Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Champions League [2021/2022]

Satyr

Aanbevolen berichten

Prutsen, ballen verliezen en een schwalbe maken ja.

Misschien kan die nog eens een penalty erin schieten.

Ik snap nou nooit dat niemand hem eens op een dieet en krachttraining-verbod zet. Die kerel draagt nu zoveel spiermassa mee, hij is niet vooruit te branden. Wat meer snelheid, lenigheid, balans etc zou hem denk ik goed doen.

bewerkt door Socrates
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Carrick start gewoon met Fred en McTominay. Bruno op de bank. Zal wel rust geven zijn lijkt me, hij gaat hem toch niet serieus structureel banken? Leuk voor Donny dat hij mag starten - en gewoon terecht ook, zeker na die geweldige invalbeurt - maar het is te hopen dat de rest ook een beetje wil, anders is hij al snel weer het makkelijke slachtoffer. Op zijn natuurlijke positie is ook weleens lekker, nu hopen dat er wat aanvoer komt. Telles en Sancho lijken mij goede keuzes, Martial ben ik nooit zo'n fan van geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 minuten geleden zei Socrates:

Carrick start gewoon met Fred en McTominay. Bruno op de bank. Zal wel rust geven zijn lijkt me, hij gaat hem toch niet serieus structureel banken? Leuk voor Donny dat hij mag starten - en gewoon terecht ook, zeker na die geweldige invalbeurt - maar het is te hopen dat de rest ook een beetje wil, anders is hij al snel weer het makkelijke slachtoffer. Op zijn natuurlijke positie is ook weleens lekker, nu hopen dat er wat aanvoer komt. Telles en Sancho lijken mij goede keuzes, Martial ben ik nooit zo'n fan van geweest.

Ik denk dat Bruno rust krijgt...Met vriendschappelijke duels en alle internationale landen wedstrijden en competities en club voetbal alweer 39 duels gespeeld dit seizoen alles bij elkaar...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja dat is geen Barca speler. Zelfde als Ronaldo maar alleen maakt Ronaldo wel zijn kansen af. Verder scheelt het echt helemaal niets, het is geen speler wat je team beter laat voetballen.

2e helft gaat het goedkomen, hopen dat als die Dembele brengt hij niet gelijk een half jaar geblesseerd raakt. En je mist Fati in zulke wedstrijden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Araujo speelt heel sterk, Frenkie en Busquets doen het ook goed samen. Vierkantje middenveld sowieso wel. Je mist vooral goede wingers en een spits. Hopen op Dembele straks voor Alba misschien, Demir doet het nog wel aardig. En dat Memphis in vredesnaam nog iets goeds gaat doen, speelt nu als een slome prutser.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 uur geleden zei Socrates:

In elk geval het beste voetbal in tijden, misschien samen met de eerste helft tegen Celta. Lang leve een Koemanloos Barca.

Dirk Kuyt met een vreselijk slechte beurt als analist trouwens. Lult alleen maar onzin. Gelukkig corrigeert Vlaar hem af en toe nog.

Dat is toch niet nieuw of wel? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites