FMNOOB Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 Wie bekend is met de Life is Strange serie: Tell Me Why, Episode 1 is gratis via Steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaUtreg Geplaatst 11 maart 2021 Auteur Share Geplaatst 11 maart 2021 @FMNOOB Topper, mijn (schaarse) goede werk voortgezet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 11 maart 2021 Share Geplaatst 11 maart 2021 5 minuten geleden zei ForzaUtreg: @FMNOOB Topper, mijn (schaarse) goede werk voortgezet Bedankt! Zulke deals moeten natuurlijk altijd gedeeld blijven worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 12 maart 2021 Share Geplaatst 12 maart 2021 Metro 2033 is dit weekend gratis op Steam. Let op, dit is niet de Redux-versie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 18 maart 2021 Share Geplaatst 18 maart 2021 The Fall nu gratis in de epic gamestore. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Het is weer donderdag: Creature in the Well is nu gratis bij Epic games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 25 maart 2021 Share Geplaatst 25 maart 2021 Sorry voor de dubbelpost, maar Red Wings: Aces of the Sky is tot morgenavond 23.59 gratis op Steam! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 26 maart 2021 Share Geplaatst 26 maart 2021 Nog een reminder voor de playstation-fans: De volgende games kun je op dit moment gratis claimen: - Abzû - Enter the Gungeon - Rez Infinite - Subnautica - The Witness - Astro Bot Rescue Mission - Moss - Thumper - Paper Beast Link Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 30 maart 2021 Share Geplaatst 30 maart 2021 XIII is de komende dagen gratis bij GOG! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 Tales of the Neon Sea is nu gratis bij Epic games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 1 april 2021 Share Geplaatst 1 april 2021 Op 30-3-2021 om 16:56 zei FMNOOB: XIII is de komende dagen gratis bij GOG! Ah shit, te laat. Helemaal stukgespeeld vroeger Nog op een schijfje ergens in de kast liggen zelfs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 2 april 2021 Share Geplaatst 2 april 2021 21 uur geleden zei Titan: Ah shit, te laat. Helemaal stukgespeeld vroeger Nog op een schijfje ergens in de kast liggen zelfs. Jammer, wie weer komt er ooit nog een kans. Kan mij ook nog herinneren dat het een spel ook een mooi hoesje had en het was natuurlijk een aparte stijl vergeleken met ander shooters. Steel Rats tot 4 april 19.00 gratis bij steam! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 3 april 2021 Share Geplaatst 3 april 2021 Op 1-4-2021 om 21:06 zei Titan: Ah shit, te laat. Helemaal stukgespeeld vroeger Nog op een schijfje ergens in de kast liggen zelfs. Mocht je heel graag willen spelen mag je altijd op mijn account. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 4 april 2021 Share Geplaatst 4 april 2021 21 uur geleden zei La Pulga: Mocht je heel graag willen spelen mag je altijd op mijn account. Dank voor het aanbod, maar heb 'm sowieso nog wel op zolder liggen denk ik. Kreeg wat nostalgische gevoelens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 8 april 2021 Share Geplaatst 8 april 2021 3 out of 10: Season 2 gratis bij Epic Games. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 13 april 2021 Share Geplaatst 13 april 2021 Er is nu een klassieker gratis bij GOG. Postal: Classic and Uncut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 (bewerkt) iemand die eigenlijk een vaag idee heeft wanneer steam nog een sale doet, buiten dan de grote summersale binnen wss een maand of twee? Was er vroeger geen easter/spring sale? Of heb ik dat gemist? 15 april 2021 bewerkt door AntiChrist7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 2 uur geleden zei AntiChrist7: iemand die eigenlijk een vaag idee heeft wanneer steam nog een sale doet, buiten dan de grote summersale binnen wss een maand of twee? Was er vroeger geen easter/spring sale? Of heb ik dat gemist? Die was al geweest volgens mij, maar er komt minimaal nog een sale aan het begin van de zomer! Deze drie games zijn nu gratis bij Epic! Deponia: The Complete Journey Ken Follet's: The Pillars of the Earth The First Tree Persoonlijk vond ik die laatste game echt de moeite waard. Een klein eenmansproject van vier uur, maar het verhaal sprak mij wel aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 15 april 2021 Share Geplaatst 15 april 2021 1 uur geleden zei FMNOOB: Die was al geweest volgens mij, maar er komt minimaal nog een sale aan het begin van de zomer! hmm raar. wss was er niet veel van mijn verlanglijst in sale en heb ik het daarom wat gemist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 19 april 2021 Share Geplaatst 19 april 2021 Op 15-4-2021 om 17:30 zei FMNOOB: Die was al geweest volgens mij, maar er komt minimaal nog een sale aan het begin van de zomer! Deze drie games zijn nu gratis bij Epic! Deponia: The Complete Journey Ken Follet's: The Pillars of the Earth The First Tree Persoonlijk vond ik die laatste game echt de moeite waard. Een klein eenmansproject van vier uur, maar het verhaal sprak mij wel aan. Heb The First Tree ook gespeeld, al was ik beduidend sneller door de verhaallijn heen (1h 45m). Maar dat zal wel komen doordat ik de hele game als een malle heb lopen sprinten. Vond zelf het verhaal niet zo. Was me te emo-Amerikaans. De scenery en vooral de muziek vergoedde echter veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 april 2021 Share Geplaatst 20 april 2021 Goed nieuws voor de mensen met een PS4/PS5 Horizon: Zero Dawn Complete Edition is tot 15 mei gratis te claimen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 22 april 2021 Share Geplaatst 22 april 2021 Het is weer donderdag en deze week zijn Alien Isolation en Hand of Fate 2 gratis in de Epic Store. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 23 april 2021 Share Geplaatst 23 april 2021 Tot maandag 19.00 is de partygame Quiplash gratis via Steam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AntiChrist7 Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Volgens leaks is de steam summer sale 24juni - 8 juli Golden week sale zou 29 april beginnen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 28 april 2021 Share Geplaatst 28 april 2021 Rusty Lake Hotel is tot 30 april, 23.59 gratis via Steam! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten