Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AZ Alkmaar

Fantasy

Aanbevolen berichten

Gefeliciteerd. (d)

Schaars is trouwens poepie slecht imo, die mag wel eens wissel gezet worden..

En zonde van dat gekanker op De Zeeuw :( En Pieter, heb jij een masker op ... vond ik ook niet zo geslaagd :mrgy:

Dat is al het hele seizoen en dat ie wissel moet dat zeg ik al het hele seizoen. Maar goed; vandaag speelde hij nog wel aardig trouwens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Verklaar je nader? Ze fluiten de Zeeuw uit, so what? Ajax-fans fluiten nooit iemand uit natuurlijk, daar heb je wel gelijk in..

Alleen hun eigen spelers, na de eerste foute breedtepass bijvoorbeeld.

Vandaag eindelijk weer eens een fel strijdend AZ gezien, toch wel een verademing. Wat ik dan niet snap is dat ze tegen ajax wél hun duels winnen, en tegen pakweg De Graafschap niet. Misschien heeft het toch iets te maken met de actie van gisteren, wie weet. Mijn seizoen is in ieder geval weer goed.

Hoogtepuntje van vandaag: "Ryan heeft je wijf geneukt" :-D

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het gaat om het feit dat een Feyenoorder hier in principe niets te zoeken heeft omdat die alleen maar probeert te provoceren.

Tuurlijk kan ik niet tegen mijn verlies, daarom feliciteer ik AZ ook niet...

Ik provoceer niet, ik lok in eerste instantie niets uit maar een iemand kan het natuurlijk weer niet laten om zijn mening te moeten geven.

Dat europese voetbal intresseert me geen reet, anders kregen we weer 6 wedstrijden aan de reet, daar zit ik niet op te wachten.

En dan is er nog een spreekwoord met ketel en pot ofzo dat die zwart ziet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je vooral op alles gaan reageren wat een beetje niet positief gezind is over ajax. Als jij zo snel op je teentjes getrapt bent kan je maar beter niet op een forum gaan zitten waar iedereen vrijuit zijn mening behoort te geven. Een huis samen met Sjek van Gelder zou misschien een oplossing zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dan moet je vooral op alles gaan reageren wat een beetje niet positief gezind is over ajax. Als jij zo snel op je teentjes getrapt bent kan je maar beter niet op een forum gaan zitten waar iedereen vrijuit zijn mening behoort te geven. Een huis samen met Sjek van Gelder zou misschien een oplossing zijn.

Duidelijke naamverbastering;e :banana:

AZ verdiend gewonnen en gefeliciteerd, met pijn in me hart

Link naar opmerking
Deel via andere websites