TheRealOne Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 1 uur geleden zei aron24: Voor de rest is mijn past en present Feyenoord team ook al op een leuk niveau. Ik hoop Hancko nog te combineren met Pep's Legacy en een andere evo. Mocht dat niet kunnen, gaat hij gewoon in die even alleen. Die gratis Dudek was wel handig, want een keeper is anders niet aan te komen. Hoe is die Gullit? Ik zag een screenshot voorbij komen dat hij nogal dik was ingame Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 27 minuten geleden zei TheRealOne: Hoe is die Gullit? Ik zag een screenshot voorbij komen dat hij nogal dik was ingame Die is goed hoor, misschien niet zoals de doorsnee Gullit qua stijl, maar die man domineert nog steeds het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 31 december 2023 Share Geplaatst 31 december 2023 Hier sluiten we 2023 ook af met best een tof team. Packte laatst Ferdinand, dus net Thunderstruck Nesta verkocht. Raul (base icon) beviel me toch ook niet zo. Dus ook verkocht net. Op de valreep POTM Griezmann gedaan en voor de coins die ik had + verkopen Thunderstruck Diani en RTTK Lewandowski gekocht. De regular golds van Griezmann en Diani heb ik veel plezier mee gehad, dus ben benieuwd naar deze upgrades. Lewa schijnt ook een monster te zijn, dus ben benieuwd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Wat ik verder nog in de club heb zitten is echt ongekend 93 Kane, 91 Courtois, 91 Haaland, 91 de Bruyne, 90 Raul, 90 Hierro, 90 Little, 90 Hemp, 90 Benz, 88 Tevez, 88 Valverde, 87 Petit, 87 Zola, 87 Veron, 87 Dembele, 87 Rodrygo, 87 Llorente, 87 Malen, 87 Giroud, 87 Yaya Toure, 87 Rabiot, 87 Mukiele, 85 Ferland Mendy. Ik kan wel zes teams opstellen joh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari Zieke team boys. Ik heb nu dit staan: Alleen wel beetje aanvallend waardoor de linies wel erg ver uit elkaar raken, dus ik ga nog even zoeken naar een tactiek dat beter past, maar waar je wel met cf's kunt spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 4 januari Auteur Share Geplaatst 4 januari Hier mijn teams waar ik voornamelijk mee speel. Vitesse team valt nog aardig wat aan te doen, maar kan amper verder evolven ivm Max 0 plus playstyles, erg irritant. Verder nog best een shitload aan packs in m’n winkel staan (15 83x10, wat 83x20, 84x20 en 86+ packs). Bewaar ze wel voor toty. Nieuwe promo is waardeloos. V Ginkel en Propper wel traag helaas, allebei onder de 65 Ik heb daarnaast in week 1 Doekhi geevolved naar een 81 cv, tot op heden hem niet verder kunnen upgraden. Hamulic is wel echt een beest. 90 pace, 90 afmaken en +90 agility en balans Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 1 uur geleden zei Gert: Zieke team boys. Ik heb nu dit staan: Alleen wel beetje aanvallend waardoor de linies wel erg ver uit elkaar raken, dus ik ga nog even zoeken naar een tactiek dat beter past, maar waar je wel met cf's kunt spelen. 4321 wellicht een uitkomst voor je dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 4 minuten geleden zei ReneLeBlanc: 4321 wellicht een uitkomst voor je dan? Ja dan zal ik ff opzoek gaan naar een youtuber die dat aanprijst met instructies Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 19 minuten geleden zei Gert: Ja dan zal ik ff opzoek gaan naar een youtuber die dat aanprijst met instructies Ik speel m zelf ook wel eens, maar ik trek wel iets meer mijn eigen plan dan de Youtubers. Balanced, 45-71 Balanced, aanvallende loopacties, 55, 7, 1, 1. De drie mannen voorin blijf centraal, LCM en RCM verdedig midden, middelste CM blijf achterin en verdedig midden. Backs blijf achterin en overlap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 4 januari Share Geplaatst 4 januari 59 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Ik speel m zelf ook wel eens, maar ik trek wel iets meer mijn eigen plan dan de Youtubers. Balanced, 45-71 Balanced, aanvallende loopacties, 55, 7, 1, 1. De drie mannen voorin blijf centraal, LCM en RCM verdedig midden, middelste CM blijf achterin en verdedig midden. Backs blijf achterin en overlap. Ik ga het op deze manier instellen, tnx Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Ik heb nu dit. Nog een level en dan is 88 Viergever klaar Even kijken wat verder ik met het team ga doen. Kan eigenlijk wel een betere back gebruiken, ik heb ook nog een untradeable Rijkaard en een zooi evoluties om te doen. Heb nog zo'n growth spurt evo, maar weet nog niet wie ik daar in ga stoppen. Heb tot nu toe inform Alderweireld in de TOTW evo zitten en ben bezig aan deze Dolberg evo. Moet eigenlijk ook nog ergens een Vertonghen evo vandaan toveren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 3 minuten geleden zei TheRealOne: Ik heb nu dit. Nog een level en dan is 88 Viergever klaar Even kijken wat verder ik met het team ga doen. Kan eigenlijk wel een betere back gebruiken, ik heb ook nog een untradeable Rijkaard en een zooi evoluties om te doen. Heb nog zo'n growth spurt evo, maar weet nog niet wie ik daar in ga stoppen. Heb tot nu toe inform Alderweireld in de TOTW evo zitten en ben bezig aan deze Dolberg evo. Moet eigenlijk ook nog ergens een Vertonghen evo vandaan toveren Haha die evo's zijn leuk he. Ik moet wel zeggen dat ik me meer richt op de meta evo's maar goed. Die Cancelo bv had ik al in m'n club, ja dan ben je gek als je die er niet in gooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Haha die evo's zijn leuk he. Ik moet wel zeggen dat ik me meer richt op de meta evo's maar goed. Die Cancelo bv had ik al in m'n club, ja dan ben je gek als je die er niet in gooit. Op het begin gooide ik gewoon de best mogelijke speler voor m'n Ajax-team in een evo, maar nu probeer ik juist zoveel mogelijk non-meta kaartjes meta te maken met die evo's Zo'n Dolberg bijvoorbeeld loopt nog steeds achter op de power curve, maar nu heb ik 'm zo geupgrade dat 'ie van 3*/4* naar 4*/5* is gegaan en gewoon aardig aan de bal is. Als daar nog een keer een pace/shooting evo voor komt waar hij in past is het gewoon een heel lekker kaartje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Zojuist zei TheRealOne: Op het begin gooide ik gewoon de best mogelijke speler voor m'n Ajax-team in een evo, maar nu probeer ik juist zoveel mogelijk non-meta kaartjes meta te maken met die evo's Zo'n Dolberg bijvoorbeeld loopt nog steeds achter op de power curve, maar nu heb ik 'm zo geupgrade dat 'ie van 3*/4* naar 4*/5* is gegaan en gewoon aardig aan de bal is. Als daar nog een keer een pace/shooting evo voor komt waar hij in past is het gewoon een heel lekker kaartje Die combo's die je soms voorbij ziet komen op futbin (die overigens totaal niet realistisch zijn omdat je er soms 4/5 moet doen) zijn echt te leip. Dat je dan zo'n bronzen speler van 93 ofzo ziet heerlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari 3 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Die combo's die je soms voorbij ziet komen op futbin (die overigens totaal niet realistisch zijn omdat je er soms 4/5 moet doen) zijn echt te leip. Dat je dan zo'n bronzen speler van 93 ofzo ziet heerlijk. Geen idee of je er al mee bekend bent, maar anders moet je eens op fut.gg kijken Die vind ik als het om evo's gaat de betere site hebben tov futbin. Kan je je eigen evo's op toevoegen (wel ff een accountje aanmaken) en tracken + spelers op een shortlist zetten. En je kan er filteren op past and present Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 januari Auteur Share Geplaatst 5 januari 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Die combo's die je soms voorbij ziet komen op futbin (die overigens totaal niet realistisch zijn omdat je er soms 4/5 moet doen) zijn echt te leip. Dat je dan zo'n bronzen speler van 93 ofzo ziet heerlijk. Deze kreeg ik uit een totw pp Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 januari Share Geplaatst 5 januari Goh die fire & ice promo is ook weer niet veel hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 januari Auteur Share Geplaatst 5 januari 2 uur geleden zei Michaelinho*: Goh die fire & ice promo is ook weer niet veel hè Nee dat was het de vorige keer ook niet. Wachten op toty over 2 weken. Weinig nut om nu ook packs te openen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 6 uur geleden zei Vitesse88: Nee dat was het de vorige keer ook niet. Wachten op toty over 2 weken. Weinig nut om nu ook packs te openen. Nog niet eerder packs bewaard, maar dat ga ik nu voor het eerst ook doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari EA lijkt Brobbey POTM ook even vergeten te zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 17 uur geleden zei Michaelinho*: Goh die fire & ice promo is ook weer niet veel hè Haha ongekend. Ik had het geluk dat ik Rodri al duplicate untradable had. Had nog wat van die player picks klaar gezet, nu heb ik Kevin en ter Stegen ook duplicate untradable. Dit wordt mn tijd uitzitten tot TOTY. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 5 uur geleden zei ReneLeBlanc: Haha ongekend. Ik had het geluk dat ik Rodri al duplicate untradable had. Had nog wat van die player picks klaar gezet, nu heb ik Kevin en ter Stegen ook duplicate untradable. Dit wordt mn tijd uitzitten tot TOTY. En dan maar hopen dat ze met goede SBC’s komen . Die 84x5 die nu live staat is ook weer redelijk idioot. Moet er weer een TOTW in Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari (bewerkt) 21 minuten geleden zei Michaelinho*: En dan maar hopen dat ze met goede SBC’s komen . Die 84x5 die nu live staat is ook weer redelijk idioot. Moet er weer een TOTW in Die nieuwe evo's allemaal zijn wel weer een leuke bezigheid. Die van vandaag kan ook weer hele zieke kaartjes maken edit; 4* weakfoot Ziyech is gewoon mogelijk 6 januari bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari Share Geplaatst 6 januari 3 uur geleden zei Michaelinho*: En dan maar hopen dat ze met goede SBC’s komen . Die 84x5 die nu live staat is ook weer redelijk idioot. Moet er weer een TOTW in Ongekend, brengen ze eindelijk weer een lekkere SBC (Maldini) heb ik m al. Ik hoop eigenlijk op Best of Garrincha ofzo. Wil een rechtervleugel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 7 januari Share Geplaatst 7 januari 15 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ongekend, brengen ze eindelijk weer een lekkere SBC (Maldini) heb ik m al. Ik hoop eigenlijk op Best of Garrincha ofzo. Wil een rechtervleugel. Meestal droppen ze met TOTY wel een SBC die minstens tot TOTS mee gaat. Vorig jaar had je Ramos en Mbappe, jaar daarvoor had je Varane (en toevallig ook Maldini). Mocht je deze evo's nog hebben (en überhaupt aan een Malen kunnen komen ) dan is dit ook wel een heel ziek kaartje: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten