Kyrill Geplaatst 4 november 2021 Share Geplaatst 4 november 2021 10 minuten geleden zei Beppu: Hoogtepunt van de avond. Oliver Twist looking mf Hahahahaah Zonder dollen ik vind zijn commentaar "voor een Nederlander" prima te digesten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Morgen moet en zal er gewoon gewonnen worden van Benfica. Geen idee of zij een beetje in vorm zijn maar Memphis doet het wel eventjes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 (bewerkt) Prutsen, ballen verliezen en een schwalbe maken ja. Misschien kan die nog eens een penalty erin schieten. Ik snap nou nooit dat niemand hem eens op een dieet en krachttraining-verbod zet. Die kerel draagt nu zoveel spiermassa mee, hij is niet vooruit te branden. Wat meer snelheid, lenigheid, balans etc zou hem denk ik goed doen. 22 november 2021 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Carrick start gewoon met Fred en McTominay. Bruno op de bank. Zal wel rust geven zijn lijkt me, hij gaat hem toch niet serieus structureel banken? Leuk voor Donny dat hij mag starten - en gewoon terecht ook, zeker na die geweldige invalbeurt - maar het is te hopen dat de rest ook een beetje wil, anders is hij al snel weer het makkelijke slachtoffer. Op zijn natuurlijke positie is ook weleens lekker, nu hopen dat er wat aanvoer komt. Telles en Sancho lijken mij goede keuzes, Martial ben ik nooit zo'n fan van geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 3 minuten geleden zei Socrates: Carrick start gewoon met Fred en McTominay. Bruno op de bank. Zal wel rust geven zijn lijkt me, hij gaat hem toch niet serieus structureel banken? Leuk voor Donny dat hij mag starten - en gewoon terecht ook, zeker na die geweldige invalbeurt - maar het is te hopen dat de rest ook een beetje wil, anders is hij al snel weer het makkelijke slachtoffer. Op zijn natuurlijke positie is ook weleens lekker, nu hopen dat er wat aanvoer komt. Telles en Sancho lijken mij goede keuzes, Martial ben ik nooit zo'n fan van geweest. Ik denk dat Bruno rust krijgt...Met vriendschappelijke duels en alle internationale landen wedstrijden en competities en club voetbal alweer 39 duels gespeeld dit seizoen alles bij elkaar... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 (bewerkt) Wat een verschil heh tussen Carrick en OGS, een wereld van verschil, je ziet meteen dat hij een andere visie heeft 23 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Leuke opstelling, 3-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 United wel weer slecht. Prachtige redding van De Gea net overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Ronaldo doet na geschutter achterin bij villarreal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 15 minutes ago, delichris said: Ronaldo doet na geschutter achterin bij villarreal. was niet best, maar gekwalificeerd voor de volgende ronde is toch het belangrijkste. En een goal voor Sancho is ook wel fijn voor hem Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 3-2-2-3 nu dus @La Pulga. Interessant. Wel heel veel loopwerk voor de wingers zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 1 minuut geleden zei Socrates: 3-2-2-3 nu dus @La Pulga. Interessant. Wel heel veel loopwerk voor de wingers zo. Begin is oke, heb er vertrouwen in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Erger me nou alweer kapot aan Memphis. Heel slecht eerste kwartier. Systeem ziet er wel leuk uit, beetje pressing, compact, goed mee te combineren en Frenkie wat verder terug zoals het hoort. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Ja dat is geen Barca speler. Zelfde als Ronaldo maar alleen maakt Ronaldo wel zijn kansen af. Verder scheelt het echt helemaal niets, het is geen speler wat je team beter laat voetballen. 2e helft gaat het goedkomen, hopen dat als die Dembele brengt hij niet gelijk een half jaar geblesseerd raakt. En je mist Fati in zulke wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 Araujo speelt heel sterk, Frenkie en Busquets doen het ook goed samen. Vierkantje middenveld sowieso wel. Je mist vooral goede wingers en een spits. Hopen op Dembele straks voor Alba misschien, Demir doet het nog wel aardig. En dat Memphis in vredesnaam nog iets goeds gaat doen, speelt nu als een slome prutser. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 (bewerkt) welk team scoort 3x in de CL met 3 verschillende jeugdspelers tegen oppositie als Juventus (en een 4e jeugdspeler die de assist geeft) Ziyech ook goed vanavond 23 november 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 1 minuut geleden zei Azpi: welk team scoort 3x in de CL met 3 jeugdspelers tegen oppositie als Juventus lol Netjes netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 3-0 of 0-0, wat is het verschil? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 23 november 2021 Share Geplaatst 23 november 2021 In elk geval het beste voetbal in tijden, misschien samen met de eerste helft tegen Celta. Lang leve een Koemanloos Barca. Dirk Kuyt met een vreselijk slechte beurt als analist trouwens. Lult alleen maar onzin. Gelukkig corrigeert Vlaar hem af en toe nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 8 uur geleden zei Azpi: welk team scoort 3x in de CL met 3 verschillende jeugdspelers tegen oppositie als Juventus (en een 4e jeugdspeler die de assist geeft) Ziyech ook goed vanavond Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Oef... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 10 uur geleden zei Socrates: In elk geval het beste voetbal in tijden, misschien samen met de eerste helft tegen Celta. Lang leve een Koemanloos Barca. Dirk Kuyt met een vreselijk slechte beurt als analist trouwens. Lult alleen maar onzin. Gelukkig corrigeert Vlaar hem af en toe nog. Dat is toch niet nieuw of wel? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 5 hours ago, delichris said: Ajax. Een van de weinige teams waarvan ik hoop dat Chelsea die kan ontlopen tot in een verder stadium Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 18 uur geleden zei La Pulga: 3-0 of 0-0, wat is het verschil? Sarcasme??? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Die kans van Seferovic holy damn.... Niet normaal.... Lag Barcelona al per direct EL in, 9 december helemaal, uit bij Bayern... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten