Ivoo Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 Omg, gaan Stefan en ik ff spelen, hopla, ja hoor. 2 potjes gedaan, Wasteland en Skidrow. 1ste potje, kwordt meteen 2x op rij genoobtubed door iemand met AK-47 launcher en OMA. Ook maar gaan noobtube, uiteindelijk die OMA'er gekilld. Potje erna, Skidrow. Wordt 3x op rij genoobtubed. Het spel wordt zoooooo verneukt he, totaal in dat potje 18x gekilld door noobtubers _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxiiem Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 Wie is Stefan? :oops: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 Wie is Stefan? :oops: Â StevePS Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefan Gepost August 15, 2010 Author Share Gepost August 15, 2010 Aka stevehh, ik niet. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 Achja, noobtubers is gewoon triest. Net zoals spawnkillers die ik paar dagen terug tege kwam, spawne we, gelijk dood ;e  Ze lagen echt perfect he, ieder mannetje zet met hun RPD op een spawnplek ;e Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Justin Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 Ik kon niet inloggen. Zodra ik op play online klik blijft hij steken op Matchmaking Server. Weet niet hoe dat nu zit. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Marc. Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 Omg, gaan Stefan en ik ff spelen, hopla, ja hoor. 2 potjes gedaan, Wasteland en Skidrow. 1ste potje, kwordt meteen 2x op rij genoobtubed door iemand met AK-47 launcher en OMA. Ook maar gaan noobtube, uiteindelijk die OMA'er gekilld. Potje erna, Skidrow. Wordt 3x op rij genoobtubed. Het spel wordt zoooooo verneukt he, totaal in dat potje 18x gekilld door noobtubers _O_ Â gewoon s & d spelen, heb je er al veel minder last van.:checkit: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 gewoon s & d spelen, heb je er al veel minder last van.:checkit: Â Ben dat de laatste tijd ook heel veel aan het doen en idd bijna geen last van die noobtubes :mrgy: Alleen beetje kut dat je als je wordt gekilld soms best wel lang moet wachten. Doe nu soms gewoon wachten tot er een paar kills zijn, en dan pas in actie komen. Hopen op een sexy killcam waar dan al je teamgenoten van kunnen genieten :p Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 Jezus, vanavond weer met Klijn4 (hoe heet jij eigenlijk?) en nog wat anderen in party. Deden ground war in Terminal, niet normaal hoeveel tubes ;e ;e ;e Verder ging ik wel lekker. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxiiem Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 Hans Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
the_tiger17 Gepost August 15, 2010 Share Gepost August 15, 2010 GW is volgens mij het ergste game type. Vaak lag en noobs met tubes en commando... Â Dat speel ik echt nooit, in domination, TDM valt het al bij al nog mee Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Ik speel nu hele tijd S&D met:  *Riot *RPG *Stun + C4  *Scavenger (telkens weer nieuwe C4 en RPG) *Danger Close (spreekt voor zich) *Commando (idem)  Gaat wel goed, alleen word ik vaak gekilled doordat ik 1vs1 geknifed word, dat kan dus echt niet he ;e Als ik iemand wil knifen op de manier hoe dat bij COD gebeurd, raak ik áltijd zijn shield. ;) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxiiem Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Karaoke met Hans tijdens MW 2:mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klijn4 Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Haha ja maar ik kon je amper verstaan want iedereen in de party had wel muziek aanstaan:cab: Â @Mvdv: het is geen verplichting maar het zou wel leuk zijn als je een mic zou hebben:mrgy:. Was je dat al van plan of niet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickuurd Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Heeuy allemaal  Nieuw hier in dit topic (tevens op het hele forum :3). Ben hier gekomen door hansjepansje > Klijn4. Hoe kan ik in de lijst komen? Mijn PSN is:  Nmickey_mouseL  Verder heb ik volgens mij al met maxxiem samengespeeld vanmiddag. Of niet?  Ciaooo  Owja als je me wilt toevoegen, ga je gang =) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Haha ja maar ik kon je amper verstaan want iedereen in de party had wel muziek aanstaan:cab: @Mvdv: het is geen verplichting maar het zou wel leuk zijn als je een mic zou hebben:mrgy:. Was je dat al van plan of niet?  Ja was al van plan ja. Moet er eens even een kopen/bestellen. Waar zijn ze het goedkoopst/betrouwbaar? Gewoon bolletje.com? Kunnen jullie mij ook horen vloeken ;c  Heeuy allemaal Nieuw hier in dit topic (tevens op het hele forum :3). Ben hier gekomen door hansjepansje > Klijn4. Hoe kan ik in de lijst komen? Mijn PSN is:  Nmickey_mouseL  Verder heb ik volgens mij al met maxxiem samengespeeld vanmiddag. Of niet?  Ciaooo  Owja als je me wilt toevoegen, ga je gang =)  Wij hebben gisteren ook samengespeeld, ik ben MarkNEC23 ;) En jouw avatar is master :mrgy: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mickuurd Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Aaah, hey Mark ^^ Â En thx :checkit: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Heb net maar meteen een headset bestelt, is waarschijnlijk morgen binnen :) Gelijk COD: BO en FIFA 11 maar bestelt. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxiiem Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Heeuy allemaal Nieuw hier in dit topic (tevens op het hele forum :3). Ben hier gekomen door hansjepansje > Klijn4. Hoe kan ik in de lijst komen? Mijn PSN is:  Nmickey_mouseL  Verder heb ik volgens mij al met maxxiem samengespeeld vanmiddag. Of niet?  Ciaooo  Owja als je me wilt toevoegen, ga je gang =)  Haha ja, dat klopt inderdaad. Voeg me anders ff toe op PSN, Maxxiem ( niet met 2 i's zoals op 't forum.) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ivoo Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Haha ja, dat klopt inderdaad. Voeg me anders ff toe op PSN, Maxxiem ( niet met 2 i's zoals op 't forum.) Â Gaan we anders vanavond nog ff S&D spelen met een paar van het forum? Ik denk dat ik rond 23.00 uur wel ff 45 minuten kan spelen :checkit: Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maxxiiem Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 ja ik zie wel Ivo, ga nu ff naar een vriendin. Gelukkig is 't maar 5 meter hiervandaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Klijn4 Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Heb net maar meteen een headset bestelt, is waarschijnlijk morgen binnen :) Gelijk COD: BO en FIFA 11 maar bestelt. Â Zoo je hebt mijn raad gelijk opgevolgd haha!:) Maar waar heb je hem besteld? Gewoon Bol.com? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mvdv Gepost August 16, 2010 Share Gepost August 16, 2010 Haha nee, was al langer van plan om zo'n ding te halen. Nu was ik al op bol.com voor COD:BO en FIFA11, dus heb ik die er maar meteen bij gedaan. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Mathi Gepost August 17, 2010 Share Gepost August 17, 2010 Vandaag voor de laatste keer geleveld met deze COD. Ben nu 4e prestige lvl 70 en ik ga niet meer prestigen aangezien het toch weer bijna school is (:evil:) en dan speel ik toch zelden, dus heeft geen nut. Â Nu gewoon lekker spelen met AK, Riot en Intervention (d) _O_ Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
stevehh Gepost August 17, 2010 Share Gepost August 17, 2010 Omg, gaan Stefan en ik ff spelen, hopla, ja hoor. 2 potjes gedaan, Wasteland en Skidrow. 1ste potje, kwordt meteen 2x op rij genoobtubed door iemand met AK-47 launcher en OMA. Ook maar gaan noobtube, uiteindelijk die OMA'er gekilld. Potje erna, Skidrow. Wordt 3x op rij genoobtubed. Het spel wordt zoooooo verneukt he, totaal in dat potje 18x gekilld door noobtubers _O_ Â Ja wtf was dat joh, dat was echt extreem. Ik liep nog geen 2 seconden, boem, noobtube om de oren. Als het af en toe gebeurd ofzo kan ik er best mee leven, maar dit was onmin zeg. Mooiste was nog dat jij ineens launcher pakte met famas en toen gewoon een tripletje neerzette:D Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts