Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

Kreeg Bailey en Areola. Bailey is wel een leuke supersub.

Ging van 15-2 naar 15-7 vorig weekend, echt absurd. Zat er zo bizar lekker in voor elite en ineens speel je weer tegen het spelletje 5 potten achter elkaar. Had helaas ook geen tijd om pauze te nemen.

@Thierryvanekreeg Ndombele uit mn Community TOTS Guaranteed packie.

bewerkt door Jespresso
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja Ndombele is nu aan het begin bij mij misschien nog wel basismateriaal, maar dat komt omdat ik in de sell off volledig team wil gaan bouwen dus even wacht tot alles weer een beetje gezakt is.

@Jespresso herkenbaar man. Wat nog wel is wilt helpen is om dan juist je tactiek even om te gooien, weet niet wat je speelt maar ik speel zelf 4312 en als dat niet lukt schakel ik over naar 442. Is namelijk een heel andere opstelling wat je spelletje meestal ook ten goede komt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ReneLeBlanc ja speelde 41212(2) en ging naar 4222 maar daar werd het helaas niet beter van. Alles zat gewoon tegen, terwijl ik daarvoor best wel wat geluk had tegen goede spelers. 

Ga hiermee de WL in. Ben er geen fan van maar wissel in de eerste minuut gelijk die zilvere eruit voor FB Vidal, die dan CVM komt te spelen. 

Verder gaat Essien met Klaiber CB, St Juste rechtsback, Seedorf RCM, Neymar op CAM en Atal met Neres in de spits. Hele volksverhuizing dus.

Wilde Makelélé halen voor de CVM positie, maar ga die 800k investen in fodder aangezien dat zo bizar laag ligt. 85 rateds liggen rond de 11k terwijl die gewoon voor 16/17k gaan met een paar goede sbc's. Met een beetje packluck kan ik dan hopelijk Vieira halen.

b2b2786f5ad7aa2b3535854794be4c19.jpg

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

@ReneLeBlanc ja speelde 41212(2) en ging naar 4222 maar daar werd het helaas niet beter van. Alles zat gewoon tegen, terwijl ik daarvoor best wel wat geluk had tegen goede spelers. 

Ga hiermee de WL in. Ben er geen fan van maar wissel in de eerste minuut gelijk die zilvere eruit voor FB Vidal, die dan CVM komt te spelen. 

Verder gaat Essien met Klaiber CB, St Juste rechtsback, Seedorf RCM, Neymar op CAM en Atal met Neres in de spits. Hele volksverhuizing dus.

Wilde Makelélé halen voor de CVM positie, maar ga die 800k investen in fodder aangezien dat zo bizar laag ligt. 85 rateds liggen rond de 11k terwijl die gewoon voor 16/17k gaan met een paar goede sbc's. Met een beetje packluck kan ik dan hopelijk Vieira halen.

b2b2786f5ad7aa2b3535854794be4c19.jpg

Als je eenmaal Vieira hebt kan het niet meer fout gaan ;). Wel lachen team, alleen Essien als CV ja? Ben ik niet zo van op de hoogte of dat wat is, maar ik vind het een gruwelijk CVM. Kan je niet beter die gewoon CVM zetten, Seedorf op de plek van die zilveren, Klaiber naar het centrum en dan een leuke RA? 

Zelf dit weekend of na dit weekend eindelijk de beste CV van het spel binnen halen Marcel Desailly PIM. :<:<:<

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Was lange tijd op weg naar E3 maar 22 wedstrijden op zondag hebben mij wel genekt. ;c G1 geëindigd en dat was voor dit weekend wel realistisch. Ik ben nog nooit zoveel trieste ventjes tegengekomen. Ook zeker niet op volle oorlogssterkte gespeeld dus vanaf deze week weer knallen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ReneLeBlancEssien is echt een zieke CV, rest van het team speelde heel erg meh. Neymar heb ik na 5 wedstrijden met winst verkocht en heb die Boulaya SBC gedaan. Ook niet top maar ging daarna wel beter.

Ging van 11-6 op zaterdag naar 20-7 op zondag. Toen na een pauze gelijk mijn eerste pot voor elite verloren (20-8 dus) door echt een gestoorde glitch die tot drie keer toe gebeurde: ik liet mijn keeper uitkomen, maar als hij bij de bal in de buurt kwam, bleef hij gewoon rechtop staan. Mijn tegenstander hoefde niet eens een ball roll te doen, maar kon er zo omheen wandelen en binnenschieten. Is misschien niet slim om hem dan steeds uit te laten komen, maar het spelletje is echt weer ongelofelijk. Uiteindelijk wel G1, dus niet verkeerd maar had heel graag zo'n TOTS packie gehad. Dit scheelt gewoon 500k minstens aan rewards.

@Thierryvanedit was ook één van mijn laatste denk ik. Mijn team is ineens veel minder waard door de marketcrash van een paar weken terug, ik pack echt heeeelemaal niets en ieder team waar ik tegen kom heeft zieke red picks of gewoon bizar dure teams. Zo frustrerend.

bewerkt door Jespresso
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik merk dat de rest gewoon veel beter is geworden. ;c Haalde een maand of twee geleden altijd easy 20 maar dat is nu echt ziek strijden. Die teams slaan ook nergens meer op (logisch want einde FIFA). Sta je dan met Campbell tegenover Ronaldo TOTS en Ronaldo Lima. RIP.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik merk dat de rest gewoon veel beter is geworden. ;c Haalde een maand of twee geleden altijd easy 20 maar dat is nu echt ziek strijden. Die teams slaan ook nergens meer op (logisch want einde FIFA). Sta je dan met Campbell tegenover Ronaldo TOTS en Ronaldo Lima. RIP.

Niveau is niet echt een probleem, voor goud 1 dan. Dat haal ik echt makkelijk. Op bepalende momenten zijn andere teams gewoon beter dan mijne, zo irritant.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hmm ik vind team best wel irrelevant. Het helpt je in de 50/50 potten, maar het ligt grotendeels aan de game en daarna aan je eigen spel. Ik heb dit weekend 2 x terecht verloren, de overige nederlagen waren in de laatste minuut waarin een speler er opeens gewoon doorheen loopt. De 2 die ik verloor waren allebei tegen 352 en als ik dat tegen krijg weet ik gewoon niet wat ik moet doen, ik word gewoon bij de kloten gepakt en niet meer losgelaten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb dit weekend Koen Weijland gekeken, sowieso een chille streamer, maar de gameplay zag er zo treurig slecht uit. Ergens kriebelt het om WL te spelen want pp’s zijn wel goede fodder. Maar anderzijds levert het denk ik zoveel irritatie op, dat ik het lekker zo hou. ‘Vervelende’ is dat ik de weekenden ook weinig tijd alleen heb. Speel sowieso niet graag als m’n vriendin thuis is ;c Wacht nu een beetje op tots eredivisie. Hopelijk een Tannane/Pasveer maar ben er bang voor..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Vitesse88:

Ik heb dit weekend Koen Weijland gekeken, sowieso een chille streamer, maar de gameplay zag er zo treurig slecht uit. Ergens kriebelt het om WL te spelen want pp’s zijn wel goede fodder. Maar anderzijds levert het denk ik zoveel irritatie op, dat ik het lekker zo hou. ‘Vervelende’ is dat ik de weekenden ook weinig tijd alleen heb. Speel sowieso niet graag als m’n vriendin thuis is ;c Wacht nu een beetje op tots eredivisie. Hopelijk een Tannane/Pasveer maar ben er bang voor..

Pasveer zou zo maar kunnen nu Onana geen TOTS krijgt.

Kijk ook altijd Koen, leuke gast.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Koen is echt een van de fijnste streamers, sowieso de fijnste Nederlandse streamer. Gameplay was idd heel treurig dit weekend. Mijn eerste los was een gast die twee echt teffus goals maakte en vervolgens alleen maar achterin ging rondtikken. Fake shot naast de bal doen en weer achterin passen. Maakte voor rust nog 3-2 maar in de tweede helft werd alles van de lijn weggehaald en scoorde hij nog veel kuttere goals dan in de eerste helft. Spelers die over elkaar heen struikelden waardoor hij opeens vanaf 30 meter vrije doortocht had. Dit weekend had ik eigenlijk weinig tijd dus G1 finish is helemaal top, ook nog rang 1 in rivals waardoor we toch wel weer leuke packs hebben voor deze week. :D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

@Vitesse88 @ThierryvaneHele goede gozer die Koen, deed de presentatie van The Next E-Talent ook erg leuk. Hij zit alleen wel een beetje in de knoop met zijn content; hij wil graag content creëren, maar ook pro finishes halen in de WL. Das lastig combineren imo.

ja inderdaad, hij gaat het in 22 ook anders doen begreep ik. Een rtg en een account met iemand anders. Maar kijk vrijwel alles van hem, vind wel dat hij veel shit over zich heen krijgt tov andere streamers. Maja, vind zijn doorzettingsvermogen wel mooi. Gun hem wel een top200 maar zit er niet in volgens mij. 

Hij wil volgens mij sowieso meer gaan richten op presenteren, is hij ook wel voor gemaakt. 

bewerkt door Vitesse88
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Vitesse88:

ja inderdaad, hij gaat het in 22 ook anders doen begreep ik. Een rtg en een account met iemand anders. Maar kijk vrijwel alles van hem, vind wel dat hij veel shit over zich heen krijgt tov andere streamers. Maja, vind zijn doorzettingsvermogen wel mooi. 

Wat voor shit krijgt hij over zich heen? Over die PS5 pre orders was natuurlijk volledig terecht, maar het mooie aan hem vind ik dat hij dan ook gewoon de ballen heeft om daar zijn excuses voor aan te bieden. Vind het ook knap hoeveel shit hij wel niet upload en alles, en dan nog steeds zo blijft presteren. Zelfde met Slotta, vind het oprecht heel knap dat hij met zijn levensstijl zulke prestaties kan neerzetten. Vind Slotta overigens soms geniaal maar meestal ook gewoon uitgemolken met al die dingetjes die hij roept.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

@ReneLeBlancDenk dat Slotta zijn drankgebruik ook wel een beetje overdrijft voor YouTube, maar dat kan aan mij liggen. Is ook gewoon een typetje.

Koen is idd echt een toffe vent. Krijgt tijdens livestreams soms ook echt kutcomments waar hij altijd heel rustig op weet te reageren. Zou mij niet lukken om me in te houden tegen die kleine tyfusventjes :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei ReneLeBlanc:

Wat voor shit krijgt hij over zich heen? Over die PS5 pre orders was natuurlijk volledig terecht, maar het mooie aan hem vind ik dat hij dan ook gewoon de ballen heeft om daar zijn excuses voor aan te bieden. Vind het ook knap hoeveel shit hij wel niet upload en alles, en dan nog steeds zo blijft presteren. Zelfde met Slotta, vind het oprecht heel knap dat hij met zijn levensstijl zulke prestaties kan neerzetten. Vind Slotta overigens soms geniaal maar meestal ook gewoon uitgemolken met al die dingetjes die hij roept.

Meer in de livestreams, gisterenavond was de chat echt toxic. Hij ging van 15-0 naar 18-4 ofzo (2 goede tegenstanders meteen). Maar direct negativiteit in de chat. Vind dat jammer, verdiend hij niet. Die jongen heeft sowieso veel betekent voor de esport scène. 

Slotta vond ik oprecht aan het begin lachen. Echt ongegeneerd dingen roepen, dronken spelen (kun je afvragen of dat handig is met zo’n doelgroep) en die fiscale challenges met koen. Laatste tijd is zijn content wel wat matig/eentonig. Nu met die Emily, eventjes grappig maar niet non-stop. Al die kindjes die hun pik achterna lopen. 

Overigens hoop ik sowieso dat Koen overstapt naar Twitch, echt beter te doen. Volgens mij is hij daar ook mee bezig. Valt sowieso te prijzen dat hij wekelijks live gaat, als je dan dat vergelijkt met een Paskie. Die nokt meteen weer naar 2 potjes. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites