Ivoo Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Nice Sanchez_O_ @Mvdv: Nope, was al na een paar minuutjes, wel naar dat raam wat jij bedoelt gericht maar vanaf helicopterplatform, stonden 4 lui achterelkaar :p Edit: Hmmm Sanchez, zelfde screen als die wat je poste in het vorig topic: http://forum.manutd.nl/showthread.php?t=31300&page=63 :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Antharas Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Lucky match dus? :sorry: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ja klopt, is het enige waar ik ooit een screenshot van heb gemaakt, omdat er geen knop is voor een screenshot op de PC zoals bij andere games, dus moet je print screen klikken, en dan nadat je hebt gespeeld in Paint gooien en opslaan als JPEG ;e Fuck dat. Betekent dus ook dat je niet meerdere scores in 1 speelbeurt kan opslaan. Alleen ik zag iedereen scores posten van 14-4 alsof dat noemenswaardig is, dus dacht ik; gooi ik deze even eroverheen :p Edit: Oh, had deze ook nog ergens, maar is niet super; http://tinypic.com/r/2rdyqtz/4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 14-4 e.d zijn niet echt hele goede scores ofzo imo :cab: Sowieso zijn 18 kills best wel weinig in een potje. Maar nu we toch bezig zijn: 67-11 was mijn beste van vandaag. Niet echt een hele goede score, maar ik speel het pas weer sinds gister nadat ik het spel 2 maanden niet had aangeraakt, dus daarom vond ik het wel een lekkere score :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ik ownde vandaag ook weer hoor :mrgy:. SnD heelde tijd gespeeld enzo. Op Crash had ik zelfs 10-0 door enkel te quickscopen etc. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ik haalde zaterdag écht hele dag meer dan 10 kills per potje @SnD en dat doet sinds zondag je PS3 het niet meer. :moop: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaAlkmaar Geplaatst 30 augustus 2010 Share Geplaatst 30 augustus 2010 Ik heb het ook over SnD ;e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 31 augustus 2010 Auteur Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hier 'the best of' van alle 'AIDS' episodes: ob5Ipt5PQTE Die op 2:16 is echt het ergst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 meesterlijke video, 'tis ook gewoon een keihard rukspel met vies goede marketing. Painkiller, commando pro, noobtubes, wat een keiharde, snoeiharde fail van IW. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Zokipfc Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Is er ook een spel dat jij nog niet hebt afgekraakt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Genoeg, COD2, COD4, Half Life 2, Left 4 Dead 2, Team Fortress 2, Trine, moet ik doorgaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaAlkmaar Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Doet bij jullie XBOX live het wel? :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Ja, net nog gespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Bij mij ook alhoewel ik geen xdoos heb:m: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Heerlijk spel, vooral dat moment waarop je uit de lift stapt en lekker in de ronte kan vegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaAlkmaar Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Hij doet t alweer.. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Meh, waar de neuk staat dat konvooi waar je in dat level naartoe moet waarin je voor het eerst met dat laptopje bommen kan plaatsen? Ik sta ergens helemaal achterin maar daar staat iedereen. Heb een klein uurtje zitten spelen tot ik hier kwam. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
harmpje Geplaatst 31 augustus 2010 Share Geplaatst 31 augustus 2010 Tjonge jonge, net zitten spelen met een cheater. Gelukkig waren er mensen zo loyaal om de hele tijd hem te teamkillen en de ronde erna deden wij hetzelfde. Gelukkig was ie snel geleaved. :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Meh, waar de neuk staat dat konvooi waar je in dat level naartoe moet waarin je voor het eerst met dat laptopje bommen kan plaatsen? Ik sta ergens helemaal achterin maar daar staat iedereen. Heb een klein uurtje zitten spelen tot ik hier kwam. ik zou ff kijken bij youtube , volgens mij zit je bij de submarine die een raket gaat afschieten? ken je gelijk daar 10kills in 1 halen met die predator. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 ik zou ff kijken bij youtube , volgens mij zit je bij de submarine die een raket gaat afschieten? ken je gelijk daar 10kills in 1 halen met die predator. Had het al gelijk daarna:) toch bedankt voor de reply Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Heerlijk spel, vooral dat moment waarop je uit de lift stapt en lekker in de ronte kan vegen. Dat is wel geinig ja. :P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Vandaag 25-3 gehaald maar moest toen stoppen. Daardoor voor de eerste keer een chopper gehaald :) Wat was ik blij man ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 Haha, wel stom dat je moest stoppen dan... Vandaag ook weer goed gespeeld, vraag maar aan Ivo ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 [YOUTUBE]NKdPMqguDw8&feature=sub[/YOUTUBE] :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 1 september 2010 Share Geplaatst 1 september 2010 [YOUTUBE]NKdPMqguDw8&feature=sub[/YOUTUBE] :mrgy: yeaah teabag teabag ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten