Jespresso Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Yilmaz en Fonte uit mn red picks. Verder helemaal niets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 Ben wel beetje gestopt met tellen maar volgens mij was dit het rijtje: 10 x Laborde 4 x Jose Fonte 4 x Yilmaz 3 x Paqueta 3 x Caio Henrique 3 x André 2 x Claus 2 x Marquinhos 1 x Di Maria 1 x Depay 1 x Bamba Red picks: Di Maria en Navas Heb uit een player pick nog die Nani gefikst, omg wat een kaart is dat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 1 uur geleden zei Jespresso: Yilmaz en Fonte uit mn red picks. Verder helemaal niets. Dat is toch ook gewoon al helemaal niks? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 4 juni 2021 Share Geplaatst 4 juni 2021 13 minuten geleden zei La Pulga: Dat is toch ook gewoon al helemaal niks? Klopt inderdaad. Krijg net nog een Fonte uit een Ligue 1 upgrade, nu zijn mn spelers wel op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Zo, matchmaking was heftig deze week. Heb twee gasten getroffen die maandelijks in de top 200 qua ranking zitten. Laatste gast was toen ik 21-7 ging, Joshhhh9-, was ook live op Twitch. Was eigenlijk deze pot ook wel beter maar steeds die laatste pass viel niet goed, Ronaldo en Pele miste ook allebei een kans die er normaal wel invliegt en uiteindelijk verlies ik in de verlenging met één doelpunt verschil. Jammer maar helaas. Die andere gast was Seron001, is volgens mij een esporter oid Super. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2021 Iemand gisteren Koen voor het eerst gezien op twitch. 15 potten live gespeeld, half 3 klaar. Wilde hem aftaaien maar toch afgekeken, vanmorgen kapot haha. 28-2 best netjes, denk alleen niet dat hij top200 gehaald heeft. Mooie stream wel, gemiddeld 3.5k kijkers Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Die 80+ player picks sbc zijn slecht toch. Of hebben jullie er alwel wat uit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 2 minuten geleden zei NicoHaak: Die 80+ player picks sbc zijn slecht toch. Of hebben jullie er alwel wat uit? al een paar TOTS uit REST of the world en een paar 85 spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 Okay ik had er vanochtend 10-15 stuks gedaan en niks hoger dan 83 rated. Maar dan probeer ik binnenkort nog een keer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 3 uur geleden zei Vitesse88: Iemand gisteren Koen voor het eerst gezien op twitch. 15 potten live gespeeld, half 3 klaar. Wilde hem aftaaien maar toch afgekeken, vanmorgen kapot haha. 28-2 best netjes, denk alleen niet dat hij top200 gehaald heeft. Mooie stream wel, gemiddeld 3.5k kijkers Haha ik heb een stuk gekeken maar ik ben wel afgehaakt hoor. Hij heeft T200 niet gehaald heb ik al gezien, te lage skillrating want er zitten er wel een paart met 28-2 in de T200 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 7 juni 2021 Share Geplaatst 7 juni 2021 13 uur geleden zei ReneLeBlanc: Zo, matchmaking was heftig deze week. Heb twee gasten getroffen die maandelijks in de top 200 qua ranking zitten. Laatste gast was toen ik 21-7 ging, Joshhhh9-, was ook live op Twitch. Was eigenlijk deze pot ook wel beter maar steeds die laatste pass viel niet goed, Ronaldo en Pele miste ook allebei een kans die er normaal wel invliegt en uiteindelijk verlies ik in de verlenging met één doelpunt verschil. Jammer maar helaas. Die andere gast was Seron001, is volgens mij een esporter oid Super. Ben van 16-2 naar 19-11 gegaan. E-sporter na e-sporter, meerdere top200 spelers (gevraagd via pm) en goede spelers met TOTY Mbappe of CR7, was echt niet te doen. Toen ik 19-10 stond, kreeg ik bij 2-1 rust een dc, geen win/geen los en toen matchte ik onderstaand team. Dan kun je het wel op je buik schrijven tegen een redelijke speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 7 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 7 juni 2021 (bewerkt) M’n RTG team krijgt aardig vorm. Vanavond die tots sbc’s kunnen doen; oblak uit de 88+ en Latauro uit de 90+. Schrok me kapot, Argentijnse spits Vanavond rivals plaatsingspotjes afgemaakt, div 4 dus iets van 64k coins. Sta nu op 145k. Twijfel of ik alleen FO ga doen of wel spelers kopen. Uit de 84x20 kreeg ik alleen de Libatadores keeper, verder alleen maar 84/85, weer di Maria (ook in de overige 2 swaps packs) en ter Stegen. 7 juni 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 8 juni 2021 Share Geplaatst 8 juni 2021 9 uur geleden zei Jespresso: Ben van 16-2 naar 19-11 gegaan. E-sporter na e-sporter, meerdere top200 spelers (gevraagd via pm) en goede spelers met TOTY Mbappe of CR7, was echt niet te doen. Toen ik 19-10 stond, kreeg ik bij 2-1 rust een dc, geen win/geen los en toen matchte ik onderstaand team. Dan kun je het wel op je buik schrijven tegen een redelijke speler. Christus te paard. Sowieso was het voor mij echt een weekend van uiterste. Kreeg wel veel complimenten van die gappies, die gast live op Twitch zei ook paar keer 'this guy is better than me' en was wel heel sportief. Alleen jammer dat ik daardoor elite misloop. Vanaf nu hopelijk iets minder pro's haha. Dan maak ik tenminste weer kans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 juni 2021 Share Geplaatst 10 juni 2021 Weet iemand waarom Neymar niet bij de ultimate tots zit? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 juni 2021 Share Geplaatst 10 juni 2021 Denk die zit geblesseerd bij zijn zus. Die RTG is een leuk idee. Alleen ik ben matig met Fifa en speel divisie 5 en kom nu dus allemaal te goede spelers tegen. Ik wil tegen mijn soort spelen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 10 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 10 juni 2021 40 minuten geleden zei NicoHaak: Denk die zit geblesseerd bij zijn zus. Die RTG is een leuk idee. Alleen ik ben matig met Fifa en speel divisie 5 en kom nu dus allemaal te goede spelers tegen. Ik wil tegen mijn soort spelen :( Ik speel in div 5 en dat is met zo’n team echt prima te doen. Op m’n main account heb ik nog 5 miljoen, die jank ik wel er doorheen als icon moments sbc uitkomen. En anders aan packs, haha. Vind RTG echt veel leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 juni 2021 Share Geplaatst 10 juni 2021 Zojuist zei Vitesse88: Ik speel in div 5 en dat is met zo’n team echt prima te doen. Op m’n main account heb ik nog 5 miljoen, die jank ik wel er doorheen als icon moments sbc uitkomen. En anders aan packs, haha. Vind RTG echt veel leuker. Ja ik heb dat wat fifa's terug toen gedaan zoals je misschien nogwel weet. Is toch veruit de leukste manier van spelen idd. En deze editie ook goed te doen, omdat het niet heel lastig is om goede spelers te bemachtigen via objectives. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 11 juni 2021 Dit is lekker voor de RTG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 12 juni 2021 Share Geplaatst 12 juni 2021 Mijn account is sowieso een RTG. Koop geen FIFA points, wat een verspilling is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Ik denk dat ik FIFA redelijk heb uitgespeeld, wat denken jullie? Rode Mbappe kwam vandaag de club binnen lopen. G3 OP Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 juni 2021 Share Geplaatst 17 juni 2021 Ja denk dat je de aftiteling ziet als je nu de ps4 aanzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Speelt er iemand eigenlijk nog? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juni 2021 Share Geplaatst 28 juni 2021 Nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 28 juni 2021 Auteur Share Geplaatst 28 juni 2021 (bewerkt) Ja lekker bezig met m’n RTG. Vermaak me daar prima mee. Main account alleen nog wat sbc’s. Kreeg uit die TOTS of PTG player pick Griezmann en Firmino RTG team 28 juni 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten