Azpi Geplaatst 7 oktober 2022 Share Geplaatst 7 oktober 2022 geeft jullie misschien een beter beeld van de man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 @Acquafresca veel plezier en succes alvast morgenavond. Do or Die voor Liverpool, als Arsenal wint is het verschil 14 punten, met duel minder voor Liverpool. Als je me dit ooit had gezegd in het verleden had ik mensen zelf meegenomen naar PsyQ. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Diego Costa terug op Stanford Bridge ❤️ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 3 uur geleden zei Azpi: Diego Costa terug op Stanford Bridge ❤️ Hoop dat ie hattrick maakt zoals iedereen het kent op iemand hier na Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 38 minutes ago, Kyrill said: Hoop dat ie hattrick maakt zoals iedereen het kent op iemand hier na hij begint iig in de basis Chelsea met een gerouleerde opstelling geen Reece James, geen Aubameyang en geen Thiago Silva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Steels Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Cancelo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 (bewerkt) Diego Costa gaf zichzelf een ererondje. Hij ging ook nog handjes geven aan de fans 😂 8 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 Haaland mag zich gaan herpakken. 1 goaltje maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 40 minuten geleden zei Bogatyr: Haaland mag zich gaan herpakken. 1 goaltje maar. Hahhhaaha ik hoorde commentator zeggen als ie dit al volhoudt ie op 71 PL goals komt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 (bewerkt) Zojuist zei Kyrill: Hahhhaaha ik hoorde commentator zeggen als ie dit al volhoudt ie op 71 PL goals komt Tja, als. Als mn tante een pik had was het m'n oom. 8 oktober 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 28 minuten geleden zei Mansveld: Tja, als. Als mn tante een pik had was het m'n oom. Hoe gaat het met Leeds? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Kyrill: Hoe gaat het met Leeds? Dat moet jij toch weten als doorgewinterde VZ-statistiekenman? Maar ik zal je helpen, prima 13e plek en morgen het uitduel met Palace op de agenda. 8 oktober 2022 bewerkt door Mansveld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 31 minuten geleden zei Mansveld: Dat moet jij toch weten als doorgewinterde VZ-statistiekenman? Maar ik zal je helpen, prima 13e plek en morgen het uitduel met Palace op de agenda. Ik zit echt nooit op VZ vriend. Ik had VI pro maar heb opgezegd, vervolgens blijft Pieter Zwart jank mails sturen ze me terug willen... 13e plek is idd prima, gezien welke spelers je allemaal hebt verkocht. Palace liggen denk wel kansen voor Leeds waren beter vorig seizoen. Ik heb morgen plannen en erna Ars-Liv. Ik zeg voor nu 1-2 voor Leeds. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 18 minuten geleden zei Kyrill: Ik zit echt nooit op VZ vriend. Ik had VI pro maar heb opgezegd, vervolgens blijft Pieter Zwart jank mails sturen ze me terug willen... 13e plek is idd prima, gezien welke spelers je allemaal hebt verkocht. Palace liggen denk wel kansen voor Leeds waren beter vorig seizoen. Ik heb morgen plannen en erna Ars-Liv. Ik zeg voor nu 1-2 voor Leeds. Dit jaar moet gewoon weer overleefd worden en door blijven bouwen. Kijken doe ik niet veel meer, af en toe de samenvattingen, veel te weinig tijd voor en ben de illegale streams een beetje zat. Tijdens de wedstrijden word ik vaak wel op de hoogte gehouden door een van mijn vrienden daar, ook prima. Hoop dat Arsenal wint, toch ook wel een club waar ik een zwak voor heb vanwege de tijd met oa Parlour, Adams, Ljungberg, Bergkamp, Henry, Petit, Dixon en natuurlijk Vieira. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 13 uur geleden zei Kyrill: @Acquafresca veel plezier en succes alvast morgenavond. Do or Die voor Liverpool, als Arsenal wint is het verschil 14 punten, met duel minder voor Liverpool. Als je me dit ooit had gezegd in het verleden had ik mensen zelf meegenomen naar PsyQ. Ik heb oprecht geen goed idee hoe slecht Liverpool op dit moment is. Kon door de drukte de laatste wedstrijden niet kijken. Wel lange samenvattingen gekeken dankzij Azpi, maar dat is natuurlijk vertekend beeld. Het zou natuurlijk fijn zijn als Liverpool eindelijk eens aan een run begint. Verwacht wel weer een 442/4231 met Jota en Nunez voorin. Thiago heeft niet getraind las ik, dus dat is ook lekker kut. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 8 oktober 2022 Share Geplaatst 8 oktober 2022 (bewerkt) Ik ben ervan overtuigd dat Everton gaat winnen morgen. Liverpool weet ik niet. 8 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Prachtige actie van Aaronson! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) Daar heb je het al TAA kan niet verdedigen hoeveel goals moet je nog tegen krijgen voordat je die gaat vervangen of verplaatsen naar een andere positie Liverpool is de betere ploeg in de eerste helft 9 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Prachtige speler die Martinelli! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) Weer door TAA wat een kneus is dat toch verdedigend voelt vreemd voor mij om Liverpool aan te moedigen in deze wedstrijd kijk dat is al veel beter van Gomez, gewoon die Martinelli weg beuken 9 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Martinelli was geweldig de penalty voor Arsenal was soft TAA schuld aan 2 goals Maar uiteindelijk verdiende overwinning voor Arsenal gefeliciteerd @Kyrill waarom het doorging tot 98 minuten met 5 extra vind ik wel een beetje vreemd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Arsenal is voor mij toch wel titelkandidaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Arsenal is voor mij toch wel titelkandidaat. Dit meen je niet serieus toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Arsenal is het echte werk dit jaar maar voor mij is er eigenlijk maar één titelkandidaat. Kan het me echt niet voorstellen dat City niet kampioen wordt met minimaal 10 punten verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Terechte overwinning van Arsenal. Liverpool heeft geen moment gevoetbald. Middenveld met 2 compleet overlopen. Wel jammer dat de handsbal van Gabriel ongestraft bleef. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten