Jespresso Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 11 uur geleden zei JanVertonghen: Joh, zoals ik al zei ging het vandaag bij mij voor geen meter. Je hebt me een publiekelijke afgang bespaard Uh. 10x5 tiers toch? Dus 50 tiers haal je daaruit. Dan nog daily challenges, XP die je laat levelen en daardoor speel je ook weer tiers vrij. Ligt er een beetje aan hoeveel je verder gespeeld hebt dus. Zelf nog wat solos gespeeld, ging best aardig. Pakte een win waarin ik in het begin alleen een heavy sniper had, 2x werd gepusht en twee keer als winnaar uit die strijd kwam. Daarna kwam ik weinig mensen meer tegen. Uiteindelijk 5 kill win. Ben wat meer die aim assist gaan abusen, dan is de AK echt een bizar wapen. Ff 2x 88 head tap en een 44 body shot, abnormaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 4 uur geleden zei Jespresso: Zelf nog wat solos gespeeld, ging best aardig. Pakte een win waarin ik in het begin alleen een heavy sniper had, 2x werd gepusht en twee keer als winnaar uit die strijd kwam. Daarna kwam ik weinig mensen meer tegen. Uiteindelijk 5 kill win. Ben wat meer die aim assist gaan abusen, dan is de AK echt een bizar wapen. Ff 2x 88 head tap en een 44 body shot, abnormaal. Twee quickscopes ofzo? Die AK is niet normaal met die L2 spam inderdaad. AK > Scar daardoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Twee quickscopes ofzo? Die AK is niet normaal met die L2 spam inderdaad. AK > Scar daardoor. Nee eentje zat ik lekker te hardscopen om een hoekje. De andere dacht even langs zijn trap te peaken, maar dat had ik al doorzien dus die kreeg een lekkere 375 damage headshot ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 11 minuten geleden zei Jespresso: Nee eentje zat ik lekker te hardscopen om een hoekje. De andere dacht even langs zijn trap te peaken, maar dat had ik al doorzien dus die kreeg een lekkere 375 damage headshot ? Lekker hoor. Denk wel dat ze die Heavy Sniper gaan vaulten binnenkort. Wordt veel over geklaagd in de pro community en dat ding gaat eigenlijk ook nergens over. 150+ damage en het feit dat je er alles in één keer mee weg kan rammen vind ik ook wel ver gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 3 minuten geleden zei JanVertonghen: Lekker hoor. Denk wel dat ze die Heavy Sniper gaan vaulten binnenkort. Wordt veel over geklaagd in de pro community en dat ding gaat eigenlijk ook nergens over. 150+ damage en het feit dat je er alles in één keer mee weg kan rammen vind ik ook wel ver gaan. Laat ze hem dan in ieder geval nerfen dan. Anders kan je met 1500 mats best lang in een hokje gaan zitten campen zonder dat je daar écht iets aan kunt doen. Houten en stenen muur moet ie gewoon in één keer kunnen breken. Metaal, bomen e.d hoeft niet per se. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 1 uur geleden zei Jespresso: Laat ze hem dan in ieder geval nerfen dan. Anders kan je met 1500 mats best lang in een hokje gaan zitten campen zonder dat je daar écht iets aan kunt doen. Houten en stenen muur moet ie gewoon in één keer kunnen breken. Metaal, bomen e.d hoeft niet per se. Dat is ook weer zo inderdaad. Ben trouwens tussen 18:00 en 20:45 online als je zin hebt, kan eventueel ook na de bekerpot nog ff (tenzij verlenging en strafschoppen). Mits PostNL vandaag wel zin had om te komen dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 5 minuten geleden zei JanVertonghen: Dat is ook weer zo inderdaad. Ben trouwens tussen 18:00 en 20:45 online als je zin hebt, kan eventueel ook na de bekerpot nog ff (tenzij verlenging en strafschoppen). Mits PostNL vandaag wel zin had om te komen dan Ben naar De Kuip, dus de kans dat ik online kom is niet heel groot helaas. Morgenavond heb ik wel veel tijd; training vervalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 8 minuten geleden zei Jespresso: Ben naar De Kuip, dus de kans dat ik online kom is niet heel groot helaas. Morgenavond heb ik wel veel tijd; training vervalt. Ai, dat is niet zo verstandig hè jongen. Payback time. Ben er morgenavond ook, dus komt goed! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 5 minuten geleden zei JanVertonghen: Ai, dat is niet zo verstandig hè jongen. Payback time. Ben er morgenavond ook, dus komt goed! Was ook bij de 6-2, dus zo lang het geen 4+ tegendoelpunten zijn vind ik het prima. Ik denk ook dat Ajax gaat winnen. 1-2 of 1-3. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 (bewerkt) 2 minuten geleden zei Jespresso: Was ook bij de 6-2, dus zo lang het geen 4+ tegendoelpunten zijn vind ik het prima. Ik denk ook dat Ajax gaat winnen. 1-2 of 1-3. 1-3 denk ik ook. We shall see. Het scheelt voor jullie al zeker een tegendoelpunt (of twee) dat Van Beek niet meedoet. 27 februari 2019 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 8 minuten geleden zei JanVertonghen: 1-3 denk ik ook. We shall see. Het scheelt voor jullie al zeker een tegendoelpunt (of twee) dat Van Beek niet meedoet. Hahaha Van Beek.. Man man man. Kan ik geen woorden meer aan vuilmaken. Ontopic: de laatste teaser. Lijkt op een draken tier 100 skin (rechtsonder) en een bananen skin(????????). Verder piraten, vulkaan. Ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 27 februari 2019 Share Geplaatst 27 februari 2019 Zo. Werd zojuist gepakt door iemand die 20 kills had met nog 15 man in de lobby. Hoe? Ziek hard getrapt Wilde over hem heen rampen en een piramide doen, maar opeens stond er een plank én een piramide boven me. Allebei van hem. Voor ik het wist zaten er aan beide kanten ook twee traps, dus dat was heel snel gedaan. Even zitten spectaten nog die man, maar dat was niet normaal. Die had óf een Scuf, óf hij speelde claw grip. Eens ff kijken of ik kan vinden wie het was. Tering zeg. Beide beentjes op de grond weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Magikarp Geplaatst 27 februari 2019 Auteur Share Geplaatst 27 februari 2019 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 nieuwe map Rest vd patch notes https://www.epicgames.com/fortnite/en-US/patch-notes/v8-00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Meh. Had meer verwacht. Niet alleen van de map, maar ook qua wapens enzo. Al zullen ze dat wel geleidelijk aan doen, aangezien die scheur bijvoorbeeld ook nog bij Pleasant Park loopt (volgens mij). Gelukkig hebben ze wel de infinite dab weer verlengd! Godverdomme zeg. Ze trollen ons daar echt hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 16 minuten geleden zei JanVertonghen: Meh. Had meer verwacht. Niet alleen van de map, maar ook qua wapens enzo. Al zullen ze dat wel geleidelijk aan doen, aangezien die scheur bijvoorbeeld ook nog bij Pleasant Park loopt (volgens mij). Gelukkig hebben ze wel de infinite dab weer verlengd! Godverdomme zeg. Ze trollen ons daar echt hoor. Vind het wel goed zo. Als je ineens de game helemaal omgooit krijg je ook weer gezeik. Map geleidelijk aan veranderen, wat wapens vaulten. Denk dat ze sinds de vorige update wel de goede weg zijn ingeslagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 55 minuten geleden zei Jespresso: Vind het wel goed zo. Als je ineens de game helemaal omgooit krijg je ook weer gezeik. Map geleidelijk aan veranderen, wat wapens vaulten. Denk dat ze sinds de vorige update wel de goede weg zijn ingeslagen. Lachen joh. Compleet nieuwe map, niemand weet waar hij heen wil en wat goede plekken zijn. Zitten wel wat geinige dingen in die Battle Pass, maar het grootste gedeelte zal vast niet gebruikt worden. Snakepit Set is wel lekker zeg, heb je ook al compleet bij Tier 38. Ach, hij was gratis. Weinig te klagen dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 49 minuten geleden zei JanVertonghen: Lachen joh. Compleet nieuwe map, niemand weet waar hij heen wil en wat goede plekken zijn. Zitten wel wat geinige dingen in die Battle Pass, maar het grootste gedeelte zal vast niet gebruikt worden. Snakepit Set is wel lekker zeg, heb je ook al compleet bij Tier 38. Ach, hij was gratis. Weinig te klagen dus. Over 3 dagen is er een 500k toernooi dus dan had gelijk de hele 'pro-scene' losgegaan denk ik. Thuis even rustig naar de Battle Pass kijken, zag wel dat er eindelijk een vrouwelijke tier 100 is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 33 minuten geleden zei Jespresso: Thuis even rustig naar de Battle Pass kijken, zag wel dat er eindelijk een vrouwelijke tier 100 is. Correct, vind het alleen wel een vrij matige skin. Idem dito voor de skins die je krijgt in Tier 1, twee male characters. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 6 minuten geleden zei JanVertonghen: Correct, vind het alleen wel een vrij matige skin. Idem dito voor de skins die je krijgt in Tier 1, twee male characters. vind alle male skins trash. Zit waarschijnlijk tussen m'n oren, maar heb het idee dat ik die skins makkelijker hit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 4 uur geleden zei Jespresso: vind alle male skins trash. Zit waarschijnlijk tussen m'n oren, maar heb het idee dat ik die skins makkelijker hit. Correct. Hebben ook een iets grotere hitbox. Ben online overigens, mocht je tijd en zin hebben om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 Nou, @Jespresso. Eerste drie/vier potten ging het heerlijk hier, daarna lukte echt helemaal niets meer Had op een gegeven moment volgens mij vijf potten achter elkaar met nul kills en een aantal keer ging ik meteen dood. Om te janken. Volgende keer beter in ieder geval, verder was het mijns inziens wel een leuke sessie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 4 minuten geleden zei JanVertonghen: Nou, @Jespresso. Eerste drie/vier potten ging het heerlijk hier, daarna lukte echt helemaal niets meer Had op een gegeven moment volgens mij vijf potten achter elkaar met nul kills en een aantal keer ging ik meteen dood. Om te janken. Volgende keer beter in ieder geval, verder was het mijns inziens wel een leuke sessie. Het was zeker leuk, maar wil toch wel meer wins. Was ook een partij waardeloos nadat ik een paar 5+ kills had. Man man man. Dieptepunt was toch wel de duo met die gozer in dat hoekje Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 3 minuten geleden zei Jespresso: Het was zeker leuk, maar wil toch wel meer wins. Was ook een partij waardeloos nadat ik een paar 5+ kills had. Man man man. Dieptepunt was toch wel de duo met die gozer in dat hoekje Klopt, is ook zeker zo. Zat er alleen niet in vandaag. En die gast inderdaad Die had de pot van zijn leven. Zojuist zei Kokkie: Je zou jezelf maar moet onschuldigen omdat je je "zelfbenoemde niveau" niet haalt. Leuk gamen is dat. @JanVertonghen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jespresso Geplaatst 28 februari 2019 Share Geplaatst 28 februari 2019 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Klopt, is ook zeker zo. Zat er alleen niet in vandaag. En die gast inderdaad Die had de pot van zijn leven. Moet zeggen dat die nieuwe voetstappen wel wennen zijn, tis allemaal vrij luid. Verder gewoon elke buildfight verloren en stomme deaths. Volgende keer ff serieus spelen ? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten