ReneLeBlanc Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 3 minuten geleden zei Thierryvane: Gast, ik ben zo hard stuk gegaan dit weekend. Beste vriend (en huisgenoot) heeft als centrum Van Dijk en De Ligt (RTTK), daarachter Van der Sar. Hij die Bijlow doen, Van der Sar verkocht. Maakte die Bijlow me toch twee blunders in zijn eerste WL pot. Die Owusu is ook gewoon een Walker 2.0. https://www.futbin.com/22/player/22147/mateus-uribe Dit is me er ook eentje hoor. Bodytype lean, heerlijk. Hahaha, mooi man. Ik heb Bijlow dit weekend ook gebruikt, heerlijk ventje. Ik heb dit weekend ook echt een abnormaal weekend gehad hoor, dat is echt niet normaal. Ik ging voor het eerst 7 of 8-0 en trof toen Greenhopper (je weet wel die gast op slipperties in de edivisie). Mooi kereltje en zag dat die live was op twitch, dus ik ging even de chat in en toen riep Levi de Weerd: Als je m een free win geeft geef ik je een subbie. Ik moest al mijn 20 potten gisteravond spelen dus ik dacht: weet je wat, best joh, kans dat ik deze win is vrij nihil en zo ben ik sneller klaar. Ik hem dus die free win gegeven en zij gingen helemaal los haha. Vervolgens blijf ik maar winnen en ga ik 15-1 tref ik een Duitse twitch gast. Nou echt een zaadpot, hij had wat kansjes maar scoorde alleen een corner glitch en ik scoorde er twee waarvan 1 in de 80e min. Hij meteen pauze dus ik dacht al oh nee hier gaan we full loco press mode, dus ik maar beetje achterin rond kutten. Spelers struikelden over de bal, Ferdinand verliest een kopduel van Messi maar hey, hij scoorde niet meer. Uiteindelijk dus 16-1 gegaan, laatste 3 weggegeven dus technisch gezien niet verloren. Rewards helemaal kut natuurlijk maar wat een weekend zeg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Heel ziek man! Vind Greenhopper wel een mooie gast, vroeger al in de video's van Koen. Free wins krijg ik bijna nooit meer. Jij? Afgelopen weekend toevallig mijn laatste pot. Heb eindelijk mijn 900K deels uitgegeven, dus volgende WL beginnen met o.a. Neymar en Paqueta POTM. Twee keer 15 wins gehaald. Nog geen 16 helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 5 minuten geleden zei Thierryvane: Heel ziek man! Vind Greenhopper wel een mooie gast, vroeger al in de video's van Koen. Free wins krijg ik bijna nooit meer. Jij? Afgelopen weekend toevallig mijn laatste pot. Heb eindelijk mijn 900K deels uitgegeven, dus volgende WL beginnen met o.a. Neymar en Paqueta POTM. Twee keer 15 wins gehaald. Nog geen 16 helaas. Ja bizar, dit was ook mijn eerste 16 en ik had dus eigenlijk gewoon een kans om een 16-0 te halen, maar 16-1 is voor mij goed genoeg hoor. Greenhopper is mooie gast, hoop dat die zich aan z'n belofte houdt en nog wel een keer serieus 1 vs 1 komt want ben wel benieuwd wat de verschillen echt zijn. Heb dit jaar sowieso al veel echt goede gasten gematcht, in de eerste twee weken kwam ik Levi de Weerd tegen (3-2 verlies) 1,5 week geleden Rick Dammoe van GAE (8-3 eraf, rust was 5-3 daarna was het klaar haha) en verder nog heel veel T200 gasten waar ik veel zweet tegen had maar vaak 2-1 3-1 er af ga, maar niet helemaal kansloos dus. Ik moet leren om ze uit mijn 16 te houden want dan gaat het wel, maar eenmaal in die 16, al die elastico's en reversed elastico's; hoofdpijn. Heb in totaal nu 10 icons gekocht om door te verkopen. Twee Luis Hernandez 85, Zambrotta 87, Henry 87, Owen 88, Desailly 87, Ferdinand 85, Hugo Sanchez 87, Best 90, Blanc 89. Had ook Edwin van de Sar 89 maar die heb ik al voor 80k netto doorverkocht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt door heb wanneer ik een pro tref. Alle teams zijn op dit moment te ziek voor woorden. Kan iedere pot weer de Mbappé - Neymar IF - Messi - POTM C. Ronaldo bingokaart afvinken. Traden met Thierry ging ook lekker: vrijdag Neymar gekocht voor 686K, nu 560K waard. Wie was je MVP dit weekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 15 minuten geleden zei Thierryvane: Moet eerlijk zeggen dat ik niet echt door heb wanneer ik een pro tref. Alle teams zijn op dit moment te ziek voor woorden. Kan iedere pot weer de Mbappé - Neymar IF - Messi - POTM C. Ronaldo bingokaart afvinken. Traden met Thierry ging ook lekker: vrijdag Neymar gekocht voor 686K, nu 560K waard. Wie was je MVP dit weekend? De enige naam uit jouw rijtje: Neymar IF. Wat een kaart zeg, echt niet normaal. Heb m pas gehaald na 8 potten ofzo, maar wat een kaart. Haha, ja had het gevraagd, ik had je wel kunnen vertellen dat zondag/vandaag de dag zou zijn om te kopen. Ik heb sommige van deze kaarten echt voor zo'n belachelijk laag bedrag gekocht. Echt niet normaal haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 4-2-2-2 ingame? Corona zie ik ook veel mensen mee spelen. Vervelend kaartje met die 5*. Heb nu 200K, nog +- 400K en ik koop Abédi Pelé. Dan hopelijk een leuke spits met icon swaps. Plus ik hoop niet dat EA naait. Iedereen haalt deze FIFA natuurlijk met WL easy een TOTW pack. Zul je zien dat ze de best of TOTW niet in die packs gooien... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Zojuist zei Thierryvane: 4-2-2-2 ingame? Corona zie ik ook veel mensen mee spelen. Vervelend kaartje met die 5*. Heb nu 200K, nog +- 400K en ik koop Abédi Pelé. Dan hopelijk een leuke spits met icon swaps. Plus ik hoop niet dat EA naait. Iedereen haalt deze FIFA natuurlijk met WL easy een TOTW pack. Zul je zien dat ze de best of TOTW niet in die packs gooien... 442 man. Speelde voorheen altijd 4222, maar 442 heeft mij echt veel beter laten aanvallen/spelen. 4231 en 41212 zijn mijn andere twee tactieken, waar ik eig alleen de 4231 optie van gebruik. Ik zou wellicht nog een week wachten met Abedi Pele, 1 dec krijgt iedereen met een pre order een hero pack. Ik verwacht dan nog meer daling ten opzichte van deze week. Ik denk inderdaad niet dat je een best of TOTW kan packen met die TOTW packs, ik denk dat die best of TOTW extra in packs komt en niet als vervanging van TOTW, maar you never know. Ik hoop deze week zo'n 500k netto extra te maken met al die icons, dan wacht ik nog 2 weekjes met echte klappers te halen (half dec komen de prime icons) en dan denk ik dat ik vrij goedkoop echt een monster team kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Misschien ook maar die platte 4-4-2 proberen. Hier nu eigenlijk alleen een 4-2-2-2 en 4-2-3-1 staan. Maar merk toch dat ik liever met twee spitsen speel i.p.v. één met een tien er vlak achter. Helemaal nu ik Neymar heb. Met Abédi wacht ik sowieso, mis nog 400K. Dat zijn normaal vier WL's met mijn packluck. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Misschien ook maar die platte 4-4-2 proberen. Hier nu eigenlijk alleen een 4-2-2-2 en 4-2-3-1 staan. Maar merk toch dat ik liever met twee spitsen speel i.p.v. één met een tien er vlak achter. Helemaal nu ik Neymar heb. Met Abédi wacht ik sowieso, mis nog 400K. Dat zijn normaal vier WL's met mijn packluck. Ja heb hetzelfde, twee spitsen is voor mij wel cruciaal. Speelde dit weekend Best op de flank, nou dat was ook de laatste keer. Ik merk dat ik 5* skills op de flanken nodig heb en dan ook minimaal 1 5* skiller in de spits of achter de spits. Eto'o komt uit mn eerste icon SBC dus die gaat er niet snel uit maar moet dus eigenlijk even kijken wat de volgende 5* skiller gaat worden. Ben echt helemaal weg van die Corona dus die gaat er niet snel uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 Vinicius Jr. IF? Ik baalde zo dat ik hem niet als rode pick kreeg. Al mijn vrienden hebben hem. Echt een verschrikkelijke kaart om tegen te spelen. Dembele rulebreaker kan ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 22 november 2021 Share Geplaatst 22 november 2021 40 minuten geleden zei Thierryvane: Vinicius Jr. IF? Ik baalde zo dat ik hem niet als rode pick kreeg. Al mijn vrienden hebben hem. Echt een verschrikkelijke kaart om tegen te spelen. Dembele rulebreaker kan ook. Dembele rulebreaker vond ik echt zwaar tegenvallen. Zijn gold kaart is beter voor mij. Vini zou inderdaad een optie kunnen zijn, maar ik denk dat ik m gewoon even uitziet en straks mid Johan er weer inknal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Bij mij kan die Bijlow geen bal vangen heb nog nooit zoveel corners tegen gekregen. Die Neres wel prijzig maar uiteraard wel gedaan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Vind het spelen voor die objectives heerlijk. Jammer dat het 10 (!) SB potten zijn. Maar online is top. Rafa mag deze WL als sub aan de bak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Ja 10 is wel veel inderdaad, maar gelukkig wel 2 maanden de tijd. En het zijn inderdaad wel leuke objectives. Ik ga die Championship maar deels combineren met Zilveren beesten. Die Chong zo op het oog ook wel weer een goede speler, alleen wil eigenlijk Overmars halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Ik gebruik de laatste drie (?) FIFA's Prime of Moments Overmars. Zo heerlijk met zijn pace en 5* WF. Chong > Neres trouwens qua ingame stats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Ik deed die Hero upgrade sbc en kreeg wie ik wilde: Ljungberg. Dus mijn fifa is klaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik gebruik de laatste drie (?) FIFA's Prime of Moments Overmars. Zo heerlijk met zijn pace en 5* WF. Chong > Neres trouwens qua ingame stats. Ja daarom. Meestal neem ik die mid en dan later zijn moments. Die Chong is ook niet duur dus kan hem aan de andere kant ook niet laten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 november 2021 Share Geplaatst 24 november 2021 Gister maar weer een paar potjes seizoenen gespeeld, het is en blijft een kutspel. Hoogtepunt was dat ik een voorzet gaf en de keeper hem mooi in eigen doel liep. Tegenstander heeft denk ik wel zijn controller weggegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 november 2021 Share Geplaatst 25 november 2021 Voor het eerst een redelijke pick van de Elite-rewards: Trapp 86. Niet heel best, maar prima fodder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Eerste keer packluck dit jaar: Salah SIF uit mijn TOTW pack. Was het wachten dus waard. Overige twee packs zat niks in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 1 uur geleden zei Thierryvane: Siuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu! Eerste keer packluck dit jaar: Salah SIF uit mijn TOTW pack. Was het wachten dus waard. Overige twee packs zat niks in. Heerlijk man! Het is je gegund!!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 13 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Heerlijk man! Het is je gegund!!!!! Thanks ouwe. #WelcomeAbédiPelé Gelukkig nog zo'n 300K over voor de komende dagen. Jij al wat uitgespookt met Black Friday? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Ik kan niet wachten op die nieuwe promo spelers, Llorente Ben Ketser Renato Atal, wat een kaarten zeg Alleen jammer dat ik vanavond Sinterklaas met mn schoonfamilie vier Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Zojuist zei Thierryvane: Thanks ouwe. #WelcomeAbédiPelé Gelukkig nog zo'n 300K over voor de komende dagen. Jij al wat uitgespookt met Black Friday? No man not yet, had 15 van die TOTW pakketjes (die SBC) alleen maar schijt spelers gepackt. Ook nog Berghuis en die heb ik instant gequickselld. Ga vanavond op mn telefoon maar mn packs die ik bewaard heb openpetsen. Ik hoop dat ik één van die promo spelers pack, al is het Kramaric. Boeit me niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2021 Share Geplaatst 26 november 2021 Citaat Ferland Mendy & Benzema flashback were both apparently coming in this new promo. Komen zieke promo's... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten