nu toe van Ozan en Volkan? ik heb steeds het idee dat die twee te kort komen voor FB. Ozan zie ik niets anders doen dan klungelen. Gisteren passte hij de bal zomaar ergens heen waar geen speler van FB te vinden was. Aangezien Ozan geen nummer 10 is dient hij een linie naar achter geschoven te worden maar ook daar zie ik hem niet naar behoren functioneren. Die jongen oogt hartstikke onzeker wanneer hij aan de bal is.

Volkan Sen is de grootste sensatievoetballer ooit bij ons, ik zie hem als de Yasin Oztekin van FB. Ongelooflijk dat dit soort spelers voor deze clubs uitkomen.

bewerkt door Tombik
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ozan wordt gewoon steeds op de verkeerde positie opgesteld, die jongen is geen 10. Heeft bijna geen enkele kwaliteit dat een 10 moet hebben. Maar dat heeft niets te maken met zijn prestatie gisteren. Hij was écht slecht, werd ook met de minuut onzekerder. Zat gewoon helemaal niet goed in de wedstrijd. Volkan Sen buiten de 16 is wel een geweldenaar hoor, ik vond hem wel weer goed in dat opzicht. Maar die man kan net als Markovic gewoon niet scoren. We moeten hem wel tijd geven, hij speelt nooit constant. Moet steeds gewoon invallen en staat er nu na een lange tijd eens terug op, dus op zich was z'n prestatie gisteren wel uitstekend vond ik. Alleen begin ik me echt te irriteren aan zijn kwaliteiten binnen de 16, ook bij Turkije mist hij al deze kansen. Hij mag stilletjes aan wat scorend vermogen kweken, want hoe goed hij ook speelt, als hij deze blijft missen in de wedstrijden die we gaan verliezen of gelijkspelen zal het wel een probleem beginnen worden. Zelfde geldt ook voor Markovic btw, zijn gemiste kans was echt de ergste van allemaal.

Ik vind vooral Ozan nog te licht momenteel, Volkan Sen zie ik wel spelen bij Fenerbahce, hij is ook 100% zeker beter dan zo'n Yasin Oztekin. Ze moeten beide nog gewoon tijd en kansen krijgen. Ik wil Ozan op de 8 zien en niet op de fucking 10 waar Vitor hem altijd zet omdat hij koste wat kost vast wilt houden aan Topal - Josef. Je zag gisteren Josef bijvoorbeeld ook, die man was zo slecht in alles. Tot in de laatste minuten waar hij gewoon weer moest verdedigen en met kracht zich er door loodste, dan is hij ook op z'n best. Als verdedigende mid dus, net als Topal. Je kan van die 2 niet verwachten dat ze elke keer de bal naar voren dragen en het startpunt zijn van elke aanval. Dat kan Ozan wel, maar zo gebruikt Vitor hem niet. Als je de beste kwaliteit van zo'n speler gaat afnemen en hem laat spelen rond de 16 wat hij niet gewoon is, dan kan je niet verwachten dat hij je ploeg gaat vooruithelpen.

bewerkt door Ozan
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Volkan Sen zal op Turks niveau wel een speler zijn die je team naar de overwinning draagt, dat kan hij wel. Gisteren was hij buiten het afwerken etc wel één van de beste op het veld samen met de hele linker- en rechterflank. Maar op Europees niveau zal hij nooit een dragende speler zijn inderdaad, maar dat moet hij ook niet zijn. Je kan geen 11 sterspelers hebben, hij moet gewoon iemand zijn die spelers als Nani en Van Persie gewoon helpt en voedt. Hij laat het team bij momenten wel weer beter voetballen, dus denk dat hij zijn taak meer dan goed uitvoert.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Precies hoe jij het zegt hoor, daarom vind ik Yasin ook niet slecht. Leuke wisselspeler en af en toe belangrijk in de basis.

Trouwens wat wel echt ziek is, op kerstdag de buitenlandse spelers die opeens geschorst zijn.

Celutska (Antalya)

Mitrovic (Mersin)

Bozhikov (Kasimpasa)

Dzudszak (Bursaspor)

Nakoulma (Mersin)

Donk (Kasimpasa)

Nani (Fenerbahce)

Kweuke (Rizespor)

Fernandao (Fenerbahce)

Link naar opmerking
Deel via andere websites