Kyrill Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 8 minuten geleden zei joostmakaay: Dit meen je niet serieus toch? Want team alleen om Kevin en Haaland draait is dat wel? En beetje Foden.... Zeg niet dat we titel winnen maar kandidaat zijn we inmiddels wel ja.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Zojuist zei Kyrill: Want team alleen om Kevin en Haaland draait is dat wel? En beetje Foden.... Zeg niet dat we titel winnen maar kandidaat zijn we inmiddels wel ja.. En een beetje Bernardo Silva, en een beetje Joao Cancelo enzovoort Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 11 minuten geleden zei joostmakaay: Dit meen je niet serieus toch? Tuurlijk wel. Als Haaland en/of KDB uitvallen kan het heel wat minder zijn. Er kunnen altijd tegenslagen komen en het seizoen is nog lang. Daarmee dat ik ook zeg kandidaat. Geen favoriet nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 1 minuut geleden zei joostmakaay: En een beetje Bernardo Silva, en een beetje Joao Cancelo enzovoort Nee totaal niet. Is voor mij alleen Haaland en KDB. Bij ons presteert iedereen en staan niet voor niks bovenaan. Wij zijn Arsenal zij zijn Fc Haaland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Man City is veel beter dan Arsenal Arsenal is goed maar City is een klasse of 2 beter als je eerlijk bent is een 3-2 tegen het huidige Liverpool met een zwakke penalty en 2 goals met behulp van TAA niet eens zo overtuigend. Napoli speelde bijvoorbeeld veel beter tegen dit Liverpool. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 7 minuten geleden zei Kyrill: Nee totaal niet. Is voor mij alleen Haaland en KDB. Bij ons presteert iedereen en staan niet voor niks bovenaan. Wij zijn Arsenal zij zijn Fc Haaland. En zij hebben nog geen topwedstrijd verloren, jullie wel. Beetje welles/nietes discussie dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Zojuist zei Azpi: Man City is veel beter dan Arsenal Arsenal is goed maar City is een klasse of 2 beter als je eerlijk bent is een 3-2 tegen het huidige Liverpool met een zwakke penalty en 2 goals met behulp van TAA niet eens zo overtuigend. Napoli speelde bijvoorbeeld veel beter tegen dit Liverpool. Zojuist zei joostmakaay: En zij hebben nog geen topwedstrijd verloren, jullie wel. Beetje welles/nietes discussie dit. Ook gelijk spelen (Villa uit bijvoorbeeld) is puntenverlies. Maar don't care ik geniet hiervan en van deze zege. Laatste jaren scoorde we neit eens tegen Liverpool en nu win je en had nog ruimer kunnen en moeten winnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 7 minuten geleden zei Kyrill: Nee totaal niet. Is voor mij alleen Haaland en KDB. Bij ons presteert iedereen en staan niet voor niks bovenaan. Wij zijn Arsenal zij zijn Fc Haaland. Cancelo is natuurlijk een enorme prutser en zijn prachtige solo was meer geluk dan wijsheid? Kevin de Bruyne geeft natuurlijk allemaal kutpasses en weet Haaland nooit te bedienen? Foden kan er natuurlijk ook niks van en is een overhyped Engels talent? Dat City minder tegengoals heeft gekregen dan Arsenal komt natuurlijk omdat Haaland zo goed meeverdedigd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) daar heb je het al 1-0 everton 9 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Op 4-9-2022 om 19:10 zei Socrates: Casemiro meteen al zo'n slippertje, vorige keer ook al. Koekoek, zijn we weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Oerlie: Cancelo is natuurlijk een enorme prutser en zijn prachtige solo was meer geluk dan wijsheid? Kevin de Bruyne geeft natuurlijk allemaal kutpasses en weet Haaland nooit te bedienen? Foden kan er natuurlijk ook niks van en is een overhyped Engels talent? Dat City minder tegengoals heeft gekregen dan Arsenal komt natuurlijk omdat Haaland zo goed meeverdedigd? Zeg ik allemaal niet maak, jij ervan. Maar dat doe je wel vaker. Feit is wel Haaland nu al 15 PL goals heeft, en 20 goals in totaal. Als hij wegvalt en bv KDB zoals @Bogatyr net zei kan er veel veranderen. En ik ben onder geen illusie, dat we kampioen gaan worden. Maar we zijn wel één van de kandidaten, samen met City. Ik blijf erbij dat er CL gehaald moet worden door ons, alles meer dan dat zie ik als bonus. Maar mininaal CL halen is voor mij wel een vereiste, voor dit team. Leuk en aardig minder tegendoelpunten maar voor als nog staan wij voor nu 1e geniet ervan zolang het duurt. En City moet ook nog veel top duels spelen zoals Liverpool uit volgende week. Die zullen alles gaan geven, om hiervan te herstellen. En wij hadden United uit bijvoorbeeld, City thuis United. 9 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 @Kyrill wij stonden vorig seizoen ook bovenaan rond deze tijd met meer punten voorsprong dan jullie hebben dit zegt nog helemaal niks zeker met een wk er nog tussen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Zojuist zei Azpi: @Kyrill wij stonden vorig seizoen ook bovenaan rond deze tijd met meer punten voorsprong dan jullie hebben dit zegt nog helemaal niks zeker met een wk er nog tussen Mag ik niet gewoon even genieten eerst, van onze eerste PL zege op Liverpool in jaren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) 6 minutes ago, Kyrill said: Mag ik niet gewoon even genieten eerst, van onze eerste PL zege op Liverpool in jaren? tuurlijk wel, daar gaat het ook niet om geniet ervan, en kijk de everton wedstrijd, dubbel genieten als everton wint neeeeeeeee antony 9 oktober 2022 bewerkt door Azpi Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Oerlie Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 3 minuten geleden zei Kyrill: Zeg ik allemaal niet maak, jij ervan. Maar dat doe je wel vaker. Feit is wel Haaland nu al 15 PL goals heeft, en 20 goals in totaal. Als hij wegvalt en bv KDB zoals @Bogatyr net zei kan er veel veranderen. En ik ben onder geen illusie, dat we kampioen gaan worden. Maar we zijn wel één van de kandidaten, samen met City. Ik blijf erbij dat er CL gehaald moet worden door ons, alles meer dan dat zie ik als bonus. Maar mininaal CL halen is voor mij wel een vereiste, voor dit team. Leuk en aardig minder tegendoelpunten maar voor als nog staan wij voor nu 1e geniet ervan zolang het duurt. En City moet ook nog veel top duels spelen zoals Liverpool uit volgende week. Die zullen alles gaan geven, om hiervan te herstellen. En wij hadden United uit bijvoorbeeld, City thuis United. Tuurlijk Haaland is een immens belangrijke speler. Maar om het te verkondigen als FC Haaland is in mijn optiek heel erg overdreven. Pak bijvoorbeeld KDB, die loopt ook momenteel op 1 goal en 9 assists, wat zeker geen misselijke statistieken zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Goed afgemaakt van Anthony. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Oerlie: Tuurlijk Haaland is een immens belangrijke speler. Maar om het te verkondigen als FC Haaland is in mijn optiek heel erg overdreven. Pak bijvoorbeeld KDB, die loopt ook momenteel op 1 goal en 9 assists, wat zeker geen misselijke statistieken zijn. Was ook niet 100% serieus. Real noemde ik vroeger gekscherend ook wel eens FC Ronaldo en Barcelona, FC Messi. 9 oktober 2022 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 Haha typisch. Ik zie Manchester dit wel winnen trouwens, spelen best aardig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) 24 minuten geleden zei La Pulga: Haha typisch. Ik zie Manchester dit wel winnen trouwens, spelen best aardig. Individueel zakken er wel een aantal doorheen weer. Met name Dalot en Casemiro erg slordig aan de bal, Ronaldo voorlopig weer erg mat. Scoort nu wel, mooi. 9 oktober 2022 bewerkt door Socrates Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 yes 1-2. Knap terug gevochten van Casemiro. Ronaldo keurig afgemaakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 700 club goals voor Ronaldo nu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 9 minuten geleden zei Azpi: 700 club goals voor Ronaldo nu GOAT Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 11 minutes ago, Kyrill said: GOAT Messi staat op 691 en met 117 wedstrijden minder gespeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 (bewerkt) Kunnen jullie je niet even verplaatsen naar het Spaans voetbal topic? Barcelona speelt en ik voel me zo alleen. 9 oktober 2022 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Azpi Geplaatst 9 oktober 2022 Share Geplaatst 9 oktober 2022 wat een goede redding van De Gea zodra je lange ballen gaat spelen heeft United problemen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten