Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

FIFA/EA Sports FC

Vitesse88

Aanbevolen berichten

22 minuten geleden zei Thierryvane:

@Jespresso let me know of Aouar bevalt. Kan hem toepassen door m'n Memphis (en Neymar/Marquinhos). Weet alleen niet of hij beter is dan Gnabry Freeze. Waar speel je hem? Tien dus?

Ja ga hem in de 4231 voor of achter Rashford gebruiken. Even kijken vanaf waar Rashford meer kansen krijgt. Ga vanavond en morgen wel effe testen, dan laat ik het weten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Op 23-12-2020 om 09:36 zei Thierryvane:

@Jespresso let me know of Aouar bevalt. Kan hem toepassen door m'n Memphis (en Neymar/Marquinhos). Weet alleen niet of hij beter is dan Gnabry Freeze. Waar speel je hem? Tien dus?

Heerlijke speler man. Heb engine/motor op hem en hij draait en dribbelt heerlijk. Passing is top en scoort makkelijk. 15 goals in 12 volgens mij nu.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Jespresso:

Iemand nog wat leuks gepackt uit de party bag?

Vanavond hopen dat Villarreal wint, dan krijgt Coquelin een mooie upgrade. Is trouwens met zijn normale kaart al vergelijkbaar met Kante

Ik heb Acuna gedaan, z’n 86 versie is al velen malen beter dan Mendy. Ik heb 1 party bag gedaan, ze zijn het eigenlijk niet waard maar had nog voldoende op de TL staan. Otw Semedo. Jammer, gebruik nu SIF Tavernier.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Vitesse88:

Ik heb Acuna gedaan, z’n 86 versie is al velen malen beter dan Mendy. Ik heb 1 party bag gedaan, ze zijn het eigenlijk niet waard maar had nog voldoende op de TL staan. Otw Semedo. Jammer, gebruik nu SIF Tavernier.

Acuna heb ik ook over getwijfeld ja, past alleen niet in mijn team. Coquelin kan ik gewoon ipv Kante inpassen, dus dat is gewoon pure winst. Kante verkoop ik deze week, die zal na toty toch 100k minder zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Jespresso:

Acuna heb ik ook over getwijfeld ja, past alleen niet in mijn team. Coquelin kan ik gewoon ipv Kante inpassen, dus dat is gewoon pure winst. Kante verkoop ik deze week, die zal na toty toch 100k minder zijn. 

Ik heb even gekeken maar de prijzen van zulke spelers stijgen juist tijdens en na Toty. Ongeveer tot februari. Neymar opgepikt voor 705k. 

Iedereen verkoopt nu z’n dure jongens vanwege Toty maar tijdens die promo komt iedereen er wel echter dat die spelers onbetaalbaar zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 uur geleden zei Vitesse88:

Ik heb even gekeken maar de prijzen van zulke spelers stijgen juist tijdens en na Toty. Ongeveer tot februari. Neymar opgepikt voor 705k. 

Iedereen verkoopt nu z’n dure jongens vanwege Toty maar tijdens die promo komt iedereen er wel echter dat die spelers onbetaalbaar zijn. 

Gaat er niet om dat TOTY spelers onbetaalbaar zijn, maar dat mensen veel meer packs gaan openen, dus komen er meer hoog rated spelers op de markt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Omdat ik het net als met vorige fifa een beetje saai begon te vinden omdat ik alleen maar alles diep speelde op m'n links- en rechtsbuiten ben ik maar weer naar 4-2-2-2 gegaan en heb ik David Silva en Laudrup gehaald voor op CAM. 4-2-2-2 gaf me vorig jaar ook weer wat speelplezier terug.

Vanavond maar even kijken of het wat is zo. Ook een engine op De Jong gegooid om te proberen, ik kom voor m'n gevoel verdedigend toch bijna nooit in duels met mijn middenvelders.

image.thumb.png.a8e1233ea7ec98c7e70c0e43c0eabccb.png

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Arsène:

Omdat ik het net als met vorige fifa een beetje saai begon te vinden omdat ik alleen maar alles diep speelde op m'n links- en rechtsbuiten ben ik maar weer naar 4-2-2-2 gegaan en heb ik David Silva en Laudrup gehaald voor op CAM. 4-2-2-2 gaf me vorig jaar ook weer wat speelplezier terug.

Vanavond maar even kijken of het wat is zo. Ook een engine op De Jong gegooid om te proberen, ik kom voor m'n gevoel verdedigend toch bijna nooit in duels met mijn middenvelders.

image.thumb.png.a8e1233ea7ec98c7e70c0e43c0eabccb.png

Vind Larsson iedere FIFA weer een leuke spits. Had vorig jaar zijn Moments, wat een beest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites