ReneLeBlanc Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 16 uur geleden zei Vitesse88: Die flash evo’s Ja mooi man. Heb er nog 3 openstaan maar geen idee wat daar mee te doen Deed voor t eerst dit jaar een icon sbc, Rooney dus die TS kaart kunnen we weer sellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december Auteur Share Geplaatst 1 december 1 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ja mooi man. Heb er nog 3 openstaan maar geen idee wat daar mee te doen Deed voor t eerst dit jaar een icon sbc, Rooney dus die TS kaart kunnen we weer sellen. Ik heb Bisseck eindelijk kunnen evolven tot een 84. 85 pace, 86 verdedigen en 87 fysiek nu Icon sbc’s doe ik niet, te grote gok voor een idioot die je kunt krijgen. Denk ergens aan die Cruijff. Wel het enige moment dat ik een Cruijff in m’n team kan krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 1 december Share Geplaatst 1 december 22 minuten geleden zei Vitesse88: Ik heb Bisseck eindelijk kunnen evolven tot een 84. 85 pace, 86 verdedigen en 87 fysiek nu Icon sbc’s doe ik niet, te grote gok voor een idioot die je kunt krijgen. Denk ergens aan die Cruijff. Wel het enige moment dat ik een Cruijff in m’n team kan krijgen. Groot gelijk hoor maar had door de weken heen wel flink wat high rateds gespaard. Heb in totaal ook 3 icons gepackt met TS. Rush, Riquelme en Gattusso lekker hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 1 december Auteur Share Geplaatst 1 december Team A Konate gaat hier natuurlijk in komen. Speel wel meer met het andere team. Team B Wilde hier een Inter/AC Milan/Atalanta team van maken maar Malen is te goed voor de bank en kon ook niet om Boey heen. Darmian was prima maar m’n 2 cv’s zijn tanks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Werkt bij jullie op dit moment die xp punten wel? Bij mij niet namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 2 december Auteur Share Geplaatst 2 december Nope, stond volgens mij bij mij ook nog 4 dagen resterend. Alsof ze komende week worden gereset. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Aangezien we weer aardig wat centen te spenderen hebben, TS Valverde halen voor 2 millie of Jairzinho meepakken voor 2,8 miljoen. Middenveld met Bellingham - Gravenberch kan wel wat versterking gebruiken, zeker gezien het gold Bellingham is, maar zo'n Jairzinho gaat geheid een +2 krijgen, en zou een geweldig koppeltje vormen met Rooney natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Hey makkers, ben niet zo thuis in de Evolutions. Een aantal flash evo's zijn over twee uurtjes expired, echter staat er dat je het kan 'unlocken' binnen 53 weken oid. Betekent dit dat ik binnen die twee uur deze evo aan een speler moet koppelen en dan binnen 53 weken de tijd heb om de benodigdheden te halen die deze evo met zich mee brengt? @ReneLeBlanc @Vitesse88 @TheRealOne Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december 31 minuten geleden zei Keeza: Hey makkers, ben niet zo thuis in de Evolutions. Een aantal flash evo's zijn over twee uurtjes expired, echter staat er dat je het kan 'unlocken' binnen 53 weken oid. Betekent dit dat ik binnen die twee uur deze evo aan een speler moet koppelen en dan binnen 53 weken de tijd heb om de benodigdheden te halen die deze evo met zich mee brengt? @ReneLeBlanc @Vitesse88 @TheRealOne Helemaal right. Sommige van deze evo’s kan je chainen maar dat zal je dan niet meer lukken. Echter zijn de meeste gewoon goed genoeg om het met eentje af te doen. Heb net trouwens Rush nog uit zo’n pp getrokken. Luck is nu wel op denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 2 december Share Geplaatst 2 december Platzak, club leeg maar wat een team zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december 16 uur geleden zei ReneLeBlanc: Helemaal right. Sommige van deze evo’s kan je chainen maar dat zal je dan niet meer lukken. Echter zijn de meeste gewoon goed genoeg om het met eentje af te doen. Heb net trouwens Rush nog uit zo’n pp getrokken. Luck is nu wel op denk ik Niet gelukt, ontroostbare baby en zieke peuter. Wordt 50€ van hun spaarrekening halen voor packs ter compensatie. Ziek team trouwens! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 3 december Share Geplaatst 3 december 2 uur geleden zei Keeza: Niet gelukt, ontroostbare baby en zieke peuter. Wordt 50€ van hun spaarrekening halen voor packs ter compensatie. Ziek team trouwens! 50 maar? Minstens een meier. PP. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 3 december Auteur Share Geplaatst 3 december Toch maar 2 icon packs gedaan; Beckman en Iker. Net uit wat weekly objectives, die weer werken, Thunderstuck Gyrkokes gekregen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Netzwerk Geplaatst 4 december Share Geplaatst 4 december Ondertussen seizoen twee met Southampton ook weer afgerond. In de nationale bekers eruit tegen tweedeklassers Bournemouth en Crystal Palace. In de competitie dankzij enkele goede resultaten op de laatste speeldagen vierde weten eindigen, waardoor we dus verrassend de CL in mogen. In de Conference League finale alles nog weggegeven, van 0-2 voor tegen Frankfurt naar 5-2 verlies na verlengingen. Dat het er bits aan toe ging voor de laatste CL plaats bewees Tottenham op de laatste speeldag tegen mij, is de eerste keer ooit in al die jaren FIFA dat een AI drie rode kaarten pakt tegen mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Het mainteam dat ik nu heb staan. In de club zitten nog wat andere leuke opties. Die Timber is trouwens wel vrij bizar in-game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thom Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december Lekker elftal zeg. Ik ben begonnen met die Vinicius SBC. Moet er nog 7 maar mijn club en qua munten hou ik niet veel over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 5 december Share Geplaatst 5 december 16 minuten geleden zei Thom: Lekker elftal zeg. Ik ben begonnen met die Vinicius SBC. Moet er nog 7 maar mijn club en qua munten hou ik niet veel over. Ja drama, gelukkig hebben ze nog wel eventjes gegeven. Same voor Desailly, die ik graag ook nog wil fiksen. Dat hele masteries systeem van Champs, Rivals en SB is wel leuk gedaan. Zitten ook best prima spelers tussen, dubs maken gelukkig niet uit aangezien je gewoon steeds 1 speler per keer moet inleveren. Wel even kijken want die Ansu Fati en Nkunku zien er echt muyyyy bueno uit maar het heeft ook wel wat om te grinden voor die Rodrygo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 5 december Auteur Share Geplaatst 5 december Waarom Desailly? Ziet er geweldig uit maar Konate is gratis in het ‘seizoen’. Of ga je voor beide ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Vrijdag at 07:11 Share Geplaatst Vrijdag at 07:11 9 uur geleden zei Vitesse88: Waarom Desailly? Ziet er geweldig uit maar Konate is gratis in het ‘seizoen’. Of ga je voor beide ? Ik heb eigenlijk elk jaar wel een versie van Desailly gehad denk ik, misschien beetje nostalgie, maar je hebt gelijk. Moet ik dus wel geneog blijven spelen voor Konate Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst Vrijdag at 09:17 Share Geplaatst Vrijdag at 09:17 11 uur geleden zei Vitesse88: Waarom Desailly? Ziet er geweldig uit maar Konate is gratis in het ‘seizoen’. Of ga je voor beide ? Desailly is insane (ik heb hem naar aanleiding van mijn bovenstaande post) gehaald. Plus, die kan ook gewoon op de CDM als stofzuiger natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Vrijdag at 10:43 Share Geplaatst Vrijdag at 10:43 Boys de 82x14 blijft leveren. Wat een SBC. Zeker een aanrader, vooral nu met al die TOTW's in packs, als je veel 83's in je club hebt en fodder nodig hebt. Pack standaard 3 a 4 walkouts per SBC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Vrijdag at 12:06 Share Geplaatst Vrijdag at 12:06 Zico weer geflipt. Was door SBC van Patri niet per se meer nodig, dus misschien wordt het toch maar eens tijd om Mbappe te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst Vrijdag at 13:28 Auteur Share Geplaatst Vrijdag at 13:28 2 uur geleden zei Keeza: Boys de 82x14 blijft leveren. Wat een SBC. Zeker een aanrader, vooral nu met al die TOTW's in packs, als je veel 83's in je club hebt en fodder nodig hebt. Pack standaard 3 a 4 walkouts per SBC. Ik heb er nog 9 staan, bewaar ze denk ik tot winter wildcards promo. Net zoals de PP’s van de season. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst Vrijdag at 13:43 Share Geplaatst Vrijdag at 13:43 Pull ratio van promo kaarten is wel bedroevend laag. Heb echt allemaal hoge rated informs en dergelijke gepackt, maar geen één promo kaart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst Vrijdag at 17:47 Share Geplaatst Vrijdag at 17:47 4 uur geleden zei Keeza: Pull ratio van promo kaarten is wel bedroevend laag. Heb echt allemaal hoge rated informs en dergelijke gepackt, maar geen één promo kaart. Ach die Orsolini’s, Savaniers, Ketelaere, Ekitike, Dodo’s, Evanilsons, Zhegrova’s en twee Rushes zijn t ook niet hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten