Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei Kyrill:

Hoe gaat het met Leeds? 

Dat moet jij toch weten als doorgewinterde VZ-statistiekenman? Maar ik zal je helpen, prima 13e plek en morgen het uitduel met Palace op de agenda. 

bewerkt door Mansveld
Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Mansveld:

Dat moet jij toch weten als doorgewinterde VZ-statistiekenman? Maar ik zal je helpen, prima 13e plek en morgen het uitduel met Palace op de agenda. 

Ik zit echt nooit op VZ vriend. Ik had VI pro maar heb opgezegd, vervolgens blijft Pieter Zwart jank mails sturen ze me terug willen... 

13e plek is idd prima, gezien welke spelers je allemaal hebt verkocht. Palace liggen denk wel kansen voor Leeds waren beter vorig seizoen. Ik heb morgen plannen en erna Ars-Liv. Ik zeg voor nu 1-2 voor Leeds. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei Kyrill:

Ik zit echt nooit op VZ vriend. Ik had VI pro maar heb opgezegd, vervolgens blijft Pieter Zwart jank mails sturen ze me terug willen... 

13e plek is idd prima, gezien welke spelers je allemaal hebt verkocht. Palace liggen denk wel kansen voor Leeds waren beter vorig seizoen. Ik heb morgen plannen en erna Ars-Liv. Ik zeg voor nu 1-2 voor Leeds. 

Dit jaar moet gewoon weer overleefd worden en door blijven bouwen. Kijken doe ik niet veel meer, af en toe de samenvattingen, veel te weinig tijd voor en ben de illegale streams een beetje zat. Tijdens de wedstrijden word ik vaak wel op de hoogte gehouden door een van mijn vrienden daar, ook prima.

Hoop dat Arsenal wint, toch ook wel een club waar ik een zwak voor heb vanwege de tijd met oa Parlour, Adams, Ljungberg, Bergkamp, Henry, Petit, Dixon en natuurlijk Vieira.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 uur geleden zei Kyrill:

@Acquafresca veel plezier en succes alvast morgenavond. Do or Die voor Liverpool, als Arsenal wint is het verschil 14 punten, met duel minder voor Liverpool. Als je me dit ooit had gezegd in het verleden had ik mensen zelf meegenomen naar PsyQ.

Ik heb oprecht geen goed idee hoe slecht Liverpool op dit moment is. Kon door de drukte de laatste wedstrijden niet kijken. Wel lange samenvattingen gekeken dankzij Azpi, maar dat is natuurlijk vertekend beeld. Het zou natuurlijk fijn zijn als Liverpool eindelijk eens aan een run begint. Verwacht wel weer een 442/4231 met Jota en Nunez voorin. Thiago heeft niet getraind las ik, dus dat is ook lekker kut. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Daar heb je het al

TAA kan niet verdedigen

hoeveel goals moet je nog tegen krijgen voordat je die gaat vervangen of verplaatsen naar een andere positie 

Liverpool is de betere ploeg in de eerste helft

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites