Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Haha. En jij vond ook dat jullie trainer NAC voor lul zette in plaats van zichzelf?:D

Geen idee, maar ik vond wel dat nac nieuwe betekenis gaf aan het woord antivoetbal. Maar daar zal je het wel niet mee eens zijn.

Thuis tegen ADO

Wat dus nog verdomd lastig wordt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik niet. Elke week ben ik weer teleurgesteld door het optreden van die 11 slappe zakken en die koppige boer in de dugout, dus deze keer maar es zonder verwachtingen erin gaan. Ik verwacht een AZ dat op wilskracht overlopen wordt en met 1-3 onderuit gaat. Maar ik hoop natuurlijk dat ze eindelijk es met passie spelen en met 4-0 ADO oprollen. Of natuurlijk een geniepige 1-0 in de 88e minuut, dat zou ik ook leuk vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Elke week de hoop erin houden dat 'we' nog wel wat leuks hebben te bieden qua voetballen. Elke week stelt het toch weer teleur, en als je dan eindelijk omhoog mag kijken val je weer terug (dit weekend weer). Ach, ik heb niks te klagen 5e is enorm goed, maar het spel... Dat is gewoon echt niks. Ik ben 6 jaar geleden fan geworden, omdat AZ een team was en zo veel beleving had in het spel. Daar is nu nog maar weinig van over...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Gekheid is niet nodig, vooraf had ik getekend voor 4e of 5e, dat is gewoon een heel goed resultaat gezien de kwaliteit die in is geleverd (vooral in de voorhoede), maar wat je zegt, het spel is vaak echt om te huilen. Een aantal wedstrijden waren wel te pruimen, Utrecht-thuis en thuis tegen de neuzen staan me bij, maar dan heb je ook weer De Graafschap-uit om maar wat te noemen. Jeugdige wisselvalligheid zullen we het maar noemen... ;e

Link naar opmerking
Deel via andere websites

ADO-uit was ook goed.

Groningen uit (weliswaar 2-0 verloren, maar ze speelde zeer aardig.)

VVV-Venlo thuis.

Weliswaar weinig.

Maarja ze zijn wel uiterst effectief. Misschien 8 wedstrijden waarin ze goed spelen en toch de 5e plaats, maar dat kan ook aan de slechtheid van de andere teams liggen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites