Thierryvane Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 @Jespresso let me know of Aouar bevalt. Kan hem toepassen door m'n Memphis (en Neymar/Marquinhos). Weet alleen niet of hij beter is dan Gnabry Freeze. Waar speel je hem? Tien dus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 23 december 2020 Share Geplaatst 23 december 2020 22 minuten geleden zei Thierryvane: @Jespresso let me know of Aouar bevalt. Kan hem toepassen door m'n Memphis (en Neymar/Marquinhos). Weet alleen niet of hij beter is dan Gnabry Freeze. Waar speel je hem? Tien dus? Ja ga hem in de 4231 voor of achter Rashford gebruiken. Even kijken vanaf waar Rashford meer kansen krijgt. Ga vanavond en morgen wel effe testen, dan laat ik het weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Ik ben bezig met die Capa. Z'n stats lijken me wel nice. Kan alleen niet schieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 24 december 2020 Share Geplaatst 24 december 2020 Die Ajax objective dus nog steeds niet gefixt :r wat een fraude. Die friendlies wel kwam ik van de week achter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 24 december 2020 Auteur Share Geplaatst 24 december 2020 7 uur geleden zei Arsène: Ik ben bezig met die Capa. Z'n stats lijken me wel nice. Kan alleen niet schieten. Hoeft ook niet voor een cvm. Schaduw erop en gaan. Ik heb hem, hij bevalt me prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 25 december 2020 Share Geplaatst 25 december 2020 Op 23-12-2020 om 09:36 zei Thierryvane: @Jespresso let me know of Aouar bevalt. Kan hem toepassen door m'n Memphis (en Neymar/Marquinhos). Weet alleen niet of hij beter is dan Gnabry Freeze. Waar speel je hem? Tien dus? Heerlijke speler man. Heb engine/motor op hem en hij draait en dribbelt heerlijk. Passing is top en scoort makkelijk. 15 goals in 12 volgens mij nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Iemand nog wat leuks gepackt uit de party bag? Vanavond hopen dat Villarreal wint, dan krijgt Coquelin een mooie upgrade. Is trouwens met zijn normale kaart al vergelijkbaar met Kante Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Ik had uit die van kerst Florenzi Kijk nog wel of ik die nieuwe ga doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Ik kreeg G. Jesus RTTF. Die wilde ik toen 'ie uitkwam, maar veel te duur. Nu dus alsnog. Gelijk team omgegooid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Aké OTW.. Vuile schoften Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 Lekker hoor, zo'n Jesus RTTF. Zelf Odegaard OTW en Kamara rulebreaker gepackt. Mooi trash. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 december 2020 Auteur Share Geplaatst 29 december 2020 3 uur geleden zei Jespresso: Iemand nog wat leuks gepackt uit de party bag? Vanavond hopen dat Villarreal wint, dan krijgt Coquelin een mooie upgrade. Is trouwens met zijn normale kaart al vergelijkbaar met Kante Ik heb Acuna gedaan, z’n 86 versie is al velen malen beter dan Mendy. Ik heb 1 party bag gedaan, ze zijn het eigenlijk niet waard maar had nog voldoende op de TL staan. Otw Semedo. Jammer, gebruik nu SIF Tavernier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 29 december 2020 Share Geplaatst 29 december 2020 2 minuten geleden zei Vitesse88: Ik heb Acuna gedaan, z’n 86 versie is al velen malen beter dan Mendy. Ik heb 1 party bag gedaan, ze zijn het eigenlijk niet waard maar had nog voldoende op de TL staan. Otw Semedo. Jammer, gebruik nu SIF Tavernier. Acuna heb ik ook over getwijfeld ja, past alleen niet in mijn team. Coquelin kan ik gewoon ipv Kante inpassen, dus dat is gewoon pure winst. Kante verkoop ik deze week, die zal na toty toch 100k minder zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 december 2020 Auteur Share Geplaatst 29 december 2020 1 uur geleden zei Jespresso: Acuna heb ik ook over getwijfeld ja, past alleen niet in mijn team. Coquelin kan ik gewoon ipv Kante inpassen, dus dat is gewoon pure winst. Kante verkoop ik deze week, die zal na toty toch 100k minder zijn. Ik heb even gekeken maar de prijzen van zulke spelers stijgen juist tijdens en na Toty. Ongeveer tot februari. Neymar opgepikt voor 705k. Iedereen verkoopt nu z’n dure jongens vanwege Toty maar tijdens die promo komt iedereen er wel echter dat die spelers onbetaalbaar zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 19 uur geleden zei Vitesse88: Ik heb even gekeken maar de prijzen van zulke spelers stijgen juist tijdens en na Toty. Ongeveer tot februari. Neymar opgepikt voor 705k. Iedereen verkoopt nu z’n dure jongens vanwege Toty maar tijdens die promo komt iedereen er wel echter dat die spelers onbetaalbaar zijn. Gaat er niet om dat TOTY spelers onbetaalbaar zijn, maar dat mensen veel meer packs gaan openen, dus komen er meer hoog rated spelers op de markt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Wat ik me al een lange periode afvraag: Wat maakt die Pope kaart zo enorm goed? Is dat een bepaalde ingame stat oid? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 FIFA heeft elk jaar zo'n OP keeper. Paar jaar terug had je Butland. Die sloeg he-le-maal nergens op. Vorig jaar volgens mij Areola? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Komt vooral door zijn lengte en zijn trait 'saves with feet' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Waarom kondigen ze TOTY niet aan Ik wil snel m'n pakketjes openen. M'n club loopt ook aardig leeg door al die SBC's, nog maar 1400 spelers over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 3 minuten geleden zei Arsène: Waarom kondigen ze TOTY niet aan Ik wil snel m'n pakketjes openen. M'n club loopt ook aardig leeg door al die SBC's, nog maar 1400 spelers over. Headliners schijnt eerst nog te komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Fraai. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 1 minuut geleden zei Arsène: Fraai. jep. mijn transferlijst staat vol met rare gold spelers die ik voor 650 munten heb gekocht ivm de premium upgrade packs die er vast wel komen met toty. drama als eerst nog die Headliners promo komt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Omdat ik het net als met vorige fifa een beetje saai begon te vinden omdat ik alleen maar alles diep speelde op m'n links- en rechtsbuiten ben ik maar weer naar 4-2-2-2 gegaan en heb ik David Silva en Laudrup gehaald voor op CAM. 4-2-2-2 gaf me vorig jaar ook weer wat speelplezier terug. Vanavond maar even kijken of het wat is zo. Ook een engine op De Jong gegooid om te proberen, ik kom voor m'n gevoel verdedigend toch bijna nooit in duels met mijn middenvelders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 8 minuten geleden zei Arsène: Omdat ik het net als met vorige fifa een beetje saai begon te vinden omdat ik alleen maar alles diep speelde op m'n links- en rechtsbuiten ben ik maar weer naar 4-2-2-2 gegaan en heb ik David Silva en Laudrup gehaald voor op CAM. 4-2-2-2 gaf me vorig jaar ook weer wat speelplezier terug. Vanavond maar even kijken of het wat is zo. Ook een engine op De Jong gegooid om te proberen, ik kom voor m'n gevoel verdedigend toch bijna nooit in duels met mijn middenvelders. Vind Larsson iedere FIFA weer een leuke spits. Had vorig jaar zijn Moments, wat een beest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 30 december 2020 Share Geplaatst 30 december 2020 Ja bizar, die vent kan draaien op een postzegel. Heeft ook veel specialiteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten