Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

MU Worldvisionsongfestival #25

nasje92

Aanbevolen berichten

Nog bedankt voor de 5 punten van Zweden. De eindklassering verrast niet, ik eindig in de regionen waar ik altijd eindig.

Proficiat aan het Japanse aapje @Chimpa

Dank voor opnieuw een schitterende organisatie @plasje72 euh @rasje82 ofte @nasje92

Ik kijk al uit naar de volgende editie (maar pas liever voor de organisatie ervan :D )

bewerkt door ivago
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Uiteindelijk een terechte overwinning voor Japan, na al die tijd al bovenaan te hebben gestaan. Claim die apenrots@Chimpa !

Zelf niet tevreden met de plek waar ik eindig. Vond het een van mijn betere inzendingen van de afgelopen tijd. Begon goed, maar viel behoorlijk stil halverwege.

Dank weer@nasje92 voor de vlekkeloze organisatie!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik kneep 'm nog wel even hard toen de twaalf punten nog moesten worden uitgedeeld. De vierde keer is het dan eindelijk raak met Japan. Bedankt voor alle gekregen punten en de felicitaties! 

@nasje92 bedankt voor de vlekkeloze organisatie. Die (dik en dik) verdiende overwinning zou Australië ook zeker zijn toegekomen. Het was een mooie strijd bovenin! Overigens, wat betreft de organisatie. Zou jij wel een samenwerking zien zitten voor de volgende editie? 

Als iemand de organisatie deels of volledig op zich zou willen nemen zou dat natuurlijk ook top zijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei nasje92:

Ik hoop eigenlijk op iemand anders die het wil organiseren. Puur om het feit dat ik nu vanaf begin af aan de uitslag al wist en ik vind het toch leuker om het vanaf de andere kant te volgen.

Dat voorkom ik doorgaans door het ongezien in Dropbox te plaasten + de stand in Scorewiz land na land bij te werken. Op die manier weet ik ook nog niet het verloop van de stand. Dit bereid ik natuurlijk graag even van te voren voor zodat de uitslag ook voor jou onbekend blijft. 

Maar we wachten het nog even af dan (y) 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Chimpa:

Dat voorkom ik doorgaans door het ongezien in Dropbox te plaasten + de stand in Scorewiz land na land bij te werken. Op die manier weet ik ook nog niet het verloop van de stand. Dit bereid ik natuurlijk graag even van te voren voor zodat de uitslag ook voor jou onbekend blijft. 

Maar we wachten het nog even af dan (y) 

Is goed. Als niemand komt, dan doen we het samen, want de Show must go on he

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Alvast ter voorbereiding op #26 is er up-to-date overzicht van tot nu toe deelnemende artiesten te vinden in de onderstaande spoiler. 

Spoiler

image.thumb.png.a8762ac18ea84241a0d4e177c9eea9aa.png

Mijn vetorecht gebruik ik voor overigens voor Zweden. Dan is daar i.i.g. ook alvast geen onduidelijkheid over. 

bewerkt door Chimpa
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Chimpa:

Heb je nog een reserve inzending? Zo nee, dan kies ik wel even een ander land. Ik heb nog wel wat andere ideeën ook. 

Keuze genoeg hoor,Zweden is natuurlijk wel een van de landen waar veel goede muzikanten te vinden over diverse genres gespreid.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Chimpa:

Alvast ter voorbereiding op #26 is er up-to-date overzicht van tot nu toe deelnemende artiesten te vinden in de onderstaande spoiler. 

Toon verborgen inhoud

image.thumb.png.a8762ac18ea84241a0d4e177c9eea9aa.png

Mijn vetorecht gebruik ik voor overigens voor Zweden. Dan is daar i.i.g. ook alvast geen onduidelijkheid over. 

Thanks voor overzicht weer. Moet ook weer even zoeken, want had Tamino in gedachte voor België. Die is al eens gekozen, dus ga voor wat anders.

Link naar opmerking
Deel via andere websites