Dansmeister Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Moeten we deze week even weer co-opje? Sorry bro. Fifa tijd is over voor mij. Sluit mij volledig bij de post van Jantje aan. PS5 ook vorige maand aan mijn zusje gegeven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 19 minuten geleden zei Dansmeister: Sorry bro. Fifa tijd is over voor mij. Sluit mij volledig bij de post van Jantje aan. PS5 ook vorige maand aan mijn zusje gegeven. Aaaaino, kom dan maar binnenkort op het nieuwe kantoor mensen even jantjes geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Op 18-11-2023 om 14:38 zei Satioz: Echt zo goed op de switch, gezien het nog een optie is namelijk. Zie alleen veel verschillende reviews waardoor ik terughoudend ben met halen voor de switch, hoewel die deal -50% aantrekkelijk is... Ik vind m echt heel fijn spelen. Vooral omdat je gewoon handheld speelt en je dus veel gemakkelijker ff 1 potje speelt op de bank. Wel veel minder spelers op aanwezig maar goed dat went. Op 19-11-2023 om 20:48 zei joostmakaay: Op de Switch is het gewoon de versie van 3 jaar terug met andere branding (EA FC in dit geval) toch? Nope, voor het eerst een volledig game dus met Ultimate Team aanwezig en Champs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 Zijn er meer mensen waarbij de Puzzle Pro Completionist objective niet geactiveerd/completed wordt na het afronden van alle SBC’s in Puzzle Pro objective group? Heb hem helemaal afgerond, alle rewards gehad voor de group. Maar die 1500XP krijg ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
aron24 Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 37 minuten geleden zei Michaelinho*: Zijn er meer mensen waarbij de Puzzle Pro Completionist objective niet geactiveerd/completed wordt na het afronden van alle SBC’s in Puzzle Pro objective group? Heb hem helemaal afgerond, alle rewards gehad voor de group. Maar die 1500XP krijg ik niet Klopt, had ik ook. Is weer eens een bug! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 EA doet wel weer even een lekker middelvingertje naar alle spelers die de game sinds september hebben. Die gaan even voor een giga market crash zorgen met de Black Friday packs. Ook gewoon even RTTK kaarten re-releasen enzo. Lekker man . Boeit mij persoonlijk niet per sé heel erg. Speel toch vooral squad battles en vind het tof om die objectives een beetje te doen en wat verdwaalde SBC's. Maar kan me wel voorstellen dat een groot deel van de community zich enigszins genaaid kan voelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Pfoe, het design van die nieuwe promo en dan nog ook eens een Frenkie sbc Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 28 minuten geleden zei TheRealOne: Pfoe, het design van die nieuwe promo en dan nog ook eens een Frenkie sbc Haha die Frenkie meteen gedaan, geen twijfel over mogelijk. Wat een kaart zeg en als Barca even 3/4 wint is die 90 rated. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Op 20-11-2023 om 19:38 zei Dansmeister: Sorry bro. Fifa tijd is over voor mij. Sluit mij volledig bij de post van Jantje aan. Spoiler PS5 ook vorige maand aan mijn zusje gegeven. Zoek je nog een zwager? Spoiler Als ze al half zo leuk en mooi is als jij, heeft ze vast allang al jaren vriendje of man. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 25 november 2023 Auteur Share Geplaatst 25 november 2023 Frenkie sbc gedaan, uit wat gespaarde packs; icon Pires, CL Bruno en IF Jude. Toffe promo, goede content. Wel shit nieuwe evo. Ik heb Gundo erin gegooid, toch weer een 88 sbc kaartje Wilde op voorhand Dalglish doen maar die is echt te duur. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Ik heb deze evo's nog open staan; Ziyech nog een potje voor, El Ghazi gaat hierna nog door die andere winger evo. Weet nog niet wat ik met die laatste evo ga doen, denk nu aan Sherida Spitse of Jan Vertonghen Ik zag in een leak ook de requirements voor een SP en CB evo voorbij komen. Als het klopt zou ik IF Mikautadze en Perr Schuurs (of Jan Vertonghen ) kunnen evo'en. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Op 25-11-2023 om 14:03 zei Vitesse88: Frenkie sbc gedaan, uit wat gespaarde packs; icon Pires, CL Bruno en IF Jude. Toffe promo, goede content. Wel shit nieuwe evo. Ik heb Gundo erin gegooid, toch weer een 88 sbc kaartje Wilde op voorhand Dalglish doen maar die is echt te duur. Heb die Frenkie SBC ook meteen gedaan. IF Jude ook gepackt. Heb nog die base icon SBC gedaan, maar voor het eerst geen hele goede gepackt met Hernandez (die Mexicaan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 november 2023 Auteur Share Geplaatst 26 november 2023 1 uur geleden zei Michaelinho*: Heb die Frenkie SBC ook meteen gedaan. IF Jude ook gepackt. Heb nog die base icon SBC gedaan, maar voor het eerst geen hele goede gepackt met Hernandez (die Mexicaan). Die heb ik ook gedaan. Ik kreeg Figo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 26 november 2023 Auteur Share Geplaatst 26 november 2023 Dubbeltje, toch een leuk Real/Barca team. Zonde dat Llorente er nu niet in kan, gok dat ik er een Real/Barca/Atletico team van ga maken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheRealOne Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 Mijn icon pack luck is niet zo denderend dit jaar. Eerst Hernandez, daarna Van Nistelrooy en nu Hierro. Als ik dan een goedkopere icon moet krijgen, geef me dan op z'n minst Kluivert voor m'n Ajax team ofzo Morgen komen ook de Champions League hero pre-orders als het goed is, voor de mensen die daar in aanmerking voor komen. Doe mij maar een Kanu, Sneijder of Litmanen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 35 minuten geleden zei Vitesse88: Dubbeltje, toch een leuk Real/Barca team. Zonde dat Llorente er nu niet in kan, gok dat ik er een Real/Barca/Atletico team van ga maken En dan ook nog als kers op de taart, Figo. Heerlijk teampie hoor, Frenkie ze kaart ziet er nice uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 (bewerkt) EA wil wel graag van die Thunderstruck Lukaku af geloof ik. Die heb ik in (gratis te verdienen) packs echt al een keer of 7 gepackt nu 27 november 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Monty Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Ik had het bij de eerste hero player pick moeten laten. Eerste playerpick Yaya Toure/Ramires. Toch voor Yaya gekozen ook al had ik m vorig jaar ook. Was wel benieuwd naar Ramires maar Yaya is zo'n beast. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 resultaat na WL, ingame speel ik 4231 met Grealish op CAM en Werner naar LW Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 november 2023 Auteur Share Geplaatst 28 november 2023 Die IF PP sbc is echt niet normaal. Net van Dijk eruit, ook een Goretzka. Al eerder Lewa, Ter Stegen, Kante, Latauro en Aurajo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 28 november 2023 Share Geplaatst 28 november 2023 Mijn team nu. Heb op de bank nog Messi en de nieuwe Depay SBC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 15 uur geleden zei Rykjvk1: Mijn team nu. Heb op de bank nog Messi en de nieuwe Depay SBC. Hoe doet Raul het op CB? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 7 minuten geleden zei Oerlie: Hoe doet Raul het op CB? Hahaha! Dat moest Laurent Blanc zijn, ipv Raul Gonzalez Blanco Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 56 minuten geleden zei Rykjvk1: Hahaha! Dat moest Laurent Blanc zijn, ipv Raul Gonzalez Blanco ik vermoedde al dat het zoiets ging zijn. Wel een heerlijk team, Zanetti gebruik ik zelf als linksback doordat ik Modric(93), Valverde en Essien (86) op het middenveld heb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rykjvk1 Geplaatst 29 november 2023 Share Geplaatst 29 november 2023 Oh dat is een heerlijk middenveld! Ik was eigenlijk bang dat Zanetti iets te licht was voor het middenveld omdat hij geen Anticipate of Intercept playstyle heeft, maar hij zit echt overal tussen! Hoe zijn Grealish en Salah voor jou? Ik heb Salah overwogen maar vond hem in de vorige versies altijd tegenvallen, dat is de enige reden dat ik hem nu dit jaar niet heb gehaald... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten