cimbomcu Geplaatst 5 mei 2013 Share Geplaatst 5 mei 2013 Jezelf bewijzen in Portugese competitie is niets man, dat niveau ligt zonder Benfica, Sporting (for what its worth dit seizoen), Porto en enigzins Braga nog lager dan in de Eredivisie. De Portugese clubs zijn koning in grof geld kloppen uit het verkopen van spelers, maar dat zegt niet direct zoveel over de competitie. Ja maar ook gewoon in de CL en Europa League heeft ie goed gespeeld. Vind het echt een hele goede. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Porto volgende week winnen aub _O_ Benfica gelijkgespeeld, staan nog maar 2 punten voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 6 mei 2013 Share Geplaatst 6 mei 2013 Estoril _O__O_ Helden. Het kan weer. Wat een wedstrijd gaat het worden. Portoooo (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
De Stroot Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 De marktwaarde en het bedrag van een eventuele transfer, daar ligt inderdaad een groot verschil in. Daar geef ik je zeker en vast gelijk in, maar ik vind hier geen bedragen uit, dit verschijnt hier in de kranten ( die natuurlijk ook serieus overdrijven ! ) Als we de "grote" transfers van de laatste jaren bekijken van Benfica dan is enkel Fabio Coentrão geflopt bij Real Madrid want David Luiz - Angel Di Maria - Witsel doen het toch meer dan degelijk bij hun clubs ... Het moeilijke is om jaar na jaar spelers op te waarderen om minstens 30 miljoen te incasseren elke zomer Denk dat geen van de spelers hun bedrag achteraf vol waard was, alleen Di Maria misschien. En dan heb je ook nog Anderson bij Man Utd die het totaal niet waarmaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Estoril _O__O_ Helden. Het kan weer. Wat een wedstrijd gaat het worden. Portoooo (d) Huhu damn. :D Ga toch ook ff proberen te kijken denk. Alhoewel zondag om 17u, wat een kuttijd. :/ Zie dat Porto op de laatste speeldag nog uit naar de nr 3 moet. Dat wordt nog wat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ragazzo Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Benfica heeft het toch nog gewoon in eigen hand? Wat is het resterend speelschema voor beide? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Waarom die euforie ? Benfica speelde fucking shit en het gelijkspel is meer dan ze verdienden ! Bende tamme zakken die niet liepen ... Maar dit verandert echter niets : Porto moet zaterdag winnen en wij niet, wij staan eerste met twee punten voorsprong ! Op laatste speeldag ontvangen wij de voorlaatste of laatste en Porto gaat naar de derde die nog niet zeker is van CL-plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Porto volgende week winnen aub _O_ Benfica gelijkgespeeld, staan nog maar 2 punten voor. Is dit nog altijd na het verdiende verlies van vorige week ? Kom op ! Doe ff normaal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Nope, in Portugal ben ik sowieso "fan" van Porto, maar het gedrag van Benfica in het algemeen heeft er ook een klein beetje mee te maken. Of Benfica nu won of verloor maakte verder niet veel uit. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Waarom die euforie ? Benfica speelde fucking shit en het gelijkspel is meer dan ze verdienden ! Bende tamme zakken die niet liepen ... Maar dit verandert echter niets : Porto moet zaterdag winnen en wij niet, wij staan eerste met twee punten voorsprong ! Op laatste speeldag ontvangen wij de voorlaatste of laatste en Porto gaat naar de derde die nog niet zeker is van CL-plek Dit verandert niets? :-D Zeker wel. De kloof is nu 2 ptn in plaats van 4... Als Porto zondag wint zondag staan ze eerste, terwijl ze anders nog steeds tweede stonden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Dit verandert niets? :-D Zeker wel. De kloof is nu 2 ptn in plaats van 4... Als Porto zondag wint zondag staan ze eerste, terwijl ze anders nog steeds tweede stonden. Dit verandert niets ... Porto moet winnen, wij niet ... Dus wij gaan gewoon afwachtend spelen zaterdag Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Ozan Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Verandert gewoon alles hoor :r Als je met 4 punten de laatste 2 wedstrijden ingaat mag je de wedstrijd tegen Porto gewoon verliezen, dan zijn de spelers ook een stuk relaxer. Nu zullen ze daar toch wel met een enorme druk in het Estádio do Dragão moeten voetballen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Inderdaad ja, maar blijkbaar wil Peterzinho dat niet inzien. :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Verandert gewoon alles hoor :r Als je met 4 punten de laatste 2 wedstrijden ingaat mag je de wedstrijd tegen Porto gewoon verliezen, dan zijn de spelers ook een stuk relaxer. Nu zullen ze daar toch wel met een enorme druk in het Estádio do Dragão moeten voetballen. Ik wil het gerust inzien, maar wat ik niet begrijp dat jullie dat niet zien : wij MOETEN niet winnen om eerste te blijven en Porto heeft de enorme druk dat als er niet gewonnen wordt, ze alles zelf hebben weggegeven ... Twee punten voorsprong is bij verlies weg en dan mogen we titel onverdiend byebye zeggen ! Maar wij moeten niet winnen om eerste te blijve Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
steijns Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Niets is mooier dan tegen Porto de titel te pakken, gewoon winnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Twee punten voorsprong is bij verlies weg en dan mogen we titel onverdiend byebye zeggen! Waarom is dat onverdiend als Porto ook nog gewoon ongeslagen is? :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Peterzinho Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Waarom is dat onverdiend als Porto ook nog gewoon ongeslagen is? :cab: Bekijk eens de wedstrijdverslagen en zoek naar onregelmatigheden .. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Simonsav Geplaatst 7 mei 2013 Share Geplaatst 7 mei 2013 Ja daar heb ik echt tijd voor :cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 (bewerkt) Vanavond Zeljeznicar-Sarajevo, finales van de Servische en Kroatische beker, en natuurlijk Partizan - Rode Ster met basketball. Ik vermaak me wel :) http://bstream4.net/index.html Derby uit Sarajevo 8 mei 2013 bewerkt door Zokipfc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 8 mei 2013 Share Geplaatst 8 mei 2013 Heheh, Hajduk-Lokomotiva. Hajduk staat inmiddels 5de in de competitie terwijl Lokomotiva 2de staat met 7 punten voor. Dit jaar is alleen nog te redden als ze de beker winnen. Afgelopen weekend verloor Hajduk nog tegen RNK Split, altijd pijnlijk als dat gebeurd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Radovanović: Livaja mi bio kao brat IZVOR. B92, TANJUG Ivan Radovanović šokiran je reakcijom saigrača, Hrvata Marka Livaje, koji ga je pre dva dana na treningu udario pesnicom u glavu. foto: Starsport "Posle jednog duela, on mi se uneo u lice. Kada sam pokušao da se odmaknem i okrenem, pesnicom me je pogodio u vilicu. Sreća da sam bio okrenut, jer da me je udario u nos, sigurno bi ga polomio", rekao je Radovanović. Uprava Atalante je nakon incidenta odlučila da suspenduje Livaju, ali i da ga na kraju sezone vrati u Inter, iako je prvobitno dogovorena pozajmica na 18 meseci. "Ne znam šta mu se dogodilo. Meni zaista nije bitno da li je neko Srbin, Hrvat ili neke treće nacionalnosti. Prihvatio sam ga kao najrođenijeg, vozio na treninge i vraćao kući, iako živim na potpuno drugom kraju grada. Pričao sam mu i savetovao ga da smiri narav, da pokuša da sve to pretoči u pozitivnu energiju i da se fokusira na teren, jer što se fudbalskih kvaliteta tiče, zaista je fantastičan, ali karakterno i ljudski je očigledno ispod svakog kriterijuma", kazao je srpski fudbaler. On je dodao da ga više od udarca zabolelo to što se u prethodnom periodu prema 19-godišnjem Hrvatu ponašao kao stariji brat. "Nisam mogao da verujem kada sam ga video da mi se smeje, dok sam krvavog lica išao u ambulantu. Stvarno sam se razočarao. Takvim osobama nije mesto u fudbalu", zaključio je Radovanović. :( Kroatische teamgenoot van Radovanovic slaat hem zomaar op z'n hoofd, en lacht hem vervolgens uit terwijl Radovanovic meegenomen werd naar het ziekenhuis. En dat terwijl ze net als broers waren, zegt de Servische middenvelder... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
iSimic Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 (bewerkt) Verbaasd me eigenlijk niets. Misschien niet fair om iemand op zijn uiterlijk te beoordelen maar als je die Livaja zo ziet dan ziet hij er ook echt uit als een type die niet helemaal 100% is. Dit is niet de eerste keer dat Livaja voor een incident op de training geschorst wordt. Eerder dit jaar zou hij ook al iets hebben gedaan. http://www.youtube.com/watch?v=C0_3UJoUUrQ Die 0-1 van Lokomotiva zeg. Maloca, de man de naar Vitesse zou kunnen, de aanvoerder van 24 die al 130 wedstrijden heeft gespeeld voor Hajduk besluit zo uit te verdedigen op de rand van de 16. Gooi jezelf dan AUB weg. Een verschrikkelijk klote seizoen en dan verlies je dalijk de beker ook nog omdat een speler de bal niet normaal weg kan trappen. Hoe kan je de steun van het publiek verwachten als je dit soort dingen gaat doen. Edit: Hehehhe, net even de eerste paar pagina's van dit topic nog eens doorgelezen. Moeilijk te geloven dat dat al bijna 3 jaar geleden is zeg. Waar zijn [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; & [MENTION=11915]palacio[/MENTION]; dan gebleven? Die zijn hier nooit meer. 9 mei 2013 bewerkt door iSimic Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 Hehehhe, net even de eerste paar pagina's van dit topic nog eens doorgelezen. Moeilijk te geloven dat dat al bijna 3 jaar geleden is zeg. Waar zijn [MENTION=3816]Sanel[/MENTION]; & [MENTION=11915]palacio[/MENTION]; dan gebleven? Die zijn hier nooit meer. Verkaasd ;c Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 9 mei 2013 Share Geplaatst 9 mei 2013 (bewerkt) Hoho. Ik zat drie weken in Indonesië en sinds ik terug ben kijk ik meer dan dat ik post. Verkaasd ben ik zeker niet, maar had wat andere dingen. Maar om dan meteen even iets toe te voegen aan het topic, een uitgebreid interview met mijn held: [YOUTUBE]aOi9F4A59mo&[/YOUTUBE] Onder andere zegt hij: Ik hoop met heel m'n hart dat Kroatië voor België gaat eindigen. Laat de Belgen maar play-offs spelen. Zelfde voor Montenegro. Om af te sluiten met: "Neka nas sto vise gore." _O_ 9 mei 2013 bewerkt door palacio Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
kaspdb Geplaatst 11 mei 2013 Share Geplaatst 11 mei 2013 Eerlijk... Een mooier slot van de competitie dan dit kun je toch nauwelijks voorstellen? Behalve dan dat deze speeldag de 30ste zou zijn, ipv de 29ste. Verder heb ik geen voorkeur voor één van beiden, dus dat de beste moge winnen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten