Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

Brits voetbal

Baddoo

Aanbevolen berichten

9 minutes ago, Abe said:

Ik vind Brighton altijd heel sympathiek, maar écht fan kan ik toch niet worden zo lang Veltman daar speelt... Het is en blijft een heel matige voetballer. 

zeker als je Lamptey op de bank hebt, die zal er wel inkomen voor hem denk ik 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

10 minutes ago, Kyrill said:

Wat een 2e helft... Wauw die 2-1 van Salah :classic_love:_O_

City heeft wel echt een killer spits nodig...... 

@Azpi wat een team goal die 2-1 van jullie gisteren wauw... Zo stom Ward Prowse net na zijn prachtige pingel, zo stom rood pakt....

die goal heeft die gekopieerd van Hazard :classic_tongue:

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Arsenal nu maar 1 goal tegen in 6 uur PL voetbal... Waarbij toch aartsrivaal Spurs zit en 2x bijna alleen koploper Brighton and Hove Albion! Leno is episch geweest voor Arsenal en was maar 25 miljoen tov 80 miljoen van Kepa en bijvoorbeeld Becker... Sinds we met Ramsdale spelen vind ik het achterin echt soeverein staan bij ons. Lange uittrap gaat prima, opbouw van achteruit ook.... En Ben White en Gabriel stralen ook vertrouwen uit en maken goede indruk. Seizoen is nog lang maar laatste weken ben ik weer zeer onder indruk van ons team. Helaas nu interlands maar erna oa Palace thuis. Sommige "fans" kunnen wel zeuren Kroeneke weinig uitgeeft maar iig zetten wij nooit in paniek trainer op straat . COYG (H)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei Satyr:

En Theo van het 5e op linksback (y)

Ik dacht ze Theo Janssen bedoelden...

OT: Als NUFC fan weet ik nog niet zo goed wat ik moet vinden van de overname. Blij dat Ashley eindelijk optyft, maar tegelijkertijd krijg je daar de Saudi's voor terug en laten we wel wezen... dat zijn geen lieverdjes.

Weet ook niet wat ik ervan vind dat ze een rijke eigenaar gaan krijgen. Heb een hekel aan olie clubs als City en Chelski maar als het dan je eigen club betreft is het heel raar om te beseffen en weet ik ook nog niet zo goed hoe ik er op moet reageren of wat ik ervan moet vinden. Enerzijds tuurlijk schandalig, anderzijds denk je 'vet!'. Heel dubbel.

Ken mezelf overigens wel goed genoeg dat ik hypocriet als de pest kan zijn en er niet minder om zal juichen als ze met dit geld ooit de PL winnen. Maar toch he... toch kietelt er dan iets in je achterhoofd dat je het stom vindt of moet vinden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minutes ago, Lazy said:

Ik dacht ze Theo Janssen bedoelden...

OT: Als NUFC fan weet ik nog niet zo goed wat ik moet vinden van de overname. Blij dat Ashley eindelijk optyft, maar tegelijkertijd krijg je daar de Saudi's voor terug en laten we wel wezen... dat zijn geen lieverdjes.

Weet ook niet wat ik ervan vind dat ze een rijke eigenaar gaan krijgen. Heb een hekel aan olie clubs als City en Chelski maar als het dan je eigen club betreft is het heel raar om te beseffen en weet ik ook nog niet zo goed hoe ik er op moet reageren of wat ik ervan moet vinden. Enerzijds tuurlijk schandalig, anderzijds denk je 'vet!'. Heel dubbel.

Ken mezelf overigens wel goed genoeg dat ik hypocriet als de pest kan zijn en er niet minder om zal juichen als ze met dit geld ooit de PL winnen. Maar toch he... toch kietelt er dan iets in je achterhoofd dat je het stom vindt of moet vinden.

City kun je niet vergelijken met Chelsea

1542825655_ScreenShot2021-10-07at18_02_54.png.5270b92d1f7198159ecc26ad24314322.png

die nieuwe eigenaren van Newcastle kopen alleen die club zodat ze daarmee Saoedie Arabië in een goed daglicht kunnen zetten. City, PSG en Newcastle zijn gewoon islamitische PR campagnes. Chelsea daarentegen is dat niet.  Ik denk trouwens dat Conte als trainer naar Newcastle gaat. 

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Azpi:

united geeft het dubbele uit zonder titels

Ja en? United was al groot. City had zonder dat olie geld nog ergens in de League One gespeeld. En Chelsea was gewoon een middenmoter geweest. Het gaat nu even minder bij United, maar Chelsea en City hebben in het verleden vele malen meer geld uitgegeven dan United en toen hadden ze ook geen prijzen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minutes ago, delichris said:

Ja en? United was al groot. City had zonder dat olie geld nog ergens in de League One gespeeld. En Chelsea was gewoon een middenmoter geweest. Het gaat nu even minder bij United, maar Chelsea en City hebben in het verleden vele malen meer geld uitgegeven dan United en toen hadden ze ook geen prijzen.

wil je vanaf 1990 zien?

1243213440_ScreenShot2021-10-07at18_47_00.png.ef4b94f50a2652c8bbe2134c527dde5e.png

united nog steeds 150 miljoen meer uitgegeven :-D

nog niet tevreden?

hier vanaf 1979

1703076129_ScreenShot2021-10-07at18_48_38.png.62e10fdab025baced6e08591eb01a574.png

bewerkt door Azpi
Link naar opmerking
Deel via andere websites