Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

2 uur geleden zei ReneLeBlanc:

image.thumb.png.df6fdb2ca5787377afd6997f09c4e996.png
Ik kon het niet meer aan om met Socrates ed te spelen. Cruyff en Desailly daarom verkocht (vooral Desailly heel jammer) en dit ervoor teruggehaald. Zambrotta gratis uit club gedaan, kans op een debiele klote icon is te groot gezien onze vorige icon sbcs. Twijfel alleen nog waar ik Vieira ga spelen. Of ik speel m op CVM/CM en dan Kimmich op de back en Zambrotta CV of ik speel m als CV met Kimmich gewoon op CVM/CM. Even uitproberen deze week. :D Mooie is ook nog dat ik nog 150k over heb gehouden terwijl toen ik dit team in concept maakte ik niet eens een keeper kon halen. ;c 

Ik gebruik Zambrotta gewoon als rechtsback. Bender staat bij mij op CV. 

Wat zonde dat ze weer 3 matige icon sbc’s hebben gereleased zondag. Drogba lijkt mij een tractor, Campbell idem en Pirlo niet bruikbaar. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Vitesse88:

Wat zonde dat ze weer 3 matige icon sbc’s hebben gereleased zondag. Drogba lijkt mij een tractor, Campbell idem en Pirlo niet bruikbaar. 

Zambrotta is inderdaad top op rechtsback hoor, maar ik ben nog beetje aan het testen met Vieira en Kimmich, wie ik waar wil hebben. Drogba is niks, heb ik wel eens gehad. Campbell is overigens wel gewoon prima hoor, echt een beast achterin. Pirlo is alleen leuk als je fan van hem bent. Ik heb vorig jaar heel lang met m gespeeld gewoon omdat ik het zo'n leuke speler vond.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Vitesse88:

Blijf ik zonde vinden man. Er zijn zoveel icons waar je niks aan hebt. Zo'n Beckham is leuk hoor voor de fanboys (waaronder ik) maar te sloom als buitenspeler en te lage defending voor CM. Kortom: je hebt er geen klote aan. Pirlo, Xavi, dat soort idem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zelf speel ik de afgelopen dagen maar even voor die MLS objectives. Even andere tactiek testen met extra druk zetten. Leuk voor de afwisseling. Hopelijk komen er nog extra objectives bij de komende tijd voor Championship. En doen ze eens keepers erbij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het begint weer ergens op te lijken. Volgend jaar (véél) minder SBC's doen. Heb zoveel troep in mijn club. 

Citaat

Mbappé ------------------ Ribéry

Saint-Maximin ------------------------------------ Neres

Matthäus - Kanté

Zinchenko - Marquinhos - Klaiber - Mendy 

Navas

Keane gaat er gelijk uit voor Zinchenko Showdown. Alleen Mbappé is tradeable.

1082489475_2021-04-1514_35_39-FUTWebApp-EASPORTSOfficialSite.thumb.png.daf7f6e3149442fd147c66eb794ff94f.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag laatste een foto. In fifa 19 waren Maldini, R9, Gullit, Dinho gereleased als sbc’s. Zo zonde dat ze die gewoon niet tussendoor droppen, ook niet in swaps. Maak ze toegankelijker. Spelers als Moments R9 zijn gewoon niet te krijgen en als je er eentje packt en verkoopt dan krijg je 9/10 meteen een ban :-D 

Link naar opmerking
Deel via andere websites