Kyrill Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 1 minuut geleden zei Azpi: die andere sporten hebben geen 700 miljoen kijkers @delichris ga daar maar vanuit, ik denk niet dat ze zitten te wachten op een thuiswedstrijd van Liverpool 1 dag voor de begrafenis Ik hoor nu net dat er veel meer dan voetbal niet doorgaat oa Rugby, Golf en meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 11 september 2022 Share Geplaatst 11 september 2022 Just now, Kyrill said: Ik hoor nu net dat er veel meer dan voetbal niet doorgaat oa Rugby, Golf en meer. maar ook grassroots voetbal heh dus alle wedstrijden ook amateur Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Bazen announcenent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 4 minuten geleden zei Acquafresca: Bazen announcenent GeWELDIG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 de laatste goede spits die we hadden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 12 minuten geleden zei Acquafresca: Bazen announcenent Nou weten we in ieder geval wie we als eerst er uitstemmen. EZ game weer dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 (bewerkt) 12 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 PSV gaat niet door donderdag? Ajax morgen wel? Hoe zit het precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 (bewerkt) 3 minutes ago, cimbomcu said: PSV gaat niet door donderdag? Ajax morgen wel? Hoe zit het precies. Chelsea gaat zover ik weet door dus waarschijnlijk Ajax ook. MAAR kan zijn dat ze de uit fans weigeren. Zoals bij Rangers 12 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 2 minuten geleden zei cimbomcu: PSV gaat niet door donderdag? Ajax morgen wel? Hoe zit het precies. London heeft onvoldoende politie in verband met de op handen zijnde begrafenis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 2 minuten geleden zei cimbomcu: PSV gaat niet door donderdag? Ajax morgen wel? Hoe zit het precies. PSV speelde natuurlijk in Londen, waar ook de politie en tv-ploegen aanwezig zullen zijn bij de uitvaartdienst. In Liverpool hebben ze daar geen 'last' van qua politie- en tv-ploegeninzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Just now, ElMarcos said: London heeft onvoldoende politie in verband met de op handen zijnde begrafenis. genoeg voor woensdag voor Chelsea niet genoeg voor donderdag blijkbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Ik baal hier van maar ik beperk me tot het zal wel. Is de grootste politie operatie ooit in de UK in de geschiedenis van het land. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Zijn het binnenkort ook geen interland periodes? Dan zal er een tijdje echt geen Premier League voetbal zijn?. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aaron21 Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Zojuist zei Bogatyr: Zijn het binnenkort ook geen interland periodes? Dan zal er een tijdje echt geen Premier League voetbal zijn?. tot begin oktober. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 (bewerkt) 1 minute ago, Bogatyr said: Zijn het binnenkort ook geen interland periodes? Dan zal er een tijdje echt geen Premier League voetbal zijn?. 1 oktober begint het pas weer Arsenal - Tottenham 12 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 (bewerkt) Dat worden zware tijden voor de liefhebbers van het Engels voetbal. Maar misschien voor @Azpi een welgekome rustpauze. 12 september 2022 bewerkt door Bogatyr Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 (bewerkt) 1 minute ago, Bogatyr said: Dat worden zware tijden voor de liefhebbers van het Engels voetbal. Maar misschien voor @Azpi een welkome rustpauze. ben ik dan geen liefhebber? ik vind het jammer dat er geen wedstrijden zijn maar het komt wel goed uit omdat er tijd is om te trainen onder de nieuwe manager. Ik kijk gewoon de Serie A, is ook leuk. 12 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 Interland periode's Deze keer snap ik het wel met het WK zo dichtbij... Normaal vind ik het echt vreselijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 2 minuten geleden zei Azpi: ben ik dan geen liefhebber? ik vind het jammer dat er geen wedstrijden zijn maar het komt wel goed uit omdat er tijd is om te trainen onder de nieuwe manager. Ik kijk gewoon de Serie A, is ook leuk. Ik bedoelde meer in de zin omdat het als Chelsea fan vervelende tijden zijn :p Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 https://www.arsenal.com/news/psv-eindhoven-match-postponed @Bogatyr dat valt echt reuze mee. Is pas 6 speeldagen en ook Liverpool en United staan nog niet heel hoog, er kan nog van alles gebeuren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 2 minutes ago, Bogatyr said: Ik bedoelde meer in de zin omdat het als Chelsea fan vervelende tijden zijn :p ah ja dat klopt inderdaad. Beetje rust van het gekkenhuis dat Chelsea is. Ik hoopte eigelijk dat we die stomme Nations League wedstrijden overslaan en in die tijd gewoon de wedstrijden inhalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 1 minuut geleden zei Kyrill: https://www.arsenal.com/news/psv-eindhoven-match-postponed @Bogatyr dat valt echt reuze mee. Is pas 6 speeldagen en ook Liverpool en United staan nog niet heel hoog, er kan nog van alles gebeuren. Maar volgens flashscore gaan de wedstrijden in de twee divisie van Engeland wel door of? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 1 minuut geleden zei Bogatyr: Maar volgens flashscore gaan de wedstrijden in de twee divisie van Engeland wel door of? Ik heb echt geen flauwbenul, sorry. Maar Arsenal-PSV is/was net op de dag dat de uitvaart enzo is Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 12 september 2022 Share Geplaatst 12 september 2022 (bewerkt) 2 minutes ago, Bogatyr said: Maar volgens flashscore gaan de wedstrijden in de twee divisie van Engeland wel door of? ja die gaan door die hebben 48 wedstrijden ipv 38 dus zal wel moeten ook. 12 september 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten