Ozan Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Hij is gewoon een beetje mad. Dramatisch team en ze kunnen helemaal niet voetballen :-D Pleur es op joh, en dan ook nog iemand die komt zeggen met wat zegt hij verkeerd dan? Tuurlijk Turkije is niet heel goed ofzo, maar we hebben een goed elftal en komen op eindtoernooien altijd ver genoeg met evenwaardige selecties. Qua talent in de ploeg zijn we zelfs beter dan ooit tevoren, alleen is de strijdmentaliteit wat verminderd. Hebben in onze ploeg smaakmaker van Besiktas, één van de opkomende sterren in ons elftal als hij zich blijft ontwikkelen, uitstekende backs, speler van Barcelona en één van de sterren van Leverkusen. Die zullen er ook helemaal niets van kunnen ja. Turkije mist alleen een goede spits, centrale verdediger en in mindere mate een keeper. Keepers hebben we, maar zijn of niet in vorm of wordt niet opgeroepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Tweede helft was Nederland veel en veel beter, meer balbezit meer kansen, het is ongelooflijk dat je achterover leunend gaat spelen en weinig druk zet. Nederland kon het spel maken op de Turkse helft. Ik geef die vent geen ongelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Als je verdedigend gedisciplineerd speelt, 1 kans weggeeft met Wijnaldum dan ben je toch niet slecht? Turkije moest winnen en stond 2-0 voor ook wel een beetje te begrijpen dat het verdedigend ging spelen daarna. Plus kijk overal de interviews met spelers en bondscoach Danny Blind vooraf ze zeggen allemaal ''Turkije zet druk naar voren maar niet goed verzorgd, Turkije valt aan maar vergeten de rest verdediging dan kunnen we op de counter toeslaan'' Dan is het heel mooi dat je laat zien dat je dat wel kunt. Verder vond ik juist NL eerste helft gevaarlijk en 2de helft compleet kansloos, beetje wanhopig aanvallen maar niks lukte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Nou Turkije speelde precies op dezelfde wijze als hoe ze in de ArenA speelden, met 10 man voor het doel, als je ook nog eens geen druk zet dan kan de tegenstander gewoon vrijuit de bal rondtikken op jouw helft. Ik vond het rampzalig, snap ook niet waarom die idioot van een Terim hiervoor koos. Ze hebben niet 1 keer kunnen counteren, niet 1 keer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Nee vond ik niet, je zag steeds spelers vooral Hakan en vanaf de bank Arda roepen niet teveel in je eigen 16 hangen. NL speelde voor misschien zijn laatste kans dan is het logisch met 2-0 dat die gaan aanvallen en aan de bal zijn ze sowieso beter dan ons. In de arena ook uiteindelijk 1-1 door een schot die door het gezicht van Huntelaar erin gaat, toen hadden we alleen wel moeite met de lengte van Bas Dost die was er dit keer niet bij ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Nou Turkije speelde precies op dezelfde wijze als hoe ze in de ArenA speelden, met 10 man voor het doel, als je ook nog eens geen druk zet dan kan de tegenstander gewoon vrijuit de bal rondtikken op jouw helft. Ik vond het rampzalig, snap ook niet waarom die idioot van een Terim hiervoor koos. Ze hebben niet 1 keer kunnen counteren, niet 1 keer! De 1-0 kwam natuurlijk via een hoekschop.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Tweede helft was Nederland veel en veel beter, meer balbezit meer kansen, het is ongelooflijk dat je achterover leunend gaat spelen en weinig druk zet. Nederland kon het spel maken op de Turkse helft. Ik geef die vent geen ongelijk. Wat hebben ze met die balbezit gedaan dan? NL balbezit geven is toch niet erg? Het enige wat erg was is dat we zelfs niet durfden counteren. Als we gewoon met z'n allen verdedigden, maar niet zo'n schrik hadden als we de bal kregen had de wedstrijd 5-0 geindigd. Had die idioot dan hetzelfde gezegd? Het is ook wel erg dat je 3-0 verliest tegen een dramatisch team, dan kan je je voetballandje ook meteen opdoeken. Dramatische teams zijn de San Marino's etc. Turkije Het is ook niet ze hebben niet KUNNEN counteren, want dat konden we als ze het hadden gewild. Ze wilden het niet, ze durfden het niet. En dat komt sowieso door Terim. Die man en iedereen die hem gelijk heeft is gewoon mad. Ze hebben altijd de bal gehad en geen enkele kans gecreëerd buiten die heerlijke kopbal van Wijnaldum. Dan ben je in ieder geval een uitstekend verdedigende team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 7 september 2015 Share Geplaatst 7 september 2015 Bij Voetbal Inside waren ze wel positief over Turkije (y) Eerst kwam iemand van een krant in Nederland die zei dramatisch team en noemde Burak een straatwerker en de anderen waren het daar niet mee eens en ''verdedigden'' Turkije. Van der Gijp zei ook dat Turkije na die 2-0 niet meer wou voetballen, maar had Nederland de 2-1 gemaakt dan hadden die Turken gewoon weer lopen voetballen en de 3-1 gemaakt hoor. Waren zijn woorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 (bewerkt) Turks voetbal #8 Joh die gast riep ook maar wat. Wilde ff grappig doen zoals de gasten aan de tafel. Jp5FrEN3vkU Vanaf 0.15. _O_ vanaf nu alleen wedstrijden laten spelen in Konya en Bursa. 8 september 2015 bewerkt door Acquafresca Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 De 1-0 kwam natuurlijk via een hoekschop.. Ik heb het over de tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tombik Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Verdedigend gedisciplineerd spelen kunnen de Turken niet, vroeg of laat krijg je goal tegen, zo vaak gezien, ze hadden gewoon geluk dat Nederland behoorlijk onkundig was voorin. . Je zakt niet helemaal terug naar de laatste linie om daar met zijn allen te verdedigen, je schuift een linie naar voren en probeert door veel druk te zetten de bal te veroveren op het middenveld om vervolgens met 3/4 man snel om te schakelen. Niet 1 keer gezien. Ik hoop voor Turkije dat ze de Albanezen treffen in de play-offs mochten ze het halen want elk ander team walst hier gewoon moeiteloos overheen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Joh die gast riep ook maar wat. Wilde ff grappig doen zoals de gasten aan de tafel. Vanaf 0.15. _O_ vanaf nu alleen wedstrijden laten spelen in Konya en Bursa. Echt he, was echt een heerlijke sfeer. Ook toen ze "Sehitler olmez vatan bolunmez" riepen... Geweldig was het _O_ Verdedigend gedisciplineerd spelen kunnen de Turken niet, vroeg of laat krijg je goal tegen, zo vaak gezien, ze hadden gewoon geluk dat Nederland behoorlijk onkundig was voorin. . Je zakt niet helemaal terug naar de laatste linie om daar met zijn allen te verdedigen, je schuift een linie naar voren en probeert door veel druk te zetten de bal te veroveren op het middenveld om vervolgens met 3/4 man snel om te schakelen. Niet 1 keer gezien. Ik hoop voor Turkije dat ze de Albanezen treffen in de play-offs mochten ze het halen want elk ander team walst hier gewoon moeiteloos overheen. Waarom moeten we het schuiven op onkundigheid. NL heeft tenslotte voorin wel Memphis, RvP en Sneijder lopen, ook niet de minste toch? Die hebben niet weten te creëeren, Sneijder moest de bal zelfs vaak op het middenveld gaan halen. We zijn weer veel te negatief, 2e helft was niet goed, het was alleen maar ver achterover leunen (ben het met je eens dat het te ver naar achteren was), maar het is toch ook goed dat we de 0 konden houden? Wij Turken loven de ploegen/ spelers te veel of breken ploegen/spelers heel snel af, daar zijn we goed in. Er is ook een middeweg, alleen moeten we die nog vinden. :D Ik ben ervan overtuigd dat we heel wat ploegen in die playoffs kunnen pakken, maar eerst moeten we er komen. Zowel Tsjechie als Ijsland kunnen we verslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 (bewerkt) Turkije U21 tegen Nederland aan het spelen op het moment. Toch een prima ploeg bij Turkije :cab: Okan Kucuk (ken ik niet) Ahmet Calik (CV van Genclerbirligi, jong maar al veel gespeeld talentvolle verdediger) Kaan Ayhan (vorig jaar 35 wedstrijden gespeeld bij Schalke, helaas speelt die nu niet maar mooi dat die voor Turkije speelt) Fatih Ciplak (ken ik niet) Emre Ugur (ken ik niet) Okay Yokuslu (ken ik van het WK waar Calhanoglu uitblok, was die ook een hele goede schakel in) Irfan Can (dit vind ik echt een heerlijke speler wist niet eens dat die nog zo jong was :cab: spelmaker van Genclerbirligi) Salih Ucan (talent genoeg natuurlijk, hopelijk gaat die terug naar Fener na Roma) Bilal Basacikoglu (geen geweldenaar tot nu toe bij Feyenoord, wel leuk dat die voor Turkije heeft gekozen) Kenan Karaman (speelt bij Hannover in de basis maar scoort nooit) Enes Unal (voormalig toptalent hopelijk gaat die het waarmaken) Op de bank heb je nog groot talent Ogulcan Caglayan. Steeds meer jonge spelers krijgen een kans in de basis hopen dat dit verder gaat. Opmerkelijk: Geen speler van de top 3 in de basis. NL staat nu wel 0-1 voor overigens, maar hoop dat we ons kunnen plaatsen voor EK -U21 2017. Terim op de tribunes. http://www.trt.net.tr/anasayfa/canli.aspx?y=tv&k=trtspor 8 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Die 11 heeft acteerlessen geloof ik :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Die 11 heeft acteerlessen geloof ik :mrgy: Dat is Bilal :D Turkije verdient wel meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bruins Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Serieus :D Had wel een goede actie net, herkende hem niet eens. Bleef rollen, erg was dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tomasson Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Had ook wel een goaltje kunnen maken, Rekik ging wel heel ver het bos in trouwens. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Inderdaad :cab: Had 2 assists en 2 goals kunnen hebben, te wild. Naja wel tevreden Turkije had toch minimaal een punt verdient, NL voetbalde niet meer steeds Turkije dat de aanval zocht maar mocht niet baten. Maar heerlijke groep wel, Bilal speelde wel aardig, Enes Unal vond ik echt een verademing die jongen is technisch ook gewoon heel goed en kan goed meevoetballen als die zich blijft ontwikkelen he :< Speelde vandaag ook tegen Van Beek niet de minste. Achterin was het ook wel prima, middenveld ook heerlijk hadden op een gegeven moment Kaan, Salih en Ogulcan op het middenveld :< Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Zeker zeker. Enes Unal zeer complete spits. Maakt ie minuten in België? Salih Ucan toch ook een toptalent. Hopen dat ie zijn carrière nog kan redden. Zo een club als Bursaspor, kan hem veel meegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Zeker zeker. Enes Unal zeer complete spits. Maakt ie minuten in België? Salih Ucan toch ook een toptalent. Hopen dat ie zijn carrière nog kan redden. Zo een club als Bursaspor, kan hem veel meegeven. 3 invalbeurten 1 basisplek ben benieuwd. Maar die jongen kan voetballen hoor, hoopte dat hij niet een spits werd die vooral door zijn fysieke kracht zoveel scoorde in de jeugd maar kan echt heerlijk meevoetballen. Salih was ook echt goed 2de helft, speelde als 8, Ogulcan/Irfan op 10 en Kaan op 6 omdat Okay geblesseerd uitviel in de eerste helft. Daarvoor speelde Kaan als CV. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Enes Unal speelt niet veel hoor. Speelde basis omdat de spitsen geblesseerd waren. Mjah, het is nog te vroeg natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 De supporters groepen worden één en protesteren tegen terrorisme, ook willen ze dat de competitie stilgelegd wordt om de sehitler te herdenken. Wat vinden jullie daarvan? En wat vinden jullie van die protest acties? Ik vind het altijd wel mooi dat iig de 3 rivalen met elkaar samen protesteren maar ik bedoel wat vinden jullie van de hele situatie? Is het juist niet goed dat Turkije tegen PKK en IS strijdt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 Begrijp je laatste zin niet. Maar als je ziet wat de pkk de afgelopen jaren heeft opgebouwd aan wapens etc, dan zijn deze acties zelfs te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 8 september 2015 Share Geplaatst 8 september 2015 (bewerkt) Erdo toch.. 8 september 2015 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 september 2015 Share Geplaatst 9 september 2015 Ja natuurlijk is hij daar schuldig aan, maar niks doen of nu ermee stoppen, maakt de situatie veel erger Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten