Michaelinho* Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 32 minuten geleden zei La Pulga: Heb eigenlijk alleen die starter en Lucario. De andere 4 plekjes gebruik ik om de Pokémon te laten evolueren om het dexje vol te krijgen. wie heb jij gekozen? Ik ben nog zo kort bezig, ben lekker alles aan t vangen wat ik tegenkom zonder nog een heel duidelijk idee hoe het team er uit moet gaan zien. Normaal plan ik m’n gewenste team tot in detail incl. moveset. Maar dit keer ga ik er vrij blanco in. Wil wel graag een Paldea only team. Anders gebruik ik weer pokemon die ik al goed/beter ken. Kon moeilijk kiezen uit de starters. Maar uiteindelijk maar gekozen voor Quaxly. Vind het aanbod Paldean water types wat karig. Al is fire en grass ook niet geweldig aanwezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 5 uur geleden zei Michaelinho*: Ik ben nog zo kort bezig, ben lekker alles aan t vangen wat ik tegenkom zonder nog een heel duidelijk idee hoe het team er uit moet gaan zien. Normaal plan ik m’n gewenste team tot in detail incl. moveset. Maar dit keer ga ik er vrij blanco in. Wil wel graag een Paldea only team. Anders gebruik ik weer pokemon die ik al goed/beter ken. Kon moeilijk kiezen uit de starters. Maar uiteindelijk maar gekozen voor Quaxly. Vind het aanbod Paldean water types wat karig. Al is fire en grass ook niet geweldig aanwezig. Ja er zijn opzich wel vette draak Pokémon en ook die vuur/gras is wel nice. Ik zit nu op de 250 Pokémon, waarvan 0 shiny's. Wel met een kleine cheat trouwens, ik wonder trade de helft gewoon anders is het niet te doen. Iemand enig idee ook waar je eitjes kan leggen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 27 november 2022 Share Geplaatst 27 november 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Ja er zijn opzich wel vette draak Pokémon en ook die vuur/gras is wel nice. Ik zit nu op de 250 Pokémon, waarvan 0 shiny's. Wel met een kleine cheat trouwens, ik wonder trade de helft gewoon anders is het niet te doen. Iemand enig idee ook waar je eitjes kan leggen? Eieren gaan via de Picnic. Als je picnic doet met twee pokemon die kunnen breeden in je party komen er eieren in de mand. Kan je nog een sandwich eten om meer eieren te krijgen ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 39 minuten geleden zei Jeroen.: Eieren gaan via de Picnic. Als je picnic doet met twee pokemon die kunnen breeden in je party komen er eieren in de mand. Kan je nog een sandwich eten om meer eieren te krijgen ook. Thanks! Nog geen idee wat dat is maar ik ga er naar opzoek. Mis wel wat bepaalde Pokémon in deze game trouwens, maar vermaak me prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 (bewerkt) Doen jullie qua volgorde van gyms, team star en de titans maar wat of volgen jullie een bepaalde route? Ik heb zelf een route opgezocht die de verhaallijn af gaat van laag naar hoog level (zie foto). Hou zelf niet heel erg van de willekeur en dat je ineens voor een gym staat met leven 40 pokemons terwijl je in de 20 bent. Spoiler 28 november 2022 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 8 uur geleden zei Beppu: Doen jullie qua volgorde van gyms, team star en de titans maar wat of volgen jullie een bepaalde route? Ik heb zelf een route opgezocht die de verhaallijn af gaat van laag naar hoog level (zie foto). Hou zelf niet heel erg van de willekeur en dat je ineens voor een gym staat met leven 40 pokemons terwijl je in de 20 bent. Toon verborgen inhoud Doe eigenlijk hetzelfde als jij. Probeer ook die volgorde aan te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 november 2022 Share Geplaatst 28 november 2022 Heb hem niet helemaal in volgorde gedaan maar voor groot deel wel. Nu eigenlijk klaar met het verhaal en nog een goede 70 pokemon te gaan voor complete dex. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Hoe ziet jullie team eruit? Ik loop nu hier mee rond na 3/8 gyms, 2/5 team star en 3/5 titans: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 1 uur geleden zei Beppu: Hoe ziet jullie team eruit? Ik loop nu hier mee rond na 3/8 gyms, 2/5 team star en 3/5 titans: Ik heb niet echt een team nog, wil eerst dex vol hebben voordat ik verder ga spelen. Die grass starter is wel echt nice he? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Ik heb niet echt een team nog, wil eerst dex vol hebben voordat ik verder ga spelen. Die grass starter is wel echt nice he? Niet heel veel mee gespeeld sinds die is evolved. Ceruledge liep een beetje achter dus die vooral de kopman de laatste paar uur. Dat is ook wel een vette trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Ik krijg die Pawmo maar niet voor elkaar, heb denk ik al 100000 stappen gezet met hem uit ze bal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 (bewerkt) 26 minuten geleden zei La Pulga: Ik krijg die Pawmo maar niet voor elkaar, heb denk ik al 100000 stappen gezet met hem uit ze bal. Echt schijt irritant die loop zoveel stappen met ze uit hun bal evoluties. Pawmo is volgens mij ook een level omhoog als hij uit zijn bal is of iets dergelijks idioots. 1 december 2022 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 december 2022 Share Geplaatst 1 december 2022 Haha deze is dan wel weer leuk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 december 2022 Share Geplaatst 2 december 2022 https://kotaku.com/pokemon-scarlet-violet-evolution-pawmo-rellor-bramblin-1849826494 Wat een gedoe Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 3 december 2022 Share Geplaatst 3 december 2022 20 uur geleden zei La Pulga: https://kotaku.com/pokemon-scarlet-violet-evolution-pawmo-rellor-bramblin-1849826494 Wat een gedoe Mooi dit . Gelukkig ben ik nog niet zo ver en weet ik dit nu op tijd. Die evoluties in coop mode lijken me ook irritant. Zit nog heel vroeg in de game, dus heb nog geen heel serieus team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 (bewerkt) Dit zijn degene die ik nog moet. Vanavond maar weer lekker verder. 5 december 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 5 december 2022 Share Geplaatst 5 december 2022 2 uur geleden zei La Pulga: Dit zijn degene die ik nog moet. Vanavond maar weer lekker verder. Echt zo jammer dat ze die items zoals Link Cable van Arceus weer uit deze game heb gehaald. Heb er een hekel aan om te moeten traden om alles compleet te kunnen krijgen. Moet je ook weer voor twee tientjes Nintendo Online nemen dat je verder nooit gebruikt.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sick Blik Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 Op 10-10-2022 om 07:41 zei Beppu: Heb XC3 van de week opgepikt. Wat een lekkere game zeg! Zit nu in charter 2 met een uur of 8-10 op de klok. Combat is ook gaaf, er worden er nog steeds meer mechanics geïntroduceerd. Ben een beetje de andere classes aan het levellen. Vraag me af in hoeverre ik daar wat aan heb of dat ik me per personage misschien op 2-3 classes moet focussen. Late reactie en je bent er wss achter, maar zoveel mogelijk classes volledig levellen is het beste idee uit mijn hoofd. Ben benieuwd waar je nu bent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 6 december 2022 Share Geplaatst 6 december 2022 39 minuten geleden zei The Kerfts: Late reactie en je bent er wss achter, maar zoveel mogelijk classes volledig levellen is het beste idee uit mijn hoofd. Ben benieuwd waar je nu bent. Heb dus al een poos niet meer gespeeld, maar ik heb net Camuravi (?) unlocked. Moet volgens mij nog wel even. Ga het denk ik wel weer oppakken na Pokemon al heb ik ook nog wat andere games op t oog, wat roguelites. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 10 december 2022 Share Geplaatst 10 december 2022 (bewerkt) Op 5-12-2022 om 11:51 zei La Pulga: Dit zijn degene die ik nog moet. Vanavond maar weer lekker verder. Pokedex al compleet? Ik heb er nu zo’n 170-180 gevangen geloof ik. Huidige team is; Quaquaval Kilowattrel Tinkaton Krookodile Garganacl Ceruledge Ook al wat aan t experimenteren geweest met breeden. Heb alvast een Quaxly gebreed Heb overigens heel decadent nog een Switch Oled waarmee ik aan t begin ben van Scarlet. Daar heb ik als Sprigatito als starter. 10 december 2022 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 12 december 2022 Share Geplaatst 12 december 2022 Je kan zeker alleen traden als je Nintendo Online hebt? Ik heb namelijk twee shinies: Golduck en gister één of andere shiny geit gevangen. Ga het spel denk volgende week verkopen als ik het uit heb gespeeld dus dan heb ik er niks meer aan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 13 december 2022 Share Geplaatst 13 december 2022 23 uur geleden zei Beppu: Je kan zeker alleen traden als je Nintendo Online hebt? Ik heb namelijk twee shinies: Golduck en gister één of andere shiny geit gevangen. Ga het spel denk volgende week verkopen als ik het uit heb gespeeld dus dan heb ik er niks meer aan. Of je moet een 2e Switch of iemand in de buurt hebben. Dan kan lokaal traden, daar heb je volgens mij geen Nintendo Online voor nodig. Maar ik gok dat je hem naar iemand hier wilde traden omdat je het spel zelf toch gaat verkopen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 Op 10-12-2022 om 16:25 zei Michaelinho*: Pokedex al compleet? Ik heb er nu zo’n 170-180 gevangen geloof ik. Huidige team is; Quaquaval Kilowattrel Tinkaton Krookodile Garganacl Ceruledge Ook al wat aan t experimenteren geweest met breeden. Heb alvast een Quaxly gebreed Heb overigens heel decadent nog een Switch Oled waarmee ik aan t begin ben van Scarlet. Daar heb ik als Sprigatito als starter. Nee, ben er bijna maar heb de afgelopen tijd geen tijd gehad om te spelen. Hopelijk van het weekend weer. Mocht er getraded moeten worden, hoor ik het wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 15 december 2022 Share Geplaatst 15 december 2022 (bewerkt) Nog zestien pokemon te gaan. Eigenlijk alleen Fuecoco die ik nog ergens vandaan moet zien te toveren en verder vooral wat trade evo's en andere "lastigere" evo's. En nog de 4 andere legendary's. 15 december 2022 bewerkt door Jeroen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 18 december 2022 Share Geplaatst 18 december 2022 Rogue Legacy 2 erop gezet gister. Hele lekkere game zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten