Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

30 minuten geleden zei Azpi:

je bent de verkeerde wedstrijd aan het kijken 

Ik heb "jullie" net laatste 10 minuten gekeken. Best aardig, merk toch ik steeds minder plezier heb bij neutrae wedstrijden voor mij.... 

Ben heel moe van heel de dag hoofdpijn, ga lekker mediteren en slapen. Zie jullie wel 2-3 winnen laatste 5 minuten... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Toch geen middenvelder bij Liverpool blijkbaar. Heerlijk hartpijn als je ziet dat Psg even heel snel en redelijk goedkoop  Soler en Fabian Ruiz binnenhaalt. Enige positieve is dat Elliot en Carvalho genoeg speeltijd zullen krijgen. Wordt een lood zware seizoen voor Liverpool en al het creativiteit moet van Taa en Salah komen straks.

Akanji naar City btw. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 uur geleden zei Acquafresca:

Toch geen middenvelder bij Liverpool blijkbaar. Heerlijk hartpijn als je ziet dat Psg even heel snel en redelijk goedkoop  Soler en Fabian Ruiz binnenhaalt. Enige positieve is dat Elliot en Carvalho genoeg speeltijd zullen krijgen. Wordt een lood zware seizoen voor Liverpool en al het creativiteit moet van Taa en Salah komen straks.

Akanji naar City btw. 

Met alle respect, maar dat zou echt onverantwoord zijn om het te gaan doen met Elliot en Carvalho....

Je verliest bij United, en speelt thuis tegen Palace, en uit bij Fulham met alle geluk en moeite van de wereld , uberhaupt gelijk....

En je staat momenteel 12e... Natuurlijk ga je er bovenop komen, je moet echt nog wel iemand als Lorenzo Pellegrini, Nicolo Barella, Brozovic, Goretzka of Zaniolo kopen imo...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minutes ago, Kyrill said:

@Azpi zit nu al op 1/3e van je totaal aantal nederlagen, van heel vorig seizoen. Aiiii, benieuwd of gaat lukken rest van seizoen met 6 nederlagen of minder te doen...(denk niet)

we hebben nog 33 wedstrijden te gaan. Geniet maar van hoe lang het duurt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

22 minuten geleden zei Azpi:

we hebben nog 33 wedstrijden te gaan. Geniet maar van hoe lang het duurt. 

Thnx, ben je nog steeds "meer" voor Spurs dan Arsenal? Jij ook geniet ervan, ik zie ons nu wel eindelijk CL halen, minder accepteer ik niet. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Just now, Kyrill said:

Thnx, ben je nog steeds "meer" voor Spurs dan Arsenal? Jij ook geniet ervan, ik zie ons nu wel eindelijk CL halen, minder accepteer ik niet. 

Ik ben nooit meer of minder voor Spurs of Arsenal geweest. Ik vind alleen dat Conte een betere manager is dan Arteta. Arsenal heeft een relatief makkelijke start van het seizoen, en tot vandaag steeds 1 volle week voorbereiding ook. Het word pas echt interessant in October wanneer je Liverpool, City & Tottenham hebt terwijl je ook op donderdag moet spelen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Azpi:

Ik ben nooit meer of minder voor Spurs of Arsenal geweest. Ik vind alleen dat Conte een betere manager is dan Arteta. Arsenal heeft een relatief makkelijke start van het seizoen, en tot vandaag steeds 1 volle week voorbereiding ook. Het word pas echt interessant in October wanneer je Liverpool, City & Tottenham hebt terwijl je ook op donderdag moet spelen.

In oktober ben ik jarig. Dus 1-2 van die 3 winnen zou geniaal zijn :)

Liverpool had ook makkelijke start dus zegt ook niet alles. Maar maakt me niet uit hoe als we over jaar mar CL spelen, punt. Zoals je eerder kon lezen titel praat voor Arsenal vind ik kolderiek. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minutes ago, Kyrill said:

In oktober ben ik jarig. Dus 1-2 van die 3 winnen zou geniaal zijn

Liverpool had ook makkelijke start dus zegt ook niet alles. Maar maakt me niet uit hoe als we over jaar mar CL spelen, punt. Zoals je eerder kon lezen titel praat voor Arsenal vind ik kolderiek. 

Chelsea stond eerste tot speel week 14 vorig jaar met maar 5 doelpunten tegen en we hadden al gespeeld tegen Liverpool uit, Arsenal uit, City thuis, Tottenham uit en Man Utd thuis… dus zegt helemaal niks 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

51 minuten geleden zei Azpi:

Chelsea stond eerste tot speel week 14 vorig jaar met maar 5 doelpunten tegen en we hadden al gespeeld tegen Liverpool uit, Arsenal uit, City thuis, Tottenham uit en Man Utd thuis… dus zegt helemaal niks 

Ja klopt, Like I Said heb vertrouwen in dat CL nu wel gaat lukken, fucking eindelijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites