Djurovski Geplaatst 30 maart 2019 Share Geplaatst 30 maart 2019 Bij de uitverkoop van Intertoys deze aangeschaft. Eerst Black Flag uitspelen. Maar hoor goede verhalen over deze game. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Black Flag heb ik uitgespeeld toen die bij de PS4 geleverd werd toentertijd. Vond ik één van de meest vermakelijke Assassin Creed's. Daarna heeft de game me nooit meer zo getrokken. Syndicate en Unity trokken me absoluut niet, Origins en Odyssey is ook niet echt my cup of tea. Hoor graag wat je ervan vindt, heb het voornemen genomen me PS4 weer eens onder het stof vandaan te halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 31 maart 2019 Share Geplaatst 31 maart 2019 Origins en Odyssey vallen een beetje buiten de boot. tis minder stealthy en meer hack and slash geworden. Je hebt geen verborgen mes meer wat ook logisch is want dat bestond nog helemaal niet in die tijden. Maar mij hoor je niet klagen want heb ze allebei gewoon gespeeld en heb mij er prima mee vermaakt. 54 uur in Origins gestoken en 57 in Odyssey. 1 ding is wel zeker, in beide games zijn de mappen echt huge. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2019 11 uur geleden zei Lazy: Black Flag heb ik uitgespeeld toen die bij de PS4 geleverd werd toentertijd. Vond ik één van de meest vermakelijke Assassin Creed's. Daarna heeft de game me nooit meer zo getrokken. Syndicate en Unity trokken me absoluut niet, Origins en Odyssey is ook niet echt my cup of tea. Hoor graag wat je ervan vindt, heb het voornemen genomen me PS4 weer eens onder het stof vandaan te halen Black flag is mijn eerste assassin creed maar nog niet erg ver mee . Binnenkort echt oppakken anders gaat het wel een tijd duren voordat je van mij hoort hoe Orgins is haha . Maar goed kans is ook dat ik binnenkort toch installeer en even ga bekijken . Mij kennende kan ik een nieuw spel nooit lang laten liggen . Probleem is alleen te veel spellen en te weinig tijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 31 maart 2019 Auteur Share Geplaatst 31 maart 2019 10 uur geleden zei sennid: Origins en Odyssey vallen een beetje buiten de boot. tis minder stealthy en meer hack and slash geworden. Je hebt geen verborgen mes meer wat ook logisch is want dat bestond nog helemaal niet in die tijden. Maar mij hoor je niet klagen want heb ze allebei gewoon gespeeld en heb mij er prima mee vermaakt. 54 uur in Origins gestoken en 57 in Odyssey. 1 ding is wel zeker, in beide games zijn de mappen echt huge. Ben benieuwd . Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kavinos Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Black Flag is echt mijn favoriet. Enige AC die ik ook echt volledig heb uitgespeeld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 1 april 2019 Share Geplaatst 1 april 2019 Ja AC:BF steekt er bovenuit samen met AC2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 6 april 2019 Auteur Share Geplaatst 6 april 2019 Binnenkort maar echt.weer oppakken dan. Net als red dead 2 trouwens. Te weinig tijd en te veel werken momenteel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 26 april 2019 Share Geplaatst 26 april 2019 @komodo25 Hoe staat het met één van de AC's? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 27 april 2019 Auteur Share Geplaatst 27 april 2019 Met black flag ben ik inmiddels wat verder. En die wil ik uitspelen voor ik met origins begin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Pinolero Geplaatst 28 april 2019 Share Geplaatst 28 april 2019 (bewerkt) Op 6-4-2019 om 17:54 zei komodo25: Binnenkort maar echt.weer oppakken dan. Net als red dead 2 trouwens. Te weinig tijd en te veel werken momenteel Kom door de kleine er ook veel te weinig aan toe. Games die ik nog moet voltooien: - Last of us - AC Origins - RDR2 Meeste tijd steek ik momenteel in Cities Skylines 28 april 2019 bewerkt door Pinolero Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 28 april 2019 Auteur Share Geplaatst 28 april 2019 6 uur geleden zei Pinolero: Kom door de kleine er ook veel te weinig aan toe. Games die ik nog moet voltooien: - Last of us - AC Origins - RDR2 Meeste tijd steek ik momenteel in Cities Skylines Ik ken het. Daarbij ook maar 1 TV en vriendin vind het niet zo leuk als ik dan savonds de ps aanknal. Alhoewel nu zij C&C weer heeft ontdekt zal ik der wel af en toe de slaapkamer kunnen insturen om achter de pc te gaan zitten en C&C te spelen zodat ik playstattionen. Maar goed wil ook nog geregeld fm spelen haha. RDR 2, watch dogs, en AC black flag nog uitspelen en daarna beginnen met Origins. En als ik tijd heb om samen met zoontje te playstationnen is het vaak fifa of zo'n lego spel haha Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten