Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Hunted (NPO)

Magikarp

Aanbevolen berichten

9 uur geleden zei ROEMM:

Die gaan het - of ze nou een fout maken of niet - sowieso moeilijk krijgen. Hebben het tot dusver goed gedaan, maar moeten voor de aanwijzingen (de pizza) contant geld hebben, terwijl de Hunters nu de bankrekening hebben laten bevriezen.

Klopt maar wie weet kan een helper wel geld er voor geven.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

32 minuten geleden zei delichris:

Klopt maar wie weet kan een helper wel geld er voor geven.

Ik heb geen idee of dat mag. Neem eigenlijk aan van niet, anders zou daar - ook in eerdere seizoenen - wel gebruik van zijn gemaakt. Want het liefst neem je geen risico’s met die pin hits natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei ROEMM:

Ik heb geen idee of dat mag. Neem eigenlijk aan van niet, anders zou daar - ook in eerdere seizoenen - wel gebruik van zijn gemaakt. Want het liefst neem je geen risico’s met die pin hits natuurlijk.

Mensen die op de vlucht zijn kunnen wel geld krijgen van anderen natuurlijk. Ik heb ook geen idee of het mag. Maar om het realistisch te houden zou het in mijn ogen wel mogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei delichris:

Mensen die op de vlucht zijn kunnen wel geld krijgen van anderen natuurlijk. Ik heb ook geen idee of het mag. Maar om het realistisch te houden zou het in mijn ogen wel mogen.

Als je het zo stelt, dan zeker. Soms gijzelen ze ook mensen, of gebruiken ze vluchtauto om deze vervolgens in de brand te steken. Om het realistisch te houden, moeten ze dat ook meer doen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei ROEMM:

Als je het zo stelt, dan zeker. Soms gijzelen ze ook mensen, of gebruiken ze vluchtauto om deze vervolgens in de brand te steken. Om het realistisch te houden, moeten ze dat ook meer doen.

Je snapt wel wat ik bedoel. Want volgens mij gebeurde dat in eerdere seizoenen ook al dat men gewoon geld kreeg van een helper.

Link naar opmerking
Deel via andere websites