TheBazzterd Geplaatst 22 augustus 2010 Share Geplaatst 22 augustus 2010 lol ;D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanchez. Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hoe hoger ik stijg in levels hoe kutter het spel wordt. Overal zitten mensen te kampen, vallen ze aan in je rug.... pffff. Als ik lvl 30-45 had ik daar bijjn anooit last van en haalde ik supergoede scores, nu LVL 50 en ik haal met moeite k/d 1. Lui die degelijk spelen die gaan steeds meer weg, andere games spelen, de irritante naabs die hele tijden tuben en weet ik allemaal blijven over want die vinden de game nog wel vet leuk. Dat gebeurt er. Niet dat je andere lui tegen komt omdat je een hoger level bent, dat is gewoon onzin. Je wordt alsnog ingedeeld met gasten met lage levels enzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hebben jullie de laatste tijd ook niet achterlijk veel connection host gedoe? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
soler Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Hebben jullie de laatste tijd ook niet achterlijk veel connection host gedoe? Ik als Xbox LIve gebruiker heb dat wel redelijk vaak. Terwijl wordt een host gezocht of sluit de game af en zitten we terug met zen allen in de lobby. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 komt omdat als de host in zn rug wordt geschoten deze gelijk vertrekt omdat ie niet tegen zn verlies kan of iets dergelijks. dan is het logisch dat er een nieuwe host moet komen en de laatste tijd gaat dit welles idd fout ja. maar 30sec later speel je toch alweer :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Menchov Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 Ik draag ook meestal de verantwoordelijkheid van host en kan me een tussentijds vertrek daarom ook nooit permitteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 23 augustus 2010 Share Geplaatst 23 augustus 2010 zo in zo w8 k altijd , dood of niet dood , wil die punten :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ja maar als je al lvl 70 10e prestige ben dan heeft die XP ook geen zin meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sirkeith Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Nee idd, dan kan je beter stoppen om een leven te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Nee idd, dan kan je beter stoppen om een leven te vinden. hahaha inderdaad , of ander spel verslaafd aan raken :thumb: gelukkig ben ik niet zover , ben pas begin deze maand gaan spelen online omdat mn forza3 disc stuk is. en dat is mn favoriet , nu die weg is moet ik toch de uurtjes maken met een ander spel helaas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Alovenac Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Zal voor het eerst sinds twee maanden ook maar weer eens een poging gaan wagen online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Net even een paar potjes gespeeld, kwam ik in een map met allemaal Feyenoord-supporters terecht. En aangezien ik als clan tag ''PSV'' heb, kreeg ik nog wat reacties. Ze hadden allemaal een headset, dus werd gelijk uitgescholden door die gasten. In het begin was het nog wel leuk enzo. Maar later, echt waar. De hele tijd me uitmaken voor kk boer enzo. Ging echt te ver, dus had ik mijn clan tag maar in A'dam veranderd (hun hadden als clan tag allemaal R'dam, dus vandaar ;)). Maar dat was ze eerst nog geen eens opgemerkt. Even later wel: Ik had de winning kill op een hele lelijke manier (ik gooide gewoon een granaat voor de lol, bleek dat ik er een vermoord mee had). En aangezien je naam dan in beeld komt... Daarna was het feest, gelijk met de dood bedreigd enzo, kansloos volk. Dus ik ging uit die map, komen die gasten me allemaal berichten sturen van: Kk jood, we pakken je nog wel een keer. En nog erger maar dat ga ik niet allemaal op het forum zetten hier. Nee, leuk dit. Gelijk allemaal geblokkeerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TheBazzterd Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 idd kansloze kinderen dat , kom je helaas te vaak tegen , hetzelfde met al die 14 , 15 , 16 jarige britten die denken dat ze alles zijn met die piepstemmetjes van ze :S Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lars. Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Toen ik nog MW2 speelde mute ik gewoon de hele lobby, hoef je die *****kindertjes ook niet de hele tijd aan te horen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mouko Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Dat doe ik ook normaal hoor, maar ik wou toch nog horen wat ze zeiden. Voortaan mute ik gewoon want het niveau van die gasten leek helemaal nergens op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keko Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 achja, sowieso zijn 9 van de 10 mensen die ik hoor via de headset debielen. Allemaal internethooligans of kleine kutkoters die denken leuk te zijn via een headset door de meest mallotige geluiden te maken op een moment dat je ze niet meer kan muten. Wat al helemaal debiel is is van die domme Amerikanen die, als je met wat vrienden aan het praten bent, de hele tijd lopen te bleren: Stop speaking German, speak ENGLISH!:cab: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Je komt ook wel eens hele aardige gasten tegen, zo ben ik van de week ook een gast tegengekomen was ook Nederlander en die was heel relax enzo en die heb ik toen ook geadd als vriend. Zo kan het dus ook(Y) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mickuurd Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Ja die JPowner ofzo :p gingen we met zijn 3en hunten op boosters @ barebones pro, dat was wel lachen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobD Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Moet zeggen dat dit een leuke class is: Riot Shield RPG7 x2 C4 Stun Grenade Marathon/Scavenger Danger Close Commando Vandaag weer eventjes een multi-kill gehaald met die RPG, met SnD. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 24 augustus 2010 Share Geplaatst 24 augustus 2010 Moet zeggen dat dit een leuke class is: Riot Shield RPG7 x2 C4 Stun Grenade Marathon/Scavenger Danger Close Commando Vandaag weer eventjes een multi-kill gehaald met die RPG, met SnD. :D Zo heb ik ook een class, gewoon heerlijk_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maxxiiem Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik ook :p , speel enkel nog met Thumper omdat ik RPG nog moet unlocken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mathi Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Net een gruwelijk potje Snd _O_ 14-3, maar wel 2 aces (d) _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ForzaAlkmaar Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Die Riot is inderdaad baas :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Klijn4 Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Ik deed van de week ook Domination met Riot. Ik haalde gewoon 20-2 door alleen mij riot te gebruiken geneens een throwing knife ofzo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Justin Geplaatst 25 augustus 2010 Share Geplaatst 25 augustus 2010 Net even een paar potjes gespeeld, kwam ik in een map met allemaal Feyenoord-supporters terecht. En aangezien ik als clan tag ''PSV'' heb, kreeg ik nog wat reacties. Ze hadden allemaal een headset, dus werd gelijk uitgescholden door die gasten. In het begin was het nog wel leuk enzo. Maar later, echt waar. De hele tijd me uitmaken voor kk boer enzo. Ging echt te ver, dus had ik mijn clan tag maar in A'dam veranderd (hun hadden als clan tag allemaal R'dam, dus vandaar ;)). Maar dat was ze eerst nog geen eens opgemerkt. Even later wel: Ik had de winning kill op een hele lelijke manier (ik gooide gewoon een granaat voor de lol, bleek dat ik er een vermoord mee had). En aangezien je naam dan in beeld komt... Daarna was het feest, gelijk met de dood bedreigd enzo, kansloos volk. Dus ik ging uit die map, komen die gasten me allemaal berichten sturen van: Kk jood, we pakken je nog wel een keer. En nog erger maar dat ga ik niet allemaal op het forum zetten hier. Nee, leuk dit. Gelijk allemaal geblokkeerd. Nu komt het net over of alle Feyenoord fans zo zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten