Vitesse88 Geplaatst 14 april 2021 Auteur Share Geplaatst 14 april 2021 2 uur geleden zei ReneLeBlanc: Ik kon het niet meer aan om met Socrates ed te spelen. Cruyff en Desailly daarom verkocht (vooral Desailly heel jammer) en dit ervoor teruggehaald. Zambrotta gratis uit club gedaan, kans op een debiele klote icon is te groot gezien onze vorige icon sbcs. Twijfel alleen nog waar ik Vieira ga spelen. Of ik speel m op CVM/CM en dan Kimmich op de back en Zambrotta CV of ik speel m als CV met Kimmich gewoon op CVM/CM. Even uitproberen deze week. Mooie is ook nog dat ik nog 150k over heb gehouden terwijl toen ik dit team in concept maakte ik niet eens een keeper kon halen. Ik gebruik Zambrotta gewoon als rechtsback. Bender staat bij mij op CV. Wat zonde dat ze weer 3 matige icon sbc’s hebben gereleased zondag. Drogba lijkt mij een tractor, Campbell idem en Pirlo niet bruikbaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 1 uur geleden zei Vitesse88: Ik gebruik Zambrotta gewoon als rechtsback. Bender staat bij mij op CV. Wat zonde dat ze weer 3 matige icon sbc’s hebben gereleased zondag. Drogba lijkt mij een tractor, Campbell idem en Pirlo niet bruikbaar. Zambrotta is inderdaad top op rechtsback hoor, maar ik ben nog beetje aan het testen met Vieira en Kimmich, wie ik waar wil hebben. Drogba is niks, heb ik wel eens gehad. Campbell is overigens wel gewoon prima hoor, echt een beast achterin. Pirlo is alleen leuk als je fan van hem bent. Ik heb vorig jaar heel lang met m gespeeld gewoon omdat ik het zo'n leuke speler vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 2 uur geleden zei Vitesse88: Ik gebruik Zambrotta gewoon als rechtsback. Bender staat bij mij op CV. Wat zonde dat ze weer 3 matige icon sbc’s hebben gereleased zondag. Drogba lijkt mij een tractor, Campbell idem en Pirlo niet bruikbaar. Blijf ik zonde vinden man. Er zijn zoveel icons waar je niks aan hebt. Zo'n Beckham is leuk hoor voor de fanboys (waaronder ik) maar te sloom als buitenspeler en te lage defending voor CM. Kortom: je hebt er geen klote aan. Pirlo, Xavi, dat soort idem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 april 2021 Share Geplaatst 14 april 2021 Zelf speel ik de afgelopen dagen maar even voor die MLS objectives. Even andere tactiek testen met extra druk zetten. Leuk voor de afwisseling. Hopelijk komen er nog extra objectives bij de komende tijd voor Championship. En doen ze eens keepers erbij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Beste player pick van het jaar net met 14 winst: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 4 minuten geleden zei Thierryvane: Beste player pick van het jaar net met 14 winst: Eerste maanden heb ik met zijn reguliere kaart op LM gespeeld en voelt altijd heerlijk flexibel aan. Congrats. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Saint is een van de leukste kaartjes in FIFA. Heerlijk kaartje. Ik mag niet klagen met Paredes en Elynoussi. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 15 april 2021 Auteur Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) Hier die Russische keeper en Fabian dus laatstgenoemde kan lekker in een sbc 15 april 2021 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 Het begint weer ergens op te lijken. Volgend jaar (véél) minder SBC's doen. Heb zoveel troep in mijn club. Citaat Mbappé ------------------ Ribéry Saint-Maximin ------------------------------------ Neres Matthäus - Kanté Zinchenko - Marquinhos - Klaiber - Mendy Navas Keane gaat er gelijk uit voor Zinchenko Showdown. Alleen Mbappé is tradeable. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Sol Campbell in Prime SBC Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 28 minuten geleden zei Arsène: Sol Campbell in Prime SBC Niemand is tevreden met hem, maar gewoon een goede CV toch? Of echt FC Tractor? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Geen idee nog, nog niet mee gespeeld verder. Maar het is niet direct waar je op hoopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Sol Campbell is gewoon prima hoor, maar wat Arsène hierboven zegt is het denk vooral: het is niet direct waar je op zit te hopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 april 2021 Auteur Share Geplaatst 16 april 2021 Zag laatste een foto. In fifa 19 waren Maldini, R9, Gullit, Dinho gereleased als sbc’s. Zo zonde dat ze die gewoon niet tussendoor droppen, ook niet in swaps. Maak ze toegankelijker. Spelers als Moments R9 zijn gewoon niet te krijgen en als je er eentje packt en verkoopt dan krijg je 9/10 meteen een ban Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Het is echt een drama joh die icon sbcs. Zo'n moments Johan/Dinho/Eusebio kan je toch prima releasen en dat je dan gewoon dikke teams moet inleveren so be it. Maakt het voor iedereen veel leuker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 En wat te denken van die League SBC's. Vroeger kreeg je een KDB of Suárez, nu untrade packs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 2 minuten geleden zei Thierryvane: En wat te denken van die League SBC's. Vroeger kreeg je een KDB of Suárez, nu untrade packs. Ja die league sbc keek ik vorige jaren echt naar uit. Dat hebben ze echt omzeep geholpen :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Ja EA doet geweldige zaken. Terwijl ze zo goed begonnen met die coins als beloning in rivals. Hopeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 april 2021 Auteur Share Geplaatst 16 april 2021 Positieve zijn vooral de friendly’s dit jaar. Silver stars is tof maar zou wel iets van een WL willen zien met alleen silver teams. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 2 uur geleden zei Vitesse88: Positieve zijn vooral de friendly’s dit jaar. Silver stars is tof maar zou wel iets van een WL willen zien met alleen silver teams. Dat is echt top aan deze FIFA. Die iconswaps niet meer in DR halen. Vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 16 april 2021 Share Geplaatst 16 april 2021 Ja dus we weten wel wat er in 22 weer gewijzigd gaat worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 16 april 2021 Auteur Share Geplaatst 16 april 2021 1 uur geleden zei Arsène: Ja dus we weten wel wat er in 22 weer gewijzigd gaat worden Ze gaan iig iets doen om golden goal te voorkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Op 16-4-2021 om 09:42 zei Arsène: Sol Campbell in Prime SBC Ik kreeg Klose, net als in mijn eerste Base icon pack! Met deze sterrenploeg mn eerste Elite 3 (23-7) van het FIFA jaar gehaald. Lekker hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 6 minuten geleden zei Jespresso: Ik kreeg Klose, net als in mijn eerste Base icon pack! Met deze sterrenploeg mn eerste Elite 3 (23-7) van het FIFA jaar gehaald. Lekker hoor. Laudrupje? Netjes man! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 1 minuut geleden zei Thierryvane: Laudrupje? Netjes man! Untradeable gepackt, wilde eigenlijk Neymar op 7 chem daar neerzetten, maar vind Laudrup echt prima. Gaat er meestal in de rust wel uit voor Diatta, dan gaat Atal op 10 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten