Jump to content
Wegens succes verlengd! Bestel nu jouw Mystery United shirtje met korting. Gebruik de code 'manutd' 🔥 ×

Call of Duty

Stefan

Recommended Posts

Omg, gaan Stefan en ik ff spelen, hopla, ja hoor. 2 potjes gedaan, Wasteland en Skidrow. 1ste potje, kwordt meteen 2x op rij genoobtubed door iemand met AK-47 launcher en OMA. Ook maar gaan noobtube, uiteindelijk die OMA'er gekilld. Potje erna, Skidrow. Wordt 3x op rij genoobtubed. Het spel wordt zoooooo verneukt he, totaal in dat potje 18x gekilld door noobtubers _O_

Omg, gaan Stefan en ik ff spelen, hopla, ja hoor. 2 potjes gedaan, Wasteland en Skidrow. 1ste potje, kwordt meteen 2x op rij genoobtubed door iemand met AK-47 launcher en OMA. Ook maar gaan noobtube, uiteindelijk die OMA'er gekilld. Potje erna, Skidrow. Wordt 3x op rij genoobtubed. Het spel wordt zoooooo verneukt he, totaal in dat potje 18x gekilld door noobtubers _O_

gewoon s & d spelen, heb je er al veel minder last van.:checkit:

gewoon s & d spelen, heb je er al veel minder last van.:checkit:

Ben dat de laatste tijd ook heel veel aan het doen en idd bijna geen last van die noobtubes :mrgy: Alleen beetje kut dat je als je wordt gekilld soms best wel lang moet wachten. Doe nu soms gewoon wachten tot er een paar kills zijn, en dan pas in actie komen. Hopen op een sexy killcam waar dan al je teamgenoten van kunnen genieten :p

Ik speel nu hele tijd S&D met:

*Riot

*RPG

*Stun + C4

*Scavenger (telkens weer nieuwe C4 en RPG)

*Danger Close (spreekt voor zich)

*Commando (idem)

Gaat wel goed, alleen word ik vaak gekilled doordat ik 1vs1 geknifed word, dat kan dus echt niet he ;e Als ik iemand wil knifen op de manier hoe dat bij COD gebeurd, raak ik áltijd zijn shield. ;)

Haha ja maar ik kon je amper verstaan want iedereen in de party had wel muziek aanstaan:cab:

@Mvdv: het is geen verplichting maar het zou wel leuk zijn als je een mic zou hebben:mrgy:. Was je dat al van plan of niet?

Heeuy allemaal

Nieuw hier in dit topic (tevens op het hele forum :3). Ben hier gekomen door hansjepansje > Klijn4.

Hoe kan ik in de lijst komen?

Mijn PSN is:

Nmickey_mouseL

Verder heb ik volgens mij al met maxxiem samengespeeld vanmiddag. Of niet?

Ciaooo

Owja als je me wilt toevoegen, ga je gang =)

Haha ja maar ik kon je amper verstaan want iedereen in de party had wel muziek aanstaan:cab:

@Mvdv: het is geen verplichting maar het zou wel leuk zijn als je een mic zou hebben:mrgy:. Was je dat al van plan of niet?

Ja was al van plan ja. Moet er eens even een kopen/bestellen. Waar zijn ze het goedkoopst/betrouwbaar? Gewoon bolletje.com? Kunnen jullie mij ook horen vloeken ;c

Heeuy allemaal

Nieuw hier in dit topic (tevens op het hele forum :3). Ben hier gekomen door hansjepansje > Klijn4.

Mijn PSN is:

Nmickey_mouseL

Ciaooo

Wij hebben gisteren ook samengespeeld, ik ben MarkNEC23 ;) En jouw avatar is master :mrgy:

Heeuy allemaal

Mijn PSN is:

Nmickey_mouseL

Ciaooo

Haha ja, dat klopt inderdaad. Voeg me anders ff toe op PSN, Maxxiem ( niet met 2 i's zoals op 't forum.)

Haha ja, dat klopt inderdaad. Voeg me anders ff toe op PSN, Maxxiem ( niet met 2 i's zoals op 't forum.)

Gaan we anders vanavond nog ff S&D spelen met een paar van het forum? Ik denk dat ik rond 23.00 uur wel ff 45 minuten kan spelen :checkit:

Vandaag voor de laatste keer geleveld met deze COD. Ben nu 4e prestige lvl 70 en ik ga niet meer prestigen aangezien het toch weer bijna school is (:evil:) en dan speel ik toch zelden, dus heeft geen nut.

Nu gewoon lekker spelen met AK, Riot en Intervention (d) _O_

Ja wtf was dat joh, dat was echt extreem. Ik liep nog geen 2 seconden, boem, noobtube om de oren. Als het af en toe gebeurd ofzo kan ik er best mee leven, maar dit was onmin zeg. Mooiste was nog dat jij ineens launcher pakte met famas en toen gewoon een tripletje neerzette:D