Fabian. Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Keuze was uiteraard snel gemaakt toen Portugal met het bijbehorende jaartal uit de koker verscheen. Was nog wel even benieuwd of de echte MU-ers dit ook konden waarderen, maar heb nog boven verwachting veel 12-punters ontvangen. Kijken of ik de stijgende lijn kan vasthouden in de volgende editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Felicitaties @Fabian. en dank voor het organiseren @Zeus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Niet geheel onverwacht dat ik niet heel hoog kwam. Toen ik Moldavië koos wist ik al dat het lastiger zou zijn dan met de andere keuze maar de jaartallen zorgden voor nog wat lastigere keuze. @Fabian. gefeliciteerd met de winst. Nummer dat me de eerste keer toen op het echte songfestival niet heel erg kon bekoren maar hoe vaker ik het hoorde hoe beter het werd. @Zeus wederom dank voor het organiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Gegokt en verloren toch leek het in begin nog wat te worden @Fabian. Gefeliciteerd maar wat een gedrocht van een nummer @Zeus Bedankt voor de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 augustus 2020 Share Geplaatst 6 augustus 2020 Tja, wist van tevoren dat het ook kansloos was, het valt me nog reuze mee hoe vaak Cyprus punten heeft gepakt. Algemeen klassement is leuk natuurlijk, maar zegt natuurlijk weinig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 12 augustus 2020 Share Geplaatst 12 augustus 2020 Gefeliciteerd @Fabian en bedankt @Zeus voor de organisatie. Hopelijk heb ik je wat trotser gemaakt met dit nummer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten