Chiemel Geplaatst 21 december 2017 Share Geplaatst 21 december 2017 Ik zal kijken wat ik nog ff kan doen, ben volledig inactief de laatste tijd. Druk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 22 december 2017 Share Geplaatst 22 december 2017 Opmerking van mijn kant: zou het niet leuker zijn om het stemmen gewoon in het topic te doen? Dan houden we de discussie namelijk lekker op gang en zo blijft het topic levendig Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 22 december 2017 Auteur Share Geplaatst 22 december 2017 Opmerking van mijn kant: zou het niet leuker zijn om het stemmen gewoon in het topic te doen? Dan houden we de discussie namelijk lekker op gang en zo blijft het topic levendig Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk Nee en dan met name omdat het de mening kan beinvloeden. Bespreken en dergelijke mag hier altijd maar de stemmen houden we achter de schermen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 28 december 2017 Auteur Share Geplaatst 28 december 2017 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Even een kleine herinnering dat er tot vanavond gestemd kan worden. @Richarð. @Fabian. @Grote Ree @Chiemel @Chimpa @chrisje1993 @ZL123 @Bolderbast @Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chimpa Geplaatst 28 december 2017 Share Geplaatst 28 december 2017 Ik zal kijken wat ik nog ff kan doen, ben volledig inactief de laatste tijd. Druk.. Zelfde. Ik zal proberen weer actief meet te stemmen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 december 2017 Share Geplaatst 29 december 2017 Is mij niet gelukt. Ondanks vakantie extreem druk.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 29 december 2017 Share Geplaatst 29 december 2017 Hopelijk voldoende stemmen binnen om het iets of wat relevant te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 december 2017 Auteur Share Geplaatst 30 december 2017 [IMG]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/IMG] Het is tijd om de uitslag bekend te maken. Namens team @Yves verzekeren Sean Rowe en Sue Me Charlie zich voor de tweede ronde. Felicitaties hiervoor gaan richting @bas2204 en @TeamWesil. Voor @Richarð. is het wachten welke keuze @Yves zal maken. Namens team @Fabian. mogen Rillen en the Bombardiers en OT zich opmaken voor de volgende liveshows. Goed nieuws voor @ZL123 en @TeamWesil. @Fabian. zal het nu kiezen worden tussen Chester See, Justin Nozuka en Shauni Rau. Namens team @Grote Ree zijn Wildes en Shawn James zeker van een plek in de tweede liveshow. @bas2204 en @Richarð. stellen hiermee een tweede artiest in de volgende ronde veilig. Voor Sara Gazarek, Chris Stapleton en Boo Seeka is het wachten op de keuze van @Grote Ree. Deadline voor de coaches om hun keuze bekend te maken is komende woensdag om 17:00. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 31 december 2017 Share Geplaatst 31 december 2017 Voor Team Yves wordt dat [B]Moses Sumney[/B] @Richarð. @Jeroen. @Grote Ree @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Kijk, dat is mooi. Twee van de drie direct door. Hopen dat @Grote Ree ook mijn laatste artiest nog wil redden. Ik denk namelijk dat hij nog meer dan genoeg te bieden heeft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Twee van de drie meteen door, nu reken ik nog op @Fabian. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 2 januari 2018 Share Geplaatst 2 januari 2018 Het is tijd voor mijn oordeel en ik moet eerlijk zeggen dat de keuze voor mij een makkelijke was. Er was één act die mij compleet wegblies deze ronde terwijl de andere twee ietwat tegenvielen. Daarmee waren de rollen compleet omgedraaid ten opzichte van de blinds en de battles. Ik heb mijn oordeel niet alleen gebaseerd op deze live-show, maar ook op het andere beschikbare materiaal. Op basis daarvan heb ik per artiest de mogelijke winstkansen in deze wedstrijd ingeschat. Een lang verhaal kort, is er in mijn ogen maar één artiest die ik tot in de lengte van live-shows zie schitteren. Ik heb het natuurlijk over [SPOILER=...]Chris Stapleton[/SPOILER] @bas2204 ; @Jeroen. ; @Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas2204 Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 En dat is drie. Top! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Laatste tijd weinig gevolgd. Ben zelfs het overzicht een beetje kwijt. @Jeroen. ; Zijn al mijn artiesten er inmiddels uit? :D Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 (bewerkt) [quote name='Grote Ree']Het is tijd voor mijn oordeel en ik moet eerlijk zeggen dat de keuze voor mij een makkelijke was. Er was één act die mij compleet wegblies deze ronde terwijl de andere twee ietwat tegenvielen. Daarmee waren de rollen compleet omgedraaid ten opzichte van de blinds en de battles. Ik heb mijn oordeel niet alleen gebaseerd op deze live-show, maar ook op het andere beschikbare materiaal. Op basis daarvan heb ik per artiest de mogelijke winstkansen in deze wedstrijd ingeschat. Een lang verhaal kort, is er in mijn ogen maar één artiest die ik tot in de lengte van live-shows zie schitteren. Ik heb het natuurlijk over [SPOILER=...]Chris Stapleton[/SPOILER] @bas2204 ; @Jeroen. ; @Chiemel [/QUOTE] [img]https://vignette1.wikia.nocookie.net/theloudhouse/images/2/26/Maxresdefaultb.jpg/revision/latest?cb=20170727172123[/img] 3 januari 2018 bewerkt door Yves Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 3 januari 2018 Share Geplaatst 3 januari 2018 Jij had Sara meegenomen gok ik? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 6 januari 2018 Share Geplaatst 6 januari 2018 @Fabian ; ik weet dat je graag meer bedenktijd wilde maar de commercial break is nu toch wel voorbij... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Still alive? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Yves Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 [quote name='TeamWesil']Still alive?[/QUOTE] @Grote Ree en ik wel, bij @Fabian. hebben we ondertussen ernstige twijfels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 11 januari 2018 Auteur Share Geplaatst 11 januari 2018 [img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Blijkbaar heeft @Fabian. geen interesse in het kiezen van zijn derde artiest dus dan gaan we maar met de nummer drie van de kijkers thuis. Chester See is hierdoor de gelukkige waardoor het negental deelnemers voor de liveshows bekend is. Namens team @Yves zullen Sean Rowe, Sue Me Charlie en Moses Sumney het tegen elkaar op gaan nemen. Namens team @Fabian. zullen Rilan en the Bombardiers, OT en Chester See het tegen elkaar op gaan nemen. Namens team @Grote Ree zullen Wildes, Shawn James en Chris Stapleton het tegen elkaar op gaan nemen. Daarmee is het weer tijd om nummers in te sturen. @bas2204 @TeamWesil @Richarð. @ZL123 @nasje92 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Hoe gaan we ervoor zorgen dat er nu wel gereageerd wordt door mijn coach? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 11 januari 2018 Share Geplaatst 11 januari 2018 Hoe gaan we ervoor zorgen dat er nu wel gereageerd wordt door mijn coach?Dreigmails en poederbrieven? Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
nasje92 Geplaatst 12 januari 2018 Share Geplaatst 12 januari 2018 Dreigmails en poederbrieven? Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk Perfect. Ik zorg wel voor de brieven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fabian. Geplaatst 12 januari 2018 Share Geplaatst 12 januari 2018 Chester See zou mijn keuze geweest zijn dus dat komt mooi uit. Ik zal zo contact opnemen met mijn overgebleven kandidaten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
TeamWesil Geplaatst 24 januari 2018 Share Geplaatst 24 januari 2018 ... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten