Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 (bewerkt) Klasse van Barkley. Wat een mooie goal 2 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 We hoeven de samenvatting niet meer te kijken mede MU'ers, @Azpi post over alle hoogtepunten in dit topic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 2 minutes ago, Beppu said: We hoeven de samenvatting niet meer te kijken mede MU'ers, @Azpi post over alle hoogtepunten in dit topic. sorry zal het niet meer doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Zojuist zei Azpi: sorry zal het niet meer doen Oh mij heb je er niet mee hoor. Vind het wel grappig. Zal het wel even voor je doen: lekkere 3-1 zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Dat Chelsea heeft ook altijd geluk zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 (bewerkt) Maupay vs Arsenal een klassieker. kan niet wachten 2 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Ik vind Brighton altijd heel sympathiek, maar écht fan kan ik toch niet worden zo lang Veltman daar speelt... Het is en blijft een heel matige voetballer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 9 minutes ago, Abe said: Ik vind Brighton altijd heel sympathiek, maar écht fan kan ik toch niet worden zo lang Veltman daar speelt... Het is en blijft een heel matige voetballer. zeker als je Lamptey op de bank hebt, die zal er wel inkomen voor hem denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 Ja dat zal haast wel. Die komt natuurlijk ook pas net terug van z'n blessure, dus ik ben benieuwd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 2 oktober 2021 Share Geplaatst 2 oktober 2021 tijd voor Maupay om de winnende te maken nu ongeveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 oktober 2021 Share Geplaatst 3 oktober 2021 wat een leuke wedstrijd was dat (West Ham - Brentford). Echt een leuke toevoeging aan de Premier League. Nu hopen op een gelijkspel tussen Liverpool en City. een 3-3 ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 oktober 2021 Share Geplaatst 3 oktober 2021 (bewerkt) liverpool word helemaal weggespeeld in eigen huis . Bernardo Silva had een actie waar die langs 5 of 6 spelers ging inclusief van dijk die bijna omver viel wat een geweldige wedstrijd 3 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2021 Share Geplaatst 3 oktober 2021 Wat een 2e helft... Wauw die 2-1 van Salah City heeft wel echt een killer spits nodig...... @Azpi wat een team goal die 2-1 van jullie gisteren wauw... Zo stom Ward Prowse net na zijn prachtige pingel, zo stom rood pakt.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 3 oktober 2021 Share Geplaatst 3 oktober 2021 (bewerkt) 10 minutes ago, Kyrill said: Wat een 2e helft... Wauw die 2-1 van Salah City heeft wel echt een killer spits nodig...... @Azpi wat een team goal die 2-1 van jullie gisteren wauw... Zo stom Ward Prowse net na zijn prachtige pingel, zo stom rood pakt.... die goal heeft die gekopieerd van Hazard 3 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 oktober 2021 Share Geplaatst 3 oktober 2021 Arsenal nu maar 1 goal tegen in 6 uur PL voetbal... Waarbij toch aartsrivaal Spurs zit en 2x bijna alleen koploper Brighton and Hove Albion! Leno is episch geweest voor Arsenal en was maar 25 miljoen tov 80 miljoen van Kepa en bijvoorbeeld Becker... Sinds we met Ramsdale spelen vind ik het achterin echt soeverein staan bij ons. Lange uittrap gaat prima, opbouw van achteruit ook.... En Ben White en Gabriel stralen ook vertrouwen uit en maken goede indruk. Seizoen is nog lang maar laatste weken ben ik weer zeer onder indruk van ons team. Helaas nu interlands maar erna oa Palace thuis. Sommige "fans" kunnen wel zeuren Kroeneke weinig uitgeeft maar iig zetten wij nooit in paniek trainer op straat . COYG Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 4 oktober 2021 Share Geplaatst 4 oktober 2021 (bewerkt) hij speelt zo goed als #6 4 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 Wel een compliment naar ons kikkerlandje dat wij toch over de twee beste verdedigers beschikken volgens hen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 30 minuten geleden zei La Pulga: Wel een compliment naar ons kikkerlandje dat wij toch over de twee beste verdedigers beschikken volgens hen. En Theo van het 5e op linksback Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 46 minuten geleden zei Satyr: En Theo van het 5e op linksback Ik dacht ze Theo Janssen bedoelden... OT: Als NUFC fan weet ik nog niet zo goed wat ik moet vinden van de overname. Blij dat Ashley eindelijk optyft, maar tegelijkertijd krijg je daar de Saudi's voor terug en laten we wel wezen... dat zijn geen lieverdjes. Weet ook niet wat ik ervan vind dat ze een rijke eigenaar gaan krijgen. Heb een hekel aan olie clubs als City en Chelski maar als het dan je eigen club betreft is het heel raar om te beseffen en weet ik ook nog niet zo goed hoe ik er op moet reageren of wat ik ervan moet vinden. Enerzijds tuurlijk schandalig, anderzijds denk je 'vet!'. Heel dubbel. Ken mezelf overigens wel goed genoeg dat ik hypocriet als de pest kan zijn en er niet minder om zal juichen als ze met dit geld ooit de PL winnen. Maar toch he... toch kietelt er dan iets in je achterhoofd dat je het stom vindt of moet vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) 11 minutes ago, Lazy said: Ik dacht ze Theo Janssen bedoelden... OT: Als NUFC fan weet ik nog niet zo goed wat ik moet vinden van de overname. Blij dat Ashley eindelijk optyft, maar tegelijkertijd krijg je daar de Saudi's voor terug en laten we wel wezen... dat zijn geen lieverdjes. Weet ook niet wat ik ervan vind dat ze een rijke eigenaar gaan krijgen. Heb een hekel aan olie clubs als City en Chelski maar als het dan je eigen club betreft is het heel raar om te beseffen en weet ik ook nog niet zo goed hoe ik er op moet reageren of wat ik ervan moet vinden. Enerzijds tuurlijk schandalig, anderzijds denk je 'vet!'. Heel dubbel. Ken mezelf overigens wel goed genoeg dat ik hypocriet als de pest kan zijn en er niet minder om zal juichen als ze met dit geld ooit de PL winnen. Maar toch he... toch kietelt er dan iets in je achterhoofd dat je het stom vindt of moet vinden. City kun je niet vergelijken met Chelsea die nieuwe eigenaren van Newcastle kopen alleen die club zodat ze daarmee Saoedie Arabië in een goed daglicht kunnen zetten. City, PSG en Newcastle zijn gewoon islamitische PR campagnes. Chelsea daarentegen is dat niet. Ik denk trouwens dat Conte als trainer naar Newcastle gaat. 7 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 @Azpi Waarom niet? Zonder die dat olie geld waren ze echt niet zo groot geworden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 12 minutes ago, delichris said: @Azpi Waarom niet? Zonder die dat olie geld waren ze echt niet zo groot geworden. united geeft het dubbele uit zonder titels Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 4 minuten geleden zei Azpi: united geeft het dubbele uit zonder titels Ja en? United was al groot. City had zonder dat olie geld nog ergens in de League One gespeeld. En Chelsea was gewoon een middenmoter geweest. Het gaat nu even minder bij United, maar Chelsea en City hebben in het verleden vele malen meer geld uitgegeven dan United en toen hadden ze ook geen prijzen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 7 oktober 2021 Share Geplaatst 7 oktober 2021 (bewerkt) 5 minutes ago, delichris said: Ja en? United was al groot. City had zonder dat olie geld nog ergens in de League One gespeeld. En Chelsea was gewoon een middenmoter geweest. Het gaat nu even minder bij United, maar Chelsea en City hebben in het verleden vele malen meer geld uitgegeven dan United en toen hadden ze ook geen prijzen. wil je vanaf 1990 zien? united nog steeds 150 miljoen meer uitgegeven nog niet tevreden? hier vanaf 1979 7 oktober 2021 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten