Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

11 uur geleden zei TheRealOne:

Ik heb dat probleem ook al meerdere keren voorbij zien komen, maar op wat lag in cutscenes na, heb ik verder nergens last van. Ohja, de controller die in het menu steeds stopt met werken, dat heb ik wel en is ook aardig irritant

De problemen begonnen dit weekend ineens. Maar maandag en dindsdag bleef ‘ie het doen. Zelfs in het menu, na een paar minuten sloot hij gewoon af zonder enige error. 

Die lag in de cutscenes had ik ook ja. En af en toe een freeze in een willekeurig scherm. Al allerlei fixes geprobeerd ook dinsdag, maar niks werkt tot op heden.

bewerkt door Michaelinho*
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb een Sophia Smith kunnen kopen voor 120k! 

Ik kon het amper geloven, dat ie zo goedkoop was aangeboden en vooral ook dat ik 'm kon kopen zonder dat iemand sneller dan me was.

En wat een speelster is dat! Zo goed.

(Tot nu toe alleen nog maar mee gesquad-battled maar toch al te merken.)

Ik ga nu waarschijnlijk Rodman ook kopen. Dan heb ik vier Amerikaanse dames in de aanval.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo, de WL kwalificatie met m'n Ajax-team begonnen, Gaaei in de basis, kan ik meteen die evolution doen zo. Team is natuurlijk niet zo goed als m'n ander team, dus ik was al blij als ik me überhaupt zou kwalificeren. Eerste game ook echt gigantisch hard afgemaakt ;c

Maar heb er mooi 4-1 van gemaakt, nog 5 potjes over en de kwalificatie is al binnen :D

Heb toch wel meer plezier in het winnen (maar ook verliezen) met m'n Ajax-team dan met m'n ander team ;c Toch heerlijk als de bal van Gaaei, naar Litmanen, naar Kudus en tot slot Kanu gaat en dan in het doel belandt :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

50 minuten geleden zei D.J.:

Hebben jullie nog suggesties hoe dit te verbeteren? Ik heb 120 tot 150k budget.

temaokt19b.png

Ik heb niet direct een upgrade in m'n hoofd, maar wellicht is het mogelijk om die Amerikaanse 81 rated te upgraden naar iets anders, en daarna een Dest of Rabiot.

Ik heb zelf even zitten puzzelen en nagedacht over die evoluties, en ik denk dat ik er dit van ga maken :D Marin als CDM, kan Koeman er uit en Seedorf er in. Sosa is de beste optie voor de LB evo, al zou Rensch met 5* weakfoot en z'n playstyles voor op de lange termijn ook nog kunnen, is alleen qua stats een stukje minder.

En dan daarna kijken of ik voor een icon spits als Bergkamp of Van Basten ga ipv Kanu, of een Koeman of Rijkaard voor centraal achterin.

21360673d5163c0be03172f08a1f8e25.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Vitesse88:

Alvarez (City) ook. Twijfel welke cvm evo ik ga doen. Ik heb Dominiquez van Forrest, past prima in m’n team maar kan Meulesteen ook evo’en

IMG_2881.jpeg

Ik zou voor Meulensteen gaan, da's toch een stukje leuker vind ik zelf :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Guys, is het verdedigend beter om je spitsen voorin te houden?

Ik doe het al een poosje niet meer, en heb het gevoel dat ik sindsdien meer naar mijn eigen strafschopgebied wordt teruggedrongen. Ik dacht, voor balverovering is het goed als ze meeverdedigen, maar kan het fout hebben.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei D.J.:

Guys, is het verdedigend beter om je spitsen voorin te houden?

Ik doe het al een poosje niet meer, en heb het gevoel dat ik sindsdien meer naar mijn eigen strafschopgebied wordt teruggedrongen. Ik dacht, voor balverovering is het goed als ze meeverdedigen, maar kan het fout hebben.

ik hou meestal één spits voorin voor de counters (Joao Pedro)

@Vitesse88 als je echt een PL speler wil, zou je ook nog Connor Gallagher kunnen overwegen, die kun je tot 86 krijgen.

bewerkt door Oerlie
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Snap oprecht niet dat mensen, na deze glitch, dan nog gaan starten aan WL. Echt het meest domme dat je kunt doen.

Ik ga wel spelen, maar ik wacht gewoon tot zondag. Als je die glitch wil gebruiken, dan doe je dat zo snel mogelijk, voordat ze het fixen/patchen. Ga er van uit dat het grootste gedeelte van die mensen zondag al lang klaar is met de WL, en het niet riskeren dat het dan wellicht al gefixt is.

edit; Schijnt dus ook gewoon een streamer op Twitch geweest te zijn met iets van 8k views die deze glitch gewoon zelf constant gebruikte in z'n WL :cab:

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even een brons pack geript wetende dat sommige managers voor redelijk wat coins gaan.

Gelijk een manager uit Senegal, 4k waard. :D

Ik ga zo level 40 halen. Twijfel nog een beetje maar ik denk toch dat ik het 3 x 86+ pack kies.

Heb ook een nieuwe spits gekocht (Oshoala).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei TheRealOne:

Ik ga wel spelen, maar ik wacht gewoon tot zondag. Als je die glitch wil gebruiken, dan doe je dat zo snel mogelijk, voordat ze het fixen/patchen. Ga er van uit dat het grootste gedeelte van die mensen zondag al lang klaar is met de WL, en het niet riskeren dat het dan wellicht al gefixt is.

edit; Schijnt dus ook gewoon een streamer op Twitch geweest te zijn met iets van 8k views die deze glitch gewoon zelf constant gebruikte in z'n WL

Ze gaan de misbruikers bannen, dus dan mag zon streamertje er gewoon bij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites