Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Ja klopt, is het enige waar ik ooit een screenshot van heb gemaakt, omdat er geen knop is voor een screenshot op de PC zoals bij andere games, dus moet je print screen klikken, en dan nadat je hebt gespeeld in Paint gooien en opslaan als JPEG ;e Fuck dat. Betekent dus ook dat je niet meerdere scores in 1 speelbeurt kan opslaan.

Alleen ik zag iedereen scores posten van 14-4 alsof dat noemenswaardig is, dus dacht ik; gooi ik deze even eroverheen :p

Edit: Oh, had deze ook nog ergens, maar is niet super;

http://tinypic.com/r/2rdyqtz/4

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14-4 e.d zijn niet echt hele goede scores ofzo imo :cab: Sowieso zijn 18 kills best wel weinig in een potje. Maar nu we toch bezig zijn: 67-11 was mijn beste van vandaag. Niet echt een hele goede score, maar ik speel het pas weer sinds gister nadat ik het spel 2 maanden niet had aangeraakt, dus daarom vond ik het wel een lekkere score :)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Meh, waar de neuk staat dat konvooi waar je in dat level naartoe moet waarin je voor het eerst met dat laptopje bommen kan plaatsen? Ik sta ergens helemaal achterin maar daar staat iedereen. Heb een klein uurtje zitten spelen tot ik hier kwam.

ik zou ff kijken bij youtube , volgens mij zit je bij de submarine die een raket gaat afschieten? ken je gelijk daar 10kills in 1 halen met die predator.

Link naar opmerking
Deel via andere websites