Fantasy Geplaatst 14 november 2010 Auteur Share Geplaatst 14 november 2010 Trots _O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wesley. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Bedankt AZ! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Gefeliciteerd. (d) Schaars is trouwens poepie slecht imo, die mag wel eens wissel gezet worden.. En zonde van dat gekanker op De Zeeuw :( En Pieter, heb jij een masker op ... vond ik ook niet zo geslaagd :mrgy: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Klasse gespeeld, jullie hebben ze de spreekwoordelijke deksel op de NEUS gegeven. Gefeliciteerd en bedankt voor het mooie begin:P Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 november 2010 Auteur Share Geplaatst 14 november 2010 Gefeliciteerd. (d) Schaars is trouwens poepie slecht imo, die mag wel eens wissel gezet worden.. En zonde van dat gekanker op De Zeeuw :( En Pieter, heb jij een masker op ... vond ik ook niet zo geslaagd :mrgy: Dat is al het hele seizoen en dat ie wissel moet dat zeg ik al het hele seizoen. Maar goed; vandaag speelde hij nog wel aardig trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Mwa.. Aardig voor zijn doen misschien, maar ik heb hem aardig wat kansloze passes zien versturen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Klasse gespeeld, jullie hebben ze de spreekwoordelijke deksel op de NEUS gegeven. Gefeliciteerd en bedankt voor het mooie begin:P We staan nog steeds boven jullie dus bek houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Boke Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Gefeliciteerd, fantastische wedstrijd van AZ en een verdiende zege. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Gefeliciteerd boys. Jammer van jullie supporters, waren meer bezig met de spelers van Ajax en de scheids dan met de wedstrijd. Nogmaals gefeliciteerd.:) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Giroud Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Gefeliciteerd, zwaar verdiend deze overwinning voor jullie. Die Sigtorsson verdiend wel een basisplek boven die andere ijslander. Tweede wedstrijd al dat ik hem zie en dat hij goed speelt. Pelle is trouwens ook een held hoor. Gefeliciteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
RobertPSV040 Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Heerlijke wedstrijd... en een zeer terechte overwinning! Nu volgende week nog even twente op puntverlies houden;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
patee Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Verklaar je nader? Ze fluiten de Zeeuw uit, so what? Ajax-fans fluiten nooit iemand uit natuurlijk, daar heb je wel gelijk in.. Alleen hun eigen spelers, na de eerste foute breedtepass bijvoorbeeld. Vandaag eindelijk weer eens een fel strijdend AZ gezien, toch wel een verademing. Wat ik dan niet snap is dat ze tegen ajax wél hun duels winnen, en tegen pakweg De Graafschap niet. Misschien heeft het toch iets te maken met de actie van gisteren, wie weet. Mijn seizoen is in ieder geval weer goed. Hoogtepuntje van vandaag: "Ryan heeft je wijf geneukt" :-D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fenomeno Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Erg knap resultaat. :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
alexander-r Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Dat gehuil van al die Ajaks supporters weer he ;e Jullie zijn helden AZ _O_ Ik wist het!_O_ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 We staan nog steeds boven jullie dus bek houden. Iets met een eierschaal:shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dost Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Terechte overwinning jongens (y) :( Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Iets met een eierschaal:shhh: Europees voetbal, Feyenoord, wat? :shhh: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
colo 08 Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Europees voetbal, Feyenoord, wat? :shhh: Ga nou niet zo sneu doen man, je kan gewoon niet tegen je verlies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Ga nou niet zo sneu doen man, je kan gewoon niet tegen je verlies. Het gaat om het feit dat een Feyenoorder hier in principe niets te zoeken heeft omdat die alleen maar probeert te provoceren. Tuurlijk kan ik niet tegen mijn verlies, daarom feliciteer ik AZ ook niet... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Het gaat om het feit dat een Feyenoorder hier in principe niets te zoeken heeft omdat die alleen maar probeert te provoceren. Tuurlijk kan ik niet tegen mijn verlies, daarom feliciteer ik AZ ook niet... Ik provoceer niet, ik lok in eerste instantie niets uit maar een iemand kan het natuurlijk weer niet laten om zijn mening te moeten geven. Dat europese voetbal intresseert me geen reet, anders kregen we weer 6 wedstrijden aan de reet, daar zit ik niet op te wachten. En dan is er nog een spreekwoord met ketel en pot ofzo dat die zwart ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Je bent gewoon irritant bezig, maar ik ga er ook niet verder op in want ik heb geen zin in een ban. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steef91 Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Dan moet je vooral op alles gaan reageren wat een beetje niet positief gezind is over ajax. Als jij zo snel op je teentjes getrapt bent kan je maar beter niet op een forum gaan zitten waar iedereen vrijuit zijn mening behoort te geven. Een huis samen met Sjek van Gelder zou misschien een oplossing zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KN Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Jack van Gelder :LO: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Christian. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Naamsverbasteringen zijn verboden. :LO: Maar zoals ik al zei, geniet er lekker van dat AZ van Ajax heeft gewonnen, maar vergeet de ranglijst niet en trek je conclusies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 14 november 2010 Share Geplaatst 14 november 2010 Dan moet je vooral op alles gaan reageren wat een beetje niet positief gezind is over ajax. Als jij zo snel op je teentjes getrapt bent kan je maar beter niet op een forum gaan zitten waar iedereen vrijuit zijn mening behoort te geven. Een huis samen met Sjek van Gelder zou misschien een oplossing zijn. Duidelijke naamverbastering;e :banana: AZ verdiend gewonnen en gefeliciteerd, met pijn in me hart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten