Spring naar bijdragen
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s. ×
Mededeling: Mogelijke downtime MU in de ochtend op 24 december a.s.

The Voice MU - Seizoen 2

Socrates

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 267
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Het was een magere ronde. Voor zowel artiest 17 als artiest 18 besloten onze coaches niet te drukken. @RobBouwman is daarmee Oh Wonder - zij zaten achter nummertje 17 - kwijt. Ook @Fabian. stelde teleur met Ginger Ninja. Zelfs zijn grote vriend @vinnypassy zag er weinig in. Er was uiteindelijk maar één artiest die op de goedkeuring van in elk geval één coach kon rekenen. Artiest 16 is voor @Jeroen. en is daarmee de eerste artiest van @Richarð. die het tot een volgende ronde weet te schoppen. [I]Run deep, run wild[/I], zou @Hansje zeggen.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

19 Nee. Absoluut niks voor mij. Geen prettige stem en ook muzikaal is het niet veel beter.

20 Nee. Niks in dit nummer dat mij interesseert om verder te luisteren.

21 Ja. De gitarist speelt volgens mij een compleet ander nummer dan de rest maar op basis van de rest toch een ja.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

19: Ja. Een klein beetje 13 in een dozijn, maar vooruit: ik wil hier wel een 1 in een dozijn van proberen te maken.

20: Hm. Klinkt ergens interessant en doet me een beetje denken aan een van de mindere nummer op een 30 Seconds to Mars-album, toen ik hun muziek nog geregeld luisterde. Puur daarom ben ik wel benieuwd naar iets meer, maar of dit nou goed genoeg is? Ik weet het niet. Dit is zo vlak en eigenlijk saai, maar toch. Afgaande op de stem dan toch een kleine ja. Heb ik in ieder geval ook nog wat te coachen.

21: Oke Jeroen, deze mag jij hebben. Mij ligt dit totaal niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Uw organisator is een harde werker. Artiest 19 én 20 gaan naar het team van @vinnypassy. Daar zullen @sennid en @Yves blij mee zijn. Artiest 21 zag twee omgedraaide stoelen, te weten die van @Jeroen. en die van zeurderige @Hansje. De moeilijke beslissing ligt op het bord van wederom @sennid, die met twee doorgaande artiesten direct een goed debuut in de show maakt. Zojuist maakt hij echter middels PM bekend dat zijn keuze zal vallen op 'der Hans'. Daarmee staan alle coaches nu op vijf kandidaten. Het lijkt wel geregisseerd! Doorgestoken kaart! Wie zal het zeggen..
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] Mijn tzatziki is pas net op, maar we gaan ondanks de volle maag gewoon weer verder. Dat moet immers, van mijn favoriete zeurbelg. [YOUTUBE]yICYIZIaE3c[/YOUTUBE] Niet op alle apparaten beschikbaar. [YOUTUBE]dwULtVrvKUk[/YOUTUBE] [YOUTUBE]IuDI5183UyI[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Jeroen. @Hansje @vinnypassy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

22: Ja, gewoon ja. Ik was na twee seconden al om en dat gevoel werd alleen maar sterker. Qua muziek moet ik er ff aan wennen, maar heerlijke stem. Dat beetje schorre/rauwe klinkt heel fijn.

23: Hm. Het ging een beetje op en neer, maar uiteindelijk is dit er zo eentje waarbij ik als kijker raar op kijk wanneer die coaches allemaal niet omdraaien. Ik weet het niet, ik kon er niets aan doen dat ik hier rare bekken bij ging trekken. Maar ik ben ook een beetje raar, dus zeg ik gewoon nee.

24: Ik vind het eigenlijk nogal cheesy om met Seven Nation Army auditie te doen bij The Voice. Als ik die eerste noten van dit nummer hoor, denk ik gelijk: oké, je moet wel een hele goede en bijzondere stem hebben om mij om te laten draaien. Dus toen ik dat hoorde, dacht ik gelijk: oké, je hebt me. Maar toen kwam er die grommende uithaal en daar heb ik zo'n hekel aan. Dus als ik een echte coach zou zijn dan was ik al lang omgedraaid en zou ik die grommen eruit proberen te halen, want zonder is dit een veel fijnere stem. Die bewijsdrang moet er ff uitgeslagen worden, want bij die uithaal op 1:50 vond ik het wel weer héél mooi. Dus om een lang verhaal maar af te sluiten: ja, maar wel met een klein beetje werk aan de winkel.

Goh, ik voel me echt Ali B, zo vaak als ik al ja heb gezegd.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 Nee. Deze laat ik aan Vinny. Past sowieso beter bij hem denk ik. Mij wat te tam.

23 Nee. Mist wat mij betrefd de overtuiging. Het is allemaal een beetje kalmpjes en vlak kwa stemgeluid.

24 Ja. Het begon voor mij een beetje vlakjes maar naarmate het nummer vordert word het voor mij steeds overtuigender. Dit is de eerste vrouwenstem die mij dusdanig overtuigt dus ik hoop deze zeker in mijn team te mogen verwelkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22. Nee, dank je. Niks voor mij.

23. Nee, same.

24. Ja, dit is het jongens! Dit is waar The Voice om draait. In tegenstelling tot Vinny vind ik die grom echt heerlijk, en de rest ook natuurlijk. Zou dit heel erg graag in mijn team hebben want deze zangeres gaat ver geraken, maar ben sowieso blij dat ik hier meer van ga horen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE UPDATE[/B] Ten eerste bedankt voor de vriendelijke complimenten van @Roprop en @Kyrill. Dan naar de audities. Artiest nummer 22 is voor onze @vinnypassy. Hij helpt daarmee @Grote Ree aan een mooi debuut in de show. Artiest nummer 23 was van @SteelRunner en was niet bepaald een succesverhaal. Justin Nozuka, de man die vrouwenharten doet smelten als ware het Griekse ingevroren yoghurt die je daarna in de hoogzomerse zon zet, weet helaas niet de harten van onze drie mannen te stelen. Misschien moet diva @Charizard de volgende keer maar eens coach worden. Artiest 24, de ouwe grombeer, komt van @Joep, die tot toe een tamelijk succesvolle auditieronde kent. Drie gedraaide stoelen voor zijn artiest. Zijn keuze valt echter wederom op @Hansje, zoals eerder ook al het geval was. De twee zijn elkaar wel erg trouw. Inmiddels staan Hansje en vinnypassy op zes kandidaten en blijft @Jeroen. ondanks een voortvarend begin nu wat steken op de vijf. Misschien moet de beste man eens wat harder werken aan zijn pitch!
Link naar opmerking
Deel via andere websites

[img]http://i48.tinypic.com/2qci693.png[/img] [B]THE VOICE MU - THE BLIND AUDITIONS[/B] Waar ik vreesde voor een tijdsbestek van langer dan een maand, zijn we inmiddels toch al bijna door de helft heen. Een zeer strak tempo. Mooi dat ik daar complimenten voor krijg, maar laten we toch ook zeker de coaches niet vergeten, die soms nog sneller zijn dan ik. We zijn pas net begonnen, maar lijken nu toch al een aardig op elkaar ingespeeld team. Applausje voor onze vriendelijke coaches. [YOUTUBE]IrlG_H7gwx0[/YOUTUBE] [YOUTUBE]4yzWup5VWag[/YOUTUBE] [YOUTUBE]AOazesIUudY[/YOUTUBE] [B]Mentions[/B] @Hansje @Jeroen. @vinnypassy
Link naar opmerking
Deel via andere websites

25 Ja. Na 24 de tweede vrouwenstem die mij aanspreekt. Duidelijke ja van mijn kant.

26 Ja. Vooral het tweestemmige klink mij aangenaam in de oren. Ook de man alleen klinkt prima maar zonder die tweestemmige momenten zou het er niet tussenuit springen voor mij.

27 Nee. Muzikaal had ik al het gevoel dat het deze kant op zou gaan maar dit is simpelweg niets voor mij.

Link naar opmerking
Deel via andere websites