ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Naast allemaal hele zieke spelers in de club speel ik nu met dit team. Grimaldo gaat dan naar linksback, Mendy naar rechtsback en Cancelo naar CM. Volgende upgrade zal wel op het middenveld of in de aanval gaan plaatsvinden. Hristo is echt te leip Zou Hristo ook boven Son verkiezen op dit moment, puur omdat ik een beetje klaar ben met Son omdat ik die al zo lang er in heb staan. Ga vandaag ook wel alles open rammen wat ik heb want aanvallers zijn toch wel de ziekste TOTY's Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Ziek team inderdaad! Vind Hierro wel een opvallende keuze, wil je deze eens nader toelichten? 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ga vandaag ook wel alles open rammen wat ik heb want aanvallers zijn toch wel de ziekste TOTY's Dit ja. Zat nog te twijfelen een weekje extra te wachten voor de gehele TOTY + Honourable Mentions, maar precies hoe jij het zegt: het zijn toch de aanvallers die het ziekst zijn + imo de meeste toevoegen aan ieder zijn team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 36 minuten geleden zei Keeza: Ziek team inderdaad! Vind Hierro wel een opvallende keuze, wil je deze eens nader toelichten? Dit ja. Zat nog te twijfelen een weekje extra te wachten voor de gehele TOTY + Honourable Mentions, maar precies hoe jij het zegt: het zijn toch de aanvallers die het ziekst zijn + imo de meeste toevoegen aan ieder zijn team. 99 defence. Kreeg m twee keer achter elkaar uit een PP destijds en dacht ga er eens mee spelen. Heb VVD, ja verklaar me maar voor gek, al twee keer in een SBC gedonderd. Heb Desailly en Blanc ook nog achter de hand maar weet niet, die Hierro doet gekke dingen voor me. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 14 minuten geleden zei ReneLeBlanc: 99 defence. Kreeg m twee keer achter elkaar uit een PP destijds en dacht ga er eens mee spelen. Heb VVD, ja verklaar me maar voor gek, al twee keer in een SBC gedonderd. Heb Desailly en Blanc ook nog achter de hand maar weet niet, die Hierro doet gekke dingen voor me. Soms heb je inderdaad van die spelers die gewoon 'werken'. Ik heb dat op één of andere manier met WW Bobby Moore. Door die 99 DRI is die teeeering wendbaar en met de Anticipate PS+ zit die er altijd tussen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 2 minuten geleden zei Keeza: Soms heb je inderdaad van die spelers die gewoon 'werken'. Ik heb dat op één of andere manier met WW Bobby Moore. Door die 99 DRI is die teeeering wendbaar en met de Anticipate PS+ zit die er altijd tussen. Ja precies, ik vind hem ook helemaal niet fijn om tegen te spelen. Hristo is voor mij wel echt een pareltje. Maakt echt zulke gruwelijke goals omdat die zo'n hard schot heeft met zijn linker. Zijn animaties zijn ook echt top, wellicht dat ik die ook wel een keer ga upgraden voor zijn betere kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 19 januari Auteur Share Geplaatst 19 januari Welke komende sbc’s gaan we doen? Ik begonnen met Zico. Cafu is een steal, Sawa ziet er heel goed uit en dan ook nog Best, Bruno, Davies, Kante en Alex Morgan. Al ga ik laatstgenoemde sowieso niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) R9 is ook min of meer bevestigd door de leakers. 95 rated. Ik ga voor Cafu, is inderdaad een steal. edit: R9 TOTY Icon met Aerial+, rip... 19 januari bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 19 minuten geleden zei Vitesse88: Welke komende sbc’s gaan we doen? Ik begonnen met Zico. Cafu is een steal, Sawa ziet er heel goed uit en dan ook nog Best, Bruno, Davies, Kante en Alex Morgan. Al ga ik laatstgenoemde sowieso niet doen. Is Sawa ook confirmed? Jezus man, EA is helemaal gek geworden. Ik heb 200 rechtsbacks dus ga Cafu alleen doen als ik fodder over heb. Best moet ik hebben, Bruno/Davies/Kante zouden ook allemaal wel weer erg leuk zijn. keuzes keuzes keuzes Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 38 minuten geleden zei Keeza: R9 is ook min of meer bevestigd door de leakers. 95 rated. Ik ga voor Cafu, is inderdaad een steal. edit: R9 TOTY Icon met Aerial+, rip... R9 TOTY is van mij vriend. CR7 gaat er naast grijpen he? Daar gaat mijn kans om 4 jaar op rij CR7 TOTY te packen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: R9 TOTY is van mij vriend. CR7 gaat er naast grijpen he? Daar gaat mijn kans om 4 jaar op rij CR7 TOTY te packen. Hoeveel squads in die SBC verwachten we? Stuk of 30? Vanavond begint de uitverkiezing voor 12th Man overigens. CR7 zit er wel tussen, dus het kan nog. Het kan ook Valverde of TAA worden, maar denk dat de community sowieso voor CR7 gaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 4 minuten geleden zei Keeza: Hoeveel squads in die SBC verwachten we? Stuk of 30? Vanavond begint de uitverkiezing voor 12th Man overigens. CR7 zit er wel tussen, dus het kan nog. Het kan ook Valverde of TAA worden, maar denk dat de community sowieso voor CR7 gaat. In welke SBC bedoel je? Poh, Ribery, Vieira Heftig hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Zojuist zei ReneLeBlanc: In welke SBC bedoel je? Poh, Ribery, Vieira Heftig hoor. Was even in de war en in de veronderstelling dat R9 een SBC zou zijn, zit natuurlijk gewoon in packs Zou het trouwens vanavond helemaal niet erg vinden, als ik één van de heren niet pack, om Hansen te packen Sterker nog; doe mij na Mbappe vooral Hansen maar: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari 1 minuut geleden zei Keeza: Was even in de war en in de veronderstelling dat R9 een SBC zou zijn, zit natuurlijk gewoon in packs Zou het trouwens vanavond helemaal niet erg vinden, als ik één van de heren niet pack, om Hansen te packen Sterker nog; doe mij na Mbappe vooral Hansen maar: Hahaha, ja dat snap ik. Hansen is na Mbappe denk ik gewoon de beste die je kan krijgen. Messi zit daar kort achter. Bij Smith ligt het er een beetje aan of ze een weak foot upgrade krijgt en Haaland ben ik persoonlijk nooit zo'n fan van, maar goed. Zal beloven dat ik niet zal klagen als ik m pack. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Aaah ik had zo erg gehoopt op een flashback De Ligt SBC ofzo, of Suarez nu hij bij Inter Miami zit Ik heb wat packs bewaard van afgelopen week, maar een TOTY past niet in m'n team Zou wel mooie fodder zijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) Hier niks, helaas pindakaas. Wel gigantisch veel fodder, dus Cafu was in een mum van tijd klaar 19 januari bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari Nog iemand die fucking hard aan het glitchen is ingame? Weet niet wat er aan het gebeuren is, rotspel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 19 januari Share Geplaatst 19 januari (bewerkt) 1 uur geleden zei xPeejay: Nog iemand die fucking hard aan het glitchen is ingame? Weet niet wat er aan het gebeuren is, rotspel Heerlijk alle objectives voor evo's zonder win er doorheen jagen en pakketjes van 25 potjes zilver/brons er doorheen jagen 19 januari bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari (bewerkt) 11 uur geleden zei Keeza: Hier niks, helaas pindakaas. Wel gigantisch veel fodder, dus Cafu was in een mum van tijd klaar Meer dan 100 packs geopend die ik bewaard had. Op een berg TOTW’s en niet al teveel fodder na echt he-le-maal niks. Heb inmiddels een leuk team waarin ik nauwelijks nog iets wil verbeteren, dus de drang om verder te spelen is drastisch minder nu. Ga me lekker focussen op wat games die ik nog wil spelen uit gamepass Had trouwens wel een elftal met TOTW Dzeko’s kunnen maken. Die packte ik echt irritant vaak. 20 januari bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Was bang om dit topic te openen maar ‘gelukkig’ geen TOTY. Ramg 1, helemaal niets waard heb wel Best helemaal afgerond, volgende target is Bruno, dan Cafu en dan ooit nog Sawa of Davies? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Was bang om dit topic te openen maar ‘gelukkig’ geen TOTY. Ramg 1, helemaal niets waard heb wel Best helemaal afgerond, volgende target is Bruno, dan Cafu en dan ooit nog Sawa of Davies? Nu al de WL af én rank 1 gehaald? Ik ga ook maar weer eens een WL spelen, meteen maar combineren met wat evo's die ik nog moet doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari kreeg Müller uit het icon pack van level 35 en Bruno Fernandes gemaakt met de coins en fodder van de WL rewards. Hoe bevalt Best? @ReneLeBlanc daar wil ik nu voor doorsparen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari 11 uur geleden zei Oerlie: kreeg Müller uit het icon pack van level 35 en Bruno Fernandes gemaakt met de coins en fodder van de WL rewards. Hoe bevalt Best? @ReneLeBlanc daar wil ik nu voor doorsparen. hoe speelt Bruno Fernandes? Lijkt me wel leuk kaartje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
xPeejay Geplaatst 20 januari Share Geplaatst 20 januari Dit is mijn team atm, maandje geleden gestart na 3 jaar geen interesse te hebben in fifa en of UT. 100k coins atm weet niet wat ik nog zou kunnen verbeteren op dit moment, alles is zo duur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 19 uur geleden zei Oerlie: kreeg Müller uit het icon pack van level 35 en Bruno Fernandes gemaakt met de coins en fodder van de WL rewards. Hoe bevalt Best? @ReneLeBlanc daar wil ik nu voor doorsparen. Best is een must do. Veeeeeeel te goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 21 januari Share Geplaatst 21 januari 9 uur geleden zei xPeejay: hoe speelt Bruno Fernandes? Lijkt me wel leuk kaartje Speelt heerlijk, dieptepassjes op Butra/Müller komen zeer vaak aan. Zeker een aanrader om te doen. 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Best is een must do. Veeeeeeel te goed. Ja die wil ik zeker nog halen, was nu nog niet haalbaar voor mij dus eerst voor Bruno gegaan. Ben binnenkort voor 10 dagen naar Sri Lanka, daarna kijken hoever ik sta en al wat dure teams inleveren als er dan nog genoeg tijd over is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten