Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

59 minuten geleden zei Arsène:

Pack ik nog Virgil ook :r wel gelijk verkocht voor 1.697.000. Meestal zakken die TOTY spelers toch wel weer. Nu heb ik 2,7 miljoen coins. Kijken wat ik ermee ga doen. Cruyff zou leuk zijn maar dan is alles wel weer op. 

Nog tradeable ook, lekker zeg! Packs al open gemaakt dan? Ik wacht tot vanavond, als die honorable mentions en de 12e man (Haaland) ook in packs zitten.

Vanmiddag even door de weekend league heen vliegen, nog wat extra rewards binnenharken en dan heb ik er vanavond ook uiteindelijk 110 om open te maken. :D Van het weekend dan een beetje menu grinden en alle dupes recyclen in upgrade packs (of uiteindelijk bijna de hele club ;c). 2 miljoen voor POTM Mbappe is me toch iets teveel, tenzij ik met m'n packs echt de jackpot hit. Bale komt er sowieso, en Pogba of Ramos passen ook wel in m'n team. Volgens de leaks komen er nog wat grote sbc's aan, dus nog even geduld hebben. :D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste pack die ik openmaak zit direct TOTY Modric in :mrgy:

Alle packs er doorheen geknald, verder alleen nog honorable mentions Davies gepackt en wat fodder, met de dupes heb ik potm Odegaard en Bale gecompleted. :)

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

;c Heerlijk zeg, vanavond packs zitten openen. Eigenlijk weinig soeps. 7 85x2, 4x Fabinho haha. Icon Sanchez, FB Pogba, icon cech en Bale voltooid. Ook de eerste 2 squads van Mane gedaan. En toen de 85x3 verdedigers op de telefoon. Confetti was top, zag ik het plaatje van Bremer als eerste :cab: 

BC4E3E23-859A-4E1D-920C-2BB43393696E.jpeg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb echt al m'n fodder zojuist in potm Mbappe gestoken. ;c Moet nog 3 squads, ik ga die gewoon even bij elkaar kopen denk ik; de rest heb ik met fodder kunnen doen, heeft me dan 300k gekost die sbc. Ben al de hele ochtend upgrades en player picks aan het spammen, maar heb letterlijk nog maar 3 walkouts gepacked. :cab: Heel veel 84's en heel veel dupes verder. Daarna ga ik naar Ramos toewerken en dan kan m'n team er wel weer even tegenaan. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei TheRealOne:

Ik heb echt al m'n fodder zojuist in potm Mbappe gestoken. ;c Moet nog 3 squads, ik ga die gewoon even bij elkaar kopen denk ik; de rest heb ik met fodder kunnen doen, heeft me dan 300k gekost die sbc. Ben al de hele ochtend upgrades en player picks aan het spammen, maar heb letterlijk nog maar 3 walkouts gepacked. :cab: Heel veel 84's en heel veel dupes verder. Daarna ga ik naar Ramos toewerken en dan kan m'n team er wel weer even tegenaan. :D 

Vind die Mbappe zo overpriced man, echt zonde. Doe daar liever een aantal andere sbc’s voor. Ramos wel tof icm Mbappe uiteraard. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Vind die Mbappe zo overpriced man, echt zonde. Doe daar liever een aantal andere sbc’s voor. Ramos wel tof icm Mbappe uiteraard. 

Ja echt goedkoop is het niet. ;c Maarja, het is wel Mbappe, die is sowieso goed, en first owner untradeable vind ik ook altijd wel leuk. Kan ik ook wel tot het einde van de game mee spelen, en ik had eigenlijk geen idee wat ik verder met m'n fodder moest. Middenveld en fullbacks kunnen mee tot het einde van de game, kon eigenlijk alleen nog een hele goede aanvaller en een centrale verdediger gebruiken. Hoopte eigenlijk op net zo'n goede sbc als die flashback Varane van vorig jaar, maar dat valt tegen.

Ben ik net van die 80+ upgrades aan het doen op de webapp met al m'n silvers, zie ik opeens de TOTY flair, althans dat dacht ik. :D Is het zo'n honorable mention ;c Helaas voor mij is het Pedri, die niet eens in de buurt komt van m'n middenvelders, dus dat is mooi 90 rated fodder voor waarschijnlijk Ramos.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Arsène:

Wat is jouw team nu @TheRealOne?

Op de lege plekken komen waarschijnlijk Ramos en Courtois, dan heeft iedereen op Walker na (met deze manager) volledige chem. Gisteren de WL gedaan met Neymar ipv Mbappe, Clauss ipv Walker, Kroos ipv Modric en El Yamiq met Bounou in de verdediging. Die Morientes vind ik persoonlijk echt ziek goed, maar ik lees ook dat er genoeg mensen zijn die er niks aan vinden. 4321 in game trouwens. Zou nu ook gewoon Clauss er in kunnen zetten, maar vind het zonde om Walker er uit te laten. Alles op m'n keeper na is straks ook weer untradeable ;c

b81a10103fae18708195c5e8cc2b7edd.jpg

Net ook weer wat walkout uit die milestone van de daily login upgrade gehad, dus zo maar even Ramos gaan doen. Die Jutgla die net uitgebracht is, is ook weer makkelijke 87 rated fodder voor een paar 83's en een inform.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik speel nog af en toe wat wedstrijden en kreeg gisteren Pirlo 93 en Nedved van 89. Moet alleen nog even kijken hoe ik Nedved in mijn elftal ga krijgen. 

Ik vind verder Giroud ook echt een fijne spits maar wellicht wel tijd voor een betere. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Vanmiddag die 7 wins gedaan in friendlies voor de future stars swaps token, moet je met een compleet first owner team spelen; nou dat is niet zo moeilijk met m'n team. ;c Laatste reward is ook zo'n 82x10 pakketje, daar had ik wat dupes uit en gooide die in een 85x3 verdedigers upgrade. Zie ik Trent er uitlopen, zit Edje er achter verstopt. :mrgy: Beetje jammer alleen dat hem er inzetten m'n chemistry meteen flink naar beneden haalt.

image.thumb.png.23edb0823a241f475d2da387135a42d2.png

edit; hmm Claus ipv Walker of Neymar ipv Di Natale en dan past 'ie wel :D

bewerkt door TheRealOne
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ELHenry:

Iemand misschien een goede tactiek? Sinds de laatste patch raak ik geen knikker meer pff... 

Ik gebruik deze 4321. De 4321 vind ik een fijne formatie deze game, heb al meerdere varianten gebruikt, maar sinds de laatste patch werkt deze het beste. Inception FC heeft ook een review van deze tactiek gedaan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 29-1-2023 om 15:03 zei Kelvin:

Ik speel met Serie A-team. Krijg ik uit een pakketje van Otamendi-objectives even TOTY Hernandez

Vandaag uit de Ultimate-pack voor 100 SBC's nog even Ferdinand van 600k en uit een tradeable-pack van de SBC van Jorginho nog even een Future Star- Kalulu van 180k. Drie verdedigers van 2,3 m dankzij zware packluck.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga FIFA weer een kans geven. Heb het sinds november ergens aan de kant gezet wegens irritaties.

Heb onderstaand team staan met 23k op de bank. Wie kan er iets 'leuks' bouwen met ongeveer 250k?

note: heel het WK gebeuren met specials ed dus niet meegepakt.

Spoiler

1180426283_Huidigteam04022023.thumb.png.50f7ed66796fd75b1a367cd215eb12f0.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 uur geleden zei PatjePauw:

Ik ga FIFA weer een kans geven. Heb het sinds november ergens aan de kant gezet wegens irritaties.

Heb onderstaand team staan met 23k op de bank. Wie kan er iets 'leuks' bouwen met ongeveer 250k?

note: heel het WK gebeuren met specials ed dus niet meegepakt.

Toon verborgen inhoud

1180426283_Huidigteam04022023.thumb.png.50f7ed66796fd75b1a367cd215eb12f0.png

Dit is ongeveer 250k. Die Fofana is op dit moment een sbc, maar zijn kaartjes zijn altijd goed ingame. Verde is een reward voor het spelen van 6 draft wedstrijden, er is een draft token upgrade sbc dus die kan je in principe ook voor niks krijgen. Voor de rest zijn het allemaal prima kaartjes, alleen weet ik niet of die Pepe wat is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei TheRealOne:

Dit is ongeveer 250k. Die Fofana is op dit moment een sbc, maar zijn kaartjes zijn altijd goed ingame. Verde is een reward voor het spelen van 6 draft wedstrijden, er is een draft token upgrade sbc dus die kan je in principe ook voor niks krijgen. Voor de rest zijn het allemaal prima kaartjes, alleen weet ik niet of die Pepe wat is.

Ik heb er dit van getovert. Had 300k en zocht dus ook wel spelers die ik ‘leuk’ vond. Gakpo, Wijnaldum en Dumfries zijn oud PSV’ers.

Ik speel 4-3-2-1 ingame. Dumfries en Kounde wisselen in game, Mendy mag opstomen.

Frenkie en Wijnaldum zijn het blok op het middenveld, Chiesa is de creatieve man die mee naar voren gaat. 
Effectief is het dus een 3-2-4-1. 

Spoiler

5E0D8FF0-E0D5-4FF4-9E8B-5A4A51C6409E.png.63668dab63bc55e7964c73780e7feb4e.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had nog veel fodder over dus laatst maar 2 x die icon 88+ SBC gedaan. Desailly en Best gekregen, dus niet verkeerd. Best wilde ik eigenlijk doen via die swaps maarja. Ik wilde ook weer eens wat anders proberen dus maar voor 3-4-3 gegaan. Kan tot nu toe op mijn niveau prima.

Later werd ik hebberig en nog een keer die 88+ SBC gedaan en toen kreeg ik mid Riquelme :r waardeloos. 

Dit is nu mijn team. Ik wil graag nog Prime Cruyff en PTG Frenkie, maar alles is nogal duur geworden. Zit nu op 2.9 miljoen coins. 

image.thumb.png.0ea86132646f477216db003210e5954f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites