Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice MU - Seizoen 3

Jeroen.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 281
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Opmerking van mijn kant: zou het niet leuker zijn om het stemmen gewoon in het topic te doen? Dan houden we de discussie namelijk lekker op gang en zo blijft het topic levendig

Verstuurd vanaf mijn SM-A520F met Tapatalk

Nee en dan met name omdat het de mening kan beinvloeden. Bespreken en dergelijke mag hier altijd maar de stemmen houden we achter de schermen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[IMG]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/IMG] Het is tijd om de uitslag bekend te maken. Namens team @Yves verzekeren Sean Rowe en Sue Me Charlie zich voor de tweede ronde. Felicitaties hiervoor gaan richting @bas2204 en @TeamWesil. Voor @Richarð. is het wachten welke keuze @Yves zal maken. Namens team @Fabian. mogen Rillen en the Bombardiers en OT zich opmaken voor de volgende liveshows. Goed nieuws voor @ZL123 en @TeamWesil. @Fabian. zal het nu kiezen worden tussen Chester See, Justin Nozuka en Shauni Rau. Namens team @Grote Ree zijn Wildes en Shawn James zeker van een plek in de tweede liveshow. @bas2204 en @Richarð. stellen hiermee een tweede artiest in de volgende ronde veilig. Voor Sara Gazarek, Chris Stapleton en Boo Seeka is het wachten op de keuze van @Grote Ree. Deadline voor de coaches om hun keuze bekend te maken is komende woensdag om 17:00.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is tijd voor mijn oordeel en ik moet eerlijk zeggen dat de keuze voor mij een makkelijke was. Er was één act die mij compleet wegblies deze ronde terwijl de andere twee ietwat tegenvielen. Daarmee waren de rollen compleet omgedraaid ten opzichte van de blinds en de battles. Ik heb mijn oordeel niet alleen gebaseerd op deze live-show, maar ook op het andere beschikbare materiaal. Op basis daarvan heb ik per artiest de mogelijke winstkansen in deze wedstrijd ingeschat. Een lang verhaal kort, is er in mijn ogen maar één artiest die ik tot in de lengte van live-shows zie schitteren. Ik heb het natuurlijk over [SPOILER=...]Chris Stapleton[/SPOILER] @bas2204 ; @Jeroen. ; @Chiemel
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[quote name='Grote Ree']Het is tijd voor mijn oordeel en ik moet eerlijk zeggen dat de keuze voor mij een makkelijke was. Er was één act die mij compleet wegblies deze ronde terwijl de andere twee ietwat tegenvielen. Daarmee waren de rollen compleet omgedraaid ten opzichte van de blinds en de battles. Ik heb mijn oordeel niet alleen gebaseerd op deze live-show, maar ook op het andere beschikbare materiaal. Op basis daarvan heb ik per artiest de mogelijke winstkansen in deze wedstrijd ingeschat. Een lang verhaal kort, is er in mijn ogen maar één artiest die ik tot in de lengte van live-shows zie schitteren. Ik heb het natuurlijk over [SPOILER=...]Chris Stapleton[/SPOILER] @bas2204 ; @Jeroen. ; @Chiemel [/QUOTE] [img]https://vignette1.wikia.nocookie.net/theloudhouse/images/2/26/Maxresdefaultb.jpg/revision/latest?cb=20170727172123[/img] bewerkt door Yves
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] Blijkbaar heeft @Fabian. geen interesse in het kiezen van zijn derde artiest dus dan gaan we maar met de nummer drie van de kijkers thuis. Chester See is hierdoor de gelukkige waardoor het negental deelnemers voor de liveshows bekend is. Namens team @Yves zullen Sean Rowe, Sue Me Charlie en Moses Sumney het tegen elkaar op gaan nemen. Namens team @Fabian. zullen Rilan en the Bombardiers, OT en Chester See het tegen elkaar op gaan nemen. Namens team @Grote Ree zullen Wildes, Shawn James en Chris Stapleton het tegen elkaar op gaan nemen. Daarmee is het weer tijd om nummers in te sturen. @bas2204 @TeamWesil @Richarð. @ZL123 @nasje92
Link naar opmerking
Deel via andere websites