Captain Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Ik vind dat je je niet zo moet aanstellen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Dan vergeet ik ook nog de omkoping van Danny Holla. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 september 2011 Auteur Share Geplaatst 22 september 2011 Thijs, ga er even een nachtje overslapen. Ajb zeg :-D Ohja, en één prijs kan Groningen alvast schrappen; knvb-beker. ;) Verder vond ik Luckassen wel sterk spelen, om nog enige inhoud aan deze post te geven. Sterk, balvast, alleen niet echt veel doelgerichte acties van hem gezien vandaag. Wie weet komt dat nog in de toekomst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Tja, ik blijf het onsportief vinden. Maar Verbeek heeft dat iig goed doorgegeven aan zijn spelers. Verder wel terechte winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 september 2011 Auteur Share Geplaatst 22 september 2011 onsportief is het zeker, daar hoor je mij ook niet over. Negen van de tien keer speelt AZ de bal gewoon buiten, nu een keer niet. Als je het spelbeeld zag, dan had het eigenlijk al na 90 minuten beslist moeten zijn natuurlijk. Dat het via zo'n moment moet dat de ban gebroken wordt, tsjah; so be it. Dat Altidore, Benschop en Boymans gemist werden was wel duidelijk vandaag. Pas na het inbrengen van Luckassen kwam er een beetje vastigheid in het team. Holman speelde weer eens drama. Hij heeft van die geniale momenten, maar daar staan dan ook weer enkele hele wedstrijden dat ie als een blokfluit speelt tegenover... hoeven ze het contract niet van te verlengen voor mij en hem een flinke doos snickers meegeven en uitbonjouren aan het eind van het seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Ik vond het trouwens nog zeer knap dat Gudmonsson maar één keer wist te scoren. Gelukkig was Kappelhof zo geliefd om hem zoveel ruimte te geven, totdat hij eindelijk een keer scoorde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 september 2011 Auteur Share Geplaatst 22 september 2011 en Holla kreeg ook een paar keer alle ruimte van Moisander en zijn vriendjes. vond ik ook wel lief van ze. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Juca Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Zal wel een flinke cheque geweest zijn, dat nu is getransfereerd naar de rekening van Holla. Groningen schijnt dat ook geprobeerd te hebben met Esteban, alleen liep dat niet helemaal goed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 september 2011 Auteur Share Geplaatst 22 september 2011 Zullen we maar gewoon gaan slapen, Thijs. Hier worden we ook niet veel wijzer van ;rinu; En Esteban snapt Moisander en de rest van zijn verdediging al niet, hoe moet hij dan ooit iets van een omkoping begrijpen. Onbegonnen werk natuurlijk.. Verder laat ik je wel in de waan van cheques, holla, gudmundsson, nijhuis, esteban en marcellis. en wernbloom. Overigens heb ik de tweede gele kaart van Sparv niet meegekregen, ik zag alleen een rode kaart op een gegeven moment. Hier kan ik dus ook niet echt over oordelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 AZ wint natuurlijk terecht, maar wat naait die Wernbloom Sparv een kaart aan zeg. Hij gaat met zoveel gebrul naar de grond dat zijn moeder hem in Kungälv kan horen schreeuwen. Als je de beelden terugziet is er eigenlijk niets aan de hand. http://eredivisielive.nl/video/25442-samenvatting-fc-groningen-az.html vanaf 4.55 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 september 2011 Auteur Share Geplaatst 22 september 2011 Tsjah, Sparv is imo gewoon te laat ook en natuurlijk hoeft Wernbloom die schreeuw niet te geven, maar geel is het gewoon als je het mij vraagt. Dat het zijn tweede is, had Sparv zelf ook wel kunnen bedenken voordat ie er inharkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
palacio Geplaatst 22 september 2011 Share Geplaatst 22 september 2011 Vraag ik je toch om nog eens goed te kijken, want Wernbloom trapt zijn voet naar voren zodat het lijkt alsof Sparv hard inkomt zetten. In mijn ogen is hier echt niets aan de hand. Al was Sparv inderdaad te laat bij Wernbloom, maar neemt niet weg dat dit gewoon een schwalbe is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 22 september 2011 Auteur Share Geplaatst 22 september 2011 Wernbloom passt en zet zijn rechtervoet op de grond. Zijn rechtervoet krijgt vervolgens een tik van Sparv. Knappe jongen die dan blijft staan als je net je linkervoet hebt opgetild om weg te draaien. maar dat zien mijn ogen dan. Sparv komt ook niet hard inzetten, maar is wel gewoon te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Marcos Geplaatst 23 september 2011 Share Geplaatst 23 september 2011 Dat ben ik iig niet met je eens, Sparv doet in mijn ogen helemaal niks verkeerd daar. En verder; terechte overwinning met een beetje hulp van onze 'ster' Danny Holla.;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 0-1 voor :) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Omotoyossi Geplaatst 29 september 2011 Share Geplaatst 29 september 2011 Wat is er eigenlijk met Falkenburg aan de hand, zit die überhaupt nog wel bij de selectie of is hij langdurig geblesseerd? Je hoort zelden wat van 'm. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 september 2011 Auteur Share Geplaatst 30 september 2011 Is onlangs geopereerd aan z'n scheenbeen, dus speelt nog even niet nee.. ;) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 20 november 2011 Auteur Share Geplaatst 20 november 2011 Mooi zicht hebben ze in ieder geval wel in het stadion. Straks gaat 't donker worden en zie je helemaal geen hol meer met de combinatie duisternis, lampen aan en die mist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 november 2011 Auteur Share Geplaatst 25 november 2011 Foto: seizoen 2005-2006: Stein Huysegems, Dwight Tiendalli, Hans Somers en good old arbiter René Temmink. (Ed van de Pol / http://www.edvandepol.nl). :mrgy: Maar goed; Utrecht vanavond. Beetje jammer dat ik niet kijken kan, maar ik verwacht toch wel winst eigenlijk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Raymon. Geplaatst 25 november 2011 Share Geplaatst 25 november 2011 Ik snap je verhaal achter deze foto niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 26 november 2011 Auteur Share Geplaatst 26 november 2011 Die foto stond op de facebook van AZ. Bedoelde er verder ook niets mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 Gelijk tegen Excelsior. Waarom kan die Altidore niet schieten? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hyllus Geplaatst 7 december 2011 Share Geplaatst 7 december 2011 was te verwachten natuurlijk die 0-0. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 7 december 2011 Auteur Share Geplaatst 7 december 2011 Iedereen had dit al aan zien komen. Eigenlijk amper beleving en het verbaast me dan ook niets dat het 0 - 0 bleef. Nou goed, komende zaterdag maar winnen van DGS dan. (d) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Scifo Geplaatst 16 december 2011 Share Geplaatst 16 december 2011 We maken jullie kapot :@ :@ :@ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten