La Pulga Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 42 minuten geleden zei Chiemel: Luxeprobleem: dik winnen en vervolgens mooie goals maken, maar dat de tegenstander het spel verlaat en je daarom de goals niet kan opslaan. Je kan je potjes volgens mij ook opnemen, geen idee hoe het werkt alleen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 5 minuten geleden zei La Pulga: Je kan je potjes volgens mij ook opnemen, geen idee hoe het werkt alleen. Weet hoe het moet, maar das weer te veel moeite. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 december 2020 Share Geplaatst 10 december 2020 Ga hard in Online Seizoenen. Inmiddels 3e divisie en win het meeste: 40-3-9. Kijken of ik het nog door kan trekken. Moet nog wel iets beter gaan verdedigen, want krijg meeste wedstrijden meerdere goals tegen. Ze vliegen er ook makkelijk in, te makkelijk eigenlijk. Ook 100% van de stiftjes over de keepers zijn raak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 19 uur geleden zei Thierryvane: Vanochtend weer vreselijke player picks dus gelijk die 86+ gedaan. Guerreiro, Pacheco en... Mahrez! Komt gelijk in de basis. Kreeg El Arabi en Trippier. 84 en 85 rated lijkt leuk maar je hebt er geen tering aan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Vanavond Icon Swaps Wel maar 6 maar zit in ieder geval een Hollander bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 3 uur geleden zei Arsène: Vanavond Icon Swaps Wel maar 6 maar zit in ieder geval een Hollander bij. Als het goed is dan is dat Van der Sar. Ook heb ik Figo zien voorbij komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Ik denk niet dat ze icons gaan doen die al een SBC hebben gehad. Ik hoop eigenlijk op Seedorf, een van mijn favoriete spelers van fut 20. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst 11 december 2020 Het lijkt mij ook enorm stug dat de icon sbc's ook in swaps plaatsen. Ik zag op twitter een Seedorf, Suker voorbij komen. Maar ik hoop dat het 6 icons zijn die tof zijn en vooral bruikbaar. En dat we ze op eigen tempo kunnen vrij spelen, niet op EA's tempo. Anders duurt het 3 maanden. Maar voorkeur gaat uit naar een Icon pack Ik ben wel wat meer hyped voor de nieuwe promo. Elke dag een nieuwe speler sbc en hopelijk een tof team. Futmas sowieso altijd een toffe promo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Design van die kaartjes is ook wel dik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 7 uur geleden zei Arsène: Vanavond Icon Swaps Wel maar 6 maar zit in ieder geval een Hollander bij. Ik hoop Seedorf, heb ik nodig voor mijn Memphis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst 11 december 2020 (bewerkt) Meh vind de icons (vidic wellicht wel tof) niet geweldig. Ga denk ik of voor de packs of de prime/mid icon pack of de 89+ mid pack. Wat gaan jullie doen? Freeze team niet geweldig, lijkt op fut bday. Spelers hebben andere posities. 11 december 2020 bewerkt door Vitesse88 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 Ja inderdaad, niet echt origineel die Freeze. In 1e instantie dacht ik Rijkaard, maar Koeman lijkt me ook wel wat voor mij. Ik weet alleen niet hoe erg die medium defence is. Kijk daar nooit zo naar. Van Henry heb ik liever zijn ST kaart, zodat ik Overmars linksvoor kan zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 11 december 2020 Auteur Share Geplaatst 11 december 2020 Een lw in de spits is ook niet gek om te doen. Gebruik Rashford en Mane op 7 chem, merk je niks van. Overigens is Koeman wel top, zou hem dan doorschuiven naar cvm. Als ik voor hem zou gaan, dan komt hij iig ipv Schweinsteiger haha. Komend weekend beginnen met de SB tokens. Online gedeelte doe ik wel overdag als ik vrij ben of s’avonds als m’n vriendin in bed ligt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 11 december 2020 Share Geplaatst 11 december 2020 In Online Seizoenen inmiddels Divisie 2. Eerste wedstrijd 5-4 verloren terwijl beide teams 6 schoten hadden. Kortom, scoren is nog te makkelijk als je een kans krijgt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 12 december 2020 Auteur Share Geplaatst 12 december 2020 Online tokens lijken vrij gemakkelijk haalbaar te zijn. Vanmiddag in een uurtje de BPL binnengeharkt. 5x rq na de 1 of 2-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 december 2020 Share Geplaatst 13 december 2020 (bewerkt) Hmm, in 2e divisie wordt het wel pittig. Tegenstanders spelen heel irritant. Heel lang de bal vasthouden, constant draaien draaien draaien en dan een rommelsteekpass die goed aankomt. Lastig te verdedigen. Tegenstander had net ook 69% balbezit. Edit: kwam er wel achter dat de 2 tegenstanders waar ik het echt moeilijk tegen had dan weer toppers uit Divisie 1 waren. Tja, gebrek aan genoeg online spelers dus bij Online Seizoenen 13 december 2020 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 (bewerkt) Op 12-12-2020 om 20:16 zei Vitesse88: Online tokens lijken vrij gemakkelijk haalbaar te zijn. Vanmiddag in een uurtje de BPL binnengeharkt. 5x rq na de 1 of 2-0. Vind het wel lekker. First goal wins. Ik leave zelf ook gewoon bij 1-0, terwijl ik normaal zelden een game leave. Heb die BPL ook en dat was qua first owners nog mijn minste team. Stond 14-1 in de weekend league gisteren, maar door gebrek aan tijd helaas niet uit kunnen spelen. Elite had ik waarschijnlijk wel gehaald. Dit is mijn team nu. Wil Martial op den duur wel vervangen en wil ook Llorente IF halen. 14 december 2020 bewerkt door Jespresso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Ja zo zit de vaart er een beetje in. Moet van online de Bundesliga en Ligue 1 nog. Van SB alleen nog Championship. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Morgen lekker die SB tijdens thuiswerk doen. Doelpuntje maken en ball rolls maken in eigen 16 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arsène Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Ik combineer die SB's maar met die Beckham challenges. Breng Jota en Traore in voor de PL assists en voorzetten. Daarnaast nog Dembele UCL voor die UCL doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 1 minuut geleden zei Arsène: Ik combineer die SB's maar met die Beckham challenges. Breng Jota en Traore in voor de PL assists en voorzetten. Daarnaast nog Dembele UCL voor die UCL doelpunten. ja is handig. Heb David Neres UCL voor die doelpunten. MLS haal je ook vanzelf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 Gister voor het eerst Elite gehaald in de WL. 23-7. Van 20-4 naar 21-7 en uiteindelijk de laatste twee gewonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 51 minuten geleden zei Thierryvane: Gister voor het eerst Elite gehaald in de WL. 23-7. Van 20-4 naar 21-7 en uiteindelijk de laatste twee gewonnen. Netjes man! Wat is je team nu? Baal nog steeds dat ik bij 14-1 geen tijd meer over had.. Enige 'positieve' is dat het TOTW niet veel soeps zal worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 14 december 2020 Auteur Share Geplaatst 14 december 2020 2 uur geleden zei Arsène: Ik combineer die SB's maar met die Beckham challenges. Breng Jota en Traore in voor de PL assists en voorzetten. Daarnaast nog Dembele UCL voor die UCL doelpunten. Die Real versie van Beckham komt vanaf morgen toch? Spelen en je krijgt hem? Online tokens allen binnen, alleen sb championship nog. Veder met Bolasie aan de gang deze week. Ga voor de packs en de base icon pack. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 december 2020 Share Geplaatst 14 december 2020 1 uur geleden zei Jespresso: Netjes man! Wat is je team nu? Baal nog steeds dat ik bij 14-1 geen tijd meer over had.. Enige 'positieve' is dat het TOTW niet veel soeps zal worden. Zaha gaat weer weg, was niks. 30 WL potten en maar 4G, 6A. Mahrez veel fijner, alles met links is raak. Op CAM komt Seedorf en Joe Gomez gaat eruit voor Vidic. Heb inmiddels Marquinhos Freeze, gaat ingame naar CV, Lothar naar CDM. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten