rich ruzzian Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Everton is ook werkelijk niet om aan te gluren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 30 minuten geleden zei Azpi: je bent de verkeerde wedstrijd aan het kijken Ik heb "jullie" net laatste 10 minuten gekeken. Best aardig, merk toch ik steeds minder plezier heb bij neutrae wedstrijden voor mij.... Ben heel moe van heel de dag hoofdpijn, ga lekker mediteren en slapen. Zie jullie wel 2-3 winnen laatste 5 minuten... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Bella Kotchap is wel even een verdediger, hè. Indrukwekkend, zo sterk al in je eerste potten in de PL. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 30 augustus 2022 Share Geplaatst 30 augustus 2022 Toch geen middenvelder bij Liverpool blijkbaar. Heerlijk hartpijn als je ziet dat Psg even heel snel en redelijk goedkoop Soler en Fabian Ruiz binnenhaalt. Enige positieve is dat Elliot en Carvalho genoeg speeltijd zullen krijgen. Wordt een lood zware seizoen voor Liverpool en al het creativiteit moet van Taa en Salah komen straks. Akanji naar City btw. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 7 uur geleden zei Acquafresca: Toch geen middenvelder bij Liverpool blijkbaar. Heerlijk hartpijn als je ziet dat Psg even heel snel en redelijk goedkoop Soler en Fabian Ruiz binnenhaalt. Enige positieve is dat Elliot en Carvalho genoeg speeltijd zullen krijgen. Wordt een lood zware seizoen voor Liverpool en al het creativiteit moet van Taa en Salah komen straks. Akanji naar City btw. Met alle respect, maar dat zou echt onverantwoord zijn om het te gaan doen met Elliot en Carvalho.... Je verliest bij United, en speelt thuis tegen Palace, en uit bij Fulham met alle geluk en moeite van de wereld , uberhaupt gelijk.... En je staat momenteel 12e... Natuurlijk ga je er bovenop komen, je moet echt nog wel iemand als Lorenzo Pellegrini, Nicolo Barella, Brozovic, Goretzka of Zaniolo kopen imo... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) 31 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 @Azpi zit nu al op 1/3e van je totaal aantal nederlagen, van heel vorig seizoen. Aiiii, benieuwd of gaat lukken rest van seizoen met 6 nederlagen of minder te doen...(denk niet) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Misschien moeten ze nog een verdediger aantrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 5 minuten geleden zei Bolderbast: Misschien moeten ze nog een verdediger aantrekken. Ze mogen Maguire wel aantrekken. Ik kom hem dan persoonlijk op de fiets brengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 12 minuten geleden zei Bolderbast: Misschien moeten ze nog een verdediger aantrekken. Opstelling Chelsea: Mendy Azpi-Koulibaly-Fofana-Cucurella James-Chalobah Kounde-Thiago Silva-Chilwell Marcos Alonso Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 14 minuten geleden zei delichris: Ze mogen Maguire wel aantrekken. Ik kom hem dan persoonlijk op de fiets brengen. Denk dat je het alleen dan niet haalt met de deadline, onverstandige actie dit van jou. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 31 minuten geleden zei La Pulga: Denk dat je het alleen dan niet haalt met de deadline, onverstandige actie dit van jou. hoho in Engeland loopt het tot morgen 23:00. Als ik nu ga vliegen red ik het net Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 31 minutes ago, Kyrill said: @Azpi zit nu al op 1/3e van je totaal aantal nederlagen, van heel vorig seizoen. Aiiii, benieuwd of gaat lukken rest van seizoen met 6 nederlagen of minder te doen...(denk niet) we hebben nog 33 wedstrijden te gaan. Geniet maar van hoe lang het duurt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 1 minuut geleden zei delichris: hoho in Engeland loopt het tot morgen 23:00. Als ik nu ga vliegen red ik het net ja maar je ging dus met de fiets, niet valsspelen he! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) 31 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 22 minuten geleden zei Azpi: we hebben nog 33 wedstrijden te gaan. Geniet maar van hoe lang het duurt. Thnx, ben je nog steeds "meer" voor Spurs dan Arsenal? Jij ook geniet ervan, ik zie ons nu wel eindelijk CL halen, minder accepteer ik niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 Just now, Kyrill said: Thnx, ben je nog steeds "meer" voor Spurs dan Arsenal? Jij ook geniet ervan, ik zie ons nu wel eindelijk CL halen, minder accepteer ik niet. Ik ben nooit meer of minder voor Spurs of Arsenal geweest. Ik vind alleen dat Conte een betere manager is dan Arteta. Arsenal heeft een relatief makkelijke start van het seizoen, en tot vandaag steeds 1 volle week voorbereiding ook. Het word pas echt interessant in October wanneer je Liverpool, City & Tottenham hebt terwijl je ook op donderdag moet spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 52 minuten geleden zei La Pulga: ja maar je ging dus met de fiets, niet valsspelen he! Ik speel niet vals. Ik heb niet gezegd vanaf waar ik Fighting Harry ging wegbrengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 33 minuten geleden zei Azpi: Ik ben nooit meer of minder voor Spurs of Arsenal geweest. Ik vind alleen dat Conte een betere manager is dan Arteta. Arsenal heeft een relatief makkelijke start van het seizoen, en tot vandaag steeds 1 volle week voorbereiding ook. Het word pas echt interessant in October wanneer je Liverpool, City & Tottenham hebt terwijl je ook op donderdag moet spelen. In oktober ben ik jarig. Dus 1-2 van die 3 winnen zou geniaal zijn Liverpool had ook makkelijke start dus zegt ook niet alles. Maar maakt me niet uit hoe als we over jaar mar CL spelen, punt. Zoals je eerder kon lezen titel praat voor Arsenal vind ik kolderiek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 (bewerkt) 8 minutes ago, Kyrill said: In oktober ben ik jarig. Dus 1-2 van die 3 winnen zou geniaal zijn Liverpool had ook makkelijke start dus zegt ook niet alles. Maar maakt me niet uit hoe als we over jaar mar CL spelen, punt. Zoals je eerder kon lezen titel praat voor Arsenal vind ik kolderiek. Chelsea stond eerste tot speel week 14 vorig jaar met maar 5 doelpunten tegen en we hadden al gespeeld tegen Liverpool uit, Arsenal uit, City thuis, Tottenham uit en Man Utd thuis… dus zegt helemaal niks 31 augustus 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 51 minuten geleden zei Azpi: Chelsea stond eerste tot speel week 14 vorig jaar met maar 5 doelpunten tegen en we hadden al gespeeld tegen Liverpool uit, Arsenal uit, City thuis, Tottenham uit en Man Utd thuis… dus zegt helemaal niks Ja klopt, Like I Said heb vertrouwen in dat CL nu wel gaat lukken, fucking eindelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 3 minutes ago, Kyrill said: Ja klopt, Like I Said heb vertrouwen in dat CL nu wel gaat lukken, fucking eindelijk. het begin is veelbelovend. We gaan het zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 16 minuten geleden zei Kyrill: Ja klopt, Like I Said heb vertrouwen in dat CL nu wel gaat lukken, fucking eindelijk. Conference League moet zeker lukken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 1 minuut geleden zei delichris: Conference League moet zeker lukken hahahahahaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2022 Share Geplaatst 31 augustus 2022 He Azpi waar komt je liefde voor Chelsea vandaan? @Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten