Arezo Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 Als iemand geïnteresseerd is om de co-op career mode te doen die in f12021 komt hoor ik dat graag. Ik heb heel veel vrienden, niemand speelt f1 :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 12 minuten geleden zei Arezo: Als iemand geïnteresseerd is om de co-op career mode te doen die in f12021 komt hoor ik dat graag. Ik heb heel veel vrienden, niemand speelt f1 :( Op welk platform ga je spelen? Is trouwens niet voor mij, maar ik vraag het alvast voor de andere users. Ik heb btw weinig vrienden en ook die spelen geen F1. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 29 juni 2021 Share Geplaatst 29 juni 2021 8 uur geleden zei La Pulga: Op welk platform ga je spelen? Is trouwens niet voor mij, maar ik vraag het alvast voor de andere users. Ik heb btw weinig vrienden en ook die spelen geen F1. PS4. HAHA ik heb er trouwens helemaal niet veel. 2 onvoorwaardelijke & veel kennissen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Iemand al de nieuwe versie aan het spelen? En iemand die de topictitel van deze game kan veranderen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 15 juli 2021 Share Geplaatst 15 juli 2021 Waar kan je deze game het beste kopen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 12 uur geleden zei Vlonkie: Waar kan je deze game het beste kopen? Op welke console ga je het spelen? Ik kijk altijd op budgetgaming.nl Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vlonkie Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 (bewerkt) 1 uur geleden zei La Pulga: Op welke console ga je het spelen? Ik kijk altijd op budgetgaming.nl pc/laptop maar volgens mij is deze ook wel redelijk Koop F1 2021 Steam (instant-gaming.com) 16 juli 2021 bewerkt door Vlonkie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 5 minuten geleden zei Vlonkie: pc/laptop maar volgens mij is deze ook wel redelijk Koop F1 2021 Steam (instant-gaming.com) Lijkt mij ook prima inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 3 uur geleden zei La Pulga: Op welke console ga je het spelen? Ik kijk altijd op budgetgaming.nl Goh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 1 minuut geleden zei Stefan.: Goh Bij andere games dan pannenkoek. Ik dacht dat ik dit moest geheim houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 1 minuut geleden zei La Pulga: Bij andere games dan pannenkoek. Ik dacht dat ik dit moest geheim houden. Ah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 2 minuten geleden zei Stefan.: Ah Pas je op, ik ga je bijna rapporteren voor jouw postgedrag. Beetje lopen spammen hier en zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 3 uur geleden zei Stefan.: Goh Doe eens lief tegen onze Teddy Beertje! Anders mag je zijn poesjes niet komen aaien! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Kyrill: Doe eens lief tegen onze Teddy Beertje! Anders mag je zijn poesjes niet komen aaien! Ik mag zeker zijn poesje wel aaien. We zijn al bijna op het punt aangekomen dat zijn first born son naar mij vernoemd moet worden. Ik sluis nu al 3 jaar een gratis versie van de game door aan meneertje ? 16 juli 2021 bewerkt door Stefan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 juli 2021 Share Geplaatst 16 juli 2021 Zojuist zei Stefan.: Ik mag zeker zijn poesje wel aaien. We zijn al bijna op het punt aangekomen dat zijn first born son naar mij genoemd moet worden. Ik sluis nu al 3 jaar een gratis versie van de game door aan meneertje ? Dat is veel informatie die ik (nog) niet wist en (niet) had verwacht. Maar duidelijk!! Je bent oprecht zijn bro-HAM en GOAT. Is je gegund die zware schoenen te betreden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juli 2021 Share Geplaatst 17 juli 2021 22 uur geleden zei Stefan.: Ik mag zeker zijn poesje wel aaien. We zijn al bijna op het punt aangekomen dat zijn first born son naar mij vernoemd moet worden. Ik sluis nu al 3 jaar een gratis versie van de game door aan meneertje ? Hey de verzendkosten betaal ik hè. Nee Stacey en ik zijn al (toevallig) 3 jaar BFF. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Op 15-7-2021 om 13:47 zei La Pulga: Iemand al de nieuwe versie aan het spelen? En iemand die de topictitel van deze game kan veranderen? Hey vriendje. Yes. Ps5 versie. Met stuurtje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 12 minuten geleden zei Dansmeister: Hey vriendje. Yes. Ps5 versie. Met stuurtje. Jou moest ik nou net hebben, ben je nou van nummer geswitcht zonder het mij te melden? Mijne komt hopelijk deze week binnen, zit nog vast bij de douane. Daarna lekker op Twitch carrière doen en geld binnen harken. We kunnen ook co-op nu toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 Ik speel het zelf op de laptop. Voornamelijk voor My Team eigenlijk. Merk wel dat het dit jaar een andere game geworden is qua hoe de auto reageert op de curbstones en met de schade. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 44 minuten geleden zei ElMarcos: Ik speel het zelf op de laptop. Voornamelijk voor My Team eigenlijk. Merk wel dat het dit jaar een andere game geworden is qua hoe de auto reageert op de curbstones en met de schade. Zo, zeg dat wel. Ik speel My Team op PS4. Op sommige circuits al punten gehaald. Sommige circuits zijn voor mij te moelijk (met name regenraces en Monaco). Die heb ik gesimuleerd. Ben nu bij Hongarije en door enkele grote updates + het feit dat dit circuit mij ligt hoop ik op P9 of P10. Ik moet 5x punten scoren om mijn doelbonus te behalen. Ik vind het een hele vette game maar inderdaad de curbstones zijn een crime. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 16 minuten geleden zei Arezo: Zo, zeg dat wel. Ik speel My Team op PS4. Op sommige circuits al punten gehaald. Sommige circuits zijn voor mij te moelijk (met name regenraces en Monaco). Die heb ik gesimuleerd. Ben nu bij Hongarije en door enkele grote updates + het feit dat dit circuit mij ligt hoop ik op P9 of P10. Ik moet 5x punten scoren om mijn doelbonus te behalen. Ik vind het een hele vette game maar inderdaad de curbstones zijn een crime. Ja, ik merk ook dat ik in seizoen een ook gewoon ongeveer daar eindig waar de auto qua prestaties thuis hoort. Met uitzondering van een paar circuits. Spa en Bahrein waren voor mij uitschieters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 2 minuten geleden zei ElMarcos: Ja, ik merk ook dat ik in seizoen een ook gewoon ongeveer daar eindig waar de auto qua prestaties thuis hoort. Met uitzondering van een paar circuits. Spa en Bahrein waren voor mij uitschieters. Wie is je tweede rijder? Ik ben klassiek altijd goed in Bahrein, Oostenrijk, Zandvoort (vorig jaar dan), België. De rest afhankelijk van auto en setup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 6 minuten geleden zei Arezo: Wie is je tweede rijder? Ik ben klassiek altijd goed in Bahrein, Oostenrijk, Zandvoort (vorig jaar dan), België. De rest afhankelijk van auto en setup. Mijn twee rijder was gedurende de eerste acht races Guanyu Zhou en wordt nu Nobuharu Matsushita. Puur een kosten ding in seizoen 1, want volgend jaar wil ik een volwaardige tweede rijder. Mogelijk een Icon of een veelbelovende jonge rijder (Russel of zo). Zandvoort, Spa, Bahrain en Oostenrijk ben ik doorgaans ook sterk. Voor de rest is het spelen met de setup (of Googlen), maar merk dat het dit jaar minder effectief is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 4 uur geleden zei La Pulga: Jou moest ik nou net hebben, ben je nou van nummer geswitcht zonder het mij te melden? Mijne komt hopelijk deze week binnen, zit nog vast bij de douane. Daarna lekker op Twitch carrière doen en geld binnen harken. We kunnen ook co-op nu toch? Sorry bro. Ik zal je zo een PM sturen ervoor. Nieuw nummer en mijn lijst kwijt. Welk stuurtje heb je gekocht? Als je ‘m hebt gekregen ( gekocht ) op de ps5, dan doen we zeker co - op career. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2021 Share Geplaatst 28 juli 2021 25 minuten geleden zei Dansmeister: Sorry bro. Ik zal je zo een PM sturen ervoor. Nieuw nummer en mijn lijst kwijt. Welk stuurtje heb je gekocht? Als je ‘m hebt gekregen ( gekocht ) op de ps5, dan doen we zeker co - op career. Ik weet niet welk stuurtje bij mij past, bestaat er eentje die ook chill is te gebruiken vanaf de bank? En yes, ik zal je appen, ManUtd squad is dan ready om Twitch over te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten