Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Call of Duty

Stefan

Aanbevolen berichten

Hoe hoger ik stijg in levels hoe kutter het spel wordt. Overal zitten mensen te kampen, vallen ze aan in je rug.... pffff. Als ik lvl 30-45 had ik daar bijjn anooit last van en haalde ik supergoede scores, nu LVL 50 en ik haal met moeite k/d 1.

Lui die degelijk spelen die gaan steeds meer weg, andere games spelen, de irritante naabs die hele tijden tuben en weet ik allemaal blijven over want die vinden de game nog wel vet leuk. Dat gebeurt er. Niet dat je andere lui tegen komt omdat je een hoger level bent, dat is gewoon onzin. Je wordt alsnog ingedeeld met gasten met lage levels enzo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hebben jullie de laatste tijd ook niet achterlijk veel connection host gedoe?

Ik als Xbox LIve gebruiker heb dat wel redelijk vaak. Terwijl wordt een host gezocht of sluit de game af en zitten we terug met zen allen in de lobby.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even een paar potjes gespeeld, kwam ik in een map met allemaal Feyenoord-supporters terecht. En aangezien ik als clan tag ''PSV'' heb, kreeg ik nog wat reacties. Ze hadden allemaal een headset, dus werd gelijk uitgescholden door die gasten. In het begin was het nog wel leuk enzo. Maar later, echt waar. De hele tijd me uitmaken voor kk boer enzo. Ging echt te ver, dus had ik mijn clan tag maar in A'dam veranderd (hun hadden als clan tag allemaal R'dam, dus vandaar ;)). Maar dat was ze eerst nog geen eens opgemerkt. Even later wel: Ik had de winning kill op een hele lelijke manier (ik gooide gewoon een granaat voor de lol, bleek dat ik er een vermoord mee had). En aangezien je naam dan in beeld komt... Daarna was het feest, gelijk met de dood bedreigd enzo, kansloos volk. Dus ik ging uit die map, komen die gasten me allemaal berichten sturen van: Kk jood, we pakken je nog wel een keer. En nog erger maar dat ga ik niet allemaal op het forum zetten hier. Nee, leuk dit. Gelijk allemaal geblokkeerd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

achja, sowieso zijn 9 van de 10 mensen die ik hoor via de headset debielen. Allemaal internethooligans of kleine kutkoters die denken leuk te zijn via een headset door de meest mallotige geluiden te maken op een moment dat je ze niet meer kan muten. Wat al helemaal debiel is is van die domme Amerikanen die, als je met wat vrienden aan het praten bent, de hele tijd lopen te bleren: Stop speaking German, speak ENGLISH!:cab:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Net even een paar potjes gespeeld, kwam ik in een map met allemaal Feyenoord-supporters terecht. En aangezien ik als clan tag ''PSV'' heb, kreeg ik nog wat reacties. Ze hadden allemaal een headset, dus werd gelijk uitgescholden door die gasten. In het begin was het nog wel leuk enzo. Maar later, echt waar. De hele tijd me uitmaken voor kk boer enzo. Ging echt te ver, dus had ik mijn clan tag maar in A'dam veranderd (hun hadden als clan tag allemaal R'dam, dus vandaar ;)). Maar dat was ze eerst nog geen eens opgemerkt. Even later wel: Ik had de winning kill op een hele lelijke manier (ik gooide gewoon een granaat voor de lol, bleek dat ik er een vermoord mee had). En aangezien je naam dan in beeld komt... Daarna was het feest, gelijk met de dood bedreigd enzo, kansloos volk. Dus ik ging uit die map, komen die gasten me allemaal berichten sturen van: Kk jood, we pakken je nog wel een keer. En nog erger maar dat ga ik niet allemaal op het forum zetten hier. Nee, leuk dit. Gelijk allemaal geblokkeerd.

Nu komt het net over of alle Feyenoord fans zo zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites