D.J. Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Ik heb Alphonso Davies gekocht, 60k. Hopelijk is zijn lage verdedigende work rate geen probleem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 (bewerkt) 13 uur geleden zei D.J.: Ik heb Alphonso Davies gekocht, 60k. Hopelijk is zijn lage verdedigende work rate geen probleem. Meestal maakt hij dat wel goed met z'n snelheid Gisteren 3x op een rij weten te winnen, waardoor ik nog naar divisie 5 ben geklommen voor de rivals rewards. Net even de qualifiers gestart, en na 5 potjes ga ik 4-1, dus kwalificatie is ook al binnen, nu even kijken of ik er nog minstens twee meer kan winnen voor wat betere rewards. edit; en ik zie net dat als ik even een squad battles game in hop, die objective doe voor de Amerikaanse assists ik ook Reyna heb unlocked 4 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Ik dacht gisteren eventjes Mbappé gepackt te hebben... Frankrijk, spits, PSG, maar het was Kolo Muani helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 (bewerkt) Hmm die Kolo Muani een wedstrijdje laten spelen in de Squad Battles in een alleen eerste eigenaar opstelling, scoorde hij 13 goals in de spits in één wedstrijd. Semi-pro want lekker makkelijk, maar toch leuk. Hij kan 99 pace en 98 versnelling hebben met hunter chem style en 90 finishing. Ik denk dat ik hem een kansje ga geven in mijn eerste elftal op de plaats van Kane. Scheelt toch wel 25 pace, en zijn dribbelen is ook hoog. Ik ben trouwens iets anders aan het verdedigen nu. R2 + L2 triggers tegelijk vast houden, plus richting geven met linkerstick. Minder proberen te happen maar in de weg lopen/staan waar ik de pass verwacht. Net Wendie Renard gepackt (88) in de 5x80 die ze vandaag hadden in de live objectives. Nu mijn team even omgebouwd om Kolo erin te doen. Wat PSG enzo, heb ik nu een Franse manager nodig maar die worden gesniped voor 5k lol. Heb ik ook nog één van de Premier League nodig. (Dus check je club op Franse managers = profit.) 4 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 20 uur geleden zei D.J.: Hmm die Kolo Muani een wedstrijdje laten spelen in de Squad Battles in een alleen eerste eigenaar opstelling, scoorde hij 13 goals in de spits in één wedstrijd. Semi-pro want lekker makkelijk, maar toch leuk. Hij kan 99 pace en 98 versnelling hebben met hunter chem style en 90 finishing. Kolo Muani is echt zo'n spits waar ik niet tegen kan verdedigen Er is altijd wel zo'n 84 rated spits die echt veel te goed is; Ben Yedder, Werner & nu dus Kolo Muani Vanochtend met de rivals rewards untradeable Leah Williamson en Alex Baldé gepacked. Wil met een first owner team de weekend league in (dan tikt die objective met first owner spelers in milestones lekker snel aan), dus die gaan mooi het team in. Williamson het team in voor Merino (Williamson komt ingame op CDM te staan) en Baldé is een upgrade voor Fran Garcia Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 (bewerkt) 15 minuten geleden zei TheRealOne: Kolo Muani is echt zo'n spits waar ik niet tegen kan verdedigen Er is altijd wel zo'n 84 rated spits die echt veel te goed is; Ben Yedder, Werner & nu dus Kolo Muani Vanochtend met de rivals rewards untradeable Leah Williamson en Alex Baldé gepacked. Wil met een first owner team de weekend league in (dan tikt die objective met first owner spelers in milestones lekker snel aan), dus die gaan mooi het team in. Williamson het team in voor Merino (Williamson komt ingame op CDM te staan) en Baldé is een upgrade voor Fran Garcia Ik combineer mijn first owner doel nu met silver squad mastery in squad battles. Ik zit al aan 40 first owner overwinningen, ben packs aan het farmen. Mijn eerste elftal heb ik op vijf plaatsen veranderd (allemaal downgrades qua overall rating). Rechtsback Reece James ipv Trent Alexander-Arnold. Centraal achterin Upamecano i.p.v. Stones Middenveld Declan Rice voor Kimmich en Caicedo van Chelsea voor Bernardo Silva, en voorin Gakpo voor Werner. Iedereen op volle chem behalve de keeper. Caicedo is maar 80 rated maar heeft 6 speelstijlen. Eén ervan is interceptor. Die hebben Kanté en Rice ook. Dus drie middenvelders die zonder dat ik ze hoef te controleren ballen veroveren (heb ik wel nodig ). Daar heb ik ze op geselecteerd, na goede ervaringen met Kanté. 5 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 15 uur geleden zei TheRealOne: Kolo Muani is echt zo'n spits waar ik niet tegen kan verdedigen Er is altijd wel zo'n 84 rated spits die echt veel te goed is; Ben Yedder, Werner & nu dus Kolo Muani Vanochtend met de rivals rewards untradeable Leah Williamson en Alex Baldé gepacked. Wil met een first owner team de weekend league in (dan tikt die objective met first owner spelers in milestones lekker snel aan), dus die gaan mooi het team in. Williamson het team in voor Merino (Williamson komt ingame op CDM te staan) en Baldé is een upgrade voor Fran Garcia Dat had ik een aantal edities geleden met Alvaro Negredo. Supersterk en een verwoestend linkerbeen. Hier inmiddels ook wel een decent team staan, qua namen dan, want het speelt nog niet zo heel lekker. Vooral Sandro Tonali is wel echt een dramatische middenvelder in mijn ogen. Speelt niet lekker, maar wel 86 rated. Gakpo de grote ster van mijn team, die speelt echt heerlijk. Speel enkel met first team owners tot nu toe en 2 Rival potjes gedaan ( beide gewonnen). Squad Battles eindigen we hier gok ik Elite 2. Zoon wil nog wel eens een wedstrijdje vergooien op professioneel helaas, maar dat hoort dan maar bij het vaderschap zullen we zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Hier inmiddels ook wel een decent team staan, qua namen dan, want het speelt nog niet zo heel lekker. Vooral Sandro Tonali is wel echt een dramatische middenvelder in mijn ogen. Speelt niet lekker, maar wel 86 rated. Jammer dat hij untradeable is dan, want hij is zo'n 100k op de transfermarkt. Ik heb Bruno Fernandes gekocht, maar hij heeft nog niet echt impact gehad op mijn wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 3 minuten geleden zei D.J.: Jammer dat hij untradeable is dan, want hij is zo'n 100k op de transfermarkt. Ik heb Bruno Fernandes gekocht, maar hij heeft nog niet echt impact gehad op mijn wedstrijden. Daar begrijp ik werkelijk niks van, want ik vind oprecht een speler als Gravenberch beter renderen dan Tonali. Maar misschien ligt dat ook aan mijn opstelling qua tactiek. Merkte dat ik in Rivals al behoorlijk wat last had. 1e wedstrijd makkie, maar 2e wedstrijd ging het toch wat minder. Toch maar eens een andere tactiek gebruiken. Fernandes zag ik idd ook staan. Ik ga mischien ook die tactiek van jou proberen met Jota op de positie van Benzema, kijken of dat wat is. Spits is ook nog wel een dingetje. Zoon had Beto gekocht en in de Evoluti gegooid, wardoor Danjuma afvalt. Nu speel ik vaak met Lautaro Martinez, die ik er na een paar minuten in gooi in Rivals, die is niet heel snel, maar schiet ze er wel van alle hoeken en standen er in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Tot nu toe krijg ik vooral de hoge spelers als untradeable. Lautaro Martinez 87, Sandro Tonali 86, Gundogan 86, Rapinoe 85 ( Die heb ik direct snel verkocht voor 0 munten, verschrikkelijk mens). Mead was tot nu toe de duurste die ik tradeable gepackt heb. Afijn, Danjuma gepacked, dus die gaat wellicht als first owner de kans in de spits krijgen. Weiland was er toch niet heel erg tevreden over volgens mij, Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 Danjuma is heerlijk Sjorro. Zal vooral lekker je munten houden. Doodzonde om nu te investeren. Over een maand is het weinig meer waard. Hier vandaag echt opgestart, na mijn vakantie. Alles is uit packs en First owner, ga proberen niks te kopen deze editie. Om het een beetje langer leuk te houden. Speel 4-4-2. Positiespel en balbezit. Van divisie 9, nu in divisie 5. Niveau ligt heel laag. Flinke winstreak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 (bewerkt) Vanavond eens aan de WL beginnen, eind vorige game haalde ik standaard +/- 14 wins in de WL. Vrijdag is wel altijd de lastigste dag om WL te spelen, dus ik verwacht er nog niet veel van. Ben al blij als ik 9 wins haal dit weekend. edit; zie nu een leak dat Bergwijn een objective/sbc kaartje krijgt bij RTTK promo team 2. Precies de reden dat ik die niet geupgrade heb. Die krijgt altijd wel redelijk vroeg een promo kaartje Ook nog genoeg andere kaartjes voor Nederlandse spelers of teams; Clasie, Cissoko, Dest & dus Bergwijn. 6 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 6 oktober 2023 Share Geplaatst 6 oktober 2023 (bewerkt) Ik ben wel op mijn plek in divisie 8 of wellicht 7 denk ik. De laatste aantal potjes heb ik erg veel plezier beleefd. Veel gelijke spelen ertussen, en ik denk drie overwinningen. Net een 2-3 nederlaag, na 2-0 voorsprong. En eerder ook een 4-4 na 4-1 voor. Dus ik laat nog wel wat kansen liggen. Gisteren geco-opt met een vriend. Dat was veel moeilijker dan ik dacht. We hebben slechts 1 van de 7 gewonnen, door het gebruiken van Haaland leenspeler. Het was wel erg leuk. 6 oktober 2023 bewerkt door D.J. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 (bewerkt) Nog maar 4 games onderweg in Champs, maar tot nu toe alles gewonnen. 2 tegenstanders gehad die constant druk aan het zetten waren en dan via de zijkant de 16 in dribbelde voor een makkelijke tap-in. Daar moet ik wel echt gefocust voor blijven, wil ik daar onder uit kunnen voetballen Ook een potje met 11-4 gewonnen 4-2 voor, tegenstander wisselt en switcht naar constant pressure en komt zo terug tot 4-4. In de verlenging al m'n wissels er door heen gegooit en direct op 6-4 gekomen. Gaat hij weer naar constant pressure, maar nu was heel z'n team op en kon ik er 11-4 van maken edit; En even een shout-out naar Chloe Kelly. Die had ik weer verkocht, maar uiteindelijk weer teruggekocht voor op de bank. Kijkend naar de verhouding prijs en kwaliteit, is dit denk ik wel m'n favoriete kaartje om te gebruiken tot nu toe Mega goede voorzetten, goede hoekschoppen en vrije trappen, snel, 4*/4* en ondertussen nog maar 2k. Sowieso de perfecte wissel met al die eigenschappen, maar als basisspeler ook heel goed, en dat voor maar 2k 7 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Ik ben 7-11 gefinisht. Zeer ongelukkige matchmaking gehad, in het begin. En vooral teveel kansen gemist. Ach ja, doen we weinig aan. Uit de rewards alleen Adeyemi. Ook vrij triest dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 (bewerkt) De 11 bereikt in de één na laatste game Laatste game weggegeven dus 11-9. Uit de playerpicks Rüdiger gepacked, uit de 85x2 Theo Hernandez, en uit de overige packs RTTK Dest en nog een Darwin Nunez. Dacht ook even dat ik Haaland had gepacked, maar het was Hegerberg van Lyon Ohja ook nog Guro Reiten van Chelsea uit de playerpicks gehad 7 oktober 2023 bewerkt door TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 41 minuten geleden zei TheRealOne: Dacht ook even dat ik Haaland had gepacked, maar het was Hegerberg van Lyon Dat heb ik ook gehad. Haar kaart is ook bugged, ik kan geen wedstrijd in met haar in de selectie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 Ik heb zo waar Jackie Groenen (terug) in mijn basis elftal. Heb Harry Kane verkocht ondanks dat hij meer dan 1 op 1 liep voor me. Kolo Muani speelt ipv hem. Marquinhos van de coins gekocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 7 oktober 2023 Share Geplaatst 7 oktober 2023 40 minuten geleden zei D.J.: Dat heb ik ook gehad. Haar kaart is ook bugged, ik kan geen wedstrijd in met haar in de selectie. Ik heb d'r ook meteen verkocht Theo Hernandez ook, van de tradeable spelers die wat waard zijn alleen Dest behouden voor m'n Ajax team. Even nog wat dingen van deze WL uitlichten (positief en negatief). Spelers: Baldé was veruit de slechte speler van het team, voor een speler met 91 pace werd hij er door iedereen uitgelopen. En als dat niet het geval was, werd hij wel omver gelopen. Hermoso is te gemiddeld, kan alles degelijk, maar kan eigenlijk niks echt goed. En ik ben er achter gekomen dat ik Kolo Muani en Evo Werner niet kan verdedigen Ansu Fati was prima af te stoppen, maar die heb ik ondertussen wel genoeg gezien. Gameplay: Sommige playstyles zijn heel leuk om te gebruiken Powershots, voorzetten, dribbelen & standaardsituaties zijn tot nu toe wel m'n favorieten. Sinds ik Ederson op doel heb, krijg ik ook constant goals tegen uit corners Daar had ik met Oblak op doel veel minder last van. Sommige tegenstanders zijn heel voorspelbaar. Tikkie breed, langs de zijlijn rennen, L1 dribbelend de 16 in en proberen af te leggen. Ook al zie je het aankomen, kan je het niet altijd afstoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 17 uur geleden zei TheRealOne: edit; En even een shout-out naar Chloe Kelly. Die had ik weer verkocht, maar uiteindelijk weer teruggekocht voor op de bank. Kijkend naar de verhouding prijs en kwaliteit, is dit denk ik wel m'n favoriete kaartje om te gebruiken tot nu toe Mega goede voorzetten, goede hoekschoppen en vrije trappen, snel, 4*/4* en ondertussen nog maar 2k. Sowieso de perfecte wissel met al die eigenschappen, maar als basisspeler ook heel goed, en dat voor maar 2k Ik zou haar wel overwegen te kopen als invaller als ik wist hoe ik op doel moest koppen... Heb zelf net Cascarino gekocht, die dribbelt erg fijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Even een update van m'n Ajax team Litmanen gekocht, die op de plek van Berghuis komt. Als het goed is komt er een objective/sbc Bergwijn kaart aan, dus die komt dan op de plek van Leuchter. Ook De Ligt weer gekocht voor chemistry, maar zal met z'n playstyles nog wel bruikbaar zijn. Had eerst inform Neres ook nog op de bank zitten, maar die had ik voor 25k gekocht ongeveer, en is nu extinct voor 60k vanwege de Di Maria link, dus die heb ik even verkocht Kanu daarvoor terug gekocht. Ik denk dat de volgende stap Koeman kopen wordt ter vervanging van Gravenberch. Zou moeten lukken als ik in een 343 start, en dan Koeman ingame naar CDM schuif en Payne weer opstel. Dan moet ik even kijken of ik Van Dongen of De Ligt beter vind, maar een van de twee zal dan ook weer plaats moeten maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Wat voor setting heb jij voor diepte van je verdediging? @TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 1 uur geleden zei D.J.: Wat voor setting heb jij voor diepte van je verdediging? @TheRealOne Mijn verdedigende setting is balanced, breedte 40 en diepte 55. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Resultaat na 1e WL waarin ik 11-9 ging, uit de player picks kon ik uiteindelijk VVD kiezen. enkel Watkins, James en Robertson zijn verhandelbaar btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
D.J. Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Gisteren ging het niet echt denderend met mijn team. Ik zit in divisie 7, heb al wel drie vlaggetjes gehaald dus divisie 6 gaat ook nog wel een keer lukken. In de Weekend League kwalificatie 1-8 gegaan. Ik ben nog steeds aan het bijleren. Ik kan wel wat trucjes gebruiken. Ik heb net pas wendbaar dribbelen geleerd, hoe dat moet. Mijn tactiek kan ook nog een stuk beter denk ik. Ik geef veel ruimte weg achter m'n verdediging, maar "terugvallen" tactiek (1x geprobeerd) werkte ook heel slecht. Gebruiken jullie d-pad tactics? Zoals druk zetten en buitenspelval etc.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten