bas2204 Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Bedankt voor die laatste punten. Daarmee toch weer een stevige 4e plaats weten te bemachtigen. Proficiat @Chimpa met de overwinning en bedankt @nasje92 voor de organisatie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 (bewerkt) Toch nog puntjes gesprokkeld laatste rondes maar helaas niet meer in linkerrijtje kunnen komen. Proficiat aan de winnaar @Chimpa Bedankt voor de votes die ik heb ontvangen van de andere deelnemers en bedankt voor de organisatie @nasje92 26 november 2019 bewerkt door hjs Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ivago Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 (bewerkt) Nog bedankt voor de 5 punten van Zweden. De eindklassering verrast niet, ik eindig in de regionen waar ik altijd eindig. Proficiat aan het Japanse aapje @Chimpa Dank voor opnieuw een schitterende organisatie @plasje72 euh @rasje82 ofte @nasje92 Ik kijk al uit naar de volgende editie (maar pas liever voor de organisatie ervan ) 26 november 2019 bewerkt door ivago Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Beetje anticlimax dit ja... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Ik ben wel tevreden met mijn positie, al zakte ik wat weg uit de subtop. Maar ik kreeg vooral óf niks, óf veel punten. Ik doe iig weer mee aan de volgende editie Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Thanks voor de 12 punten die zag ik niet meer aankomen. Zelf aardig tevreden al had ik zelf op iets hoger gegokt . Maar al met al tevreden. Gefeliciteerd @Chimpa en bedankt voor de organisatie @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 26 november 2019 Share Geplaatst 26 november 2019 Uiteindelijk een terechte overwinning voor Japan, na al die tijd al bovenaan te hebben gestaan. Claim die apenrots@Chimpa !Zelf niet tevreden met de plek waar ik eindig. Vond het een van mijn betere inzendingen van de afgelopen tijd. Begon goed, maar viel behoorlijk stil halverwege.Dank weer@nasje92 voor de vlekkeloze organisatie! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 27 november 2019 Auteur Share Geplaatst 27 november 2019 Bedankt voor de complimenten en reacties mannen. Als er iemand interesse heeft om de volgende te organiseren, let me know! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Ik kneep 'm nog wel even hard toen de twaalf punten nog moesten worden uitgedeeld. De vierde keer is het dan eindelijk raak met Japan. Bedankt voor alle gekregen punten en de felicitaties! @nasje92 bedankt voor de vlekkeloze organisatie. Die (dik en dik) verdiende overwinning zou Australië ook zeker zijn toegekomen. Het was een mooie strijd bovenin! Overigens, wat betreft de organisatie. Zou jij wel een samenwerking zien zitten voor de volgende editie? Als iemand de organisatie deels of volledig op zich zou willen nemen zou dat natuurlijk ook top zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 november 2019 Auteur Share Geplaatst 29 november 2019 @Chimpa Ik hoop eigenlijk op iemand anders die het wil organiseren. Puur om het feit dat ik nu vanaf begin af aan de uitslag al wist en ik vind het toch leuker om het vanaf de andere kant te volgen. Als helemaal niemand zich aandient, dan ga ik er over denken:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 5 minuten geleden zei nasje92: Ik hoop eigenlijk op iemand anders die het wil organiseren. Puur om het feit dat ik nu vanaf begin af aan de uitslag al wist en ik vind het toch leuker om het vanaf de andere kant te volgen. Dat voorkom ik doorgaans door het ongezien in Dropbox te plaasten + de stand in Scorewiz land na land bij te werken. Op die manier weet ik ook nog niet het verloop van de stand. Dit bereid ik natuurlijk graag even van te voren voor zodat de uitslag ook voor jou onbekend blijft. Maar we wachten het nog even af dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 29 november 2019 Auteur Share Geplaatst 29 november 2019 2 minuten geleden zei Chimpa: Dat voorkom ik doorgaans door het ongezien in Dropbox te plaasten + de stand in Scorewiz land na land bij te werken. Op die manier weet ik ook nog niet het verloop van de stand. Dit bereid ik natuurlijk graag even van te voren voor zodat de uitslag ook voor jou onbekend blijft. Maar we wachten het nog even af dan Is goed. Als niemand komt, dan doen we het samen, want de Show must go on he Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Zou best op termijn een keer een editie willen leiden, maar voor de komende zit dat er helaas niet in qua tijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 (bewerkt) Alvast ter voorbereiding op #26 is er up-to-date overzicht van tot nu toe deelnemende artiesten te vinden in de onderstaande spoiler. Spoiler Mijn vetorecht gebruik ik voor overigens voor Zweden. Dan is daar i.i.g. ook alvast geen onduidelijkheid over. 29 november 2019 bewerkt door Chimpa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 En nog een overzicht van het scoreverloop van de afgelopen editie: Spoiler Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Dus Zweden mag volgende editie niet gekozen worden ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 4 minuten geleden zei hjs: Dus Zweden mag volgende editie niet gekozen worden ? Als in: als winnaar heb je het ''eerste recht'' en ik heb gekozen voor een Zweedse inzending. Lang verhaal kort: mag niet meer gekozen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Ah zo Ik had mijn zinnen ook op Zweden gezet,zal weeral editie moeten afwachten :( . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 2 minuten geleden zei hjs: Ah zo Ik had mijn zinnen ook op Zweden gezet,zal weeral editie moeten afwachten :( . Heb je nog een reserve inzending? Zo nee, dan kies ik wel even een ander land. Ik heb nog wel wat andere ideeën ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
hjs Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 1 uur geleden zei Chimpa: Heb je nog een reserve inzending? Zo nee, dan kies ik wel even een ander land. Ik heb nog wel wat andere ideeën ook. Keuze genoeg hoor,Zweden is natuurlijk wel een van de landen waar veel goede muzikanten te vinden over diverse genres gespreid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazvic Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Wanneer gaat deel 26 van start? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 6 uur geleden zei Chimpa: Alvast ter voorbereiding op #26 is er up-to-date overzicht van tot nu toe deelnemende artiesten te vinden in de onderstaande spoiler. Toon verborgen inhoud Mijn vetorecht gebruik ik voor overigens voor Zweden. Dan is daar i.i.g. ook alvast geen onduidelijkheid over. Thanks voor overzicht weer. Moet ook weer even zoeken, want had Tamino in gedachte voor België. Die is al eens gekozen, dus ga voor wat anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 @007mark je vond het vreemd dat ik jouw geen punten gaf maar andersom kreeg ik ook niets haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 6 minuten geleden zei komodo25: @007mark je vond het vreemd dat ik jouw geen punten gaf maar andersom kreeg ik ook niets haha Wist ik wel op moment dat ik die post plaatste, was ook een dolletje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 november 2019 Share Geplaatst 29 november 2019 Geen probleem overigens . Vond beide nummers ook niet erg in zelfde genre. Hopelijk kom je in de nieuwe editie met een voor mij leuker liedje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten