Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Ik vind /vond ze bij Ziggo heel erg gefixeerd en geforceerd waren op Nederlandse spelers in de PL. Kwam mij iig keel gaten uit. En ook focuste ze vaak op alleen grootste team van de twee in hun analyse, ging vaak over ander team nog lang niet hoefde te spelen. Deze drie dingen vind ik iig wel beter bij Viaplay. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Welke kijken jullie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 29 minuten geleden zei Kyrill: Ik vind /vond ze bij Ziggo heel erg gefixeerd en geforceerd waren op Nederlandse spelers in de PL. Kwam mij iig keel gaten uit. En ook focuste ze vaak op alleen grootste team van de twee in hun analyse, ging vaak over ander team nog lang niet hoefde te spelen. Deze drie dingen vind ik iig wel beter bij Viaplay. Eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 (bewerkt) 4 minuten geleden zei cimbomcu: Welke kijken jullie? Schakel een beetje heen en weer, nu net de 1-1 bij Everton - Wolves gezien. Edit: Leicester - Newcastle bij jullie ook geen geluid? 26 december 2022 bewerkt door Jotew Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 2 minuten geleden zei Jotew: Schakel een beetje heen en weer, nu net de 1-1 bij Everton - Wolves gezien. Edit: Leicester - Newcastle bij jullie ook geen geluid? Klopt. Ik kijk Brighton, Veltman En proberen altijd wel te voetballen met Trossard, Lalana en ook de Ecudorianen met Estupinan en Caicedo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Wat een einde bij Everton. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Zeg dat wel ja! Denk niet dat Lampard het daar nog lang vol gaat houden.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Leo Driessen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 (bewerkt) Ik vind de vibe rondom Newcastle United te positief. Ze worden gesponsord door die creepy kroonprins van Saudi-Arabië en hij is een laffe moordenaar. Hoe kan je hier ook trots op zijn als supporter? Wat heb je aan prijzen winnen met bloedgeld? Er moet echt een verbod komen op landen die clubs opkopen. Alleen particulier mag het wmb dus Van Seumeren, Gün/Azerion en meer van dat soort types is prima, maar PSG, City en Newcastle moeten wieberen. 26 december 2022 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Dit kan niet lang goed gaan zo voor Liverpool. Aston Villa wat ook erg goed speelt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 16 minuten geleden zei Jotew: Dit kan niet lang goed gaan zo voor Liverpool. Aston Villa wat ook erg goed speelt! Is precies waarom ik in schakel, valt nu net de 1-3 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 1 uur geleden zei Hakai: Ik vind de vibe rondom Newcastle United te positief. Ze worden gesponsord door die creepy kroonprins van Saudi-Arabië en hij is een laffe moordenaar. Hoe kan je hier ook trots op zijn als supporter? Wat heb je aan prijzen winnen met bloedgeld? Er moet echt een verbod komen op landen die clubs opkopen. Alleen particulier mag het wmb dus Van Seumeren, Gün/Azerion en meer van dat soort types is prima, maar PSG, City en Newcastle moeten wieberen. Ik snap wat je bedoeld, maar persoonlijk kijk ik daar volledig langs heen. Ik zie een club met bizar veel geld, maar die het wel op een goede manier spendeert, die leuk voetbal spelen. Grote bedrijven die achter clubs zitten zijn net zo goed criminelen, weliswaar op een hele andere manier dan waarop jij nu doelt, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 1 minuut geleden zei Orrie: Ik snap wat je bedoeld, maar persoonlijk kijk ik daar volledig langs heen. Ik zie een club met bizar veel geld, maar die het wel op een goede manier spendeert, die leuk voetbal spelen. Grote bedrijven die achter clubs zitten zijn net zo goed criminelen, weliswaar op een hele andere manier dan waarop jij nu doelt, maar toch. Tot (dusver) is het zeker nog geen City en Chelsea, meteen bij nieuwe ''eigenaar'' ineens overal alle ''wereldsterren'' ging wegplukken. Maar de vraag is nog hoelang ze dat volhouden en ze spelen zeker leuk, mooi en verzorgd voetbal. City speelt woensdag, maar ze staan niet voor niets 2e. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 13 minuten geleden zei Kyrill: Tot (dusver) is het zeker nog geen City en Chelsea, meteen bij nieuwe ''eigenaar'' ineens overal alle ''wereldsterren'' ging wegplukken. Maar de vraag is nog hoelang ze dat volhouden en ze spelen zeker leuk, mooi en verzorgd voetbal. City speelt woensdag, maar ze staan niet voor niets 2e. Zeker, al vind ik het roepen dat ze titelkandidaat zijn nog wat overdreven. Competitie is nog halverwege en als Arsenal de inhaalwedstrijden wint is het toch een flink gat wat ze hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Ontzettende domme actie van Saliba.. Had uberhaupt in eerste instantie bij die dieptebal al meteen naar de bal moeten gaan om hem weg te kopen o.i.d. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Nou Arsenal, zet em op tweede helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 @Jotew Van t Schip ben ik grotendeels met je eens, maar Cedric van der Gun vind ik het serieus gewoon meer dan goed doen daar hoor. Maar goed, smaken verschillen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Dat zo'n commentator dan ook maar IETS de intentie heeft om te zeggen dat deze bal misschien wel bedoeld was.. "Maar misschien ook niet", "Maar dan zou het een wereld bal zijn".. Irritant dat gezwets. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Verdiend wel hoor dit, dat West Ham is me toch een partij slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 De wedstrijd op Viaplay op mijn telefoon op de app, loopt gewoon bijna minuut voor op browser versie, op mijn laptop die op tv is aangesloten... Bizar.. @La Pulga jij snapt het 😊👍 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Acquafresca Geplaatst 26 december 2022 Share Geplaatst 26 december 2022 Gakpooo. Goede speler voor linksbuiten en tweede spits gezien de aflopende contract van Firmino Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Heerlijke comeback weer van Arsenal. Niet dat West Ham erg goed was, maar je moet het toch 'effekes' doen in de tweede helft. Vooral goaltje van Nketiah mocht er zijn. één zwaluw maakt nog geen zomer, maar als ze dit soort wedstrijden over de streep (blijven) trekken..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Die goal van Nketiah was prachtig. Hopelijk kan Arsenal dit volhouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 54 minuten geleden zei Keeza: Heerlijke comeback weer van Arsenal. Niet dat West Ham erg goed was, maar je moet het toch 'effekes' doen in de tweede helft. Vooral goaltje van Nketiah mocht er zijn. één zwaluw maakt nog geen zomer, maar als ze dit soort wedstrijden over de streep (blijven) trekken..... Klopt maar intussen hebben we al heel wat meer zwaluwen gemaakt/gepakt. 17 punten meer dan vorig seizoen rond deze tijd, en 19 goals meer gemaakt Maar ik blijf er nog steeds bij er moet minimaal CL gehaald worden! Ik weiger nog steeds over een titel te hebben. 27 minuten geleden zei Bogatyr: Die goal van Nketiah was prachtig. Hopelijk kan Arsenal dit volhouden. Ja die was wel de mooiste want die van Saka was wat gelukkig en die van Martinelli was wel erg slecht gekeept.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 december 2022 Share Geplaatst 27 december 2022 Eindelijk vanavond weer United in de PL. Ik ben erg benieuwd wie er in de basis gaan starten. Van wat ik begreep ik Licha nog niet terug dus ik verwacht Varane en Harry. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten